Volvo V70
Volvo V70 tehniskie dati
2013. - 2016. gads Jauda no 115 līdz 304 ZS
Degvielas patēriņš no 4.2 līdz 10.2 l/100km
Cena 5200 līdz 9000 Volvo V70
2011. - 2013. gads Jauda no 115 līdz 304 ZS
Degvielas patēriņš no 4.5 līdz 10.2 l/100km
Cena 3000 līdz 7600 Volvo V70
2007. - 2011. gads Jauda no 114 līdz 304 ZS
Degvielas patēriņš no 4.3 līdz 11.3 l/100km
Cena 1500 līdz 5000 Volvo V70
2004. - 2008. gads Jauda no 126 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 6.5 līdz 13.6 l/100km
Cena 500 līdz 3000 Volvo V70
2000. - 2004. gads Jauda no 140 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 6.5 līdz 13.6 l/100km
Cena 500 līdz 1700 Volvo V70
1996. - 2000. gads Jauda no 126 līdz 265 ZS
Degvielas patēriņš no 6.3 līdz 12.2 l/100km
Volvo V70 kvalitāte
Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Volvo V70 ražots 2016. gadā | |||
2021 | 5 gadi | 7.8% / 9.29% | 46. no 129 |
2020 | 4 gadi | 6.3% / 5.99% | 83. no 129 |
2019 | 3 gadi | 6.1% / 6.05% | 78. no 126 |
Volvo V70 ražots 2015. gadā | |||
2021 | 6 gadi | 7.8% / 9.29% | 46. no 129 |
2020 | 5 gadi | 9.2% / 10.15% | 59. no 126 |
2019 | 4 gadi | 6.1% / 6.05% | 78. no 126 |
Volvo V70 ražots 2014. gadā | |||
2021 | 7 gadi | 14.9% / 14.73% | 69. no 122 |
2020 | 6 gadi | 9.2% / 10.15% | 59. no 126 |
2019 | 5 gadi | 11.0% / 10.34% | 87. no 131 |
Volvo V70 ražots 2013. gadā | |||
2021 | 8 gadi | 14.9% / 14.73% | 69. no 122 |
2020 | 7 gadi | 16.5% / 16.66% | 65. no 125 |
2019 | 6 gadi | 11.0% / 10.34% | 87. no 131 |
Atsauksmes par Volvo V70
Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 20 gadi) | Lietošanas ilgums: | 100`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 150 EUR (ap 50 EUR gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Gribējām lētu un izturīgu auto - atradām. Īsts Volvo, kādus reiz zviedri mēdza ražot, lai gan motors bija VW/Audi, tas ne reizi nepievīla, pat aukstākajās ziemās. Galvenais lai siksnas komplekts mainās laicīgi, tad kapotu vajadzēs atvērt vaļā tikai uz eļļas maiņu un logu šķidruma pieliešanu. Vecais labais 5 cilindru dīzelis. Personīgi varu pateikt, ka šis ir viens no 2 vai 3 auto, ar kuru es parakstītos braukt apkārt pasaulei, tā izturības un uzticamības dēļ. Lai arī mans eksemplārs bija pat ļoti saguris, pa 3 gadiem manā īpašumā, man nācās nomainīt tikai sajūgu. Standarta lietas kā bremzes un eļļas es neskaitu. Pārdevu kaimiņam, jau vizuāli ļoti nogurušu, jo vadāju būvmateriālus un vēl visādu kravu, un diezgan nesaudzīgi maucu pa lauku bezceļiem, bet arī pēc tā visa man ne reizi apskatē nebija aizrādijumi par piekari, nekas arī neliecināja, ka kaut kas tur apakšā ir nobeidzies. Kaimiņš brauc vēl šodien.
Kā jau vecie dīzeļdzinēji, tie ir paskaļi, bet vai tas ir būtisks mīnuss, šaubos. Varbūt reizēm ir kaut kādi mazi elektriski gļuki bijuši, bet man dēļ viņiem nekad nebija nācies palikt ceļa malā, jo tomēr pirkšanas brīdi manam auto bija jau 20 gadi un neskaidra vēsture.
Grūti atrast diezgan labu eksemplāru, kaut gan vācijā skatoties, retu reizi kāds vēl uzpeld.
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 12 gadi) | Lietošanas ilgums: | 190`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 11.5 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1050 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
AWD un 200-bērīši vienmēr ir pilda savas funkcijas. Ļoti ērts tālākiem pārbraucieniem. Braucu ar LPG kopš 2014. gada.
Sasniedzot 20-gadu vecumu, palēnām sāk parādīties rūsas pazīmes...
Iegādes gads: | 2020 (auto vecums 19 gadi) | Lietošanas ilgums: | 80`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.0 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 2180 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Uzticīgs
Remonti dārgi
Iegādes gads: | 2019 (auto vecums 15 gadi) | Lietošanas ilgums: | 59`000 kilometri |
---|---|---|---|
Kopējā remontos iztērētā summa: | 720 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Uzticams, ietilpīgs, ekonomisks un ilgmūžīgs.
Mēdz rūsēt, kā 20 gadus vecs auto, regulāri prasa remontus.
Iegādes gads: | 2009 (auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums: | 265`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Kvalitatīva ritošā daļa un dzinējs.
Volvo V70 - jautājumi, diskusijas
Aukstā laikā iedarbinot motoru tā pati ieslēdzas un palīdz uzsildīt dzinēju.Viss ok.Bet kā ir jābūt pie plus temperatūrām?
Gaitā autonomka dzīvo savu dzīvi - kad izdomā, tad pati pieslida.
Pie -7c tā patērē ap 0,8l/h; pie -15c jau 1,1l/h.
Virs + 5c tā aiziet vasaras brīvdienās... man xc70 automaatiski sleedzaas pie +3 un zemaakaas temp., a priekshapsildi kad un cikos gribi vari uzstaadiit Man domāt, viņai iraid temperatūras datčiks, tā ka autonomkai būtu jāstrādā tikai tad, ja temperatūra zemāka par -5. Kauču kā tā... Kā kuram auto, daudziem papildus sildītājs sāk strādāt ja ir jau +5 +10 grādi.
Bet ne vasaras karstumā. lasi sava auto lietotāja manuāli. aizbrauc volvo centraa un nomaini valodu uz anglju, vai latvieshu (ja buus pieejama) ··· Volvo V70: Autonomā apkure Volvo V-70 lasīt visu diskusiju (11 atbildes) »
Volvo izdevies ļoti labs dzinējs, manuālā kārba normāla, bet AT laicīgi jāmaina eļļa, pretējā gadījumā remonts garantēts jau uz 200 t/km. MISKASTES ··· Volvo V70: Volvo V70 atsauksmes, komentāri lasīt visu diskusiju (13 atbildes) »
Ja naudiņas pavairāk, var skatīties uz otro paaudzi, tikai tam salons priekš labi barotiem tēvaiņiem nav tik komfortabls. Motors D5, ļoti ekonomisks, bet neņem jaunāku par 2004/2005.gadu, tad vēl motors nebija līdz galam izdomāts, var būt pārsteigumi. Mēdz čakarēties elektronika, bet kopumā diezgan mīlīgs auto, ar ļoti labu dinamiku un minimālu degvielas patēriņu. Labs ir zviedru variants, ar autonomo apsildi - ziemā vispār bēdu nezināsi, pagājušoziem no rītem pielaidu svilpodams, ar interesi vērojot, kā kaimiņi saviem spēkuratiem mēģina iepūst dzīvību:)) izmaksas konkretas salidzinot ar fordu, bet konfots liels ar visu Doch motoru, panjemu majas vacija no tantuka Vienreizējs autiņš, man nācās pagaišvasar pabraukāt ar V70 demo modeli, labs cēliens,jo tirip tronic kārba, visas ekstras, īpaši-iebūvētā audio sistēma patrāpījās nu ļoti augstas kvalitātes....vienkārši pasaka-ja labā tehniskā stāvoklī. Bet, runājot par remontiem-tiešām dārgi, pat viens spogulis pāri Ls 100.....Par motoriem-nēesmu spečuks, to lai iesaka citi.:) Esmu nobraucis divas tādas mašīnas , no nullītes. Dzinēji visi ir teicami. Man vija 2,4 un 2,5 turbo benzīns. Reālais patēriņš zem 10 L nebūs! Par dīzeļiem- jaunajiem VOLVO dīzeļiem nav ne vainas, vecie WV ir jau savu aktīvo dzīvi beiguši. Iepriekšējo komentāru autoriem vajadzētu zināt ka šodien vairs NEVIENS dzinējs netiek testēts BEZ DATORIEM ! Hroniska slimība- ik 30 T.km jāmaina priekšējā stabilizatora atsaites! Secinājumi- Supper....ja tas ir dienesta vāģis, un kāds cits maksā par degvielu un remontiem. ··· Volvo V70: Volvo V70, atsauksmes? lasīt visu diskusiju (16 atbildes) »
Kāds var pateikt plusus un mīnusus saliidzinot Volvo ( V40, V70)...Audi( A4, A6)...VW Passat Variant( to pašu gadu, kas A4, A6)?
VW - kā jau tautas mašīna....
Audi - it kā vispieņemamākais....
Abi beidzamie ir Riska grupā Apdrošinātājiem. Līdz ar to lielāks Kasko maksājums.... Tad Volvo sanāks visdārgāks! Lai gan ir izturīgākais.
Audi jau pats par sevi dārgs prieks....
VW vislētāks, detaļu pilni šroti! Arī cenā vislētākais.... Īstais Volvo, tb 940/960, S/V70, S60 utt., bet ne 440/460, S/V40, ja ar regulārām apkopēm [ieskaitot nolietoto sīkumu maiņu], tad parasti jāremontē tik pēc avārijas [tuk tuk tuk] vai autiņa vecumam ieejot otrā gadu desmita otrajā pusē. ··· Volvo V70: Volvo V40, V70 vai VW Passat lasīt visu diskusiju (20 atbildes) »
iepriekšējie jautājumi |