Dzinējs (motors)

Dzinējs (motors) - jautājumi un diskusijas

Nav jaudas motoram Volvo 850 2. 0 10v (14)
varbūt kādam jau nāciesn ar to saskarties? strādā gludi, ceļ līgani, nav nekādu raustekļu, bet mīksts nav asuma kā lempis ieskrienas, ir versijas nav pareizi zobebe uzlikta, drosele vai kā? dalās ar pieredzi
2.0 10V jau kopš dzimšanas nav nekāds skrējējs. Drosele mehāniskā, svečvadi, sadalītājs un visa pārējā drūmā klasika.
Pēkšņi sāka neiet vai pēc kādām darbībām?
Ar tādu motoru man patēriņš bija 7.1 uz simtu, iekš V70 gan, joprojām mājās mētājās :)
ideja tada-,ja ar motoru viss ok!
tad,sajugs nodilis-,nav sakeres
Un ko Tev dos, ka zināsi, ja pats neesi mehāniķis? Ved uz diagnostiku, daudz kas var būt.. Ja zobene nebutu pareizi, vispr neietu.
Viskautkas var but. Vajag diagnostiku motorinam uztaist
dzinejam nav kompresijas....vienkarsos vardos runajot-remonts izmaksas vairak,neka tavs vecais luznis visp ir verts ··· Dzinējs (motors): Nav jaudas motoram Volvo 850 2. ... lasīt visu diskusiju (14 atbildes) –»
Autogāze - vai nepieciešama papildus vārstu eļļošana? (16)
opel zafira 2003g1,8 benz.vēlos uzstādīt gāzes iekārtu.jautājums vai ir nepieciešams papildus uzstādīt vārstu eļļošanu firma kas liek saka ka nav nepieciešams bet daži auto ´spečuki"saka ka vajag obligāti.
Atgriežoties pie sākotnējā jaut. TEORIJA. Vārstu vadīklu galos uzpresē vārstu blīvslēgus, lai no vārsta kāta noņemtu tur uzsmidzināto eļļu, kas tur nonāk no vārstu piedziņas mehānismu (roker, sadales vārpstas) puses (dzinēja galvas augšējā daļa zem vārstu vāka). BET! vārstu vadīkla eļļojas tikai un vienīgi ar iesmidzināto degvielu un ja par degvielu izmanto gāzi, tā ir sausa. Ja dzinējs ir pabraukts un tam veidojas salīdzinoši daudz kartera atgāzes, kas satur sevī arī eļļas miglu, tad caur ieplūdes traktu šī eļļas draza pastiprināti eļļo arī vārsta vadīklu. Bēda tāda, ka šādiem dzinējiem, dēļ kompresijas zuduma gāzi neiesaka likt. Ja dzinējs labs, jāliek vārstu eļļošana! Tiešās iesmidzes dzinējiem obligāti jāuzstāda vārstu eļļošana, jo ieplūdes traktā pārvietojas tikai gaiss. Par vārstu izdegšanu arī šeit sarakstīts bulšits(slinkums paskaidrot). Šīs ir lietas, kas reāli balstītas uz teoriju, tā nav nekāda no pirksta izzīsta mistika. Ja kāds saka, ka viņam nevajag, tad vajag ļaut viņam uzkāpt uz grābekļa. Kapeikas čakētāji un forumu meistari liekot gāzi ieekonomē kādus 70 eurikus, pabrauks, pārdos (uzreiz jau tās vadīklas nesadilst) un tad rakstīs kādi viņi gudri, viszinoši un kāda viņiem milzu pierdze (pietam visās tēmās). Piekrītu ka motora vārstiem nav vajadzīga papildus eļļošana. Kādreiz kad braucām vēl ar etilētiem benzīniem, tad bija vārstu sēžas mazliet no citiem materiāliem.
Ka tik tā eļļošana nav vajadzīga pašām gāzes sprauslām lai tās neķīlētu.
Kaut kā nepārliecinoši skan. Un kas tad pēc šādas teorijas eļļo ieplūdes vārstus tiešās iesmidzināšanas dzinējos? Manaa sapratnee vaarstu elljoshanas sisteema ir veids, kaa nokaast pikji. un tiem kam uzlikts, meetaat pirkstus, ka es luuk uzliku gaazi AR VAARSTU ELLJOSHANAS SISTEMU Neviens nav mineejis objektiivus parametrus shai nepiecieshamiibai.
Cik zinaams, uz vaarstiem tiek likti tieshi elljas nonjemshanas bliivsleegi, bet te iesaka degkameraa puust ellju, lai pasargaatu vaarstus no apdegshanas! :D
No kaa tad tiem buutu jaapdeg? Ja gaaze ir gaaze un tajaa nav visaadu citu kjiimisku piemaisiijumu, kas parasti tiek pievienoti benziinam?
Pie kam, visu laiku tiek apgalvots, ka gaaze ir gaazveida un nenoskalo no cilindru sieninjaam ellju kaa benziins.
Taatad elljosim vairaak? :D
Un veel. Shiis siteemas piedaavaa kaut kaada holandieshu firma JLM, kura razho visaadus teiksim taa, lielos vilcienos suudus. Kas protams ir vajadziigi, deriigi, bet nekas vairaak. Kur ir Castrol, Mobil, un citu firmu ellju speciaalisti kam ir veseli instituuti, kas peeta un testee visadas elljas dzineejiem?
Iisumaa, manupraat veiksmiigs marketinga dikteets produkts.
Likt jau var, ja pasham taa liekaas labaak un naudu nav kur likt.
IMHO
Piekrītu! ··· Dzinējs (motors): Autogāze - vai nepieciešama ... lasīt visu diskusiju (16 atbildes) –»
Kurš motors labāks opel zafirai 1,7 vai 1,9 dīzelis? (5)
kādi ir plusi un mīnusi minētiem dzinējiem. isti nevaru saprast kādu iegādāties
priekš Zafiras 1,7 par vāju. Protams ka 1,9 labāks VW 1,9d. 1.7 mazāk problemātisks, bet jaudas mazāk. Tas, kurš mazāk nodzīts. Mazāks noskrējiens (reālais, nevis uz odometra redzamais) ne vienmēr ir rādītājs. Vai laicīgi mainīta eļļa, laba eļļa, vai kāds psihs vācietis nav ar dzīvojamo treileri uz āķa vilcis pa bāni katru vīkendu griežot tuvu redlainam. Utt, utjp. Neviens no tiem. Tikai benzīns + gāze 2.0 vai 2.2. Un nekādi traktori. Kad nobirs augstspiediena sūknis, sapratīsiet atšķirību. ··· Dzinējs (motors): Kurš motors labāks opel ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Kādi ir traktora T-40 dzinēja šāļu izmēri 1, 2, 3. remontam? (4)
Man ir nopirkta izslipeta klokvarpsta, kaklini ir izmeeriti, bet nezinu kura remota šālēm tie atbilst, jo tā lapina uz kuras tas bij pierakstits, ir nozaudēta. Kur to varētu uzzināt?
Normālos slīpētājkantoros šāles dod līdz. Nevajag pa kaktu servisiem meklēties, tad nebūs nekādu problēmu. Bet par lietu, teorētiski ir četri remonti, tikai 4-to praktiski nevar dabūt. Un arī ar trešo ir pagrūti. Pašlaik pie rokas nav grāmata kur varētu pačolēt. Bet es šādā gadījumā aizietu uz kādu traktordaļu veikalu (padomju tehnikai) un apvaicātos pēc kādas remonta gŗamatas par doto tehnikas vienību. Tad tur kautkur tekstā ir jābūt tai tabulai ar visiem izmēriem. T-40 gadījumā derēs arī T-25 grāmata, jo abliem motori ir taisīti Vladimirā (VTZ) un izmēri ir identiski, atšķirība ir tikai šāļu skaitā. Tikai der ielāgot kad klaņu un pamatnieka šāles var būt izslīpetas pēc atšķirīgu remontu izmēra. Tas nav nekas traks, to dara parasti pēc vajadzības, un ir jāielāgo kad meklē tos dzelzsgabalus. Es jau gan tava gadījumā meklētu cilvēku kurš ar tadām lietam nodarbojas un zina labāk kur kas meklējams. Ir pietiekoši daudz privāto kas to dara un ar pietiekami lielu garantiju un atbildību. Jo vai tev vienas reizes dēļ ir jaapgūst motoru remonttslēdznieka arods?
Pats esmu mainījis kloķeni gan traktoram, gan pāris opeļiem, un nekā tur delikāta šinī apstāklī nesaskatu. Vajag tas ēdelveisam zināšanai, vajag tikai tadu sīkumu kā galva uz pleciem un rokas pareizajā vietā.
Un beidzamais, kā var uzdot jautājumu ja autors vairs neeksistē?
http://fermer.ru/forum/instruktsii-rukovodstva-katalogi/131347 uz visām šālēm ir uzsisti kaklu izmēri, meklē pēc izmēra Ja tu slīpē kloķeni, tad vajadzīgos izmērus tev meistars pateiks. Viz maz man tā bija, TIKAI NEAIZMIRSTI EĻĻOŠANAS KANĀLUS IZMAZGĀT! CITĀDI BŪS ČAU! Vispār kloķenes maiņa ir smalks darbiņš. ··· Dzinējs (motors): Kādi ir traktora T-40 dzinēja ... lasīt visu diskusiju (4 atbildes) –»
Grand Cherokee motors (10)
Grand čerokē Limited 5,2 nobeidzās motors,,varbūt,ka kādam ir zināms kur var nopirkt daudz maz sakarīgu motoru,kā arī daudz maz jēdzīgs meistars kas to var pārmest?
Nomaini galvas blīvi un viss, pie maiņas var pārbaudīt galvas savērpumu, kaut gan visbiežāk notiek tā, ka blīve aiz vecuma plīst un tosols iekļūst eļļā...nekas traģisks tas nav, ja nu vienīgi bez tosola ar emulsiju eļļas vietā nomauci n-tos kilometrus, naidīgi spiežot "gāzi grīdā" :)) Domāju, ka 99.9% vainīga galvas blīve. Ja neproti pats tad ir taču kāds paziņa kurš saprot no auto. ņem nost galvu un viennozīmīgi jau redzēsi vai blīve vesela. Galvas savērpi arī var pārbaudīt bet jāskatās arī ir tas vai pati galva nav saēsta, vienkārši nelīdzena.Tā ir grūti izstāstīt ja pats neko nesaproti bet nu apmēram tik daudz varu dot padomu. Nomaini blīvi un pareizi novelc galvu pēc secības katru uzgriezni. Protams eļļa arī jāmaina un jāizskalo bloks. iesaku remontēt, būs lētāk. Vieglāk nopirkt citu auto a šito deletēt. 5.2 Cheroka motors jau nu taa visos stuuros nemeetaajas. Un vai nu kapitalka izmakstaas daargaak, kaa lietots motors, par kuru iistas garantijas taapat nebuus... ··· Dzinējs (motors): Grand Cherokee motors lasīt visu diskusiju (10 atbildes) –»
Slodzes izmaiņas mainoties riteņu diametram (24)
Būtība tāda.Ir divi vienādi dzinēji,kārbas, tilti.Vienam uzliek orģinalās riepas,otram par pāris kilogramiem smagākas un pāris centimetriem lielākas(ārējais diametrs).Kā var aprēķināt,par cik pēdējam ir lielāka slodze ...
autobuve-
mehanika
ir formulas,ka aprekina (ja nemaldos tur bija daudz vienibas jaievada,ka berzes k.,masa,attalumi starp rit.,radial.riep.pl.utt.,utt.)
Lielāka slodze kam? cik nopratu motoram? Izsaki tos pāris centimetrus procentos un būs Tev slodzes palielinājums! aga, braucot celja segums, veeja stiprums un citi faktori arij dod ··· Dzinējs (motors): Slodzes izmaiņas mainoties ... lasīt visu diskusiju (24 atbildes) –»
BMW motora maiņa no m40 uz m43 (8)
nomainija man servisā motoru.parlika kompi ,bet nav dzirksteles .pieliekot manu kompi dzirkstele ir ,bet nepareiza ,ta ka netiekam skaidrībā kur vaina .varbūt kads zin kas par lietu ceru ka kadam tada problema jau bijusi .gaidu atbildes
pameklēt netā negribam?
http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1936440-M40-to-M43-swap
http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=15500 īstā vieta kur kaut ko tādu jautāt, te varbūt varētu dabūt puslīdz objektīvu viedokli par labākajām seksa pozām BMW pakaļbeņķī, bet ne jau par motoru smalkumiem. BMWPower.lv un Google, bet vislabāk sameklē normālu elektriķi/diagnostiķi un par zināmu atlīdzību sakārto šo jautājumu.
Reku palasies angļu valodā, tur jau pirmajos postos čaļi saka ka tam M43 ir vairāk sensoru, citādāki kloķenes devēji un aizdedzes spoles nekā M40 : http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1936440-M40-to-M43-swap
Tā ka ja nav viss bembis ar m43 motoru, kuru var aplasīt kā donoru, tad, manuprāt, ir bēdīgi.
+101 WnN
te izskataas, ka indigo paaudze uz probleemaam uzraavusies :D
bet, dzeks peec buutiibas ir ljauns. cer, ka veel kaads ir taa laamerojies kaa vinjsh :D
2min atsvaidzinot info, varam redzeet, ka M40 izmanto Bosch 1.3/1.7; M43 vecie: 1.71, bet jaunaakie 1.9 [TU] jau Siemens 46. taas ir fundamentaalaas atskjiriibas. kartes u.c. nianses.. jau naakoshais liimenis.
pieslēdzot pie datora taču kļūdai jāuzrādās.......

vai tiešām fermeri mainīja?
··· Dzinējs (motors): BMW motora maiņa no m40 uz m43 lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Motora dūmošana Golf3 (11)
Man golfam3 dumo motors bendzinam ar 1,8 motoru. Varetu but kad jaizmazga izputejs ka varetu but kad sakrajusies izdedzi?
jauda ir, tikai duumo? Vai jaudas arii nav ? Neesmu redzeejis, ka izpuuteejs aizaugtu ciet. Visaadi tur gudrie atgaazu filtri , kveepu saveeceeji , kataliitiki utt , jaa, bet ne trubas, izpuuteejs. Ja ir katalīze, tad ir bijuši gadījumi, ka katalizators ir pilns ar eļļu un aizaudzis, bet tad gredzeniem ir āmen. Ja dūmi balti, tad vai nu ūdens degvielā vai dzesēšanas šķidrumu spiež cilindros, ja melni tad eļļu cilindros spiež. Ja pie vainas nav degviela, tad motoram kapitalka spīd...
Ja arī izpūtējā kas sakrājies, tad tās ir sekas nevis cēlonis dūmošanai...
Biezhi vien tik senam motoram vnk vajadzeetu nomainiit vaarstu bliivgumijas. Duumi tad ir gaishi, nedaudz iezilgani.
Tad arii aizaug katalizators, jo atgaazes satur elljas daljinjas ko katalizators protams nededzina.
Katru sezonu ir jātīra dūmvads. ··· Dzinējs (motors): Motora dūmošana Golf3 lasīt visu diskusiju (11 atbildes) –»
Motors rijas ciet pie maziem apgriezieniem (10)
B5 passat 2003.g 1.9 dizelis pumpe duse motors aizrijas .ja apgriezieni ir zem 2000.ja lielaki tad ne ristas nekas.un tempertura neuzkap lidz vajadzigajai.kas varetu but par vainam
Ariel - nemuldi! Ja dzineejs nevar sasniegt normaalu darba temperatuuru, nav jeegas peetiit elektroniku! Un normaalu temperatuuru nevar sasniegt tikai deelj saluuzusha termostata - vismaz neesmu redzeejis nekad savaadaaku iemeslu. Pilniigi iespeejams, ka zemas temperatuuras deelj elektronikas diagnostika metiis aaraa leerumu felju, kurus gudrais diagnostikjis ieteiks remonteet. Tikai izmests laiks un nauda! termostats temparatuurai ? Degvielas filtraa drannlkki, ledus jau ? Ir tur kautkaada briivgaitas sisteema? 11 gadu dīzelim nav nekas, tas vikentijam zināšanai. Drīzāk jau jarunā par iepriekšejo saimnieku attieksmi pret auto ( ja pirkts second hand). Tā ir loterija.
Iemesli var būt vairāki. Augstspiedina sūknim nestrādā regulators. Degvielas vados sūce, rauj gaisu, tiesa nedaudz. Ja rautu daudz, tad neietu vispār. Tas pats minetais degvielas filtrs. PAr to vispār aizmirst nezin kāpēc, pat ja maina eļļu. To zina apmainīt, bet degvielai nē. Nu nemaksā viņi kosmisku naudu lai uz to taupītu. Arī pats augspiediena sūknis var būt uz miršanas robežas. Brauc nu labāk uz servisu un lai pie reizes pamēra spiedienus cilindros. Ja tie ir zem normas vai ļoti atšķirīgi cits no cita, tad sāc rēķināt kas ir lētak. Celt dvižoku laukā vai manīt visu ķerru.
Motoru veselu nopirkt pa 200e max ir lētāk... atkarīgs no vainas...ja tas ir tukšgaitā...vainu var būt daudz! Serviss gribēs, lai tik visu maina no detsļām :) Ja temperatuura par mazu - tas var buut galvenais iemesls - nomaini termostatu un paskaties, kas tad notiks. Pilniigi iespeejams, ka liidz 2000 kompis peec temp. veel spriezh, ka tukshgaita, tad nu ar chakaree ar degvielas padevi. Kaa zinaams - shitam motoram nav atsevishkju diizhu un nav arii augstspiediena suuknis - katra diize ir augstspiediena suuknis un diize vienaa. Ja tur taa vaina, tad pasaakums sanaak padaargs, reizeem arii it kaa esot probleemas ar to pumpeduuze pievadu - slodzes tur lielas, 11 gadiigam motoram var izdilt visaadi sadalenes prichindaalji. Bet no saakuma - termostats! ··· Dzinējs (motors): Motors rijas ciet pie maziem ... lasīt visu diskusiju (10 atbildes) –»
Motora mazgāšana (19)
Meistars teica, ka pirms teh.apsakates esot jānomazgā motors/jo no apakšas eļļains, bet nekas traģisks nēsot/.Kur Rīgā to var izdarīt?
Jebkurā servisā tam būtu jābūt.
Brauc uz Limbažiem,un pie mums visu izdarīs.
Nav jāmazgā ... ja eļļa nenopilēs , skati iziesi ar vērtējumu "1" . Nometies ceļos auto priekšā un pirms skates pārslauki ar mutautiņu ... riebjas man tie auto pederasti kas pirms skates mazgājot vēlas aizmālēt acis ... Servisos jau nu gan nemazgā cik zinu,bet auto mazgātuvē laikam to dara.. Jau septiņus gadus veicu automašīnas tehnisko apskati, bet nekad man nav aizrād†s par to, ka nav mazgāts motors. Esmu gan par to dzirdējusi, bet piekopju kolēģu taktiku. Eju uz apskati, ja nosaka kādu vainu, iedot uz mēnesi "biļetenu". Tad arī meistars strādā ar konkrātu diagnozi. ja meistars saka ka apakšā eļļains, tas nozīmē, ka kaut kur sūcas. ja saka ka nekas traģisks - meistaram negribas sūci meklēt, cakareeties.

ja skate tuvu - ir jēga noslaucīt apakšu ar lupatu un papētīt, vai un cik rodas no jauna. ja lietains laiks un pirms iebraukšanas skatē noslauka, tad ir zināma varbūtība, ka izlaiž cauri.

bet par motora mazgāšanu, redzu jēgu to darīt tikai braucot uz servisu - lai vieglāk sūces pamanīt.
··· Dzinējs (motors): Motora mazgāšana lasīt visu diskusiju (19 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu