Akumulatori (auto)

akumulatori (auto) foto attēls

Akumulatori (auto) - jautājumi un diskusijas

Kādu akumulatoru--cik ampēru un kādi izmēri vajadzīgi Passat b5 1.8 20v? (27)
Kārtējo reizi nevar piedarbināt auto un ir vajadzība pēc jauna akumulatora. Kādu lai pērku. Vecais ir uz mašīnas un nevar neko salasīt.
Autoveikalaa pateiks, nevajaga njemt ne jaudiigaaku, ne vaajaaku, bet taadu, kaadu razhotaajs ieteicis. Pa manam - 75ah ir par daudz 1.8 motoram. Ja diizelis, tad nu gan varbuut. Paaraak lielas ampeerstundas autinja elektrosisteema nepareizi uzlaadees un akjis aatraak nospraags. Izmēri akumolatoru un dodies uz veikalu..
Bet normālā veikalāzinās ko Tev vajag droši pietiks ar 75Ah.
Tikai pamēri izmērus
Galvenais skaties lai izmēri atbilst un klemmes pareizajā pusē. Vislabāk iebrauc kādā sakarīgā bodē, kur pārdevējs spēs gan atrast pareizo gan uzreiz arī samainīt. jaa , klemmes var buut vissas malaas, un + ar - var buut gan kreisajaa, gan labajaa utt.
Akkim vissvariigaakais ir laba, uzticam, ar garantiju razzotaaj firma.
Un , silti iesaku , paarbaudiit, kaa tas autinns laadee to akkiiti...slodzze, un bez slodzes.
http://www.passatworld.com/forums/b5-garage/248616-battery-replacement-b5-passat.html ··· Akumulatori (auto): Kādu akumulatoru--cik ampēru un... lasīt visu diskusiju (27 atbildes) –»
parasti uz aķīšiem ir virsū gads un nedēļa kurā ´´pagatavots´´...bet kada tam nozine ja viņš darbojas vai nedarbojas? AKB vecums nav noteicošais..., svarīgs ir tā stāvoklis! Un vispār, Postremo pareizi jautā, par kādu AKB iet runa? :) Man uz auto vēl joprojām stāv 9 gadus vecs AKB, un nesūdzos, citiem jau 1 gadā nosprāgst.... kaada akumulatora? Viegla autinna? Telafona? Lai smadzenes Palādē!!! ··· Akumulatori (auto): Kā noteikt akumulatora (AKB)... lasīt visu diskusiju (4 atbildes) –»
Vai jauns auto akumulators jālādē? (7)
Ja nopērk mašīnai jaunu akumulatoru, viņš ir jālādē vai nevajag- var uzreiz braukt?
Uzlādēt līdz galam par sliktu nenāks, bet braukt var uzreiz var uzsviest uz laadetaaju, un nelielu straavu, taa teikt, lai buutu 100% pilns, kad uzliec uz autinna. Jo, ja autinnss svaigs, var naakties (daargaakaam markaam ) laadeessanas ECM paarprogrammeet, tas ir, likt autinnam, zinaat, ka akkiitis jauns . Un ssajaa gadijumaa, akkiitim ir jaabuut uzladeetam labi. Jaunam akumulatoram ir jābūt uzlādētam maximāli, jau nopērkot! nekas nav jalade,brauc tikai. pēc pirkšanaas man ieteica laikam pec nedēļas vai vēlāk uzlādēt. ··· Akumulatori (auto): Vai jauns auto akumulators... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) –»
Kāds šķidrums jālej akumulatorā? (8)
Līmenis par zemu. Destilēts ūdens vai sagatavots šķidrums
izgaro ūdens...sāļi paliek :) Sandra atsvaidzini ķīmijas stundas :) Sandra, šo speciālo šķidrumu sauc elektrolīts. Ja akumulatora šķidrums ir dabīgi izgarojis, tad papildina ar destilētu ūdeni. Lejot nevajadzīgi elektrolītu, kas ir skābe, skābes koncentrācija akumulatorā pārsniedz pieļaujamo līmeni un akumulatorā esošās svina plates tiek pastiprināti "saēstas". Rezultātā akumulators beigts. Jāpamēra elektrolīta blīvums. Ja uzlādētam akumulatoram ir zem 1.27, tad papildina elektrolītu, ja blīvums ir 1.27 vai vairāk, tad lej destilētu ūdeni. Noskaidro elektrolīta blīvumu! Bet diezvai to darīsi! Destilētu pielej un būs ok. Tikai destilētu ūdeni. Pēc tam pielādē līdz galam, un blīvumam jābūt OK. 79%/21%(PV) ··· Akumulatori (auto): Kāds šķidrums jālej akumulatorā? lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Gaudo signalizācija pēc akumulatora pievienošanas (10)
Lieta tāda-uz nakti ņemu ārā aķi,bet ieliekot iekšā šamējā auro kā kauta,uz pulti nereaģē. Kādi varētu būt risinājumi?
Neraustīt akumulatoru turp -atpakaļ. Iespējams signalizācijas blokam nepieciešams laiks lai, saņemot strāvu sāktu reaģēt uz pults signālu, iespējams pultij jānomaina baterija, tas arī dažreiz tomēr jādara.
AKB savu mūžu iespējams jau nokalpojis, vasarai derētu, bet ziemā zaudē blīvumu. Nav ieteicams mūsdienu auto radīt strāvas lēcienus, tas bojā smalko elektroniku. Izeja ir nopirkt jaunu akb ar augstu izejas strāvu (dīzeļa piedarbināšanai nepieciešams lai dzinēju grieztu ātrāk kā benzīna mot., it īpaši ja tas palietots) un iepakot to siltumizolējošā materiālā (par šo lūgšu nesmīkņāt).
un piezvanīt uz autoservisu... Ja akjis ir labs uz uzlaadeets, tad ar leksahnu probleemaam nav jaabuut, ja jau lec arii no telpaas tureeta akja. Tatad vai nu jaamaina akjis, vai jaauzlaadee. Buss (diizelis) staaveeja 2 nedeeljas, pieleca ar pusapgriezienu ar visu auksto akji. ··· Akumulatori (auto): Gaudo signalizācija pēc... lasīt visu diskusiju (10 atbildes) –»
Auto akumulators lādējot uzkarsis (6)
Vai tas ir normāli un ko darīt?
par lielu laadeessans straava tam konkreetajam akkim , vaia arii jau beigts. Bet mazliet jau uzsilst,ka ate ieprieksseejai mineeja , ja laadee arii labu, taa kaa skaties. tas ir normaali,,,,un nekas nav jaadara,,,, Jāskatās,pēc cik ilga laika uzkarsis....ja ātri-2-3 h laikā-tad aķi vari mest ārā-ja pēc stundām 12-tad nekas,vienkārši palādēji par ilgu.....ļauj atdzist,liec virsū un brauc... Tā jābūt... "karsts" ir subjektīvs jēdziens. Ja es kādu uzkarsēju , tad tam ilgs mūžs nebūs ... tas tāpat kā agrāk sausi uzlādētos uzpildot pēc smakas intensitātes varēja spriest par kalpošanas ilgumu . ··· Akumulatori (auto): Auto akumulators lādējot... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
Akumulatora izvēle (12)
Kādi 7 gadi lietotais Berga akumulators ir nolietots un vajadzētu pirkt jaunu. Varbūt kādam, kurš ne tikai raksta, bet arī saprot ir kāda laba pieredze, jo 7 gadu laikā šis tas mainījies. Es noteikti arī citiem ieteiktu Berga un neieteiktu...
gribi,labu VARTA sudradnieks,Optima,ja vari atļauties,labi aķi ir pārsvarā uz psūtījuma,tirgotāji kvalitatīvos neved,pārsvarā visiem ir širpotrebs,lētais gals,kā jau Latvijā Nopērkot jaunu mašīnu, akumulators parasti ir darbojies 6-7 gadus.
Nopērkot benzīntankā (ja vajag uz ātrām šeibām), parasti kalpo ne ilgāk par 3 gadiem.
Vienu vārdu sakot, garantijas laiku iztur.
Servisos piedāvā visādu firmu akumulatorus, tie parasti iet 3-4 gadi.
Tur arī piedāvā oriģinālos firmas akumulatorus, to cenas ir 3 reizes lielākas
un tie kalpo 6-7 gadi.
Tā, kā izvēle ir Jūsu pašu rokās.
Galvenais, lai akumulatora strāvas parametri atbilstu automašīnai paredzētajam.
Nevar uzlikt ļoti jaudīgu, jo ģenerators nespēs pilnībā pielādēt un
akumulators ātri paliks darboties nespējīgs.
Iepriekšējie komentatori pareizi visu jau ir izstāstījuši.
Pieslienos irgo viedoklim - pērc jebkuru, kuru rocība atļauj. Visiem tiem ir garantija vairākus gadus. Nopērc un aizmirsti! Pašam nācies saskarties ar Deta (Tudor) un Vartu. Nekādu problēmu nav bijis. Exide, Yuasa, Varta- šos akumulatorus lieto oriģinālaprīkojumā, kas automātiski gan nenozīmē ka tie ir visvislabākie, taču liecina par to ka problēmu ar viņiem būs vismazāk.
Pašam ir ļoti pozitīva pieredze ar Varta, apmēram pieci tādi ir nolietoti pilnīgi bez problēmām šobrīd arī Yuasa jau kuro gadu iet bez jebkādiem jokiem.
Ja ir pozitīva pieredze ar Berga, tad to arī vajag ņemt, jo nekas slikts par šiem nav dzirdēts.
Savukārt ja gribās nedaudz ar pirkstiem gaisā staigāt, tad var ņemt Optima sausos akumulatorus.
··· Akumulatori (auto): Akumulatora izvēle lasīt visu diskusiju (12 atbildes) –»
VOLVO XC 70 2006.gads auto priekšapsilde un akumulators (5)
Automašīnai ir autonomā priekšapsilde. Vai taisnība, ka ātri "izēd " akumulatoru, tā vismaz tautā runā.
Ja akumulators labs un viss pārējais kārtībā, nav tik slikti.
Nevar protams nedēļu turēt ieslēgtu, nebraukt un nelādēt akumulatoru.
Vienu nakti nostrādās bez problēmām un no rīta aukstumā iedarbināsi dzinēju viegli.
autonomajaam apsildes sisteemaam, muusdieniigaam, ir sprieguma aizsardziiba.Ja nokritiis zem minimuma volti , kas nepieciessamas lai iedarbinaatu motoru, apkures sisteema neiesleegsies. Apēd jau gan to akb, bet arī normālā ekspluatācijā, bez auotnomās apsildes paredzēts vairākas reizes gadā to pilnībā pielādēt. Kurš tad tā dara? Akb arī nav mūžīga un un dzīves beigās tai, neatkarīgi no patērētāja, arī notiek paātrināta pašizlāde.
Lai eļļa nodrošinātu savas funkcijas, tai jāsasniedz noteikta t. un kā nosacīts stāvokļa rādītājs Volvo D-5 dzinējam lietota eļļa ir dzidra un autonomā apsilde paredzēta ne tikai komfortam. Jaudīgākajai D-5 versijai vispār paredzēta tikai vienas viskozitātes eļļa un ja negribas problēmas, tai skaitā ar kvēpu filtru, tad par laimi ir jāmaksā.
Taisnība, ka autonomā apsilde ´apēd´ akumulatoru. Man pašam uz Land Rover uzlikts Eberspaecher apsilde. Teorētiski forumula ir šādi: cik ilgi darbini apsildi, tik minūtes vismaz pēc tam ir jānobrauc, lai akumulators atkoptos. Praksē ar to nepietiek - no savas pieredzes zinu. Tāpēc, ja no rīta gribi uz 20 min ieslēgt dīzelim autonomo apkuri vai motora priekšapsildi - un tad nobraukt tikai 6-10 km līdz darbam, tad pēc kāda laiciņa šādi braukājoties akumulators būs izlādējies. Tāpēc autonomo slēdzu iekšā tikai, ja ārā ir baigi auksts. Man ir uztaisīts, ka sākumā silda motoru un tad tikai no tā siltuma, kas paliek pāri, aiziet uz salonu. Ierīce ir ērta, bet jābrauc garas distances vai arī ik pa brīdim jāpieslēdz pie elektriskā lādētāja, ja negribi, ka vienā rītā mašīna ir mēma. Noteikti ziemā tāpat, kad atnāc uz auto, saslēdz logu sildītājus, sēdekļus utt. Tas vēl vairāk pastiprina enerģijas negatīvo bilanci akumulatoram. Met ārā to štruntu - normāliem autiņiem ir beņku, dažiem pat stūres apsilde, mūsdienu autiņiem sildīt speciāli motoru, vismaz līdz -20 gradiem, nav nekadas vakjadzibas. ··· Akumulatori (auto): VOLVO XC 70 2006.gads auto... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Akumulatoru atšķirības? (17)
Pēdējā laikā sastotas baterījas,kas siltā laikā tur kā pienākas,bet aukstā laikā fiksi nosēžas.Vienu pat izjaucām,lai redzētu atšķirību,to ar atradām,bet,atšķirībai ir jabūt apzīmētai ar burtu vai ciparu kombināciju marķējumā.Diemžēl tādu...
Par cik jautājums ir auto sadaļā, domājams ka runa iet par auto akumulātoru baterijām. Tad galvenie cipari ir jāpievērš ampērstundām, ar to saprotams akb kapacitāte (strāvas atdodamais ilgums) un starta strāva(atdodamais strāvas spēks starta brīdī). Tad lūk, pie liela sala ir būtisks tieši starta strāva! Ja tas ir par mazu tad ampērstundām nav nozīmes, varēsi zāģēt kaut pusi dienas, bet auto nepieleks. Piemērs 12V 60Ah 520A EN Ir labāks nekā 12V 74Ah 370A En, jo salā ir būtisks tieši starta strāva! ražojumam ar liela šķirba,ja sapērk akcijās pa puscenu un neredzētu ražotāju,ta var sagaidīt viskautko AKB iekšā ir elektrolīts, ja AKB ir daļēji nosēdināts, tad elektrolītā blīvums samazinās, rezultāts var būt pat tāds, ka elektrolīts sasalst ledū, jo visa skābe ir iesūkusies platēs. Iespējams problēma ir auto nevis AKB. Pamēģini uzlādēt AKB ārpus auto un noturēt salā, un tad pamērīt. Vispār jau voltāžas kritums tikuntā būs, bet ja labs AKB tad tam jābūt minimālam. Interesanti tad kāda ir tā atšķirība ko ieraudzīju izjaucot? Ja runā par 24v tad esi smagsvara auto braucējs. NU tad jau pašam vajadzētu zināt kas un kā.
Īsāk sakot nečakarē kapeiku un nepērc lētos spāņu un ķīniešu sūdus, tie nav paredzēti mūsu klimatam. Tirgotājiem jau vēljoprojām ir modē pa lēto pirkt un dārgi paŗdot. Ne katra manta ko reklamē ir laba, un atceries ka tikai sūdam ir vajadzīga reklāma. Laba manta netiek rādīta pa televizoru. Iepērc Somijā ražotus akumulatorus un aizmirsīsi ka tāds vispār eksistē uz gadiem pieciem.
Laikam taču ir garantija un kaut kādi normatīvi. Akumulātoru baterijas pārbauda, cik zinu - divējādi - pārbauda pilnībā uzlādētas ak. baterijas elektrolīta blīvumu un katru bateriju ar slodzes dakšu, ne voltmetru. Ja mērījumi ir normas robežās, meklē vainu lādēšanas ierīcē, kāda nu tam autiņam ir. Pareizāk - vaina būtu jāmeklē garantijas servisam. Laikam jau ir arī slodzes dakša visam aķim, tie tagad krietna daļa hermētiski, elektrolītam un atsevišķām baterijām grūti piekļūt. ··· Akumulatori (auto): Akumulatoru atšķirības? lasīt visu diskusiju (17 atbildes) –»
Opel meriva nelādē akumulatoru (10)
Labs vakars! Situācija īsumā sekojoša. Vairākas reizes bija situācija, ka straujāk atlaižot sajūga pedēli un mašīnai noraustoties iedegās sarkanā akumulatora lampa, kas izslēdzot un ieslēdzot aizdedzi nodzisa. Vakar iedegās sarkanā lampa...
Ot tā. Palasi te viedokļus / 18 vai 14 V/ un bail uz servisu braukt, jo nezini kāds "meistars" tevi tur gaida. Vainas var būt daž ne dažādākās.Sākot no oglītēm beidzot ar to, ka vienkārši nav masas. Šādā gadījumā pirmais, japamēra vai nāk ārā no ģeneratora 18volti. Ja tas ir,tad jaiet pa ķēdi tālāk. Prātīgāk sameklēt sakarīgu elektriķi. Katram a/m modelim ir savas vajās vietas un tie kas ar to ņemas tās zin uzreiz. Generatoram nodilusas oglites Ģerevņa, kur tur ir 18 volti? Vaina visticamāk ir ģeneratorā. Ir nodilušas oglītes. ´´utu ieteicams nedarbināt auto jo var iznākt tā, ka dabūsi mainīt visu ģeneratora tasngriezi kas var izmaksāt diezgan dārgi. Lai servisā apskatās kas vainas, bet manas 99% domas ir oglītes. ··· Akumulatori (auto): Opel meriva nelādē akumulatoru lasīt visu diskusiju (10 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook Google+ uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu