Audi

Audi modeļu tehniskie dati un atsauksmes

Audi - jautājumi un atsauksmes

Priekšējie miglinieki (17)
Sveiki!Pārstāja degt priekšējie miglinieki,aizmugurē deg,nomainīju slēdzi,tàpat nekā,štekerī kad samet vadus kopā,tad deg,domāju slēdža vaina,bet ....nekā,auto ir Audi A4B5 2001g Avant,doma ir relejs,ko varat ieteikt?
Ieteikt varētu aizbraukt pie auto elektriķa. Ja jau slēdža štekerī nošuntē un iedegās, tad jau releja vaina nebūs, ar ommetru vajag nomērīt slēdža darbību. =>lapsa_13 nezinu ko blondīnes šeit dara, mēģinot pastulbus padomus dot, bet te vari iepazīties kādi releji ir A4 B5, starp citu dar zināt, ka "fog" latviski tulkojas kā migla... Normālam auto elektriķim problēmu atrast būs ātrāk,kā te izklāstīt soli,pa solim...ja nu vienīgi esi pašizolācijā garāžā un galīgi nav ar ko nodarboties. Bet citādi,Tev priekšas miglas lukturi būs vajadzīgi labi ja augusta beigās. Izņēmums ir tiem,kas dienas laikā ieraduši braukt ar ieslēgtām tuvajām gaismām un priekšējiem migliniekiem,lai atpazīstamāki uz ceļa. Relejs ? Ir uz taa pastaaviigais 12V, un pienaak vadiibas 12V ? ··· Audi: Priekšējie miglinieki lasīt visu diskusiju (17 atbildes) –»
A6, Češka, ar 2,6 V, 1997 GADS (6)
Gribētu dzirdēt par šo motoru ATSAUKSMES. Vai dikti dārgs apkalpošanā, vai dikti rijīgs, vājās vietas, kā draudzējās ar gāzes iekārtu!? Kā salīdzinājumā, ar piemēram citiem šā modeļa benzīna motoriem. Paldies!
Nez,tā siksna janisb bijusi pārklāta ar svarovski kristāliem,lai tik dārgi maiņa sanāktu? =>lapsa_13 Tev derētu šo to iemācīties, vai vismaz kādu servisa manuāli palasīt v6 motoriem, pirms auto tēmā sprēgāt. Tiem kas tankā, un bez ķiveres, paskaidroju, ka siksnu mainot jāmaina arī spriegotāji, rullīši, ūdens sūknis u.c. Motors ar labu apetīti, ja brauc, nevis sēņo, gāzi likt izmaksās vairā nekā pats autiņš šobrīd vērts (jāņem vērā, ka 6 stobri). Zobsiksnas maņa ar virs 300eur. Ja normālā stāvoklī, tad 200 iet. janisb,apskatījos,ka Tev 42 gadi,tad nu droši varu teikt,ka sanācis vairāk par 42 AUDI V6 dzinējiem siksnas samainīt un tā cena ne tuvu nav tam skaitlim 300eur. Bet nu labi,iespējams Tev puskailas automehāniķes ir mainījušas. ja maina siksnu priekss sevis, buus daargaak, jo pats ta saproti, ka jaasaliek viss , kas iespeejams jauns , pie reizes. Cenas LV nezinu, ASV tas darbas/detasllas zem sstukas nekur nebuus. Draugs mainiija diezgan antiikam Mitsubishi 3000GT , arii V6. Bija pat daargaak. ··· Audi: A6, Češka, ar 2,6 V, 1997 GADS lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
Aizmirsti par dinamisku braukšanas stilu, nelieto kondicionieri, mazāk apsildi salonu, piemeklē riepas ar mazāku rites pretestību, novāc jaudīgu audioaparatūru un jumta reliņus, bagāžas kasti (ja tādi ir), izvairies no braukšanas lielpilsētas satiksmē sastrēgumu laikā, - ietaupīsi vismaz vairāk par litru uz 100 km . Atšķirībā no 20gadīgiem auto ar nu jau aizmirstiem karburatoru dzinējiem, kur varēja elementāri liesāku/treknāku degmaisījumu noregulēt, tagadiņ šitāds numurs neiet cauri. Ja vien neesi kruts elektroniķis, kas pats spēj pārprogrammēt dzinēja vadības bloku. Ja neesi - pagoglē Audi jūzeru forumus - gan jau tur kādu zinošu spečuku atradīsi. Un komplektā neparedzamas problēmas pie noteiktiem dzinēja darbības režīmiem arī, jo patvarīgi izmainot kādu vienu parametru, tas diemžel ietekmēs arī uz virkni citu. Sorry, bet riktīgas, neslīdošas velo ziemas riepas (ar radzēm) maksā ui, cik sālīti..., nemaz nerunājot par siltu cepurīti, labu, nesvīdinošu vējjaku, termozeķēm un apaviem, lai kāju pirkstus un pēdas vējainā, salīgā diena neapsaldētu minoties vismaz kādus plus 25 km vismaz. Tā kā pilnīgi pa lēto diez vai sanāks, ja vien negribas vēl dārgāk - kļūstot aptiekas klientam. gribas leetaak, brauc ar mazaaku, ar gaazi, ar elektriibu buus vissleetaak utt.Tas a6 nav mazinns, ir smags, ikdienaa praktiski nevajadziiga pilnpiedzinna, visaadi citaadi kraami, un fiichas. Viss tas eed degvielu, ja gribas to paatrinaat.
Vispaar ar lieliem autinniem , motoriem ir taa, ka uz lielaa cella , jaa, feini , need arii daudz, bet pilseetas eed pamatiigi, sastreegumos , veel neveikli ssauros manevros . Riigas ieksseejos parkingos vispaar normaali iebraukt, izbraukt vaaks kautkaads...:( (rodas iespaids, ka tos parkingus-izbraucamos pagriezienus ziimeejussi galiigi debilikki , kas autinnaa savu muuzzu nav seedeejussi) Taapeec ssodien ideaals autinns ir civic, golfa, nissan leaf , 3 bmw -i3, tesla 3 izmeers, un veelams ar tiiru elektriibu, vai hibriids, un svaigi izrazzots. Punkts.
Muļķīgs jautājums! Ja jau nevari aļauties mazāku auto vai jaunāku lim. kl., kur patēriņš 5-6 l, tad uzpumpē riepas un nekādā gadījumā neuzpildies CircleK. Darba autiņam pēkšņi šogad patēriņš uzauga pamatīgi pie lîdzvērtīgas braukšanas. MegaPixel, vēl tikai trūkst pierakstīt — pārsēdies uz velosipēdu 😀
Nu ja, ko jūs tā skataties, lēti, veselīgi 😜 Ziema tagad arī nekāda, tikai kruķī pedāļus.
··· Audi: Kas ir jāuzstāda,jānoregulē ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Audi a4 3.0 TDI, 2005, nevar pielaist (6)
Tātad tikko noliku mašīnu, izkāpju, spiežu pogu, lai aizslēgtu mašīnu, bet nekā, neslēdzas. Iekāpju iekšā, mēģinu pielaist arī nekā, vispār nekādas dzīvības, nekādu gaismu panelī, nekādu skaņu. Šonedēļ un ...
Zaķis lec, varde lec, audi nelec, autoram nepielec :D Tauta jau sen visu paskaidroja skatīt iepriekšējo identisko postu "Nevar pielaist Jautā Nutasirpsc 2019-08-06 21:59"
Kopsavilkums, brauc pie elektriķa un labo vsimaz masas vadu
Nez cik tupam jabūt lai pēc pāris dienām ceptu vēlreiz to pašu tēmu...
Janisb- nu bet atkal nevar pielaist :D Vainīga elektronika. Sakarīgs autoelektriķis Guntis - 26377929 Izklausās, kā atvienots akumulators.

Akumulatora klemmes pārbaudīji vai nav apsūbējušas un ir stingri pievilktas? Cik volti uz akumulatora spailēm pie noslāpēta auto?
Cik volti uz akumulatora spailēm, kad motors darbojas?

Esmu piedzīvojis arī ģeneratora joku, pielaižot nedod darba spriegumu, nelādē akumulatoru. Mērot ar testeri, no 3 pielaišanas mēģinājumiem, tikai vienā mēģinājumā uzrāda 14.2 V un lādē, divos gadījumos 12.6 V nelādē. Simptoms bija līdzīgs. Pēc apstāšanās nevar pielaist, autiņam gan dega paneļa diodes, jo aķis nebija pavisam izlādēts. Piestartējot no vadiem atkal OK.

Brīnumi beidzās, kad sataisīju ģeneratoru.

Visādas lampu iedegšanās var būt saistitas arī ar pazeminātu spriegumu. Elektronikai vajag 12 v
··· Audi: Audi a4 3.0 TDI, 2005, nevar ... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
Vispār jau pie mums atļautais ātrums pamatā ir 90 km/h.
Uz kurieni tad tu sataisījies ?
Avants aizskrēja ātrāk par skaņu? Jautājums galīgi nav saprotams ! "ieskrienas lidz 120km/h un tad vis tik apgriezieni palielinas a at"
Tik tiešām nesaprotami uzrakstīts.
Ja automaatiskaa aatrumkaste un, ja ieskrienaas raiti, tad varbuut peedeejaas pakaapes neiesleedzaas. Spiid aatrumkastes remonts. ··· Audi: Audi a6 avants 2002 2.5 turbo ... lasīt visu diskusiju (11 atbildes) –»
Audi 80 b4 vai Opel Calibra (7)
Kas labāk: audi 80 b4 vai opel calibra? tikai ne dizaina ziņā, bet ekspluatācijas ziņā. .. kurš izturiigaax, kam labaax motors, kam ritošā?
"Viņš viņā iemīlējās no pirmā acu skatiena. No otrā saprata, ka nespēj bez viņas dzīvot. No trešā – ka viņa viņu izputinās. No ceturtā – ka kontaktēšanās ar viņu izjauks viņa ģimeni. No piektā – ka viņa atņems visu viņa brīvo laiku. No sestā – ka ir nokavējis, un viņa jau pieder kādam citam.

Uzmetis viņai pēdējo skatu, viņš neatskatīdamies devās projām. Mašīnas iegāde tika atlikta uz labākiem laikiem. "

Man bija audi b4,laba mašīna un izturīga,arī nerūsē. Izturiigaaks buus T-34!!!
Stulbi saliidzinaat mashiinas,kuras domaatas dazhaadai ekspluataacijai. VISPIRMS IZDOMAA KAM TEV VINJA VAJADZIIGA! KUR TU AR VINJU BRAUKSI! CIK NOSLOGOTA VINJA BUUS! UN ATCERIES,KA SLIKTU MASHIINU VISPAAR NAV!!! VISAS NELAIMES CELJAS NO NEPAREIZAS UN NEATBILSTOSHAS VINJU EKSPLUATAACIJAS!!!
Audi. viennozīmīgi AUDI ! ··· Audi: Audi 80 b4 vai Opel Calibra lasīt visu diskusiju (7 atbildes) –»
Audi A3 (5durv) vai VW Golf 4 (20)
Kurš no šiem auto būtu labāks,ne vecāks par 2000g,kuram lētāka apkope un kādi knifi,kam vajadzētu pievērst uzmanību?
golfiņš protams Ražotājs ir viens un tas pats. Motors ir viens un tas pats. No viena konveijera kā golfi, tā A3 vien nāk lejā. Atšķiras tikai aprīkojums (apsildāmie beņķi, ksenona lampas utt utt). Detaļas, gan šrotos, gan krutku detaļu veikalos ir vienādā pieejamībā un cenai arī nevajadzētu baigi atšķirties.
Neesmu nekad mērījis, bet man liekās, ka A3 būs ietilpīgāks par gramu.
Bet vispār neesmu hedžbegu fans :)
Audim lielāks....
..nodoklis...
par cik pašam 2 gadi jau īpasumā vw golf 4 2001g, tad šim jautājumam cauri gāju tāpat kā Tu :)

Bet toreiz es paņēmu golfiņu, jo bija kondiška, un neredzēta komplektācija ar pilno kruīzu + borta kompis...

tā nu 2 gadus golfs ar 1.6motorīti godam 64k noripojis (agrāk dzīvoju siguldā katru dienu braukāju šurpu-turpu).

golfam tāpat kā audi ir dzelzs piekare, lēti, nekāda lielā šķirba nav...
Koleegjim bija a3 ar njipru benziinmotoru. Arii pirms pirkshanas, arii veelaak saliidzinaaja ar golf - peec vinja vaardiem - augjiks krietni paaraaks. Gluzhi viens konveijers laikam tomeer nav. Esot daudz vairaak siiku, bet patiikamu atshkjiriibu.Vieniigais miinuss - peerkot nedaudz daargaaks. ··· Audi: Audi A3 (5durv) vai VW Golf 4 lasīt visu diskusiju (20 atbildes) –»
Audi a6 2.8 (10)
kurs veelas izteikties par audi a6 2.8 benzinieku
Motori patiesībā gadās visādi - gan visādu prpblēmu pārpilni, gan arī bez visādiem mistiskiem niķiem un kaitēm. Zinu tādus, kas brauc un bēdu nezin, ir arī tādi, kuri tos motorus remontē vienā balta gabalā. Kāpēc tas tā? - laikam jau viss tieši atkarīgs no tā, kā motors ir kalpināts jau no pirmajiem nobrauktajiem kilometriem.
parasti netur galvas bliives.ja arii nomaina ,tad peec laika tek eljja atkal....vispaar jau atkariigs kura gada A6? ja peec 97,tad reekjinies ar daudzsviru piekari kas jebkaadaa razhojumaa ilgi netur pa muusu celjiem... Ideāla mašīna ar kuru ikdienā braukt uz tuvējo veikalu pēc piena :))) pa kuru galu tam maxxam taa ellja tek, vo nesapratu. manejam biki eljas peedas uz asu galiem (blivslegi), citadi neko.

protams v6 motooriitim galvas blives un vaaka bliives ir 2x vairaak kaa parastam. un ka vinjas ir janjem kvalitatiivas nevis suudus.... (manejam nav mainitas un paslaik neredzu argumentu kapec butu jamaina)
R.veci> man taadas mashiinas nav un nebuus:P vnk biezi peerk shiem motoriem bliives...pie manis.... ··· Audi: Audi a6 2.8 lasīt visu diskusiju (10 atbildes) –»
AUDI A4 1.8TQ vai 1.9TDI (10)
AUDI A4 1.8TQ V/S AUDI A4 1.9TDI Q... Eksplotācija, shaizes u.c. Nevaru izvēlēties
es tev ieteiktu izvēlēties mb350d. daudz labāks par tevis nosauktajām. nu nezinu! Diizelim cenas arii augstas, bet tik un taa vinjsh ir sameeraa ekonomisks un ja veel turbo, tad taads pats ceeliens vien buus kaa benziinam!skatoties kaada ir cena, ja nav diez ko daargaaka, var njemt 1,9 TDI nu pilnpiedzinja ir laba lieta, iet kaa velns , un nau jau taa mashiina tik veca ka luuziis taa 4x4, taaka domaa!! švaka piekare,Dizelim pēc 200.000km. sākas problemas ar turbīnu.Ja uzstādot signalizāciju latvijā būss problēmas ar elektrību. benziinieks noteikti buus labaaks lietosanaa,leetaaks kaa diizelis,diizelim apkopes stipri daargaakas ;) Abiem shiem modeljiem ir viens kopiigs truukums - par jaunu. ··· Audi: AUDI A4 1.8TQ vai 1.9TDI lasīt visu diskusiju (10 atbildes) –»
Atsauksmes par Audi A4 1995.gads (11)
Labdien, Vēlos dzirdēt atsauksmes par AUDI A 4, 1995 gada, 1,8 litru benzīns, automāts,sedans. Paldies.
katru gadu uz ta labosi piekari .aluminija piekare netur musu labos celus Gribi būt sponsors autoservisiem - droši vari ņemt. Viņš būs nodzīts līdz pēdējam, 1.8 litru benzīndzinējs savienojumā ar automātu ir ļoti rijīgs, un iesaku turēt arī aptuveni 1000 eur visu laiku liekus - automātiskās kārbas kapitālremontam. ļoti sena mašīna,bet viennozīmīgi viegli remontējama... 20 gadi, vai ir vērts Kur cilvēkam prāts pirkt tik vecu autiņu. Pērc par to pašu naudu, citu marku, bet meklē visjaunāko. ··· Audi: Atsauksmes par Audi A4 1995.gads lasīt visu diskusiju (11 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu