Automātiskās ātrumkārbas (pārnesumu kārbas)

automātiskās ātrumkārbas (pārnesumu kārbas) foto attēls

Automātiskās ātrumkārbas (pārnesumu kārbas) - jautājumi un diskusijas

Automātiskajai kārbai eļļas maiņa (8)
Audi A3, tips 8L, 2000, gads novembris, 1, 8 benzīns, automāts, nobraukums 200000km. Domāju vai vajag mainīt automātiskajai kārbai eļļu, jo vieni saka ka paskaties tik līmeni un brauc, bet otri saka ka vajag ik pēc 30000 km maiņu,...
protams, ka jaamaina gan ella, gan (oblegaati) filtrs , gan pilossi sallnniki utt. Un veel, ella ieteicams nomainiit pat 2x peec kaartas, jo no konvertera (tas verkkis sajuuga vieta ) ellu izliet nevar , ja vien neizmanto elllas mainnas massiinu.
Arii lietot citas, ne orgginaalaa razzotaaja elllas kaarbaam nav ieteicams. Arii filtrus jaalieto tikai orgginaalaa razzotaaja. Ir bijis, kad ieliekot it kaa labu aftermerket filtru, saakaas intresanti troksskki kaarbaa. Kam vajag tos eksperimentus ar...sava auto kaarbU??? Jaaa, saprotu, ka tas viss maksaa labu naudinu, bet IR VEERTS !!
Vaaciessu taa saucamaa "life time transmission fluid" reaalaja dziivee ir 100.000 miles nobraukums, peec kura jaataisa kaarbas serviss oblegaati.
Un, peedejais, ir dzirdeets, ka ja uztaisa servissu, un peec tam kaarba veelaak beigta "deell servissa" :)). Iisteniiba ir savaadaak, iipassnieks saak domaat par servissu, kad ir jau par veelu, saakussas probleemas, un tad ir ceriiba, ko saglaabt utt. Diemzzeel, ja kaarbaa saakusi sliideet, asi sleegties, gaudot, nnaudeet , serviss nepaliidzees daudz, vai paliidzees tikai uz iisu laiku.
Paveicies ar nobraukumu - tikai 200000 16-gadiigai mashiinai! Ja taa taisniiba, tad var arii nemainiit. Bet, visdriizaak, nobraukumam vajadzeetu buut divtik lielam, iipashi, ja naakusi kaa mazlietota no Vaacijas. Tad tieshaam kaartiigu servisu un riktiigu profilaksi, kopaa ar eljljas mainju. Kārbā eļļu un filtru (kur to var izdarīt neizjaucot visu kārbu) vēlams mainīt ik pēc 30000 km.
Un kā jau JurisK teica - šīs a/m nobraukums ir nereāls (es domāju savi 480000 km būs).
Eļļa tikai oriģinālā, vai ražotāja oficiāli akceptēta (būs tāpat kāda no OE ražotājiem - Motul, Mobil, Esso, Total u.t.m.l.). Ar filtru tas pats stāsts.
Ja a/m automātiskajai ātrumkārbai filtrs nav brīvi pieejams, eļļa jāmaina 10000 - 15000 km robežās.
JurisK - uztaisiet, lūdzu, eļļai ķīmisko ekspertīzi jaunai un ar 30000 km noskrējienu. Būs atbilde.
Kāpēc autorizētais serviss tā teica - gaida Tavas a/m kārbu remontā :D!
Snowagain - kur tu njem shitos ciiparus - 30tuukstoshi, 10-15 tuukstoshi? Ir taadi, kas automaatiem maina eljlju divreiz gadaa? Ieprieksheejo mashiinu ar automaatu nopirku 4 gadi vecu ar 140000, nobraucu 3gadus liidz turpat 300000km - nekaadu paziimju, ka kaarba nestraadaa. Peedeejo reizi, kad biju ar to servisaa, ieteica nomainiit vaaka bliivi, pie reizes tad ar pieliet svaigu eljlju liidz liimenim. Vaicaaju - varbuut nomainiit pie viena? Nee, nevajagot! Ja kas - autorizeetais serviss! ··· Automātiskās ātrumkārbas (pārnesumu kārbas): Automātiskajai kārbai eļļas... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Gumijas, deguma smaka automātiskajai pārnesumu kārbai (7)
Labdien! Esmu bezizejā, tāpēc jautāju Jums. Automātam vienā brīdī sāk nepārslēgties ātrumi no 3 uz 4 un velk 2300 līdz pat 3000 apgriezieniem, bet tas nav katru reizi. Citas dienas var izbraukt bez problēmām. Izkāpjot no mašīnas,...
Modelis ir jāuzmin? Ja riteņi karsti, var būt ieķīlējušās bremzes. Kārbas eļļa nav palikusi brūna/melna (parasti tā ir sarkanīga) un pēc deguma neož ? Jautājums benzīns vai dīzelis? Vienam pārslēgšanās pie šāda ātruma ir normāla, otram varētu pārslēgties mazliet agrāk. Nākamais jautājums vai visos režīmos un pie visiem pedāļa stāvokļiem tas tā notiek? Gumijas smakai nebūsu jābūt saistītai, vienīgi ja tas ir kārbas sajūgs. Uz sitiena nepateikšu kā viņu pareizāk saukt, bet jā... Izklausās pēc kārbas remonta. Pie kam nav labi, ja eļļa ir kā tikko ielieta arī pēc 3kkm. Viņai ir jāmazgā komponentes un jāpaliek netīrākai jau pēc pirmajiem nobrauktajien kilometriem.

Kāds auto novraukums un ko saka kārbas vadības bloks? Ir zināmas kļūdas? Tas būtu pirmais kas jāpārbauda servisā.
kad ellu mainiiji kaarbai, filtru (tas ir iekssaa kaarbaa) arii nomainiiji? Ellu izmantoji to, ko preciizi razzotaajs paredzeejis? Jeb leetaako, peec "speciaalista" ieteikuma? Pati kaarba nevar smirdeet, pat ja sadegussi diski ieksssaa , ja nu vieniigi taa gaazeeji beztolka , kaa uzkarsseeji neneormaali.
Intresanti, ka saki, ka reizeem var dienu nobraukt normaali? Tiessaam? Izklausaas peec kautkaadas elektriskas..."sstekeru/vadu/sensoru" probleemas.
Lai piemet diagnostiku - visam kaarbaam vissas probleemas ierakstaas , kaa fault kodi. Ja nu vieniigi kaads, atkal "speciaalists" tos vienkaarssi nnem x10 izdzeess.....neko neremonteejot.
··· Automātiskās ātrumkārbas (pārnesumu kārbas): Gumijas, deguma smaka... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) –»
Pie stūres nepārslēdzas ātrumi uz leju (2)
Toyota Auris 2007g automāts pie stūras ātrumslēdzis ar mīnus zīmi nepārslēdz ātrumus uz leju ,ātrumslēdzis ar pluss zīmi pārslēdz ideāli uz augšu,kas par vainu?
pats sleedziitis beigts? Software gglluko.... ? Atbildi sev godīgi - pats kaut darīsi lietas labā vai uz servisu?

Nopirki lietotu un saprati ka neslēdzas vai paša mīļajam vāģim pārstāja strādāt vienā mīļā brīdī?

Principā es liktu uz vadiem...vai nu kaut kas kontaktos, vai kāds kaut ko ir darījis ap to vāģi (sists vai kā) un skrūvējot kopā iespējams nav ieštepselējis kādu štekerīti.

Iesaku paskatīties šī čala video:
https://www.youtube.com/watch?v=qyR9Dkxvl4Y

Ļoti izglītojoši nepieredzējušiem autopircējiem.
··· Automātiskās ātrumkārbas (pārnesumu kārbas): Pie stūres nepārslēdzas ātrumi... lasīt visu diskusiju (2 atbildes) –»
Uzsākot braukt, automātam nemainās ātruma pārnesumi (11)
Pēdējā laikā diezgan izteikti sāk niķoties ātruma pārslēgšanās. Pirmajos dažos metros, apgriezieni var uziet uz 3000+ un nepāriet nākamajā ātrumā. Agrāk likās, ka palīdzēja vienkārši auto noslāpēt un palaist atkal. Tagad vairs nezinu, vai...
cesis un kekava-viens kantoris,nem tie kas brivaki. Sals. Vismaz manam samērā pasvaigam bembim tā bija - lielākos salos tomēr minūtes piecas japadarbina, vai jabrauc ļoti lēni. Eļļa paliek par biezu un hidraulika slikti darbojās. Eļļas līmenis ... nav kautkur taads sleedzis - auto/manual? Man reiz bijaa taa bmw7. Ieprieksseejais saimnieks protams to bija pieleejis ar kafiju. Un atd reizem vinnss salipa uz iiso. Tad vareeju ar pirmo robu liidz darbam aizbraukt.
Un, jaa,automaatiskaas kaarbas ir jaauzsilda ziemaa. It seviskki labaam (daargaam) massiinaam.
Var jau teoreetiski buut, ka savu muuzzu nav mainiits fitrs kaarbaa, un , atkal teoreetiski, nav eellas spiediens deel taa, un ecm tad nepaarsleedz, bet nekad nav bijusi taada pieredze man.Ja netaisa servissus kaarbai,tad ir fault codi aktiivi saakumaa, un tad tai vienkaarssi nosvilst cluchs kaads. Un tad jau vairs nekur nebraucaam :(
Nepārslēdzas tad, kad sāk izslīdēt frikcijas diski. Mūsdienu automātam vairs īpaša sildīšana nav vajadzīga. Nav jau vairs viss tur uz hidrauliku, kā kādreiz. ··· Automātiskās ātrumkārbas (pārnesumu kārbas): Uzsākot braukt, automātam... lasīt visu diskusiju (11 atbildes) –»
Problēmas ar kārbu! (automāts) (7)
Sveiki, šodien devos mājās no darba un braucot jutu, ka pazūd jauda mašīnai un sāka raustīties. iedegās arī brīdinājuma lampiņa, ka kārbai vajadzīgs servis. ja mašīnu iedarbina no jauna, tad tahometrs pastāvīgi stav uz 0.7, nevis uz 0....
Jajaja kungam - automātam izspiedēja gultnis? Neesmu savā dzīvē to redzējis!
Ja eļļas līmenis zem normas, un ielejot eļļu nekas nemainās, tad viss atkarīgs no Tava auto pašreizējās tirgus cenas. Ja auto maksā līdz 1500 Eur, tad iesaku ETC kunga viedokli - Tolmets.
Sveiciens!
Kas par auto? Gatavo piķi remontam! Ātrumkārbu remonts Mareks, Rīga, Artilērijas 48. Mob.26676611
Kad eļļu kārbā pēdējoreiz skatījies?Varbūt arī -nosprādzis sūknis...tad gan uz remontu prom.... Ar so probleemu esmu saskaaries varaak kaart... tadad atremonteeju savu un ieliku 950€.... nesteidzies ar leemumu pienemsanu... Artileerijas iela nav taa labaakaa..
Raksti privati ja kas interese.
Vēl viens varjants,,, izspiedēja gultnis ··· Automātiskās ātrumkārbas (pārnesumu kārbas): Problēmas ar kārbu! (automāts) lasīt visu diskusiju (7 atbildes) –»
Merceds Benz C220 (2007) automātiskā ātrumkārba pārslēdzas ar cirtieniem no 1 uz 2 ātrumu (6)
Labdien. 1. Merceds Benz C220 (2007) automātiskā ātrumkārba pārslēdzas ar cirtieniem no 1 uz 2 ātrumu, motora temp.ap 40-60 grādiem, kad uzsilst līdz 80-90 grādiem, kārba strādā nevainojami. Auto nesen iegādājos, eļļas, filtri nav mainīti....
Aizved uz Domeniku.Tur sakārtos.Tikai cipars būs Tava auto cenā;(( teoreetiski - varbuut nepareizaa ella kaarbaa ,vai arii vienkaarssi "speciaalisi" taisiijussi kaarbai servissu bez ieksseejaa filtra nomainnas, un , dabiski, ka tas ir ciet - auksta ella netiek cauri, bet uzsilusi veel kautkaa pluust . Tas viss.... ja nav ECM klluudas kaarbai, motoram redzemas. Varbuut ari pagaajussaas ziemas sniegu bukseessanas sekas - otraa aatruma cluch pusnosvilis jau , lai gan tad siltai buutu veell sliktak .Tad jaaremontee buus. Vajag sakt ar to ka janomaina filtri un ella karba.Bet,to vajag darit pie asecialistiem kas nonemas ar automatim,jo var gadities ka jauna ella ir japilda ar spiediena palidzibu,ja ne karbu var sacakaret. Pie dīlera. Cena atbilstoši garantijai. Saakt ar ellas mainu? Un ja hidro mufte jamaina tad ko???. Mainiit elllu divreiz???? Aizdzen uz Recro( Ceesiis), Artilerijas iela, Katlakalna iela! Esmu bijis peedeejaas divaas vietaas!
Nesaac ar ellas manu! Ja tas paliidzees tad irspeejams tikai uz 1000-2000km
··· Automātiskās ātrumkārbas (pārnesumu kārbas): Merceds Benz C220 (2007)... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
Automatiskā kārba VW passat b5 (5)
Sveiki. Man ir vw passat b5 unversalis. sakas problemas ar karbu. Pec koda nevareju nekur atrast. Sobrid nopirku karbu ar citu kodu un karbas kompjuteru. Gribetu zinat vai Man bus japarprograme galvenais masinas dators lai ietu karba?
Tolmeta filiāļu telefona numurus var atrast internetā. :D Bet, ja nopietni, pārdod detaļās, remontēt neatmaksājas. neieteiktu remonteet!
met shrottaa un buusi vinneetaajs!
Tu esi vellns!Paardod mashiinu ,kameer vari liidz-1500.eur. Jūtu līdz! Kā jau ETC teica - Tolmets ir visprātīgākā izeja, ja vien pats neesi auto elektro inženieris un mehāniķis. Cipars par kārbas nomaiņu, jaunām eļļām, ECU pārprogrammēšanu būs lielāks par šī autiņa vērtību. Un pastāv arī iespēja, ka ieprogrammēt kārbu esošajā sistēmā būs milzīga problēma, ja būs jāmeklē (vai pašam jāizgatavo) CAN Gateway modulis. Gan jau ka bus, jo sie nebus pazistami viens ar otru. Var gadities, ka nemaz i negribes draudzeties. ··· Automātiskās ātrumkārbas (pārnesumu kārbas): Automatiskā kārba VW passat b5 lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Automātam klaudzoša skaņa atpakaļgaitā (3)
Man ir Volvo v50 D5. ieliekot atpakaļgaitā parādās klaudzoša skaņa. uz priekšu (D) nekādu trokšņu. pārslēdzas ļoti labi. vēl ja mašinā stāv uz slīpuma tad arī parking režimā ir tāda klaudzoša skaņa. kas tur varētu slēpties?
ja klaudzoša skaņa tad jabrauc uz servisu. Jo drīz var neklaudzēt. Ticami kāda no dzinēja vai kārbas padušķām ir nosprāgusi. domaaju , jaa, padusskas noraavussaas. Pameeggini pie atveerta motora paarsega , lai kaads paskataas uzmotoru, kad ieliec robaa un pagaazee, un uz atpakallu arii. Ja motors cilajaas konkreeti, padusskas gatavas :( Jaa nee, kaarbaa, kardaanaa, tiltaa kaada probleema.Lai gan tad parasti "mees vairs nekur nebraucaam" :( ··· Automātiskās ātrumkārbas (pārnesumu kārbas): Automātam klaudzoša skaņa... lasīt visu diskusiju (3 atbildes) –»
Wv sharana 2000 gada automatiska karba 1. 2 iet tresaja iesledzas bet uz prieksu neiet un talak 4 ne (5)
4 talak nesledzas.bet no rita kad augsts iet visi uz 5min.kas par vainu?
Pareizākais būtu pieslēgt pie kompa un atrast īsto cēloni,jo tie var būt vairāki. Ja tas ir Sharan ar dīzeļdzinēju, tad visticamākais,ka problēma ir ar turbīnas vadību, elektromagnētiskajiem vakuma vārstiem. No rīta iedarbinot, vadības blokam šķiet,ka viss ir kārtībā,bet pēc pirmās paātrināšanās un nedaudz uzsilstot, vadības bloks saprot,ka ir problēma un ieslēdz servisa režīmu. Ja noslāpējot un pēc 5 min. pārstartējot dzinēju pirmajā mirklī viss ir OK, tad visticamāk tā ir turbīnas vadības kļuda. Bet tas ir tikai minējums, svarīgi būtu uzstādīt pareizu diagnozi ar kompa palīdzību un tikai tad ķerties pie remonta! Pieturies vecam, labam, pārbaudītam principam: sāc ar vienkāršāko! Lai veicās! 1)eļļas līmenis? Aukstai eļļai spiediens augstāks,tāpēc strādā-var būt arī sūkņa vai filtriņa vaina(par sharanu nezinu,bet pēc loģikas arī vajadzētu būt? ko var pateikt kārbu jāmaina diki nodiluši sākot no trešā atruma. gan jau salenoīdi,bet tur speciālisti pateiks :) vai nu Cēsu "Recro" vai Rīgā "Raap" vai zvani 26095740. Boriss. karba lupatās ,brauc uz srotu un liec virsū parasto karbu ··· Automātiskās ātrumkārbas (pārnesumu kārbas): Wv sharana 2000 gada... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
CVT ir tā saucamie variatori. Būtībā tai pārnesumu skaits ir atkarīgs tikai no kompja iestādījuma. Parasti ir sākot no sešiem. Ja par kalpošanas drošību, tad tieši dēļ šī mehāniskā variatora, tās būtu (it kā) nedrošākas.
Visi tie "tronic" ir tikai ātrumkārbas vadības bloku dažādoti. Nav svarīgi, vai pārslēdz uz grīdas vai pie stūres, galvenais ir ievērot pareizus, atbilstošus hidrauliskos šķidrumus un nemēģināt lieki ietaupīt naudu uz to apkopēm.
Nevienu, ja skaties uz lietotiem auto. Īpaši attiecas uz auto ar DSG (VW grupa). Ja njem jaunu auto, tad vienalga, tikai tad, kad automašiņai beidzas garantija:
1) tirgo nost, telefona nr. ņem Zelta Zivtiņu, kuru pēc auto notirgošanas izmet;
2) atdod atpakaļ salonam un ņem jaunu auto, un atkal lieto līdz garantijas beigām.
Kaut kā tā...
Kas nu kuram patīk...

Es par manuālo, bet iečeko CVT kārbas....
Es ieteiktu steptronic, no visām, ar ko ir braukts, manuprāt, labākā :P Jo vairāk pārnesumu, jo labāka braukšana (bet ne vienmēr). Bet vispār izvēlēties tomēr vajadzētu auto, ar kuru ir ērti un komfortabli braukt. Kāda nu būs tur kārba, tāda būs, katram ražotājam savs nosaukums, savas īpatnības...

Piemēram, man ļoti nepatīk Subaru jaunās kārbas, tāda sajūta, ka slēdzas kā divdesmitgadīgam mersim :D
Erm, katram ražotājam ir nebūtiskas atšķirības kārbās, bet vispār Steptronic un Tiptronic ir vienādas pēc principa, tikai atšķirīgi nosaukumi. Multitronic jau būs kas mazliet atšķirīgs, vecāka, vairāk problēmu.

Edding, automātisko kārbu veidi - manumatic - dod vadītājam arī pilnu kontroli pār pārnesumiem, var braukt kā ar manuālo, neesmu mēģinājusi, pusautomātiskā, kur nav nepieciešams izspiest sajūgu, bet ātrumus jāpārslēdz manuāli, elektrohidrauliskās, saksomāti, ko uzmantoja, piemēram, vecos opeļos, divsajūgu, kas ir nospiedoši lielākā daļa automātu...
··· Automātiskās ātrumkārbas (pārnesumu kārbas): Kāda automātiskā pārnesumkārba... lasīt visu diskusiju (15 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook Google+ uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu