Audi

Audi modeļu tehniskie dati un atsauksmes

Audi foto attēls

Audi - jautājumi un atsauksmes

Audi A6 vai BMW 5.sērija (14)
Kads vareetu ieteikt par un pret ? nevaru izlemt starp audi a6 un 5.bembi ... nju taa ap 1998/99 gadu! :/
Ja vari atļauties - tad protams, bembi :)

Bet rēķinies, ka tas būs dārgāks eksplatācijā, par komfortu un prestižu ir jāmaksā :)

Audi - tā ir stipri viduvēja mašīna, ar minimālu izpratni par komfortu. Nenoliedzami - samērā ekonomiska. Un noteikti labāka par visiem japāņiem, frančiem un itāļiem. Bet tas nav BMW :)

Starp citu - tāda nekonsekventa izvēle - BMW 5 un A6 ir visai dažādas mašīnas, kuru vienīgais kopīgais moments - izmēri. Pati galvenā atšķirība - Audi ir priekšpiedziņas, bet BMW - pakaļējās piedziņas.
nem A6 :D A6:D nem a6 :) A6 Quattro ··· Audi: Audi A6 vai BMW 5.sērija lasīt visu diskusiju (14 atbildes) –»
Audi B3 lūzt vadi (8)
Sveiki! Es pieņemu, ka ikviens B3 un, laikam, B4 īpašnieks ir saskāries ar to, ka lūzt vadi, kas iet uz bagāžnieka vāku (pakaļgaitas guņi, numura apgaismojums u.tt). Varbūt kāds ir izdomājis kko ģeniālu, lai to novērstu? Vai, vienkārši,...
bitch, es tak neteicu, ka braucu ar Audi vai citu vācieti :) es vienk. esmu autoelektriķis :))) manā uztverē Audi, BMW un Mercedes ir nepamatoti dārgas mašīnas - nav viņas tik labas cik viņas maksā :) diemžēl tāda ir realitāte :( vēl jau vajag atrast sakarīgus vadus ko nomainīt - viņiem jābūt cietā, bet lokanā izolācijā ( lai palielinātu locījuma vietas radiusu. Nopērciet normālu mašīnu!
Kur paliek vācu kvalitāte, vācu zīmolu ideālums?
Braucu ar japoškām un nezinu problēmu....
Nu viss jau pateikts pirmajaa komentaa, paareejais - gaumes lieta! Man jau nu dikti patiik BMW, un esmu apmierinaats, ka peec visumaa labaam gan japoshku, gan franchu, gan zviedru mashiiniiteem atkal varu pabraukt ar BMW, ir veerts nedaudz piemaksaat!:)) Teflona izolacijas vadi!:DDD ··· Audi: Audi B3 lūzt vadi lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Audi A6 1999 - kad jāmaina eļļa (13)
Audi A6 1999g.TDI.,Pēc cik t.km.ir jāmaina eļļa? Katrā vietā saka savadāk.Paldies!!!
pirmaa dzirdeessana ka ellas majnai ir kaads sakars ar auto marku un modeli...
jebkuram auto ella ir jamaina un ellas filtrs ik pec 10.000km
ieteikums, ja grib saglabaat tiiru dzineeju, nenokaut turbiinu. ellja ir jaamaina ik peec 7500km, veelams lietot sinteetisko ellju, un elljas markas nejaukt. 10.000 km...nomainit vari jebkutaa servisaa. nevairaak kaa pa 10 000 km savaadaak motoors saak akstiities, un veelpietam tev ir dizels taa kaa maini vien uz 10 000. tikai skaties kas pa eļu ieksha ja nesintetiska tad laej nesintetisko, ja pussintetiska tad ar lej to , ja sintetiska tad tikai to, ja esi jau nejaushi ieleejis sinteetisko pie nesinteetiska tad tev ar vis muuž buus jaalej sintetiskaa ··· Audi: Audi A6 1999 - kad jāmaina eļļa lasīt visu diskusiju (13 atbildes) –»
Audi A6 dzinēja vibrācija (13)
Man ir 1996.gada Audi A6 C4 2.5TDi 103kW Quattro. Auksts dūmo, kā uzdod gāzi tā vibrē dzinējs. Kad uzsilda (vasarā 15 min, ziemā 30 min) tad viss strādā normāli. Tika mainīta intercooler truba un intercooler, jo bija piedzīts ar eļļu....
Jabrauc lidz, Tolmetam. Intercooleri ar eļļu var piedzīt tikai turbīna. Jautājums kas domāts ar vārdiem "dzinējs eļļu netērē"... iečeko turbīnu!!! Ja, uzdodot gāzi, vibrē dzinējs - tātad nevienmerīga cilindru darbība. 24 gadus vecai mašīnai tur varbūt dikti daudz problēmu. Ja bundža ir tā vērta, rekomendētu meklēt atremontētu citu dzinēju, varētu būt lētāk, nekā dzinēja kapitālais remonts. ja reiz bija daudz elllaa cooleri, tad to tomeer dzen turbiina pamazaam.
Kaa jau teica, vecs motors....var buut daudz iemeslu. Jaataisa testi aukstam motoram. Gan jau kas nessancee, kaada sprausla, maza kompresija kaadaa cilindraa utt. 96 gada autinnam vareetu arii it kaa piesleegt kaadu diagnostiku, kas AUKSTAM motoram praadiitu, kurss iisti cilindrs nestraadaa . Vari vienkaarssi izmeeriit kompresiju aukstam motoram.
··· Audi: Audi A6 dzinēja vibrācija lasīt visu diskusiju (13 atbildes) –»
Degvielas paterins Audi S4 4.2 (5)
Cik tas lops rij? s4 4.2?
Tādu auto pērkot par degvielas patēriņu nejautā. Par visu būs jāmaksā vairāk, kā bāzes modelim. Degviela būs tikai viena no pozīcijām. Ja ir vélme notélot kruto dżeku ar vecu audíti, tad pilnígi noteikti par to bús jápármaká, gan degvielá, gan mega dárgos remontos👍👍.Pilsétas reżímá ap 22 -25 litri uz 100km. Kaa brauksi ! Ja visiem trauceesi uz cella, ar savu atsaldeeto vilkssnos, tad jau buus tas, ko raksta/spla razzotaajs. Bet ja brauksi , kaa normaali brauc ar normaalu autinnu, pie zalla iemin utt , tad skaiti uz pusi lielaaku to soliito pateerinnu.It sevisski pilseetaa. Uz ielaa cella, negonkojot, nu vienmeeriigi turot uz tiem 110-120, pateerinnss buus ok. Atkarīgs no kājas smaguma, un motora vecuma 20..30L pa pilsētu ja kāja smaga un motors nav FSI. Bet Jēga jau nav nopirk jaudīgu motoru un pēc tam sēņot...
Labāk ņem ar 3l TFSI, lopi tikpat, ēd stipri mazāk, gāzi gan neieliksi (pa lēto) FSI motoram.
Ir auto kuru pērkot nav pieklājīgi jautāt par degvielas patēriņu, šis ir viens no tiem 😎 ··· Audi: Degvielas paterins Audi S4 4.2 lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Priekšējie miglinieki (17)
Sveiki!Pārstāja degt priekšējie miglinieki,aizmugurē deg,nomainīju slēdzi,tàpat nekā,štekerī kad samet vadus kopā,tad deg,domāju slēdža vaina,bet ....nekā,auto ir Audi A4B5 2001g Avant,doma ir relejs,ko varat ieteikt?
Ieteikt varētu aizbraukt pie auto elektriķa. Ja jau slēdža štekerī nošuntē un iedegās, tad jau releja vaina nebūs, ar ommetru vajag nomērīt slēdža darbību. =>lapsa_13 nezinu ko blondīnes šeit dara, mēģinot pastulbus padomus dot, bet te vari iepazīties kādi releji ir A4 B5, starp citu dar zināt, ka "fog" latviski tulkojas kā migla... Normālam auto elektriķim problēmu atrast būs ātrāk,kā te izklāstīt soli,pa solim...ja nu vienīgi esi pašizolācijā garāžā un galīgi nav ar ko nodarboties. Bet citādi,Tev priekšas miglas lukturi būs vajadzīgi labi ja augusta beigās. Izņēmums ir tiem,kas dienas laikā ieraduši braukt ar ieslēgtām tuvajām gaismām un priekšējiem migliniekiem,lai atpazīstamāki uz ceļa. Relejs ? Ir uz taa pastaaviigais 12V, un pienaak vadiibas 12V ? ··· Audi: Priekšējie miglinieki lasīt visu diskusiju (17 atbildes) –»
A6, Češka, ar 2,6 V, 1997 GADS (6)
Gribētu dzirdēt par šo motoru ATSAUKSMES. Vai dikti dārgs apkalpošanā, vai dikti rijīgs, vājās vietas, kā draudzējās ar gāzes iekārtu!? Kā salīdzinājumā, ar piemēram citiem šā modeļa benzīna motoriem. Paldies!
Nez,tā siksna janisb bijusi pārklāta ar svarovski kristāliem,lai tik dārgi maiņa sanāktu? =>lapsa_13 Tev derētu šo to iemācīties, vai vismaz kādu servisa manuāli palasīt v6 motoriem, pirms auto tēmā sprēgāt. Tiem kas tankā, un bez ķiveres, paskaidroju, ka siksnu mainot jāmaina arī spriegotāji, rullīši, ūdens sūknis u.c. Motors ar labu apetīti, ja brauc, nevis sēņo, gāzi likt izmaksās vairā nekā pats autiņš šobrīd vērts (jāņem vērā, ka 6 stobri). Zobsiksnas maņa ar virs 300eur. Ja normālā stāvoklī, tad 200 iet. janisb,apskatījos,ka Tev 42 gadi,tad nu droši varu teikt,ka sanācis vairāk par 42 AUDI V6 dzinējiem siksnas samainīt un tā cena ne tuvu nav tam skaitlim 300eur. Bet nu labi,iespējams Tev puskailas automehāniķes ir mainījušas. ja maina siksnu priekss sevis, buus daargaak, jo pats ta saproti, ka jaasaliek viss , kas iespeejams jauns , pie reizes. Cenas LV nezinu, ASV tas darbas/detasllas zem sstukas nekur nebuus. Draugs mainiija diezgan antiikam Mitsubishi 3000GT , arii V6. Bija pat daargaak. ··· Audi: A6, Češka, ar 2,6 V, 1997 GADS lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
Aizmirsti par dinamisku braukšanas stilu, nelieto kondicionieri, mazāk apsildi salonu, piemeklē riepas ar mazāku rites pretestību, novāc jaudīgu audioaparatūru un jumta reliņus, bagāžas kasti (ja tādi ir), izvairies no braukšanas lielpilsētas satiksmē sastrēgumu laikā, - ietaupīsi vismaz vairāk par litru uz 100 km . Atšķirībā no 20gadīgiem auto ar nu jau aizmirstiem karburatoru dzinējiem, kur varēja elementāri liesāku/treknāku degmaisījumu noregulēt, tagadiņ šitāds numurs neiet cauri. Ja vien neesi kruts elektroniķis, kas pats spēj pārprogrammēt dzinēja vadības bloku. Ja neesi - pagoglē Audi jūzeru forumus - gan jau tur kādu zinošu spečuku atradīsi. Un komplektā neparedzamas problēmas pie noteiktiem dzinēja darbības režīmiem arī, jo patvarīgi izmainot kādu vienu parametru, tas diemžel ietekmēs arī uz virkni citu. Sorry, bet riktīgas, neslīdošas velo ziemas riepas (ar radzēm) maksā ui, cik sālīti..., nemaz nerunājot par siltu cepurīti, labu, nesvīdinošu vējjaku, termozeķēm un apaviem, lai kāju pirkstus un pēdas vējainā, salīgā diena neapsaldētu minoties vismaz kādus plus 25 km vismaz. Tā kā pilnīgi pa lēto diez vai sanāks, ja vien negribas vēl dārgāk - kļūstot aptiekas klientam. gribas leetaak, brauc ar mazaaku, ar gaazi, ar elektriibu buus vissleetaak utt.Tas a6 nav mazinns, ir smags, ikdienaa praktiski nevajadziiga pilnpiedzinna, visaadi citaadi kraami, un fiichas. Viss tas eed degvielu, ja gribas to paatrinaat.
Vispaar ar lieliem autinniem , motoriem ir taa, ka uz lielaa cella , jaa, feini , need arii daudz, bet pilseetas eed pamatiigi, sastreegumos , veel neveikli ssauros manevros . Riigas ieksseejos parkingos vispaar normaali iebraukt, izbraukt vaaks kautkaads...:( (rodas iespaids, ka tos parkingus-izbraucamos pagriezienus ziimeejussi galiigi debilikki , kas autinnaa savu muuzzu nav seedeejussi) Taapeec ssodien ideaals autinns ir civic, golfa, nissan leaf , 3 bmw -i3, tesla 3 izmeers, un veelams ar tiiru elektriibu, vai hibriids, un svaigi izrazzots. Punkts.
Muļķīgs jautājums! Ja jau nevari aļauties mazāku auto vai jaunāku lim. kl., kur patēriņš 5-6 l, tad uzpumpē riepas un nekādā gadījumā neuzpildies CircleK. Darba autiņam pēkšņi šogad patēriņš uzauga pamatīgi pie lîdzvērtīgas braukšanas. MegaPixel, vēl tikai trūkst pierakstīt — pārsēdies uz velosipēdu 😀
Nu ja, ko jūs tā skataties, lēti, veselīgi 😜 Ziema tagad arī nekāda, tikai kruķī pedāļus.
··· Audi: Kas ir jāuzstāda,jānoregulē... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Audi a4 3.0 TDI, 2005, nevar pielaist (6)
Tātad tikko noliku mašīnu, izkāpju, spiežu pogu, lai aizslēgtu mašīnu, bet nekā, neslēdzas. Iekāpju iekšā, mēģinu pielaist arī nekā, vispār nekādas dzīvības, nekādu gaismu panelī, nekādu skaņu. Šonedēļ un šodien bija parādījusies...
Zaķis lec, varde lec, audi nelec, autoram nepielec :D Tauta jau sen visu paskaidroja skatīt iepriekšējo identisko postu "Nevar pielaist Jautā Nutasirpsc 2019-08-06 21:59"
Kopsavilkums, brauc pie elektriķa un labo vsimaz masas vadu
Nez cik tupam jabūt lai pēc pāris dienām ceptu vēlreiz to pašu tēmu...
Janisb- nu bet atkal nevar pielaist :D Vainīga elektronika. Sakarīgs autoelektriķis Guntis - 26377929 Izklausās, kā atvienots akumulators.

Akumulatora klemmes pārbaudīji vai nav apsūbējušas un ir stingri pievilktas? Cik volti uz akumulatora spailēm pie noslāpēta auto?
Cik volti uz akumulatora spailēm, kad motors darbojas?

Esmu piedzīvojis arī ģeneratora joku, pielaižot nedod darba spriegumu, nelādē akumulatoru. Mērot ar testeri, no 3 pielaišanas mēģinājumiem, tikai vienā mēģinājumā uzrāda 14.2 V un lādē, divos gadījumos 12.6 V nelādē. Simptoms bija līdzīgs. Pēc apstāšanās nevar pielaist, autiņam gan dega paneļa diodes, jo aķis nebija pavisam izlādēts. Piestartējot no vadiem atkal OK.

Brīnumi beidzās, kad sataisīju ģeneratoru.

Visādas lampu iedegšanās var būt saistitas arī ar pazeminātu spriegumu. Elektronikai vajag 12 v
··· Audi: Audi a4 3.0 TDI, 2005, nevar... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
Vispār jau pie mums atļautais ātrums pamatā ir 90 km/h.
Uz kurieni tad tu sataisījies ?
Avants aizskrēja ātrāk par skaņu? Jautājums galīgi nav saprotams ! "ieskrienas lidz 120km/h un tad vis tik apgriezieni palielinas a at"
Tik tiešām nesaprotami uzrakstīts.
Ja automaatiskaa aatrumkaste un, ja ieskrienaas raiti, tad varbuut peedeejaas pakaapes neiesleedzaas. Spiid aatrumkastes remonts. ··· Audi: Audi a6 avants 2002 2.5 turbo... lasīt visu diskusiju (11 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu