Audi

Audi modeļu tehniskie dati un atsauksmes

Audi foto attēls

Audi - jautājumi un atsauksmes

ja godīgi ta kautko cinko,bet ziniet kvalitāte ir ļoti kritusies,visiem ,ir pohui!,man bijapirmaisaudis1985 gadaizlaidums nezināju bedu ,naudas nebija jāieliek,bākā tikai jālej,a tagad a6 95 gada,nav vairs tā kvalitāte kas bija no 87 gada audi ir cinkota virsbuve cinkoja no 85 līdz 96 gadam Prakstiski to var parbaudit ja auto jau ir tavs un tam ir kur krasa norauta, bet citadi nav ne jausmas.
Tagad jau uz visu ekanome, nebrinisos kad tam ir pat plastmasa sparnu un tadas ar durvis.
Pieliec magnetinu un tad jau manisi.
Okupacijas laika viens pazina Bobedai nopuvusos sparnus nomainija uz skiedru, pats cakli veidoja. Sanaca labi, bet nu ar visam skiedru auduma grumbam. Pecak jau apkrameja spaktelu kalnus un viss bija forsi. Bat ne dzelzim ir beda tada ka pie sadursmes, pat sikas sada detala panems lidzi ari virsbuvi.
Un sitie super autini, par ko te visi ta sajusmojas, nav domati ilgstosai eksplutacijai, 10 gadi un zem preses. Vai nu bus sapuvusi, vai elektronika noklajusies, vai grabes trakak par darza traktorinu.
··· Audi: Vai Audi A6 05-09 ir cinkota... lasīt visu diskusiju (4 atbildes) –»
Braucot priekšā troksnis. (7)
Nomainīju abus riteņu gultņus. Nelīdzēja. Vai var būt dzenošo pusašu gultnis- miroņ galva? Kā varētu noteikt? Audi 100, 92.g. Awanti, 5 cil.
Ir bijuši gadijumi kad gaudo kārbas gultnis Gan jau ka riepas būs pie vainas. Vai nu tāpēc ka cietas ziemenes, vai arī tāpēc ka tām nepareizs nodilums. Gultņa defekta gadījumā parasti izteikti mainās troksnis pagriežot stūri pa labi vai kreisi pie zināma ātruma. Mana versija-diferencila gultni Kad skaņa ir - visu laiku vienmērīgi? Kā skaņa mainās uzgāzējot? Kā skaņa mainās pagriezienos? Kā skaņa mainās, ja tu ripo neitrālītī pie 20 km/h, pie >60 km/h?
Kāda rakstura skaņa tā ir?
ta viss kas var buut. 92 gads tomeer. Riepas , dif. gultnni, pats diferetialis, kaarbas gultnni utt
Pussasis (mironngalvas) klaksskk baigi, kad sagriezz stuuri, un uzgaazee.
··· Audi: Braucot priekšā troksnis. lasīt visu diskusiju (7 atbildes) –»
Dzinējs klaudz kad auksts (8)
jautājums par 2008 audi A4. no rītiem kad auksts motors klaudz motors, bet kad uzsilst pāriet, vai kāds zina kāds varētu būt iemesls
Pirmais,vajag nomainit ellu,jatad vel klaudz,jamaina hidrokompensatori. Ielej šķidrāku eļļu!:) Preteji tam, ko av2 saka. Bet, visdrīzāk - jāmaina eļla. Vai arī kompensatori izdiluši vai vaina tai pretvārstā. Kas par degvielu? Dīzelim, ja slikta kāda dīze, arī var parādīties klaudzieni. vajag dzirdēt to kladzoņu, vārstu kompensatoriem viena skaņa, forsām cita un savukārt šalles vai sadales vārpstas cita skaņa, ja tiešām vārsti tad 10w-40 r titānu un molibdēnu biezenīti un nebūs vairs skaņas, ja forsunkas maksās no 150 eur uz augšu katra, dzenīša gadījumā lētāk būs citu motoru ielikt Runa nav par dīzeli? Atkarībā no motora varianti daudz. Klāt rakstītajam - ķēde :) ··· Audi: Dzinējs klaudz kad auksts lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Audi A6 V veida motors vai rinda? (11)
Audi A6 avant 1996.gada 2.5tdi - vai V veida motors ir slikts? kadu pirkt? Ir sludinajums, bet jabrauc jaskatas, ja V veida motors var pirkt?
V veida 2.5 TDI - sevisa veču sapnis. Varēsi strādāt muguru neatliecis un barot servisus. Ar daizeļa motoru A6 1999-2003 lielākai daļai īpašnieku maciņš remontiem tiek patukšots.
Ar benzīnieku tādas NAV no pieredzes 300000 km nobraucu kain problēm .
nu man draugs teica, ka rindinieki nav nokaujami, tik tie vecākos modeļos stāv, tagad praktiski v isur ir v veids 96 gada audi ir ar 2,5tdi rindas motoru...
V veidnieks nāk no 97 gada uz augšu.
Spriežot pēc tā ka skaties veco audi, tātad maks ir plāns un uzturēt V veidnieku nespēsi...
Pašam ir bijis gan rindinieks, un tagad v veidnieks...
6-cilindru inline-tā ir normāla manta... ··· Audi: Audi A6 V veida motors vai... lasīt visu diskusiju (11 atbildes) –»
Audi a8 2005. gada slāpst nost (10)
Sveiki! Tikko iegādājos Audi A8, 2005. gada, 3.7 benzīns, quatro. Nobraucu 400km, viss bija oki, tad pēkšņi sāka zust jauda un raustīties, riktīgi rīt degvielu pat bez slodzes no kalna patērīņš bija 20l uz 100km. Pēc tā visa noslāpa,...
Samaksa naudu kaartigam elektrikjim! Kur tad Tu uz 200km/h brauc?? Leenaak brauksi taalaak tiksi! Audi :D kāda turbīna iespējams atliekusies, liec pie kompja, skaties kļūdas... Ja arī kāda gaisa truba pušu tad drīzāk pie/uz/no interkulera, filtri tevi neglābs... Nomaini izpūtēja izplūdes filtru (kvēpfiltru) un pārbaudi zondi. Ja būs pareizā vaina, uzraksti man, lūdzu, atbildi. Nu vienvārdsakot... ved pe mumsuz kuldīgu, sataisīsim... :) speči no padomju laikiem ar lielajiem motoriem... bet vispār... ja kompis neko neuzrāda, tatad mehāniska vaina, truba pušu, utt, kur spiediena zudumi parādās utt, ko arī kompim vajadzētu uzrādīt.... kas sajēdz auto, vainu atradīs. Pie viltus dakteriem nav ko iet. ··· Audi: Audi a8 2005. gada slāpst nost lasīt visu diskusiju (10 atbildes) –»
Ne vairāk par 4 Ja tev ir dīzelis tad tas ir par daudz apgriezieni, man uz Volvo ir tikai pie 2 braucot līdz simtam. varbūt .man sievai bija 303 mazda ari ar tris ātrumiem un pie 90 bija 3000 apgriezieni .pilsetas mašīnīte Bezīnam ar trīs gaņģu automātu normāli apgriezieni... Četru àtrumu kàrba. ··· Audi: Audi 80 b3 automats velejos... lasīt visu diskusiju (9 atbildes) –»
Audi A4 degvielas līmeņa rādītājs (4)
gļuko benzīna rādītājs,rāda tukšu,pēc minūtes jau pilnu
degvielas pludinu baka skatieties tad kad neraada, iegaaz pa paneli. Ja saak raadiit - raadiitaajaa vaina. Ja nee, baakaa, vai sstepsellos ...liidz baakai. Lampinnaa ta deg panelii , kad pavisam maz palicis? Var arii taa braukaat..... Jā, var arī braukt neredzot bākas līmeni, jo bāku sausu tāpat nav labi izbraukt, vienmēr vēlams lai būtu pusē izņemot varbūt tālākus braucienus, tad nu var sarēķināt cik var droši nobraukt ar pilnu bāku un tik arī braukt ja tas notiek pie uzpildes,vai dzineja sakot. palaisanas pec ilg.stav.,
bet braukajot ar laiku pacelas
degvielas pludina lifta mehanisms (baka)

ja braukajot pa dienu vairakas reizes gluko
tad kontaktu savienojumi
··· Audi: Audi A4 degvielas līmeņa... lasīt visu diskusiju (4 atbildes) –»
Turbīna A6 1,8T (4)
Kāpēc zūd jauda un neieslēdzas turbīna? Cik varētu izmaksāt turbīnas sakārtošana ( remonts, maiņa)? Modelis A6 1,8T 1998.g.
Lai zinātu cik maksā, vispirms ir jāzin kas tieši kait. Var nomainīt sadilušu/iestrēgušu By-Pass vārstu par dažiem desmitiem eiro, vai dažiem simtiem nopirkt jaunu turbo... Pie vainas varētu būt RGR vārsts. Nevis RGR bet EGR Eļļa nezūd..? ··· Audi: Turbīna A6 1,8T lasīt visu diskusiju (4 atbildes) –»
Audi A3 (5durv) vai VW Golf 4 (18)
Kurš no šiem auto būtu labāks,ne vecāks par 2000g,kuram lētāka apkope un kādi knifi,kam vajadzētu pievērst uzmanību?
golfiņš protams Ražotājs ir viens un tas pats. Motors ir viens un tas pats. No viena konveijera kā golfi, tā A3 vien nāk lejā. Atšķiras tikai aprīkojums (apsildāmie beņķi, ksenona lampas utt utt). Detaļas, gan šrotos, gan krutku detaļu veikalos ir vienādā pieejamībā un cenai arī nevajadzētu baigi atšķirties.
Neesmu nekad mērījis, bet man liekās, ka A3 būs ietilpīgāks par gramu.
Bet vispār neesmu hedžbegu fans :)
Audim lielāks....
..nodoklis...
par cik pašam 2 gadi jau īpasumā vw golf 4 2001g, tad šim jautājumam cauri gāju tāpat kā Tu :)

Bet toreiz es paņēmu golfiņu, jo bija kondiška, un neredzēta komplektācija ar pilno kruīzu + borta kompis...

tā nu 2 gadus golfs ar 1.6motorīti godam 64k noripojis (agrāk dzīvoju siguldā katru dienu braukāju šurpu-turpu).

golfam tāpat kā audi ir dzelzs piekare, lēti, nekāda lielā šķirba nav...
Koleegjim bija a3 ar njipru benziinmotoru. Arii pirms pirkshanas, arii veelaak saliidzinaaja ar golf - peec vinja vaardiem - augjiks krietni paaraaks. Gluzhi viens konveijers laikam tomeer nav. Esot daudz vairaak siiku, bet patiikamu atshkjiriibu.Vieniigais miinuss - peerkot nedaudz daargaaks. ··· Audi: Audi A3 (5durv) vai VW Golf 4 lasīt visu diskusiju (18 atbildes) –»
Vai Audi A6 Avant plīst biežāk kā Audi A4, vai Audi A3? (5)
Mani interesē, tāds stereotips, ka smagākās mašīnas biežāk ir jāremontē. Tapēc vai tiešam ir labāk pirkt Audi A4 nekā A6 tikai remontu dēļ?
Tas tiešām ir stereotips. Plus A6 ir nesalīdzināmi vairāk vietas un ērtāks salons A3 no šitiem piekares ziņā būs uzticamākais - parastā makfersona tipa piekare. A4/A6 - daudzsviru piekare. Paņemsi ar automātisko pārnesumkārbu - turi ap 2k eiropas rubļu rezervē kārbas remontam. Paņemsi ar A4/A6 ar V6 2.5 TDI - turi ap 2k eiropas rubļu rezervē dzinēja remontam. Labākais variants dīzeļa versijā šiem auto- 1.9 TDI ar manuālo kārbu. Par benzīna dzinējiem man info nav.
Protams, ja ņem jaunu, tad vienalga - līdz 100k tā noripos. Pēc tam katru nobaraukto kilometru, kas ir pēc, uzskati par loterijā laimētu.
A6 tiai pieveers uzmaniibu motoram labaak nemt 4 cilindru jo V veida sesnieks meedz sulot pa bliivsleegiem, ja runa iet par jaunu auto tad vari tam nepieveerst uzmaniibu.... Pirkt vajag tādu mašīnu, kādu vari atļauties uzturēt. Tagad jaunu mašinu nopirkt sanāk lētāk kā lietotu. man liekas ka visi Audi ir pa lielam sūdi..paskat,Artilērijas ielā automātus taisa.vieni vācieši ,neviena japāņa un ja ir,tad mēnesī reizi..nezinu Audi ,BMW,WV nekad nepirkshu vairāk..braucu ar Hondu 13 gada..automāts ..ideāls auto vienkāŗsi ··· Audi: Vai Audi A6 Avant plīst biežāk... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook Google+ uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu