Audi

Audi modeļu tehniskie dati un atsauksmes

Audi foto attēls

Audi - jautājumi un atsauksmes

Audi a6 grūti piestartēt (4)
Marka: Audi a6 2,4 benzīns- gāze Simptomi: Grūti iedarbināt aukstu motoru, pēc vairākkārtējas piestartēšanas/noslāpšanas motors lēnām (pa vienam cilindram) iedarbinās, tad aptuveni minūtes 3-4 jāgaida, kamēr uzsilst. Ja negaida, bet...
1) aizdedzes sveces;
2) Sveču vadi;
3) Nepareiza aizdedze;
4) Nepareizi uzlikta zobsiksna;
3) Iekoksējušies gredzeni (vajadzētu būt eļļas patēriņam).
Ja tas būtu 80to gadu VAZ, es teiktu tev laikam ar čoku karburatoram kas nav kārtībā.
Daudz kas var būt. Kaut vai dzinēja temperatūras devējs.
Pie iedarbināšanas nepārslēdzas uz benzīnu Simptomu kopums, kas raksturīgs auto ar gāzi - ka uz benzas vairs neiet! Pamēģini atvienot akumulatoru, restartejas lai. Ja neiet, tad raksti. ··· Audi: Audi a6 grūti piestartēt lasīt visu diskusiju (4 atbildes) –»
Vai iespējama borta datora kļūda? (5)
Nesen iegādājos Audi A4, B5, 1999.gads, 2.4 benzīns. Kopumā esmu apmierināts. BET esmu novērojis, ka pa retam borta datorā parādās eļļas ikonna - pārbaudot eļļas līmeni - viss ir ok, motorā arī itkā nav eļļas - viss tīrs. Kādam varbūt tā...
Eļļas dačiks mēdz arī noplīst/gļukot. Man arī autiņam bija tā, ka ik pa brīdim iedegās eļļas līmeņa lampa, lai gan eļļu jau beigās līdz mehāniskā štekera augšai uzlēju. Man tā ir bijis ļoti karstā laikā, vasarā, kad veic īpaši strauju pagriezienu vai arī gadās iebraukt tādā bedrē, ieplakā, kur auto nevis "sit", bet strauji uzšūpo. Tad eļļa uz tausta ir bijusi apmēram puslīmenis. Tas gan ar citu auto, ne AUDI. bojāts devējs, bojāts eļļas sūknis, uzsists karteris un eļļas "savācējs" nedabū pietiekami eļļas, varbūt eļļa sen nav mainīta.
Labāk ved uz servisu un meklē vainu, savādāk var nākties meklēt jaunu motoru...
dacciks, vai sstepselis kautkur. Lai nenervozeetu, vari uzlikt mehaanisko no kaada traktora...
Tomeer daudz gadu tam autinnam.
servisā uzliek mehānisko eļļas spiediena mēramo un pārbauda kāds spidiens visos režīmos un tad jau skaidrs, gļuko devēji vai pretēji motoram kirdiks ··· Audi: Vai iespējama borta datora... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Audi C4 - ritošas daļas remonts, zemes ceļi (5)
daudz sanāk braukt pa zemes ceļiem. ir c4 2,5tdi bet savu nokalpojis. vajadzētu kaut ko jaunāku tāpēc tāds jautājums cik izmaksāsās remots 3,0tdi 2005 gada
Viss ir atkarigs kas jataisa Silts ieteikums - tikai ne 3.0 TDI!!! Ieraksti googlē ko domā par šo dzinēju, un cik viņam maksās ķēžu maiņa :). Piekare - daudzsviru, nebūs kā uz C4 - viena un stipri ilgspēlējoša svira.
Tā kā mans verdikts - gribu sveicienu savam makam, vari pirkt :)!
P.S Izmainiet Tēmas nosaukumu - Citroen C4 nekad nav bijis ar 2.5 TDI dzinēju!!! Te ir domāts Audi!!! Dzinējs jau labāk, bet piekare tāpat daudzsviru, remontēsi vismaz 2x gadā. Dzinējs visticamākais būs PD, līdz ar to būs ļoti prasīgs pret degvielas kvalitāti, nevarēs liet iekšā visu, kas kaut attālināti smako pēc dīzeļdegvielas.
Mans verdikts - es nepirktu! Un meklētu citas alternatīvas (ārpus VAG koncerna).
P.S. Ja nu ļoti gribas VAG izstrādājumu, tad varbūt ir jēgas paskatīties uz VW Sharan (SEAT Alhambra, Ford Galaxy) vai Škoda Oktavia. Dīzeļdzinēji, protams, būs PD, bet piekare šiem auto Tavām vajadzībām (grants segums) noteikti būs piemērotāka.
··· Audi: Audi C4 - ritošas daļas... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
5 eiro spainī, paprasi tiem gudrīšiem, kas visu laiku kliedz, ka veciem golfiem, 80 detaļas pa spaiņiem tirgo :D Bet ja nopietni domāju līdz 50€ varētu ierakstīties. Bet to jau neuzzināsi, kamēr neapzvanīsi vai neapbraukāsi vietējos šrotus. JAUNA ... var gadīties ka vairāk kā par to autiņu var dabūt pārdodot. Vispirms gan paskaties uz starpliku zem tā ķebura. ··· Audi: Cik maksā jauna Audi 80 B4... lasīt visu diskusiju (2 atbildes) –»
Gumijas, deguma smaka automātiskajai pārnesumu kārbai (9)
Labdien! Esmu bezizejā, tāpēc jautāju Jums. Automātam vienā brīdī sāk nepārslēgties ātrumi no 3 uz 4 un velk 2300 līdz pat 3000 apgriezieniem, bet tas nav katru reizi. Citas dienas var izbraukt bez problēmām. Izkāpjot no mašīnas,...
Modelis ir jāuzmin? Ja riteņi karsti, var būt ieķīlējušās bremzes. Kārbas eļļa nav palikusi brūna/melna (parasti tā ir sarkanīga) un pēc deguma neož ? Jautājums benzīns vai dīzelis? Vienam pārslēgšanās pie šāda ātruma ir normāla, otram varētu pārslēgties mazliet agrāk. Nākamais jautājums vai visos režīmos un pie visiem pedāļa stāvokļiem tas tā notiek? Gumijas smakai nebūsu jābūt saistītai, vienīgi ja tas ir kārbas sajūgs. Uz sitiena nepateikšu kā viņu pareizāk saukt, bet jā... Izklausās pēc kārbas remonta. Pie kam nav labi, ja eļļa ir kā tikko ielieta arī pēc 3kkm. Viņai ir jāmazgā komponentes un jāpaliek netīrākai jau pēc pirmajiem nobrauktajien kilometriem.

Kāds auto novraukums un ko saka kārbas vadības bloks? Ir zināmas kļūdas? Tas būtu pirmais kas jāpārbauda servisā.
kad ellu mainiiji kaarbai, filtru (tas ir iekssaa kaarbaa) arii nomainiiji? Ellu izmantoji to, ko preciizi razzotaajs paredzeejis? Jeb leetaako, peec "speciaalista" ieteikuma? Pati kaarba nevar smirdeet, pat ja sadegussi diski ieksssaa , ja nu vieniigi taa gaazeeji beztolka , kaa uzkarsseeji neneormaali.
Intresanti, ka saki, ka reizeem var dienu nobraukt normaali? Tiessaam? Izklausaas peec kautkaadas elektriskas..."sstekeru/vadu/sensoru" probleemas.
Lai piemet diagnostiku - visam kaarbaam vissas probleemas ierakstaas , kaa fault kodi. Ja nu vieniigi kaads, atkal "speciaalists" tos vienkaarssi nnem x10 izdzeess.....neko neremonteejot.
··· Audi: Gumijas, deguma smaka... lasīt visu diskusiju (9 atbildes) –»
Audi A6 1.8T spole (1)
varbūt kads zin cik maksa priekš audi a6 c5 1.8T spole ?
Orģinālā kvalitātes spole 20.00 eur
kods
ERA
880007
··· Audi: Audi A6 1.8T spole lasīt visu diskusiju (1 atbildes) –»
Ķēdes maiņas izmaksas (15)
cik izmaksa Audi A6 3,2fsi ķēdes maiņa
Nav jau dieva salaulaati - tik ar skruuveem!:) Taa arii pasaki - daudz mazkvalificeeta darba. Jeb automehaanikjiem tas skaitaas augstaakaa pilotaazha? Vai tikai lētāk nav viņu uz tolmetu aizdzīt. Virzulīši plakni, vārstu vadīklas švaki eļļojas, ar ķēdes maiņu saprotu, ka auto jau ir zināms nobraukums, un sākušās audi dzinēju problēmas. Man patīk, vesels inženieru birojs strādājis, lai ieliktu auto ierobežotu ekspluatācijas laiku un attiecīgas izmaksas. skatos, LV remontu cenas lielakas, kaa ASV. Normaali..... Tikai intereses peec - kas tur tik daargs? Kjeedes? Paskatiijos to procesu - neeerts darbs, pirms to veikt, jaanjem nost transmisija un spararats, bet taa - pusstunda augstaakais! http://replace-timing-belt.com/how-to-replace-timing-chain-on-audi-a4-b8-3-2-fsi-quattro/ visiem patiik paarspiileet sava darba...gudrumu. Taapat , kaa datoristi biezzi par pilniigu ....neko kaccaa naudu no neziniissiem, taapat mehaanikki 3x paarspiilee. Bet tas ir , kaa tur bija, ir aitas, ir cirpeeji.
Par autinniem, jaa , ir kas ir lloti darbietilpiigi remontos, un ir kas ir 1-2-3. Ko dariit, taa nu tas .
··· Audi: Ķēdes maiņas izmaksas lasīt visu diskusiju (15 atbildes) –»
Audi A6 1.8 quattro (5)
Vai priekš audi a6 quattro sedana 1.8 motors ir par maz? Ja kaut kas nobrūk ir lielāki izdevumi kā ar parastu priekšpiedziņu?
Vēlams vismaz 1.9 TDi....vai kaut kas jaudīgāks ...auto ir pasmags tādēļ ir vajadzīgs lielās dzinējs...
Izmaksas protams būs nedaudz lielākas..bet ne "nāvīgi"😎
Jo sarēžģītāks auto, jo vairāk izmaksu ! nu,,,,nu no kadiem 2,5 saakaas motori. 3,0 ---- 3,5 ir lloti ok. V8 ir super. Un bez jebkaadaam turbiinaam utt.
Paarejie ir motorelli, komeedijas. Lai razzotaaji varetu rakstiit, ka, redz, ir tas supermazais pateerinnss. Ka tik nav arii :))) Saaksi braukt taadu, kaa normaalu massiinu, pateerinnss buus veel leilaaks, kaa lielaakiem motoriem :((
1,8 priekss A6 awd ir par mazu. Ja veel svaigs diizelis, varbuut, ka cels arii kautkaa (bet reeks salonaa) , bet....1.8 bendziins buus jaagriezz vissu laiku, kaa rallijaa.
Taads 1.8 ir A4 motorinnss.
viss ir atkarigs no blives starp sturi i sedekli.ja maz njem 2.8.i bus ok 1.8 turbo vai bez? Ar quattro būs nesamērīgi augsts degvielas patēriņš. ··· Audi: Audi A6 1.8 quattro lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Audi 80 b4 slāpst braucot (6)
Braucot mašīna nospāpst un pēc laika pastāvot mašīna atkal iet(1994 gada mašīna)Servisā pie kompja neko neuzrāda, viss esot ok.Paldies!
degvielas filtrs ciet Vai arī bākā veidojas vakuums. Kompis jau lielāko daļu problēmu neuzrāda, viņš nav visuvarens diemžēl. sasalis filtrs.Baakas ventilaacijas sisteema aizsalusi,degvielas trubinnas aizsalussas, jo pilnas ar uudeni bija , ledus baakaa...taa varetu turpinaat.
Samaini visu fitrus, ielej baakaa kaadu daargu ziemas degvielas piedevau, kas sskkiidina uudeni , nellauj kondensaatam veidoties baaka.
.....Te jau visu pateica...tikai gribu piebilst ..ar tām piedevām der uzmanīties...labāk jau noņemt un iztīrīt bāku. sāc ar filtriem. tukšgaitā pietiek degviela lai motors darbotos, kā uzdod patēriņu, filtrs tik daudz vairs nelaiž cauri un slāpst ··· Audi: Audi 80 b4 slāpst braucot lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
Audi Coupe 2.3 1989 dzinēja problēma (8)
Sekojoša problēma: Motora galva skan tā, itkā pa eļļas caurumu kāds 200g a skrūvēm būtu sabēris. Ir skaidrs, ka dzinējs ir jāmaina, bet mani interesē kapēc viņš nomira, varbū kādam ir gadījies līdzīgi? Un jā, motors strādā. Auksts lec...
Varbūt vārstu vadīklas izdilušas, hidrokompensatori pavisam beigti. 101 iemesls. Izjauc, tikai tik vecam auto pat lietotu dzinēju būs grūti atrast. Labā tačka! Noteikti jāceļ augšā! Tik netaisi kolhozu,sākumā tiešām izjauc,un tad jau viss skaidrs taps. Ja nav kvatra, tad nav jēgas celt, bet grabēt tajā motorā var tikai vārsti un sūkņi... Visdriizaak vaarstu kompensatori. Pietiek ar paaris tuukstoshiem km virs kaarteejaas eljljas mainjas, lai vaarsti pavecaakam motoram saaktu chirksteet. Tik taa sliktaa grieshana karstam dzineejam - diivaini. Nonjem galvu un apskaties, ja virzulji un vaarsti nav sadauziiti - remonts shtrunts! nu...ssitais man atgaadina manu pirmo normaalo autinnu. Tas gan bija kautkaads 2,2, ja pareizi atceros. Bet , tiessam bija kaa jauns gan ieksspusee ar savu tiigger veluuru , gan aaerpusee - kkirssu metalika, ruupniicas spoileri mmmmm :). It sevisskki peec paarseessanas no zzigulla.
Par teemu, kameer neizjauksi, neuzzinaasi. Taadam autinnam vajag savu garaazzu, un rokas, un pacietiibu. Var uztaisiit par kofekti. Pats galvenais, nav nekaadi sarezzggiiti elektronikas verkki, taa kaa...veerts ir. Un ja veel tiira aizmugures piedzinna....mmmmmmm :) kaifs garanteets ;) lai veicas.
··· Audi: Audi Coupe 2.3 1989 dzinēja... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook Google+ uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu