Audi

Audi modeļu tehniskie dati un atsauksmes

Audi foto attēls

Audi - jautājumi un atsauksmes

Ne vairāk par 4 Ja tev ir dīzelis tad tas ir par daudz apgriezieni, man uz Volvo ir tikai pie 2 braucot līdz simtam. varbūt .man sievai bija 303 mazda ari ar tris ātrumiem un pie 90 bija 3000 apgriezieni .pilsetas mašīnīte Bezīnam ar trīs gaņģu automātu normāli apgriezieni... Četru àtrumu kàrba. ··· Audi: Audi 80 b3 automats velejos... lasīt visu diskusiju (9 atbildes) –»
Audi A4 degvielas līmeņa rādītājs (4)
gļuko benzīna rādītājs,rāda tukšu,pēc minūtes jau pilnu
degvielas pludinu baka skatieties tad kad neraada, iegaaz pa paneli. Ja saak raadiit - raadiitaajaa vaina. Ja nee, baakaa, vai sstepsellos ...liidz baakai. Lampinnaa ta deg panelii , kad pavisam maz palicis? Var arii taa braukaat..... Jā, var arī braukt neredzot bākas līmeni, jo bāku sausu tāpat nav labi izbraukt, vienmēr vēlams lai būtu pusē izņemot varbūt tālākus braucienus, tad nu var sarēķināt cik var droši nobraukt ar pilnu bāku un tik arī braukt ja tas notiek pie uzpildes,vai dzineja sakot. palaisanas pec ilg.stav.,
bet braukajot ar laiku pacelas
degvielas pludina lifta mehanisms (baka)

ja braukajot pa dienu vairakas reizes gluko
tad kontaktu savienojumi
··· Audi: Audi A4 degvielas līmeņa... lasīt visu diskusiju (4 atbildes) –»
Turbīna A6 1,8T (4)
Kāpēc zūd jauda un neieslēdzas turbīna? Cik varētu izmaksāt turbīnas sakārtošana ( remonts, maiņa)? Modelis A6 1,8T 1998.g.
Lai zinātu cik maksā, vispirms ir jāzin kas tieši kait. Var nomainīt sadilušu/iestrēgušu By-Pass vārstu par dažiem desmitiem eiro, vai dažiem simtiem nopirkt jaunu turbo... Pie vainas varētu būt RGR vārsts. Nevis RGR bet EGR Eļļa nezūd..? ··· Audi: Turbīna A6 1,8T lasīt visu diskusiju (4 atbildes) –»
Audi A3 (5durv) vai VW Golf 4 (18)
Kurš no šiem auto būtu labāks,ne vecāks par 2000g,kuram lētāka apkope un kādi knifi,kam vajadzētu pievērst uzmanību?
golfiņš protams Ražotājs ir viens un tas pats. Motors ir viens un tas pats. No viena konveijera kā golfi, tā A3 vien nāk lejā. Atšķiras tikai aprīkojums (apsildāmie beņķi, ksenona lampas utt utt). Detaļas, gan šrotos, gan krutku detaļu veikalos ir vienādā pieejamībā un cenai arī nevajadzētu baigi atšķirties.
Neesmu nekad mērījis, bet man liekās, ka A3 būs ietilpīgāks par gramu.
Bet vispār neesmu hedžbegu fans :)
Audim lielāks....
..nodoklis...
par cik pašam 2 gadi jau īpasumā vw golf 4 2001g, tad šim jautājumam cauri gāju tāpat kā Tu :)

Bet toreiz es paņēmu golfiņu, jo bija kondiška, un neredzēta komplektācija ar pilno kruīzu + borta kompis...

tā nu 2 gadus golfs ar 1.6motorīti godam 64k noripojis (agrāk dzīvoju siguldā katru dienu braukāju šurpu-turpu).

golfam tāpat kā audi ir dzelzs piekare, lēti, nekāda lielā šķirba nav...
Koleegjim bija a3 ar njipru benziinmotoru. Arii pirms pirkshanas, arii veelaak saliidzinaaja ar golf - peec vinja vaardiem - augjiks krietni paaraaks. Gluzhi viens konveijers laikam tomeer nav. Esot daudz vairaak siiku, bet patiikamu atshkjiriibu.Vieniigais miinuss - peerkot nedaudz daargaaks. ··· Audi: Audi A3 (5durv) vai VW Golf 4 lasīt visu diskusiju (18 atbildes) –»
Vai Audi A6 Avant plīst biežāk kā Audi A4, vai Audi A3? (5)
Mani interesē, tāds stereotips, ka smagākās mašīnas biežāk ir jāremontē. Tapēc vai tiešam ir labāk pirkt Audi A4 nekā A6 tikai remontu dēļ?
Tas tiešām ir stereotips. Plus A6 ir nesalīdzināmi vairāk vietas un ērtāks salons A3 no šitiem piekares ziņā būs uzticamākais - parastā makfersona tipa piekare. A4/A6 - daudzsviru piekare. Paņemsi ar automātisko pārnesumkārbu - turi ap 2k eiropas rubļu rezervē kārbas remontam. Paņemsi ar A4/A6 ar V6 2.5 TDI - turi ap 2k eiropas rubļu rezervē dzinēja remontam. Labākais variants dīzeļa versijā šiem auto- 1.9 TDI ar manuālo kārbu. Par benzīna dzinējiem man info nav.
Protams, ja ņem jaunu, tad vienalga - līdz 100k tā noripos. Pēc tam katru nobaraukto kilometru, kas ir pēc, uzskati par loterijā laimētu.
A6 tiai pieveers uzmaniibu motoram labaak nemt 4 cilindru jo V veida sesnieks meedz sulot pa bliivsleegiem, ja runa iet par jaunu auto tad vari tam nepieveerst uzmaniibu.... Pirkt vajag tādu mašīnu, kādu vari atļauties uzturēt. Tagad jaunu mašinu nopirkt sanāk lētāk kā lietotu. man liekas ka visi Audi ir pa lielam sūdi..paskat,Artilērijas ielā automātus taisa.vieni vācieši ,neviena japāņa un ja ir,tad mēnesī reizi..nezinu Audi ,BMW,WV nekad nepirkshu vairāk..braucu ar Hondu 13 gada..automāts ..ideāls auto vienkāŗsi ··· Audi: Vai Audi A6 Avant plīst biežāk... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Audi A4 - automātiskā kārba un 2.5 TDI dzinējs. (7)
Sveiki. plānoju pirkt Audi A4 universāli. 2,5 tdi dzinējs un automātiskā kārba. bet esmu dzirdējis, ka pastāv problēmas ar šo kārbu un dzinēju. vai ir zināms kādas?
neesmu gan dzirdeejis, ka tiessi ssim audi modelim buutu kaadas iipassas probleemas ar kaarbu. Kaa jau visiem automaatiem, atkariigs no bijussajiem saimniekiem, veiktajaam apkopeem utt. Nav vairs aut. karbu pirmsakumi, kad ar tam bij problemas.
Piekritu ka ja perk vecu auto, tad kvalitate atkariga no ieprieksejiem lietotajiem, vai tika veiktas teh. apkopes......
2,5 diizelis meedz sulot vajg paskatiities vai motors nav slapshs.... Šķiet a4 bija dažādas opcijas automātiem un 2.5 dīzeļiem atkarībā no gada un komplektācijas kas būtiski atšķiras? droši aizmirsti, audi ar 2,5 motoru..un multitronic kārba atri iziet no ierindas..jo motors par mazu, darbības laikā kārbai liela slodze,...pienāk brīdis un ārtumi nepārslēdzas..esmu to piedzīvojis! Remontēt nav jēgas..mašīnu atdevu uz lūžņiem.. ··· Audi: Audi A4 - automātiskā kārba un... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) –»
Audi 80 B4 1.9 TDi vai Audi 100 C4 2.5 TDi. (7)
Gribētu nopirkt (1993-1995) Audi 80 B4 1.9 TDi vai Audi 100 C4 2.5 TDi. Kādas ir atsauksmes par minētajām mašīnām un to dzinējiem.Ekspluatācijas izmaksas.
Torbodīzelim ,ja motora siksna saplīst tad ir lielas problēmas. Visu mūžu braucu tikai ar AUDI. Bija vecā sotka, tad - cigārs, tagad - A6. Esmu apmierināts. kaut gan - ko es varu spriest, ja nav salīdzināšanas iespēju... Varbūt zapars arī nav slikts... ;-)) Man ir Audi 80, laba mašīna. Ziemā "pielaižu" bez problēmām, kaut arī stāv laukā. Ja gribi ko vairāk uzzināt, raksti... Sotaks ir labs.Vieniigi elektronikas remonts padaargs.Peec pirkssanas ieliec latus 600 un brauc svilpodams. b4 turbodiizelis - ripo ljoti labi, motoram ilgs muuzhs, ja to kopj...es saveejam motoru nomainiiju pie 650 000 km uz a4 motoru un veel noripinaaju ap 150 000 ··· Audi: Audi 80 B4 1.9 TDi vai Audi 100... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) –»
Audi A6 no 1999-2003 gada 2,5 TDI motors - atsauksmes (8)
Vai taisniba, ka Sim modelim tas 6 cilindru 2,5 tdi nav iisti izdevies motors un daudz problemu ar vinju!?
Taadas runas kliist. Manam beernam gan ir, bet vinjsh nesuudzas. Ar jebkuru dzineeju buus probleemas ja vinjsh buus nojaats .... To gadu 2,8 bencīnieki bija labi, bet dīzeļi, ja ir līdz šodienai atbraukuši - ir iegādei nejēdzīgi! Viņi gluži vienkārši visi ir nenormāli nobraukti un lielākā daļa arī slikti/nepilnīgi apkopti. Motors pats par sevi ir labs, bet pie tādiem noskrējieniem, kas tuvojas miljonam, arī labs motors vairs neturēsies kopā.
Un tie, kas te ar putām uz lūpām teiks ´´Bet manam toč ir tikai 200-250 000 km´´ var iet dillēs, praktiski visi šie motori Latvijā ir ar vismaz pusmiljonu un uz augšu noskrējienu.
protams, ka jo mazaaks motors, jo augstaaki taa apgriezieni jaaizspiezz, lai tas vispaar ko speetu. Liidz ar to taa ilgmuuzziiba samazinaas. Maziem motoriem parasta lieta ir griezties 6-7 tuukstossi paaatrinoties. Lielam tikai 2-3 tuukstossi.
Protams, ja vispar patiik taa audi/polksvaaggena konstrukcija ( kur motors ar kaarbu karaajas priekssaa pavisam - galiigi nenormaals svara izvietojums automassiinaa ), un nobraukums (reaalais) nav liels , var jau nnemt ciet.Labaaks kaa zzigulis jau buus.
··· Audi: Audi A6 no 1999-2003 gada 2,5... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Audi TT atsauksmes (13)
Sveiki! Neko nejedzu no vagiem, bet loti patik Audi TT 1999.-2005.gada modelu dizains. Kuras jaudas modeli jus ieteiktu- 1,8 vai 2,0 un kapec? Priekspiedzinu vai pilnpiedzinu? Parsvara braukasu pa pilsetu, vai kadreiz garakus gabalus...
Tajos gados TT nav ar 2.0L. Ieteicamākā versija 1.8 Turbobenzīns ar 180 zs, priekšpiedziņu, manuālo kārbu. Ciets ar sliktu redzamību uz visām pusēm, lukturi ļoti vāji tumsā, ja nav xenons (un arī tas tikai normālā sausā laikā), vāja ietilpība (rokassomiņa un standarta čumodāns), zems kā maita, apakšu var sadauzīt bez piepūles, detaļas kā ceturtajam Golfam, izņemot virsbūvi, protams. Bet stilīguma ziņā šis auto, dabīgi, ir pats savā plauktiņā, kurā citi netiek. Vasarā pilnpiedziņa dod stabilitāti peļķēs, akvaplanēšana samazinās par 40..80% atkarībā no riepām, auto un blīves starp stūri un sēdekli. Atrāku dod tikai startu, ripuļi nespolē (mazajiem motoriem līdz 200 zirgiem). Ar nobraukumu LV blēdās pat līdz 300% jāskatās pēc salona un motora stāvokļa, cik varētu būt reālais... plus var iegrābties uz leišu konstruktoru... daamaam piestaav lloti :) Taads..tiri sievisskkigs braucamais.Ne jau viss dziivee ir jaameera ar praktiskuma meeraulku... Smuka mašīnīte, nedārga (3-4k€ robežās liels piedāvājumu skaits), liels nobraukums gan, 300k km norma (ja kāds sola mazāk, tad noteikti kruķīts). Lai nebankrotētu riepu dēļ (komplekts pusauto cenā), pirkt ar mazākā izmēra diskiem. Vecajiem izlaidumiem savulaik bija brīdinājums par nestabilitāti pie lieliem ātrumiem (stipri virs LV atļautajiem). Mazda RX- motors ar 50 kkm resursu, arī labi. ··· Audi: Audi TT atsauksmes lasīt visu diskusiju (13 atbildes) –»
"Enģeļu acis" Audi (13)
Jautājums nopietniem spečukiem! Man dēl sadomājis uztjūnēt savu auto ( audi ), grib ielikt tās saucamās " enģeļu acis" bet, tā , lai var mainīt krāsas...... Vai Latvijā tas vispār ir atļauts un, vai menti, apskate, utt. nepiesies? Paldies!
Ne gluži pa tēmu, bet varbūt Jums nevajadzētu jaukties dēla darīšanās. Lai viņš dara ar saviem līdzekļiem, ko grib...lai pats uz savu galvu noskaidro, ko var un ko nevar. Un gan jau, kad pienāks brīdis mainīt riepas, bremžu diskus, filtrus, amortizatorus, u.c. "ejošās" daļas, atnāks tā apjausma, ka visi angel eyes u.c. ponti ir tikai ponti.
Viņa vietā pieaugt un nobriest nav iespējams....
Rinkulis-varbūt ne gluži pa tēmu, bet varbūt tieši tēvam būtu jābūt tam, kurš sniedz gudrus padomus. Zinu, pie mums tā nav pieņemts, jo dēli lielāko ties dzīvo tikai ar mammu vai vēl piedevām svešu onkuli, kuram mīļā miera labad bail ko jautāt.
Par tēmu-teikšu godīgi, nezinu.
Tās acis,ir tikai bumeristu prioritāte! Raudistiem ir ziemassvetku led virtenītes! (pieļaujamas arī uz veciem eksemplāriem). Ja grib eņģeļu acis, lai pērk BMW nevis kropļo Audi. CSDD maajas lapaa ir atrodami autinju paarbuuves noteikumi - Latvijaa tie ir ljoti konservatiivi, taa kaa - diez vai tas ir atljauts. Bet lai palasa. ··· Audi: "Enģeļu acis" Audi lasīt visu diskusiju (13 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook Google+ uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu