Dzinējs (motors)

dzinējs (motors) foto attēls

Dzinējs (motors) - jautājumi un diskusijas

Volvo dzinēja blokā plaisa (5)
Vai ir iespējams aizpildīt plaisu starp virzuļu čaulām alumīnija blokam?
Es tavaa vietaa mekleetu donoru. Iznaaks leetaak - dzineeji taa pat jaaizjauc, bet atkritiis plaisas aizlaapiishana. Raksti privāti, iedošu pāris tel nr. Motors gan būs jāizņem laukā. http://www.sadiga.lv/kontakti.html

http://ramoto.lv/index.php?top=1726&id=1735

Šiem diviem vari pazvanīt, gan jau ko izdomās.
Piekritīšu Jurisk .. Neatmaksājas taisīt,un ja arī uztaisīs-nav garantijas,ka ilgi turēs....var vienīgi aizvest uz Viļņu,tur viena rūpnīciņa ir,kas ar tādām lietām darbojas,alumīnija galvu esmu vedis,labi sataisīja,par blokiem nezinu.... ··· Dzinējs (motors): Volvo dzinēja blokā plaisa lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Cik varētu maksāt dzinēja galvas maiņa Peugeot 407? (11)
Mašīnai zūd tosols, servisā teica, ka visticamāk jāmaina motora galva.
varbūt tik galvas blīvi jānomaina un jāpieslīpē galva! Es uzreiz servisā arī pajautāju par izmaksām. Pirmais jautajums - kur viņš zūd? Ispējas ir vismaz trīs, tikai vienā no tām, iespējams, jāmaina dzinēja galva. ak,jā....nav ne jausmas...benzīns ,dīzelis.postētāji nedomā galīgi ko raksta. Arī ūdens pumpis var tecēt, un te nekāda sakara ar galvu. Kāda šlauka ieplaisājusi. Ja ietu motorā tad būtu vai nu balti dūmi pa skursteni vai tosols eļļā. Un nekāda arī sakara ar motora tipu. ··· Dzinējs (motors): Cik varētu maksāt dzinēja... lasīt visu diskusiju (11 atbildes) –»
24st LeMaanas saciikstees peedeejos gados uzvar diizeljauto. Ne gluzhi traktori. Tehnologjijas iet uz priekshu. Manos jauniibsgados paregjoja, ka benziins kaa autodegviela nebuus vajadziigs:) Taa nu gluzhi nav, kur svariigs svars un minimaali gabariiti, benziins pagaidaam neaizvietojams. Un arii mashiina leetaaka, gan peerkot, gan darba laikaa. Ja neskaita to, ka benziins nedaudz daargaaks. Es par dīzeli, un man pie kājas benzīngalvu sapņi par traktoriem. Pērkot lietotu loterija ir gan benzīna, gan ari dīzeļa variantā. Un ari iešprices remonts nemaz nav lētāks kā augstspiediena sūkņa remonts. Commonrail gadījumā noteikti, un nevajag liet no netīra spaiņa bākā, laicīgi mainīt filtrus un taisīt apkopes tad motoriņš ies ilgi, labi un bez problēmām.

Bet ja ir jautājums par BMW, tad vispirms pameklē atbildi vai to tev vajag? Zinu tādus kuri iepirkuši krutos autiņus pēc tam pārgājuši uz lētākiem. Jo ja gala rezultāts pakaļas transportēšanā ir vienāds, tad kāda mārrutka pēc ir jāpārmaksā?
No V8 sākas benzīna kapsēta, arī padomju ZILam ir V8 benzīns, un kur viņš ir ticis ar to?

Komfortabli var braukt ari ar normālu auto, nemaz nav jāpērk diagnoze. Bet nu ja jau esi to galvā adoptējis, tad kāpēc jautā? Brauc uz rumbulu un sāc ievērtēt - toļko čto iz germaņii .... ar trīs reiz pārkruķītiem odometra rādījumiem.
Kārtīgi motori ir benzīna motori. Un normāls motors sākas no V8. IRGO, man ir dīzelis, Volvo. Nesūdzos... Un tas nav traktors... Un pati arī it kā neesmu blondīne... ··· Dzinējs (motors): Kāds auto labāks, benzīns vai... lasīt visu diskusiju (21 atbildes) –»
Motora lampinju mirgosana (8)
man ir vw pasat 1995 g 1,9tdi silta laika apmeram kad braucu pa celu un temp daciks uzsilst lidz 90 grad tad iedegas motorenes lampina bisku uzgaze parstaj degt vai kad apstajies un noslape tad iedarbini par jaunu braucu talaak un ar...
Četras iespējas:
1) eļļa nolietota un zaudējusi viskozitāti un ir manāmi par šķidru, lai mazos apgriezienos noturētu spiedienu,
2) iespēja, ka eļļas spiediena mērītājs beidzas nost, lai gan, biežāk tas nobeidzas tā, ka nerāda pazeminātu spiedienu ;)
3)eļļas līmenis par zemu
4) sūknis jāremontē (te var izlīdzēties ar biezāku eļļu, kurai viskozitāte karstajā galā ir +10-+20 no ražotāja ieteiktā)
kas ir motorenes lampiņa, vismaz kādā krāsā? Nu eļļa jāmaina tad kad tā paredzēta mainīt:)) Tavā gadījumā ik pēc 10.000 km. Pēc tava apraksta dzinējs drīz pateiks čau, prasās pēc ļoti nopietna remonta. Vari mēģināt nopirkt un iegāzt tur tādu brīnumu kā Xsado. Instrukcija būs uz iepakojuma. Cilvēki stāsta ka palīdzot, bet tavā gadījumā man liekas ka jau pa vēlu. Tas viss līdzināsies cauras zeķes lāpīšanai. Gan jau ka sliktas eļļas tika lietas dzinējā ekspluatācijas laikā. Jā par to motorenes lampiņu. Cik sapratu tā laikam ir domāta eļļas spiediena lampiņa kas iedegas sarkanā krāsā ar tādu īpatnēju eļļas kanniņu zīmējumā :)) Eļļas spiediena devējs,iespējams, gļuko. Ir kas tāds pieredzēts. Pērkot jaunu jāpievērš uzmanība krāsai un parametriem, kas rakstīti uz tā devēja. ··· Dzinējs (motors): Motora lampinju mirgosana lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Dzinēja mazgāšana (20)
kur Rīgas centrā vai tuvumā var labi nomazgāt mašīnas dzinēju no apakšas? lai labi dabūtu nost eļļu...daudzviet piedāvāvā mazgāt,bet tikai no augšas
Vispār jautājums aktuāls, lai noteiktu pa kuru tieši vietu sulojās eļļa no kartera, derētu nomazgāt apakšu dzinējam. Ir kaut kur Rīgā normāla automātiska auto mazgātuve, kur to dara, lai pēc tam var ar tīru motoru aizbraukt uz servisu un skatīties, kur un kas sūcas svaigs? Mjā. Automazgātuves ar pacēlāju vairāk nav. Kādreiz Berģu servisā bija. Atliek meklēt kādu estekadi un ar kārčeri pašam skalot. Tikai kādu ķīmiju gan pirms tam jāuzšpricē... Motorus mazgaa ar speciaalu airosolu . No aukssas tas ir vairaak , kaa putas, no apakssas , kaa "brake cleaner".Un tuuliit ar saspiestu gaisu vissu nozzaavee. Ar uudeni nevienam neiesaku to dariit pat pilniigi jauniem autinniem, kur nu veel veciem. ( varu izstaastiuit, cik izmaksaaja vienam "gudrajam" pusgadu vecam audi taada mazgaassanaas ar uudeni, ar ssampuunu utt ;(... )
Bet , vispaar jau gan tikai varu briiniities, kaa tie motori izskataas, jo man pat kaadreiz senos laikos , zzigulim , motortelpaa viss spiideja , kaa jaunam. Un pat neko tur iipassi nepuleeju. Muusdienu autinniem vispaar viss ir parasti lloti tiirs, un aizsargaats. Kaa vinnus dabuu tik cuuciigi netiirus man ir milzoniiga miikla. Laikam jau - kaads brauceejs, taada masssina ;))
Lāčplēša ielas sākumā ir moika. Nopietni izvērsies. Da vienmeer tak motora apaksaa ir kaadi piedegusi ellas pilieni. Kaut no taa, ka manito ellu, kaut kas nolijos garaam. TA par to parasti ieliek 2 punktus un miers. Bet vienreiz man arii gadijaas kkaads negiimis tur, kas sutija mazgaat motoru. Nu, moins - nevienam neiesaku! Pec tam paris menesu slaapu nost visniedomajamaakajaas vietaas un bez pielaisanas iespeejaam, jo bija sadziits uudens visur, kur tik vien var sadziit :( Kameer pats neizzuva. Labi, ka vasara bija .. ··· Dzinējs (motors): Dzinēja mazgāšana lasīt visu diskusiju (20 atbildes) –»
Zūd tosols - plaisa motora blokā? (7)
Labdien. Vēlētos pakonsultēties par radušos problēmu. Braucu ar 2004.gada VW GolfV 2.0TDI. Nepārkarsējot motoru pēķšņi sāka zust tosols, parādījās biezāki balti dūmi ar tosola smaku (bet ne visu laiku, jo citreiz pat uzkarstot motoram nav...
Noteikti uz servisu un galvu nost! Tad jaapeeta. Visas nosauktaas paziimes liecina, ka tosols iekljuust motora cilindros. galvu jārauj nost.punkc. Vecos laikos tādā gadījumā pirmais ko darīja,mērīja kompresiju.Ja izšāvusi galvas blīve,to uzreiz redzēs. Katrā gadījumā,galva jāceļ nost,gribi to vai ne.Un,jo ātrāk,jo labāk. Galvas blīve 100%...:) Iebāz cilindros boroskopu. ··· Dzinējs (motors): Zūd tosols - plaisa motora... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) –»
Dzinēja sīka vibrācija. (6)
Parādījās pēc zobenes ,sajūga,riepu maiņas,no tās sīkas vibrācijas nogurst kāja braucot,pirmstam nekas nebija.
Zobene diez vai radīs vibrāciju. Pielauju variantu ka sajūga grozs nav pareizi uzlikts un izjaukts kloķenes balanss. Pielauju arī riepu vainu. Ja vibrācija ir arī stāvot, rad riepās vainu var nemeklēt Pa lielam sajugu nevar uzlikt nemaz nepareizi , ja kā raksti kad mainits dzinejam ir tik daudz tad vainas var but dažādas- interesanti butu uzzinat kas tas par modeli?ņemot nost pārnesumkārbu varetu but kad kautds spriegojums dzineja balstos , izpūtejā , ari varetu gadities kad kautkas ar skriemeļu stāvokli..varetu ari gadities kad mainot ziksnu kautkadi traucejumi raditi kada cilindra darbībā:)...un t.t var viskautko minēt Tur kur mainija ,tur arī uzdod jautājumus. Viss kas var būt. lai gurtu kaaja braucot, vibraacijai [iz motora] ir jaabuut nevis nieciigai, bet taadai, ka tas motors gjeerbjaas aaraa! aciimredzot, taa ir kardaana vibraacija, vai riepu probleema. vibraacija delj izpuuteeja? skriemelji? wtf? kad vibreer kardaans, tad ir sajuuta , ka tuuliit logi izbirs.Pabraukt ilgi nav iespeejams. Ja tam autinnam ir vispaar kardaans. Ja nee, meklee vainu tur, kur kautko nupat esi remonteejis.Var jau buut, ka kautkaadas kreisaas detallas saliki ? Nezinu, vismaz saviem auti- nniem vienmeer lieku visu orgginaalo, jo viss aftermarket ir taadi meesli, ka vienkaarssi nav ko teikt :( Izsviesta nauda, laiks utt ··· Dzinējs (motors): Dzinēja sīka vibrācija. lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
Nav jaudas motoram Volvo 850 2. 0 10v (14)
varbūt kādam jau nāciesn ar to saskarties? strādā gludi, ceļ līgani, nav nekādu raustekļu, bet mīksts nav asuma kā lempis ieskrienas, ir versijas nav pareizi zobebe uzlikta, drosele vai kā? dalās ar pieredzi
ideja tada-,ja ar motoru viss ok!
tad,sajugs nodilis-,nav sakeres
Un ko Tev dos, ka zināsi, ja pats neesi mehāniķis? Ved uz diagnostiku, daudz kas var būt.. Ja zobene nebutu pareizi, vispr neietu.
Viskautkas var but. Vajag diagnostiku motorinam uztaist
dzinejam nav kompresijas....vienkarsos vardos runajot-remonts izmaksas vairak,neka tavs vecais luznis visp ir verts diez kā var diagnosticēt netā? Pirms tam ko remontēji? Pēkšņi kas notika? Uz spidometra nedeg nekas? ··· Dzinējs (motors): Nav jaudas motoram Volvo 850 2.... lasīt visu diskusiju (14 atbildes) –»
Autogāze - vai nepieciešama papildus vārstu eļļošana? (16)
opel zafira 2003g1,8 benz.vēlos uzstādīt gāzes iekārtu.jautājums vai ir nepieciešams papildus uzstādīt vārstu eļļošanu firma kas liek saka ka nav nepieciešams bet daži auto “spečuki"saka ka vajag obligāti.
Atgriežoties pie sākotnējā jaut. TEORIJA. Vārstu vadīklu galos uzpresē vārstu blīvslēgus, lai no vārsta kāta noņemtu tur uzsmidzināto eļļu, kas tur nonāk no vārstu piedziņas mehānismu (roker, sadales vārpstas) puses (dzinēja galvas augšējā daļa zem vārstu vāka). BET! vārstu vadīkla eļļojas tikai un vienīgi ar iesmidzināto degvielu un ja par degvielu izmanto gāzi, tā ir sausa. Ja dzinējs ir pabraukts un tam veidojas salīdzinoši daudz kartera atgāzes, kas satur sevī arī eļļas miglu, tad caur ieplūdes traktu šī eļļas draza pastiprināti eļļo arī vārsta vadīklu. Bēda tāda, ka šādiem dzinējiem, dēļ kompresijas zuduma gāzi neiesaka likt. Ja dzinējs labs, jāliek vārstu eļļošana! Tiešās iesmidzes dzinējiem obligāti jāuzstāda vārstu eļļošana, jo ieplūdes traktā pārvietojas tikai gaiss. Par vārstu izdegšanu arī šeit sarakstīts bulšits(slinkums paskaidrot). Šīs ir lietas, kas reāli balstītas uz teoriju, tā nav nekāda no pirksta izzīsta mistika. Ja kāds saka, ka viņam nevajag, tad vajag ļaut viņam uzkāpt uz grābekļa. Kapeikas čakētāji un forumu meistari liekot gāzi ieekonomē kādus 70 eurikus, pabrauks, pārdos (uzreiz jau tās vadīklas nesadilst) un tad rakstīs kādi viņi gudri, viszinoši un kāda viņiem milzu pierdze (pietam visās tēmās). Piekrītu ka motora vārstiem nav vajadzīga papildus eļļošana. Kādreiz kad braucām vēl ar etilētiem benzīniem, tad bija vārstu sēžas mazliet no citiem materiāliem.
Ka tik tā eļļošana nav vajadzīga pašām gāzes sprauslām lai tās neķīlētu.
Kaut kā nepārliecinoši skan. Un kas tad pēc šādas teorijas eļļo ieplūdes vārstus tiešās iesmidzināšanas dzinējos? Manaa sapratnee vaarstu elljoshanas sisteema ir veids, kaa nokaast pikji. un tiem kam uzlikts, meetaat pirkstus, ka es luuk uzliku gaazi AR VAARSTU ELLJOSHANAS SISTEMU Neviens nav mineejis objektiivus parametrus shai nepiecieshamiibai.
Cik zinaams, uz vaarstiem tiek likti tieshi elljas nonjemshanas bliivsleegi, bet te iesaka degkameraa puust ellju, lai pasargaatu vaarstus no apdegshanas! :D
No kaa tad tiem buutu jaapdeg? Ja gaaze ir gaaze un tajaa nav visaadu citu kjiimisku piemaisiijumu, kas parasti tiek pievienoti benziinam?
Pie kam, visu laiku tiek apgalvots, ka gaaze ir gaazveida un nenoskalo no cilindru sieninjaam ellju kaa benziins.
Taatad elljosim vairaak? :D
Un veel. Shiis siteemas piedaavaa kaut kaada holandieshu firma JLM, kura razho visaadus teiksim taa, lielos vilcienos suudus. Kas protams ir vajadziigi, deriigi, bet nekas vairaak. Kur ir Castrol, Mobil, un citu firmu ellju speciaalisti kam ir veseli instituuti, kas peeta un testee visadas elljas dzineejiem?
Iisumaa, manupraat veiksmiigs marketinga dikteets produkts.
Likt jau var, ja pasham taa liekaas labaak un naudu nav kur likt.
IMHO
Neko nevajag. ··· Dzinējs (motors): Autogāze - vai nepieciešama... lasīt visu diskusiju (16 atbildes) –»
Kurš motors labāks opel zafirai 1,7 vai 1,9 dīzelis? (5)
kādi ir plusi un mīnusi minētiem dzinējiem. isti nevaru saprast kādu iegādāties
1.7 mazāk problemātisks, bet jaudas mazāk. priekš Zafiras 1,7 par vāju. Protams ka 1,9 labāks Tas, kurš mazāk nodzīts. Mazāks noskrējiens (reālais, nevis uz odometra redzamais) ne vienmēr ir rādītājs. Vai laicīgi mainīta eļļa, laba eļļa, vai kāds psihs vācietis nav ar dzīvojamo treileri uz āķa vilcis pa bāni katru vīkendu griežot tuvu redlainam. Utt, utjp. VW 1,9d. Neviens no tiem. Tikai benzīns + gāze 2.0 vai 2.2. Un nekādi traktori. Kad nobirs augstspiediena sūknis, sapratīsiet atšķirību. ··· Dzinējs (motors): Kurš motors labāks opel zafirai... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook Google+ uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu