Volvo

Volvo modeļu tehniskie dati un atsauksmes

Volvo foto attēls

Volvo - jautājumi un atsauksmes

Sitieni automātiskajā kārbā volvo xc60 D3 (9)
Volvo xc60 D3 automāts Parādījušies sitieni kārbā, kādi varētu būt defekti? Citreiz liekot draivā ir tādi jūtami sitieni,bet ir taa ka vairākas dienas ir viss ok atkal... Braukšanas laikaa mēdz ar parādīties sitieni, citreiz mazāki,...
ella (un oblegaati filtrs iekssaa) jaamaina laiciigi,kaa paredzeets attieciigaas kaarbas razzotaajam. Pat aatraak iesaku to dariit. Tad automaatiskaas kaarbas iet ilgi , bez probleemaam.
Kad jau saakussies defekti, nedomaaju, ka paliidzees ko, driizaak otraadi. Vecaa ellaa tajaa kaarbaa ir netiira, piesaarnnota ar disku materiaaliem, tas ir ....ir abraziiva. Kaarbas diski veel veelk pateicoties tai abrazivitaatei. Ielejot jaunu elllu, sakkkere diskos vairs nebuus, nesleegsies, sliidees, kaarbas ecm visu to pasaakumu iesaldees, tas ir....prijehalli.
Bet taa cilveeki dara, brauc tik, un brauc, liidz paraadaas probleema.Tad maina ellu, un tad remontee kaarbu. Veel iemanaas vainot elllas mainiitaajus servisaa, ka esot sachakarejussi kaarbu utt. Tas nav pareizi. Serviss tomeer ir jaadara laiciigi. Kaa smeereesi, taa brauksi.
Eļļas maiņa sitienu parasti nelikvidē, nepieciešams remonts. Labāk pieteikties pie kārbu remontētājiem lai tie pieslēdz datoru paskatās ierakstus un izbrauc. Viņi arī uzreiz pateiks cik tas maksās. Tikai prom uz servisu. Turklāt profesionālu. Garāžu veči tur neko nepadarīs. Arī šeit piekrītu Tracer - Vācijā vidējais auto noskrējiens dīzeļa automašīnām ir vismaz 40000 km, drīzāk pat 60000 km. Tātad 10 gadus vecai a/m noskrējiens ir ap pusmiljonu. Tas ir nojāts šrots kuram vieta Tolmetā.
Kad beidzot Latvijā pirks mazās litrāžas mazlietotus vai jaunus auto. Šeit tā ir neiespējamā misija.
Šeit nopērk trīsgadīgu VW Passat ar 190000 km noskrējienu nevis jaunu VW Polo vai Peugeot 208. Cena visām minētām mašīnām viena ap 17000 Eur.
Uz jautājumu, kāpēc ne jauns auto, atbilde ir "Nav prestiži, nav premium!" Un tad dzīvojas pa servisiem. Te ir Latvija :D!
automatiskai karbai ella 75W-90 jamaina ik pec 60 000 km ....... reduktora ella 250 000 km vai 10 gadi ........ ja esi nopircis tiko atdzitu volvo ar automatisko karbu un aizmugure akis , tad 100 % karbas defekts - LV parpirceji iemanas karba ieliet ***** tb lai kadu laiku ´´ pabrauksi ´´ ...... km atgriezt atpakal ( Rumbula ar DIGIPROG pa 20 Euro )....karbas remonts izmaksas 1000 euro ........ var gadities ka ´´solenoidi´´ ir tikai janomaina , bet to neviens karbas meistars tev neteiks :) ........ aizmugureja reduktora remonts ar bus pie 800 euro . ··· Volvo: Sitieni automātiskajā kārbā... lasīt visu diskusiju (9 atbildes) –»
Volvo C30 atsauksmes... (11)
Interesē lietotāju atsauksmes !
Es ar savu xc 100vispasr nevaru pabraukt..kraaninsh aaraa pa durvju spraugu visu laiku... Pag.kapec nav pilseetas? Pateerins? Ir tak gana kompakts,iznesiigs,ar uzraavienu. Domaaju,nav nevainas,vienigi-apkopes,remonti nav leeti. Sūds. Atvainojos par izteicienu:))) C30 (no vārda compact) ir tīrais pilsētnieks, maziņš, stāvvietā var iespraukties utt (es ar savu XC90 ritīgi mokos, tik parking sensori glābj... ).

Pa šoseju gan nezinu cik ērti ar tādu krupi, labi, vardīti... :)
Fords par Volvo cenu. Ja ar D3, D5 vai T5 dzineeju, t. i. Gribaas "zemu lidot", tad var sho auto njemt, ar citiem dzineejiem neredzu jeegu shai automashiinai, ir labaakas automashiinas ar cenas/veikstpeejas/uzticamiibas raadiitaajiem. ··· Volvo: Volvo C30 atsauksmes... lasīt visu diskusiju (11 atbildes) –»
Volvo s80 2, 4d auksts slikti iedarbinās. (8)
no rīta,vai ilgākk nostāv pa dienu, ilgi jāstartē lai iedarbinātu un kad ierūcas izmet mazliet zilu dūmu.
izkslausaas, ka degviela...aiztek atpakaall uz baaku.Nu nav sisteema hermeetiska. Kautkur nepil degviela zem autinna?
Prncipaa , var piesleegt diagnstikas softu, un paskatiities, cik ir iisti fuel pressure starteejot to auksto motroru.
varbūt vnk banāli gaiss sistēmā, nav hermētiska vai atgaitas vārsts klibo Kura gada auto? Šim verķim degvielas sūknis dzīvo bākā. Ja ar to viss ir ok, tad skaties atplūdes sprauslām. Ja aparāts jau ar pjezo sprauslām, tad tur daudzas visādas nianses var būt. Ja arī degviela atplūstu nevajadzētu būt zilam dūmam. Ja tas sācies pēkšņi tad varbūt filtrs vai sprauslas, bet tā es liktu uz kompresiju. Silts pielec labi jo ir laba kompresija. ··· Volvo: Volvo s80 2, 4d auksts slikti... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Kur uztaisīt diognostiku Volvo S80? (10)
Iesakiet man servisu, bez volvo motors un musu motors, kur var normālu diognostiku uztaisīt Volvo S80... Paldies
Tagad visos autoservissos taisa autodiagnostiku par normālām cenām.
Tagad jau nav vairs tikai pie dīleriem mašīnas diognostika jāveic.
Ja nav par tālu, tad aizbrauc uz Jaunmārupi. Tas ir tur kur angļu uc volviķus ķidā. Vēlams protams iepriekš pieteikties. Tel nr var atrast ss.lv pie rezerves daļu tirgotājiem. Tev D5 un automāts? Tev Volvo 2.0 dīzelis.... visdrīzāk jau vadības bloks un katru reizi rāda kādu citu kļūdu?... http://bravoauto.lv ··· Volvo: Kur uztaisīt diognostiku Volvo... lasīt visu diskusiju (10 atbildes) –»
Kur labot Volvo V70 pasažiera durvis? (2)
Kur KVALITATĪVI un daudzmaz ātri remontēt 2000 g. Volvo V70 pasažiera durvis (pamatīgs iespiedums) un nolauzts elektriski pielokāmais spogulis? Vai ir versijas par kopējām izmaksām? Paldies par atsaucību!
Tādas vecas mašīnas tak jebkur var remontēt un kāda tur diži vairs kvalitāte vajadzīga. Kvalitatīvs remonts kvalitatīvi arī maksā, vai tas maz ir priekš tevis. Lētāk atrast citas drvis un pārlikt visu no šīm. Parasti tas sanāks ap 100-150€ ar visu darbu, ja nav jākrāso

Kvalitatīvi izvilkt, izbaulēt, nokrāsot plus vēl spoguli piemeklēt toč nostāsies virs 300€. Bet te uzsvars uz vārdu kvalitatīvi un tā lai pēc gada nesāk rūsēt špaktelis...
··· Volvo: Kur labot Volvo V70 pasažiera... lasīt visu diskusiju (2 atbildes) –»
Gribu pirkt Volvo XC60 DīZELIS D5 AUTOMāTS (20)
Ko sakat par šo modeli.2009.g. 274000km 8999.eiro. Izskatās vizuāli skaists,motors strādā normāli. Nezinu kā kārba un pārejais kalpos šiem modeļiem.
Ja gribi, tad pērc. No kā baidies? Jāremontē būs jebkurš auto, vārdu sakot - loterija. nu, nezinu, pa manam - ja nobraukums ir virs 100 000, tad noteikti nevajag vecu lūzni un jaunas problēmas sev pirkt. Par to naudu tu sev prakstiski jaunu Fabia vari nopirkt Tīri latviska pieeja - jāpērk nojāts "premium" šrots. Piekrītu av2, ja kārba nav remontēta ar visiem papīriem, uzreiz jau noliekam 2k kārbas remontam, 1.5k degvielas sistēmas remontam, 1.5k turbīnas, EGR un DPF remontam. Pārējos sīkumus, kā nehermētisku A/C sistēmu, gļukojošu ABS/ESP es pat neskaitīšu.
Pa 9k gājiens uz Škoda, Seat, Peugeot, Renault, Toyota dīlercentru, un nopērkam 2-3 gadus vecu DEMO vai no operatīvā līzinga atpakaļ atnākušu kompaktās vai vidējās klases automašīnu. Pašlaik dīlercentri ir pilni ar šādām automašīnām. Nu bet jā, šāda automašīna samazina "ierindas latvieša" pašcieņu, jo vajag XC60, XC90, LC, X5, X6, Q7 u.t.t. :D!
Ja tikko no Vaacijas, nobraukumu pareizini ar divi, ja vietējais, tad OK. Nepažēlo naudu autorizētam servisam, ja pārdevējs to neļauj, tad ij nerunā tālāk. 9 sstukas par taadu nobraukumu? Ja kaarba nav remonteeta, ar visiem papiiriem, garantijaam, 100% buus jaaremontee driiz. Taa kaa pieskaiti veel paaris sstukas, jo gan jau veel kas izliidiis.
Netaisos buut orgginaals, bet par taadu naudinnu ..... nnem mazlietotu, no diilera, ar garantiju, un izmaksaasi pamazaam. Un brauksi 5+ gadus bez problemaam.
··· Volvo: Gribu pirkt Volvo XC60 DīZELIS... lasīt visu diskusiju (20 atbildes) –»
Dažādas riepas uz asīm (13)
Saplīsa riepa Volvo xc90 4x4. Apdrošinātāji samainīja tikai uz vienas ass riepas. Ka tad īsti ir drīkst vispār braukt, kad uz asīm ir dažādas riepas, ar dažādu protektoru!? Nav tā kad čakarē visus tiltus utt?!
Uz dažādām asīm var būt dažādas riepas. Uz vienas ass nedrīkst būt dažādas riepas. Drīkst braukt, ja uz vienas ass, vienalga, priekšējās vai pakaļējās, ir vienāda izmērara, modeļa un protektora riepas. Vēlams ar līdzīgu nodilumu uz vienas ass. Skat. CSN attiecīgo punktu. Un neko tas auto nebojā. Ja nu vienīgi braukšanas komfortu, ja pats esat dikti jūtīgs. Pirmie divi pareizi saka, vienīgais piebilde — uz 4×4, pat ļoti vēlams, visām vienādām jābūt. Nevis nebūs kvatro,bet var ciest starpasu diferenciālis... Riepas ar dazhaadu protektoru un atskjiriiga izmera riepas ir pavisam atskjiriigas lietas.
Par cik satraukums ir tikai par atskjiriigu protektoru, nevis cita izmeera riepaam, tad neredzu iemeslu satraukumam.
··· Volvo: Dažādas riepas uz asīm lasīt visu diskusiju (13 atbildes) –»
volvim labākie motori ir 2,4 Diīzels D5, bet arii vinjam ir savi knifi. T5 motori...superjaudīgi! Es ar saku 2,4 D5 120 kw. Samērīgums jauda pret degvielu d 5 ··· Volvo: Volvo V70 - kuri ir labakie... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Gan jau , ka lietota kaarba kaadu sstuku maksaa, pluss darbs tikpat.Un kaarba passam jaasameklee, jo parasti tie servissi neuznnemsies atbildiibu par kautkaadu lietotu kaarbu. Kārbu liks pie lēnajiem igauņiem, ka 1štuka darbā aiziet? :D Ar noņemšanu un uzlikšanu ap 1300-1500€. Google palīdzēs. Kārbu remontēt droši vien būtu pareizākas risinājums, ja vien nav pilnībā nokauta. Kāpēc neparādās jautātājs? Robots? Tad neatbildēšu 😜 ··· Volvo: Ātrumkārbas maiņa Volvo XC70 -... lasīt visu diskusiju (10 atbildes) –»
Skaņa spiežot gāzi Volvo S60 (7)
Kad brauc un mašina jau ir nedaudz iesilusi, spiežot gāzes pedāli , parādās skaņa, kā izlaižot gaisu no balona. kad nospied nedaudz bremzes pedāli skaņa pazūd, kas tas varētu būt?
Bremžu vakuumpastiprinātājs, tipiska volvo slimība! ;) varētu ka interkūlera radiātors ir caurs, un turbīnas spiediens pūšas garām. tad parasti ir tāda šņākoņa... Var būt kaut kas ar bremžu pastiprinātāju?? Vakumņiks beigts Vakumnieks izbeidzies ··· Volvo: Skaņa spiežot gāzi Volvo S60 lasīt visu diskusiju (7 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu