Akumulatori (auto)

Akumulatori (auto) - jautājumi un diskusijas

Opel meriva nelādē akumulatoru (10)
Labs vakars! Situācija īsumā sekojoša. Vairākas reizes bija situācija, ka straujāk atlaižot sajūga pedēli un mašīnai noraustoties iedegās sarkanā akumulatora lampa, kas izslēdzot un ieslēdzot aizdedzi nodzisa. Vakar ...
Ģerevņa, kur tur ir 18 volti? Ot tā. Palasi te viedokļus / 18 vai 14 V/ un bail uz servisu braukt, jo nezini kāds "meistars" tevi tur gaida. Vainas var būt daž ne dažādākās.Sākot no oglītēm beidzot ar to, ka vienkārši nav masas. Šādā gadījumā pirmais, japamēra vai nāk ārā no ģeneratora 18volti. Ja tas ir,tad jaiet pa ķēdi tālāk. Prātīgāk sameklēt sakarīgu elektriķi. Katram a/m modelim ir savas vajās vietas un tie kas ar to ņemas tās zin uzreiz. Generatoram nodilusas oglites Vaina visticamāk ir ģeneratorā. Ir nodilušas oglītes. ´´utu ieteicams nedarbināt auto jo var iznākt tā, ka dabūsi mainīt visu ģeneratora tasngriezi kas var izmaksāt diezgan dārgi. Lai servisā apskatās kas vainas, bet manas 99% domas ir oglītes. ··· Akumulatori (auto): Opel meriva nelādē akumulatoru lasīt visu diskusiju (10 atbildes) –»
Kur labāk pirkt akumulatoru? mazā darbnīcā ar veikalu,vai melēt kādu palielu? (16)
Kur labāk pirkt akumulatoru? mazā darbnīcā ar veikalu,vai melēt kādu palielu? Vai var uzticēties,ka tās dažādo-dārgāko aķu uzlīmes nav sakēbētas? Mna jau palēts un nejauns auto, bewt vienalga,-nav patīkami,ja nelec un ...
Ieteiktu pie mums ne visai populāro Banner Batterien izstradājumus ! Šīs kompānijas produkti pēdējos ~10 gadus kopš tos lietojis nav pievīluši+ nav izreklamēti uz katra stūra. aķim ir vismaz 2 gadu garantija. ja nepirki no čigaņiem, tad nes atpakaļ uz bodi. kaut gan ja auto ir problēmas ar lādēšanu, tad var mainīt aķus kaut ik nedēļu tāpat būs tukši. bet nu tukšo es būtu stiepis atpakaļ, ja nemaina, tad vismaz lai uzlādē pa freju:) Pēdējo ko nopirku bija varta kādus sešus gadus atpakaļ.Kalpo nevainīgi.Pats galvenais šaj pasākumā ir tas,vai viņš tik tiešām i jauns,vai nez cik ilgi nogulējis noliktavā.Uz viņa i jabūt rakstītam,kad tas tapis.Ja nav,pat nedomā tādu ņemt. Vecam auto nav lielas jēgas tērēties. Principā lētā gala akumulātori nemaz nav slikti, un jebkura akumulātora kalpot spēja ir vairāk vai mazāk atkarīga no paša auto tehniskā stāvokļa. Cik labi to lādē ģenerātors, cik liela slodze ir attiecībā pret sarteri, signalizāciju pašizlādes un tt. tāpēc ir jāizvēlas atbilstošu ampēru akumulātoru, attiecīgajai motora klasei.Akumulātori reti kad kalpo ilgāk par 3 gadi vecām mašīnām. Tapēc bosch akumulātora iegāde būs tīri naudas izmešana. Ja ir vēlēšanās varu bodi pateikt,cik pazīstamie tur pirkuši,neviens vēl nav sūdzējies. ··· Akumulatori (auto): Kur labāk pirkt akumulatoru? ... lasīt visu diskusiju (16 atbildes) –»
Izlādējas akumulators (14)
Problēma tāda, ka uz spailēm uzrāda 10.77V. Tikko noņemot lādētāju strāva ir 13,45V un kāpj uz leju. Biju aķi vedis uz garantiju, teica, ka vissok. Vai kādam ir bijusi tāda pieredze?
Pirmkār jurīt es nevienu te nesaucu par atpalikušu. Bet kas attiecas uz voltmetru, tad ar to var pietiekoši daudz izmērīt un izsecināt. Nu piemēram ja normāli uzlādētam akumulatoram tukšgaitas spriegums ir 13,4 volti, tad no šī viedokļa baterija ir OK. Bet ja ir tā kā biedrs saka kad brītiņu pēc uzlādes ir tikai 10,7. Tad matemātika ir vienkārša 13,4-2,2 (spriegums vienai svina akumulatora cellei)=11,2 vai pat mazāk. Tad visdrīzāk jau tā viena celle ir beigta (iet uz īso). Te pat nekādu mistisku slodzes dakšu nevajag. Protams baterijas veiktspēju ar šādu pieeju nenoskaidrosim, es arī to nemaz iepriekš nevienam neesmu teicis. Par akumulatora testēšanu kopumā, tas ir speciāls stends, varu kļūdīties nosaukumā, bet laikam saucās startera stends (kāda nosaukuma nozīme), tikai šķiet ka daudzi kam nav priekšstata to arī sauc par slodzes dakšu.
Tālāk, kāpēc pavilkos uz to nelaimīgo slodzes dakšu. Lasot tavu komentu radās iespaids ka tu esi kautko dzirdējis, bet pav priekštata kas tas tāds un kā ar to rīkojas. Jo redzi modernajiem akumulatoriem (slēgtajiem) ar šo instrumentu nekur netiek klāt. Tātad ja nevar pielietot, tad nav arī ko runāt un dot padomus kuri nekam neder.
Un ja vēl saki ka ar voltmetru neko pie akumulatora nevar darīt, tad man tevi ir jāapbēdina. Tā slodezes dakša kā reiz mēra spriegumu (voltmetrs) uz celli. Ir divi mērīšanas rezīmi, tukšgaitā un pie kalibrētas slodzes. Abos gadījumos mēra spriegumu un pēc mērījumiem izdara secinājumus par akumulatora celles stāvokli un darba spējām. Startera stenda gadījumā merīti tiek vairāki parametri tajā skaitā akumulatora iekšējā pretestība (galvenais parametrs kurš nosaka beterijas veiktspēju) un pēc tiem arī tiek noteikta diagnoze.
Nebūšu es banāls un tevi uz skolu fiziku mācīties nesūtīšu, taču es RTU enerģētikas fakultātē trīs semestrus uz trepītēm nesēdēju bet cītīgi apguvu elektrotehnikas gudrības.
Ļoti iespējams ka industriālajām baterijām to priboru vēl ar
Ja ir garantija tad ir jāņem atpakaļ. Uzraksti iesnieguma veidā pieprasījumu aķi apmainīt vai atgriezt naudu. Ja atsaka, tad lai turpat uzraksta kāpēc. Un tad prom uz patērētāju aizsardzības kantori. Parasti ejot ar iesniegumu līdz pēdējam nenonāk. 10,7 volti uzlādētam akumulatoram nav normāli. Tur būt jābūt 13 ar kapeikām. Visdrīzāk viena celle beigta (iet uz īso). Pieredz ir rādījusi ka DETA nav no tā labākā gala, bet tas jau kā nu kuram, gaumes jautājums.
Man tik domāt ka garantijas beigas tuvu un tāpēc tirgoņi grib vienkārši novilkt laku. Kaut pēc būtības visi izdevumi šinī gadījuma jāsedz ražotājam. Taču tirgotājiem netīkas ķēpāties ar papīru kalniem.
Problēmas izklāsts nav korekts. Pēc uzlādes, lādētāja klemmes ir noņemtas, vai tām klāt esot ir 10,77V? Pārlasi savu tekstu. Slikts lādētājs, nepareiza mērīšana, blīve starp akumulatoru un testeri, kas strāvu no sprieguma neatšķir. Ja tiešām uzlādētam aķim spriegums ir zem 12v tad aķis ir beigts Ar voltmetru akumulatoru pārbaudīt nevar. Piekrītu, ka 10.7V uzlādētam akumulatoram, pareizāk - akumulatoru baterijai, par maz. Apm. vienās domās ar janisb. ··· Akumulatori (auto): Izlādējas akumulators lasīt visu diskusiju (14 atbildes) –»
Akumalātoru izturība. (19)
Kādēļ lielie akumalātori 180 Ah;230Ah netur, ātri iet no ierindas laukā.Cits pat nenokalpo tos 2 gadus.
Nup... negribās ticēt, ka Somijā vai sibirījā tāds akumulators kalpo tik 2.gadus... :) Tur par tādiem jokiem pārdevejs paliktu bez pautiem... :) Bet Tev tas nedraud Tu tak sievišķis... :D Moška baren, a??? NJā,Berner tirgo visādu ķīmiju un instrumentus,da citas servisa lietas,bet aķus gan nēesmu redzējis piedāvājumā!! par lielajiem āķiem nav info,bet gan jau parastie iemesli...nepareizs spriegums,pilna izlāde da ļauts sasalt!:) Vēl jau jārespektē uzlāde - ja aķis regulāri netiek pietiekmi /vai pilnība uzlādēts. Parasti šī kļūda rodas, ja liek lielāku aķi, nekā tas mašīnai paredzēts. Vo vo.. es arī skatos un brīnos.. 180 Ah, parastai vieglajai mašīnai ir kaut kādas 60 Ah un ar lielu starta strāvas spriegumu, līdz pat 400-500Ah uz dažām sekundēm.. Akumulatoram jāatbilst auto specifikācijai - ģeneratora spējai to uzlādēt, tad arī kalpos kā paredzēts.. ··· Akumulatori (auto): Akumalātoru izturība. lasīt visu diskusiju (19 atbildes) –»
Auto "piepīpēšana" - kā to pareizi darīt? (24)
kā pareizi lietot ``piepīpējamos`` vadus . cik zinu tur ir svarīgi kur pievieno un kādā secībā.
un kā tad var izcept to elektroniku, ja ģeneratoru spriegumi ir vienādi???
cik es zinu, no jaudas, spriegums 12V tīklā nemainās
Jauniem autiņiem iesaka piepīpēt, kad donora motors nedarbojās. Kādā kārtībā likt vadus - štrunts. Pieliec donoram, pēc tam vājniekam, protams, nesajaucot + ar -. Pēdējos gados reizes 3-4 nācies gan lūgt, gan dot piepīpēt. Samērā jauni autiņi, lielākoties motors donoram ir darbojies. Un nekas nav noticis. Notikt var tad, ja ir slikts kontakts vai īsslēgums starp piepīpētāja vadiem. Ja kas - akumulatori piepīpēšanas brīdī nav īsslēgumā, bet pieslēgti paralēli! Tas nozīmē - spriegums tie paši 12v, jauda summējās. Parasti piepīpēšana notiek stāvvietās. Es īpaši neriskētu ar tikko pielaista un pēc īsa brīža apstādināta autiņa motoru dot piepīpēt, labāk, lai motors darbojās, citādi uz plača paliks 2 vājinieki. Beidzamie autiņi pietiekoši jauni, elektronikas papilnam, bet nekas nav noticis, dodot piepīpēt ar strādājošu motoru. Es skatos, ka vīri strīdas par to vai vajag donora autiņu darbināt vai ne!
Lietas ir ļoti vienkāršas, startējot starteris patērē 250-360A stipru strāvu, bet ģenerators spēj inducēt tikai 45-90A, tobišs, ģenerators nespēj ietekmēt startēšanas strāvu, bet lielais strāvas kritums startēšanas brīdī var izraisīt sprieguma regulatora, vadības bloka vai diožu bojājumus.
Pareizi Dzeiss.Ja jūs te esat tādi idiņi,ka nespējat + no - atšķirt,tad labāk nepiepīpēt,un vēl labāk vispār pie stūres nesēsties.Tādas nodarbības stulbeņiem nav domātas. fui, cik te lielākā daļa komentētāju ir nepieklājīgi! visu rītu bojā.. Cilvēks uzdod jautājumu, bet te jau sastājas rinda ar diagnozēm... Es pati pag gad nepareizi ieliku aķi mašīnā un sakūpināju ģeneratoru - nu un? būs man mācība- bet tapēc jau es neesmu dumja! ir cilvēki kuriem padodas viena lieta, bet nepadodas cita! Es taču arī cilvēkus, kuri slikti zin angļu valodu, nesaucu par atpalikušiem un nesūtu viņus mācīties uz palīgskolu! Vai tiešām šeit cilvēkos - pieaugušos cilvēkos - mājo tik sekls un zems pašvērtējums, ka jānoliek citi cilvēki un viņu zināšanas! Ko tas liecina par jums pašiem!? FUI! ··· Akumulatori (auto): Auto "piepīpēšana" - kā to ... lasīt visu diskusiju (24 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu