Volvo XC70
Volvo XC70 tehniskie dati
Cena 10 500 līdz 27 500
Volvo XC70
2013. - . gads Jauda no 163 līdz 304 ZS
Degvielas patēriņš no 5.3 līdz 10.6 l/100km
Cena 9000 līdz 15 900 Volvo XC70
2011. - 2013. gads Jauda no 163 līdz 304 ZS
Degvielas patēriņš no 5.5 līdz 10.6 l/100km
Cena 4900 līdz 10 500 Volvo XC70
2007. - 2011. gads Jauda no 185 līdz 238 ZS
Degvielas patēriņš no 7.3 līdz 11.4 l/100km
Cena 3000 līdz 5300 Volvo XC70
2004. - 2007. gads Jauda no 163 līdz 210 ZS
Degvielas patēriņš no 7.6 līdz 11.1 l/100km
Cena 3000 līdz 5000 Volvo XC70
2002. - 2004. gads Jauda no 163 līdz 210 ZS
Degvielas patēriņš no 7.6 līdz 11.3 l/100km
2013. - . gads Jauda no 163 līdz 304 ZS
Degvielas patēriņš no 5.3 līdz 10.6 l/100km
Cena 9000 līdz 15 900 Volvo XC70
2011. - 2013. gads Jauda no 163 līdz 304 ZS
Degvielas patēriņš no 5.5 līdz 10.6 l/100km
Cena 4900 līdz 10 500 Volvo XC70
2007. - 2011. gads Jauda no 185 līdz 238 ZS
Degvielas patēriņš no 7.3 līdz 11.4 l/100km
Cena 3000 līdz 5300 Volvo XC70
2004. - 2007. gads Jauda no 163 līdz 210 ZS
Degvielas patēriņš no 7.6 līdz 11.1 l/100km
Cena 3000 līdz 5000 Volvo XC70
2002. - 2004. gads Jauda no 163 līdz 210 ZS
Degvielas patēriņš no 7.6 līdz 11.3 l/100km
Volvo XC70 kvalitāte
Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Volvo XC70 ražots 2006. gadā | |||
2011 | 5 gadi | 12.6% / 10.40% | 86. no 120 |
Volvo XC70 ražots 2005. gadā | |||
2011 | 6 gadi | 12.6% / 10.40% | 86. no 120 |
Volvo XC70 ražots 2004. gadā | |||
2011 | 7 gadi | 19.1% / 16.70% | 68. no 98 |
Volvo XC70 ražots 2003. gadā | |||
2011 | 8 gadi | 19.1% / 16.70% | 68. no 98 |
Volvo XC70 ražots 2002. gadā | |||
2011 | 9 gadi | 23.1% / 21.40% | 48. no 79 |
Atsauksmes par Volvo XC70
Volvo XC70 Universāls 2007.gads
Dīzelis 2.4 litri, Automātiskā PK
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums: | 80`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1640 EUR |
Kopējais auto novērtējums:
10/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Kvalitatīvs auto. Nav dārgs eksplutācijā, ja regulāri seko līdzi auto stāvoklim un remontus veic ar kvalitatīvām detaļām. Komfortabls.
Augsts degvielas patēriņš, novecojis dizains.
vīrietis, 38 gadi
Volvo XC70 Apvidus 2004.gads
Dīzelis 2.4 litri, Automātiskā PK
Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 13 gadi) | Lietošanas ilgums: | 20`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.5 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 450 EUR |
Kopējais auto novērtējums:
8/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Viss ir ok
Varētu mazāk degvielu tērēt
vīrietis, 44 gadi
Volvo XC70 Universāls 2007.gads
Dīzelis 2.4 litri, Manuālā PK
Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums: | 10`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Kopējais auto novērtējums:
2/10
Draugam šo auto neieteiktu
mesls
vīrietis, 59 gadi
Volvo XC70 Universāls 2009.gads
Dīzelis 2.4 litri, Automātiskā PK
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums: | 90`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.0 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 375 EUR |
Kopējais auto novērtējums:
9/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
vīrietis, 46 gadi
Volvo XC70 Apvidus 2002.gads
Benzīns 2.5 litri, Automātiskā PK
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 13 gadi) | Lietošanas ilgums: | 100`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 13.0 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 540 EUR |
Kopējais auto novērtējums:
9/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
vīrietis, 33 gadi
Lai lasītu vairāk atsauksmes par Volvo XC70, izvēlies kādu Volvo XC70 paaudzi lapas augšā.

Volvo XC70 - jautājumi, diskusijas
Ar ko atšķiras Volvo Ocean race no Summum un citiem? (2)
Vēlos iegadaties Volvo XC70 Ocean race! = patīk Okeāna krāsa! kāds ir aprīkojums Ocean race no citiem?
Vēlos iegadaties Volvo XC70 Ocean race! = patīk Okeāna krāsa! kāds ir aprīkojums Ocean race no citiem?
Tam ocean ir vieglāk pieskrūvēt trīs papildlukturus ...vieglāk izurbt
man pašam ir D5 vecais Volvo motors ar alumīnija iesūkšanas kolektoru . A sumumam ir plasmasas kolektors tas ir sliktāk jo aug ciet ar kfēpiem un sliktāk ir iztīrīt .
··· Volvo XC70: Ar ko atšķiras Volvo Ocean race... lasīt visu diskusiju (2 atbildes) »
Volvo XC70 vai XC60 - atsauksmes un komentāri (12)
Jauna auto meklējumos pagaidām uzrunā VOLVO. Vajag vidēja izmēra auto ar caurgājību nedaudz virs vidējās (uz bezceļu piedzīvojumiem nepretendēju, bet dubļainu meža ceļu gribētos izbraukt bez raizēm). Pašlaik alternatīvas ir Volvo XC70 vai...
Jauna auto meklējumos pagaidām uzrunā VOLVO. Vajag vidēja izmēra auto ar caurgājību nedaudz virs vidējās (uz bezceļu piedzīvojumiem nepretendēju, bet dubļainu meža ceļu gribētos izbraukt bez raizēm). Pašlaik alternatīvas ir Volvo XC70 vai...
XC60 ne vainas.
XC90 D5 AUT un ar chipu = 215+ Hp un adekvāts patēriņš!
Tulīt sāks pārdoties jau jaunais 2015 gada XC90 un visiem iepriekšējiem nokritīs cena!
Pirms iegādes iesaku atrādīt auto Mūsa Motors - tur nemelo un par smieklīgām naudiņām iedod sarakstu ar defektiem!
arparts te komentēja vienu Yotube klipu "Volvo v.s. Subaru" = tas ir blefs un muļķības (tur Volvo speciaāli bija paņemts ar Diff. defektu) !!!
Arī Range Rover var tā izsmiet!
https://www.youtube.com/watch?v=R5VobNcgRvc Subjektīvi XC60 mazāks-šaurāks (iekštelpa-maniem gabarītiem). Četrus gadus braukāju ar XC70 (veco modeli). Ja mainītu- tikai uz lielāko XC90. Volvo ir atzīti kā ērtākie garo gabalu braucamie. XC60 ērtāks būs pilsētā, 70- uz štrāses. Kamēr pati neizbrauksi ar abiem pa dažādiem ceļiem-neceļiem, neviens pareizo neieteiks.
Subārs ir pastāvīgās pilnpiedziņas autiņš (velk visi riteņi) , Volvo priekšpiedziņas ar automātisku pilnpiedziņas pieslēgšanos. Līdz ar to faktiski dažādi braukšanas stili. Nevaru atljauties jaunu Volvo, braukaaju ar 96. gada 850, US variantu-pilniibaa nopakots, tiem laikiem -super mashiina :) Tas ir VOLVO un viss:) ··· Volvo XC70: Volvo XC70 vai XC60 -... lasīt visu diskusiju (12 atbildes) »
Volvo XC 70 Pilnpiedziņas remonts. Kur , par cik utt.....?????? (9)
XC 70 Pilnpiedziņas remonts. Kur , par cik utt.....??????
XC 70 Pilnpiedziņas remonts. Kur , par cik utt.....??????
Kur atrodas autonomā apsilde Volvo XC70? (2)
Volvo XC70 2007, nevaru atrast kur atrodas autonomā apsilde.
Volvo XC70 2007, nevaru atrast kur atrodas autonomā apsilde.
Aiz priekšējā kreisā (vadītāja) luktura apakšā.
Pirmās paaudzes xc iebūvētā bija labajā spārnā pie durvīm.Jaunkajiem nezinu.
··· Volvo XC70: Kur atrodas autonomā apsilde... lasīt visu diskusiju (2 atbildes) »
Volvo XC 70 automāts W funkcija. (3)
Volvo XC70 2,4 dīzelis 2006.g. D5 automātiskā kārba ar iespēju pārslēgt manuāli. Ko nozīmē W funkcija automātiskajai kārbai un kā tā darbojas?
Volvo XC70 2,4 dīzelis 2006.g. D5 automātiskā kārba ar iespēju pārslēgt manuāli. Ko nozīmē W funkcija automātiskajai kārbai un kā tā darbojas?
Labs, izturīgs, uzticams auto, automāts ar multiplikatoru +/- nav gluži manuāla pārslēgšana, W funkcija -winter, tip ziemas režīms, sāk slēgties no otrā pārnesuma, samazina iespēju, no vietas uzgāzējot izspolēt, bet šo funkciju parasti jau veic pretisslīdēšanas sistēma, tā ir ieslēgtā režīmā defoltā, tākā pa lielam W paredzēts komfortam ja nu smagāka kāja uz gāzes pedāļa.
Principā jautājums apspriests. W- naw pirmā ātruma, tā atvieglo izkustēšanos no vietas uz slidenas ceļa virsmas
Ziemas režīms,labāk iekšā neslēgt,pabuksèju un šķiros no 2500 EUR par kārbas kapitālo.
··· Volvo XC70: Volvo XC 70 automāts W funkcija. lasīt visu diskusiju (3 atbildes) »
VOLVO XC 70 2006.gads auto priekšapsilde un akumulators (5)
Automašīnai ir autonomā priekšapsilde. Vai taisnība, ka ātri "izēd " akumulatoru, tā vismaz tautā runā.
Automašīnai ir autonomā priekšapsilde. Vai taisnība, ka ātri "izēd " akumulatoru, tā vismaz tautā runā.
Ja akumulators labs un viss pārējais kārtībā, nav tik slikti.
Nevar protams nedēļu turēt ieslēgtu, nebraukt un nelādēt akumulatoru.
Vienu nakti nostrādās bez problēmām un no rīta aukstumā iedarbināsi dzinēju viegli. autonomajaam apsildes sisteemaam, muusdieniigaam, ir sprieguma aizsardziiba.Ja nokritiis zem minimuma volti , kas nepieciessamas lai iedarbinaatu motoru, apkures sisteema neiesleegsies. Apēd jau gan to akb, bet arī normālā ekspluatācijā, bez auotnomās apsildes paredzēts vairākas reizes gadā to pilnībā pielādēt. Kurš tad tā dara? Akb arī nav mūžīga un un dzīves beigās tai, neatkarīgi no patērētāja, arī notiek paātrināta pašizlāde.
Lai eļļa nodrošinātu savas funkcijas, tai jāsasniedz noteikta t. un kā nosacīts stāvokļa rādītājs Volvo D-5 dzinējam lietota eļļa ir dzidra un autonomā apsilde paredzēta ne tikai komfortam. Jaudīgākajai D-5 versijai vispār paredzēta tikai vienas viskozitātes eļļa un ja negribas problēmas, tai skaitā ar kvēpu filtru, tad par laimi ir jāmaksā. Taisnība, ka autonomā apsilde ´apēd´ akumulatoru. Man pašam uz Land Rover uzlikts Eberspaecher apsilde. Teorētiski forumula ir šādi: cik ilgi darbini apsildi, tik minūtes vismaz pēc tam ir jānobrauc, lai akumulators atkoptos. Praksē ar to nepietiek - no savas pieredzes zinu. Tāpēc, ja no rīta gribi uz 20 min ieslēgt dīzelim autonomo apkuri vai motora priekšapsildi - un tad nobraukt tikai 6-10 km līdz darbam, tad pēc kāda laiciņa šādi braukājoties akumulators būs izlādējies. Tāpēc autonomo slēdzu iekšā tikai, ja ārā ir baigi auksts. Man ir uztaisīts, ka sākumā silda motoru un tad tikai no tā siltuma, kas paliek pāri, aiziet uz salonu. Ierīce ir ērta, bet jābrauc garas distances vai arī ik pa brīdim jāpieslēdz pie elektriskā lādētāja, ja negribi, ka vienā rītā mašīna ir mēma. Noteikti ziemā tāpat, kad atnāc uz auto, saslēdz logu sildītājus, sēdekļus utt. Tas vēl vairāk pastiprina enerģijas negatīvo bilanci akumulatoram. Met ārā to štruntu - normāliem autiņiem ir beņku, dažiem pat stūres apsilde, mūsdienu autiņiem sildīt speciāli motoru, vismaz līdz -20 gradiem, nav nekadas vakjadzibas. ··· Volvo XC70: VOLVO XC 70 2006.gads auto... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
Nevar protams nedēļu turēt ieslēgtu, nebraukt un nelādēt akumulatoru.
Vienu nakti nostrādās bez problēmām un no rīta aukstumā iedarbināsi dzinēju viegli. autonomajaam apsildes sisteemaam, muusdieniigaam, ir sprieguma aizsardziiba.Ja nokritiis zem minimuma volti , kas nepieciessamas lai iedarbinaatu motoru, apkures sisteema neiesleegsies. Apēd jau gan to akb, bet arī normālā ekspluatācijā, bez auotnomās apsildes paredzēts vairākas reizes gadā to pilnībā pielādēt. Kurš tad tā dara? Akb arī nav mūžīga un un dzīves beigās tai, neatkarīgi no patērētāja, arī notiek paātrināta pašizlāde.
Lai eļļa nodrošinātu savas funkcijas, tai jāsasniedz noteikta t. un kā nosacīts stāvokļa rādītājs Volvo D-5 dzinējam lietota eļļa ir dzidra un autonomā apsilde paredzēta ne tikai komfortam. Jaudīgākajai D-5 versijai vispār paredzēta tikai vienas viskozitātes eļļa un ja negribas problēmas, tai skaitā ar kvēpu filtru, tad par laimi ir jāmaksā. Taisnība, ka autonomā apsilde ´apēd´ akumulatoru. Man pašam uz Land Rover uzlikts Eberspaecher apsilde. Teorētiski forumula ir šādi: cik ilgi darbini apsildi, tik minūtes vismaz pēc tam ir jānobrauc, lai akumulators atkoptos. Praksē ar to nepietiek - no savas pieredzes zinu. Tāpēc, ja no rīta gribi uz 20 min ieslēgt dīzelim autonomo apkuri vai motora priekšapsildi - un tad nobraukt tikai 6-10 km līdz darbam, tad pēc kāda laiciņa šādi braukājoties akumulators būs izlādējies. Tāpēc autonomo slēdzu iekšā tikai, ja ārā ir baigi auksts. Man ir uztaisīts, ka sākumā silda motoru un tad tikai no tā siltuma, kas paliek pāri, aiziet uz salonu. Ierīce ir ērta, bet jābrauc garas distances vai arī ik pa brīdim jāpieslēdz pie elektriskā lādētāja, ja negribi, ka vienā rītā mašīna ir mēma. Noteikti ziemā tāpat, kad atnāc uz auto, saslēdz logu sildītājus, sēdekļus utt. Tas vēl vairāk pastiprina enerģijas negatīvo bilanci akumulatoram. Met ārā to štruntu - normāliem autiņiem ir beņku, dažiem pat stūres apsilde, mūsdienu autiņiem sildīt speciāli motoru, vismaz līdz -20 gradiem, nav nekadas vakjadzibas. ··· Volvo XC70: VOLVO XC 70 2006.gads auto... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
Ir D3 ar nu jau 230Hp un 470Nm. Tiesa gan ne forda četru cilindru 2.0, kas arī nāk zem apzīmējuma D3, bet 2.4 softa līmenī apgraizītā versija. Protams ka labaks, vismaz kamer brauc. ··· Volvo XC70: Volvo XC 70: vai dzinējs D4... lasīt visu diskusiju (4 atbildes) »
Auto ne vainas,zviedrs paliek zviedrs.
xc70, pusotru gadu tik elljas mainiitas
V70 2007. gada, dīzelis, automāts, braucu 4 gadus, iet kā zvērs, dīzeli ēd saprātīgi 6L pa šoseju 9L pa pilsētu. Trūkums, ka sliktos ceļa apstākļos viegli iesēsties, jo mašīna smaga un pretbuksēšana ne vienmēr var izvilkt
Braucu divus gadus ar 2000 gada TDI 2.5 bez problēmām. Labāks ir manuāls ja jābrauc pa lauku dubļiem vai ziemas sniegiem jo ir iespēja pašam tikt ārā ja kur iesēdies, var pašūpot. Automāts var nepacelt par cik mašīna ir smaga un jauda liela, tā kā nobuksēt var vienā mirklī.
Ir jaunda ir ekonomiskurs, bet visam jāpievērš uzmanība (bremzes, siksnas +ruļļi) ir kaudze defektiņu kurus zin visi volvo servisi.
··· Volvo XC70: Kādas atsauksmes par Volvo V70... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) »
Kas lūzt visvairāk ir grūti teikt. Ja nopirksi pārbaudītu , diagnosticētu xc70 tad brauksi. Kas kurai mašīnai lūzt konkrēti visvairāk ir atkarīgs kā brauc, pa kādiem ceļiem.Cik zinu esot itkā pakaļas piedziņai biežākas problēmas.Bet salauzt, nobeigt var arī tanku.Diagnostiku var uztaisīt Jelgavā. Ja ļoti vajag, sazināšos un varu adresi uzrakstīt.
man 2 paziņām XC70 nojuka pakaļas reduktors, bet neatceros kura gada auto bija. remonts pa dārgo.
··· Volvo XC70: Kas lūzt visvairāk Volvo XC70? lasīt visu diskusiju (2 atbildes) »