Auto no anglijas

Auto no anglijas - jautājumi un diskusijas

Reparatūra vai pirkums? (6)
Labāk pārlikt stūri esošam angļu auto vai pirkt jaunu, ja budžets 3 tk
ir autinni, kam paarlikt ir vienkaarssi, jo jau no ruupniicas paredzeets gan taa, gan taa. Un ir, kam vieglaak ir tik valla no taa autinna, un nnemt citu. Labāk pārlikt esošam un pārdot, iegūto summu piestiķēt un nopirkt labāku vāģi par 4tk Atkarīgs no auto, nav jau tikai stūre - panelis, pedāļi, stūres rejka, iespējams vēl citi agregāti, lampas ar priekšā jāmaina, sertifikācija jāiziet... Tagad taču var reģistrēt angļu auto. Lampas gan jāmaina. Un tā muļķīgā video sistēma jāuzliek, be tas ir štrunts salīdzinājumā ar pārbūvi. "´Labāk pārlikt stūri esošam angļu auto vai pirkt jaunu, ja budžets 3 tk"

"Labāk pārlikt esošam un pārdot, iegūto summu piestiķēt un nopirkt labāku vāģi par 4tk"

"tk" - tukstoši ? Kā , eiro ?
Vai jaunu auto var nopirkt par 3000 eiro ?!
Vai "vaģis" par 4000 būs daudz labāks nekā auto par 3000 ?!
··· Auto no anglijas: Reparatūra vai pirkums? lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
Pārbuve no Angļu mašinas uz eiropas mašinu (11)
Sveiki interese šads jautajums cik izmaksa pārbuvēt angļu mašinu uz Eiropas varientu Vēlos iegadāties volvo s60 no anglijas
Kam gan vajadzīgs tāds čakaris, ja par to pašu naudu, ko izmaksā auto + pārbūve, var dabūt volvoauto ar stūri pareizajā pusē. Ja gribi sev izklaidi ar ko nodarboties brīvajā laikā, var to darīt, bet ja ceri tādā veidā tik pie lētāka auto tad nekas nesanāks. Galā izmaksās tik pat cik nopirkt ar stūri kreisajā pusē. Nedari to, ja nu vienigi auto neperc pa luznu cenu un pec parbuves nepardod. Pec parbuves iespejamas daudz problemu. Es saprastu, ja gribētu kādu angļu oriģinālo auto (Lotus utml.) pārbūvēt, bet ne jau vispasaules širpotrebu, lai cik labs tas nebūtu. Vēl par atsevišķiem RR, B un J varētu būt stāsts. 1..3k eur, ja vācijā sertifikāciju izveic, lv būs stipri dārgāk... ··· Auto no anglijas: Pārbuve no Angļu mašinas uz ... lasīt visu diskusiju (11 atbildes) –»
Anglijas auto reģistrēšana Latvijā (6)
Vai kads zin cik maksa Anglijas auto registresana un cik ilga laika japarliek sture
Stūres pārlikśana ir diezgan dārgs pasākums..jo nav jāpārliek tikai stūe ..bet viss ir jāpārliek..bet par reğistrāciju manuprāt tāda pati cena kãjebkurai pirmajai reğistrãcijai😎 Esmu vienu pārtaisījis, šodien to ne par kādu naudu vairs nedarītu. Neatmaksājas un arī ne katrs auto ir tam piemērots. Manā gadījumā tam renim starpsiena starp motoru un saloni bija pārskrūvējama, plus vēl citi caurumi jau savās vietās simetriski izvietoti. Problēma lielākā ir atrast piemērotus donorus šrotos no kā paņemt. Ja iesi uz salonu, tur tevi izģērbs pat neprasot gribi vai negribi.
Un tie kuri nav piemēroti, tiem nav vajadzīgo caurumu utt. savās vietās. ir dzirdēti varianti ka griež vāģi uz pusēm un metina to starpsienu no donora. Laikam lētāk iznāks nopirkt leišu fabrikās līmētos dranduļetus. Viņiem vismaz tur rokas jau ievingrinātas tādiem darbiem.
Noreģistrēju bez nekādas sertifikācijas un problēmām, bet tas bija 2004. gadā.
Šodien, atkārtoju vēlreiz, ne par kādu naudu to nedarītu.
nav veerts. Ja nu Rolls, tad varbuut.... Ja starpsiena starp motoru un salonu ir simetriskā, un kaut kur stāv sasists "donors" tad var darīt, citādāk neatmaksājas. Jo vajag jau ne tikai mehāniskās daļas, vajag arī visu elektroniku. Panelis, stūre, stūres mehānisms, pedāļi, priekšējās lampas + sertifikācija. Ja nav ekskluzīvs auto, tad parasti neatmaksājas... ··· Auto no anglijas: Anglijas auto reģistrēšana ... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
Auto pārbuve no UK (9)
Kur to var izdarīt, cik maksā?
Par auto, ko būtu vērts pārbūvēt, tādas lietas kā izmaksas neprasa (prasa, kur un cik ātri), pat, ja auto nopirkts lēti (pavecs Lotus piemēram).

Vai ar to nodarboties ar standartauto, katram pašam jāizlemj, manas domas, ka ir arī priecīgāki izklaides veidi.

Ieteikumu par attiecīgām remontdarbnīcām nav.
Man arī šķiet, ka nav vērts mocīties ar angļu autiņiem. Atkarīgs no izvēlētā modeļa.N/u priekšējie lukturi,stūres mehānisms,instrumentu panelis,pedāļu komplekts,priekšējie sēdekļi{iespējams},instalācija,priekšējo durvju tapsējums ar log pac slēdžiem .....utt. Prikšējo durvju atslēgu mehānisms,ja nevēlaties ārējo atslēgu pasažiera durvīs! Vai tad tiem treju riteņu brīnumiem vēl vajag vēl arī pārbūvi?
Droši vien mr. Bīnam ir arī garāža un tjūninga serviss...
Martiškin trud! Gan jau visām pārbūvēm CSDD prasīs arī kādus sertifikātus... Nafig tas viss vajadzīgs? Kontinentālajā Eiropā auto nevar atrast??? ··· Auto no anglijas: Auto pārbuve no UK lasīt visu diskusiju (9 atbildes) –»
Auto - pārbūvēts anglis (17)
Pirms kāda laika iegaadajos auto un remontu laikā atklājies, ka tas nācis no anglijas. . Jautājums: Vai tehniski tam ir kādi mīnusi un cik būtiski krītas mašīnas vērtība?
Nav tiesa, rūpīgais. Virsbūves un motora stāvoklis ir tikai daļa no transportlīdzekļa vērtību noteicošajiem faktoriem. Profesionālā vērtējumā ņem vērā gan t/l mtora tilpumu,gan durvju skaitu,gan tā noskrējienu, gan papildaprīkojumu, gan iepriekšējo īpašnieku skaitu, gan ieprekšēja remonta pazīmes, ja tādas ir un virkni citu faktoru. Ar tiem tuvāk vari iepazīties izlasot MK noteikumus Nr.251 un LTAB " Transportlīdzekļu tehnisko ekspertīžu metodiku "
Lai arī cik rūpīgi šo pārbūvi veiktu, ja izpildītājs nav sertificēts, juridisku atbildību par spēkrata drošibu tas nenes. Bez tam, nosakot tirgus vērtību, profesionālis pēc t/l VIN pilnīgi noteikti pateiks tā sākotnējo- rūpnīcas aprīkojumu , tā kā pārbūvēta " angļa vai japāņa " cena noteikti būs zemāka par atbilstoša Eiropas eksemplāra cenu.
"Angļu" mašīnām piedzimstot savādākas ir tikai gaismas un vadības ierīces, ja to visu godprātīgi un kvalitatīvi pārbūvē, tad problēmas ekspluatācijā nerodas. Mašīnas vērtību nosaka virsbūves un motora stāvoklis.
Ja sagribēsi pārdot, tad gan, tad pieslēdzas arī aura..... :)
neredzu, kur prob.!
ka jau ruupiigais teica,ja viss godpratigi nomainits,tad kur problema
labas strures meh.(angl.jap..utl),daudzos modelos ir sakotneji ielikta sadala (vietas,cokoli utt.) kreisai mehanikai,...
ja tadu iespeju nav-,tad neviens nekeras parbuvet konstrukciju!
Skaartais - kāds tam visam sakars ar profesionāļiem + vēl kkādus MK punktus te pin iekšā? Svarīgākais ir virsbūve un motors.
Tas motora tilpums, durvju skaits un citi bla bla ir tikai papildus nianses kuras vai nu pircējam vajag vai nevajag . Ja es gribu pirkt mašīnu ar 3L motoru, 4 durvīm, 4x4 un, tad es tādas mašīnas arī skatīšos - un faktors, kas vairāk vai mazāk noteiks cenu bus virsbūves un motora stāvoklis, protams, vēl arī ritošā.
Bomzīti ! Es runāju par profesionālu, juridiski korektu vērtējumu ar to saprotot konkrētas markas, konkrēta ražošanas gada un konkrēta aprīkojuma spēkrata tirgus vērtības noteikšanu. Kā vērtē Tu, tas ir paša ziņā. ··· Auto no anglijas: Auto - pārbūvēts anglis lasīt visu diskusiju (17 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu