Dzinējs (motors)

Dzinējs (motors) - jautājumi un diskusijas

Kur nopirkt 70cm3 cilindru (2)
Kur nopirkt 70cm3 cilindru, nedaudz palietotu, nav obligāti jaunu, ne visai dārgi, der Yamaha minarelli, polini un Airox gaisa dzeses 70nieks
Volkswagen b3 1,8 monošprice ,zobsiksna (8)
sveiki!tā ir sanācis,biju servī zobsiksnu mainīja,arī spriegotāju,bet pēc tam sāku klausīties ,tāda kā sīkoņa nāk no siksnas ka pagāzē,a siksna man šķiet pa stipru novilkta,kāds var varbūt pateikt cik stipri ...
nav ienācis prātā piebraukt pie servisa kur mainīji siksnu un pajautāt?? Cik zinu, tad zobsiksna spriegojās automātiski. Tā atsevišķi nav jāspriego jo spriegotājs to dara. Sīkoņa var būt no rullīšiem. Ja stājies intīmās attiecībās ar kapeiku un nenomainiji rullīšus, tad gaidi "rezultātu". Nekas iepriecinošs tas nebūs. Skopais maksā divreiz. Jā tā ir siksna kas manāmi pārspriegota. Nu teiksim ne gluži 90 grādi, bet kādi 70 būs ok. Ja nav speciāla aparāta, tad tur mazliet vajadzīgs ´´čuis" B3 vēl nebija tādas fīčas kā automātisks spriegotājrullis. Tie sāka tikai parādīties jau uz 2.0l B4 ir speciali monometri-,kas nosaka nospriegotibas stingribu!
var but ka izteicas rullitis sikonu dod(visdrizak),
...
domaju,pabrauka-,ja sikona nepazut un siksna parspriegota gultnos bus parlieku liels slogs,dils!
··· Dzinējs (motors): Volkswagen b3 1,8 monošprice ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Saab 9-5 eļļas spediena devējs (1)
varbūt kāds zin kur šamam atrodas tas devējs? 2000g. 2l benzīns, turbo. vismaz aptuveni kurā vietā pieslēgs?
2.3 ir zem izplūdes kolektora , kaut kur tuvāk kārbai( ja vien pareizi atceros)... Ja problēmas ar spiedienu, bieži vien pie vainas ir eļļas uztvērēja sietiņš. ··· Dzinējs (motors): Saab 9-5 eļļas spediena ... lasīt visu diskusiju (1 atbildes) –»
Audi a4 flancis (4)
Bija tāda problēma ,ka sāka suloties flancis (pie galvas kur atrodas temperatūras devējs) Nu tad tā. Noņemu nost- laimīgs maucu uz veicīti pēc jauna, a tur abloms. Oriģinālais maksā pie 25ls! WTF?! Šitas plastmasa gabals?.. ...
Un tad kad Tev tas lētais ´´ķīnietis´´ pēc ziemas termoslodzēm saplaisās un uzvārīs motoru vai atstās Latgales plašajās arēs nakts vidū bez dzeses šķidruma, to arī neaizmirsti uzrakstīt........... Nabadziņš ... Tā vietā, lai nopirkktu,uzliktu & aizmirstu - ņemties un jakarēties ... Vot noplīsšis un Tu fig tādu pašu fanci kā atradīsi & atkal ar pielāgošanu jāsies . Malacis! Un lai veicās turpmāk ietaupīt - santīmu nekrāsi - pie lata netiksi! Par to, ka noplīsīs - noplīst viss. Pašlaik veicu izmēģinājumu - vienlaicīgi gandrīz nomainīju priekšējo riteņu gultņus - viens oriģinālais ar visu BMW zīmi, otrs neoriģinālais, 2x lētāks. Redzēs, kurš nojuks pirmais! ··· Dzinējs (motors): Audi a4 flancis lasīt visu diskusiju (4 atbildes) –»
Kloķvārpstas atjaunošana (11)
Kur Riga vai tuvaka apkaime var atjaunot nodilušas klokvarpstas virsmu ar plazmas uzputināšanu?
nu jā...brauciens uz leišiem pa dārgo sanāk 20 Ls, ja ņem vērā, ka tur visas detaļas par 30-40% lētākas, tad rēķini pats. Ja nav super rets un ekskluziivs motors, tad tieshaam neatmaksaajaas, pie tam zini nu par kvalitaati, jo peec uzputinaashanas jau veel jaasliipee, bet nepiecieshamo termisko apstraadi pat nezinu, vai ir kur dara. Jaa, piemirsu - dazhiem veel aizvien esot remonta izmeeri! formulu taisi !
ja tas ir motors darba/smagajam transportam, tad šāda tehnoloģija nahren nav vajadzīga.
un vieglajiem ir pilni šroti ar motoriem, pasūti no vācijas, ja nav latvijā, aizbrauc uz leišiem, tur šroti daudz lielāki un lētāki
Varbūt es varu palīdzēt. Man bija tāda problēma. Kloķvārpstas atjaunošana vienam posmam man izmaksāja 130., latus. ··· Dzinējs (motors): Kloķvārpstas atjaunošana lasīt visu diskusiju (11 atbildes) –»
Izmēri kompresiju, kā parasti. Tad ielej cilindros drusku biezu eļļu un vēlreiz nomēri. Ja ir starpība, tātad laiž gar gredzeniem. Ja vainīgas ir vārstu gumijas, tad dūmošana būs iedarbinot vai arī, ja kādu laiku stāv tikšgaitā un tad uzgāze. Piemēram krustojumos. Ja eļļas gredzeni kompresiju neietekmē, bet auto vajadzētu domot visu laiku ir kā. Ir zināmi gadījumi gad eļļas gredziniem čau, eļļa zūd 1 l un 1000km , bet dūmošanas praktiski nav. Sekcija!:)))
Galu gala kada starpiba ,ja doma braukt ar to.. cel arrra un uz galda...
/Nevienaa gadiijumaa nekas nav jaacelj aaraa... Vaarstu gumijas mainaas stundas laikaa, Gredzenus maina paaris stundaas. Ja vien nav izdilushi arii cilindri.../standart serviss un pec pusgada milum lugts atpakal..ja reiz keries klat tad izdari un nomaini visu ..savadak tada mironja arsteshana ar aspirinu sanak...
P.s uztaisam deribas piemeram -nomaini stienim varstu salnikus stundas laika un gredzenus bez celshanas araa..:PPP
ja parastais benzina atmosfernieks .....izkruve sveces ja sveces ir apaugusas ar tadu ka smilsu krasas akmeni varstu blivslegi ja sveces nav apaugusas un elaini slapjas gredzeni ...dizelim varstu blivslegi parasti nav cita vide gumijai nekalst vadiklas vai gredzeni kas par auto ··· Dzinējs (motors): Kā atšķirt, vai auto zilgani ... lasīt visu diskusiju (12 atbildes) –»
Cilindros kompresija 12, 16, 17, 9, benzinniekam? (18)
Ellu ed 1.litrs uz 1000 km,dumot nedumo,ne auksts ne karsts dzinejs,lauka nepil,nekur kur apstajas nav pie zemes ne opilites,kur paliek ella? Un kas pie vainas dzinejam,vai tiesam tikai salniki,vai ari virzulim gredzeni,vai viss kopa? ...
Pirmais ir šoks- Tu padsmit gadus brauc ar vienu auto?!
Tālāk par lietu- ir jāmaina gredzenu komplekti visiem četriem virzuļiem un jāpamēra cilindru izdilums, jāslīpē vārsti- vēlams ar vārstu sēžu maiņu galvā, pašu galvu arī būtu labi profilaktiski noslīpēt, tādi sīkumi kā vārstu blīvslēgi ir jāmaina bez vārda runas, un atkarībā no tā vai ir vārstu hidrokompensatori vai regulējamās šaibas tie ir vai nu jāmaina vai pēc vārstu slīpešānas ir jāveic regulācija.
Palielināta kompresija var rasties no uzdeguma uz virzuļa galvas. 17 tas jau ir diezgan ektrēms lielums benzīna motoram. Normāli ir ap 11-12 parastai atmosfērai un 8-9 ja ir turbo.
Un par kaut kādām izmaksām šajā gadijumā čīkstēt ir bezjēdzīgi, jo braukts tiek ar budžetam draudzīgo gāzi!
P.S.
paņemot citu motoru šrotā var ieberzties tikpat pamatīgi, labāk saremontēt jau zināmu mantu.
Gredzeni, vārsti, galva, galvas blīve...
Eļlas patēriņš rada aizdomas par gredzeniem, gāzes iekārta rada aizdomas par vārstiem. Nomainīt motoru noteikti būs lētāk neka kapitālo taisīt...
Kas par dzinēju, kādam autiņam? Eļļu parasti sāk ēst, ja izdiluši vārstu blīvslēgi, tos nomainīt štrunts, nezinu gan, cik tas naudas izteiksmē, bet ne daudz. Kaut kādi dīvaini tie saspiešanas spiedieni. Nevar vecam dzinējam spiediens palikt augstāks kā jaunam, bet tie divi vidējie laikam kaut kāds ūnikums!:) Pamēri vēl, šķiet, ka vaina būs tikai vārstu blīvslēgos. Normāli, vārsti jāslīpē, vadīklas arī var jaunas ielikt un protams saļņiki, a eļļu vienkārši kvalitatīvi sadedzina. Man audim kompresija bija 12 paredzēts 98 bencīns. Sen nav nācies gar motoriem grābstīties, tagadējos nav tik viegli nobraukt. Pēc tiem cipariem izskatās ka tieši tie mazie atbilst normālam benzīnniekam un divos vidējos varētu būt eļļa gredzenus noblīvējusi. Cik tas motors ir nogājis km? Papēti sveces vai nav ar eļļu melnas darvas veidolā. ··· Dzinējs (motors): Cilindros kompresija 12, 16, ... lasīt visu diskusiju (18 atbildes) –»
Vai atmaksājas remontēt dzinēja galvu? (22)
Smieklīgi izklausās, bet problēma tiešām nopietna. Pēc sākotnējās diagnostikas paziņots, ka, iespējams, bojāta galva vai kāds no vārstiem vai kaut kas vēl iekš motora. Vienā servisā nostāja, ka ir vērts ārdīt motoru, ...
Es savam taisiiju motoru, nevis mekleeju citu! Vnk nekad nevar zinaat ko nopirksi! Pastaasti labaak probleemu pashu...
Man labpatik domaat, ka sachinjiit sho buus leetaak un labaak nekaa pirkt visu motoru citu.. Mosh vispaar tikai bliive beigta.

Pashu mashiin uatraadi labaak abos servjos... Un dzen pie paziistama
Jāskatās pa cik var dabūt lietotu motoru un cik aptuveni prasa $$ par esošā remontu. BMW motori ir diezgan pieejami un bieži esošā dzinēja remonts sanāk dārgāk, bet var arī iegrābties ar lietoto. Ja nav liela cenas starpība un nav paredzēts tuvākajā laikā pārdot, tad lietderīgāk būtu remontēt esošo. Ja dzeseeshanas shkjidruma baacinjaa nav liels spiediens, tipa nspiezhaas garaam pa vaacinju shkjidrums, tad taisi galvu. Iemesls, principaa ir varbuut pavisam vienkaarshs - jaanomaina vaarstu gumijas. Iespeejams pat, ka galva nav jaanjem nost. Var jau samaksaat par galvas nonjemshanu, vaarstu sliipeeshanu, galvas nosliipeeshanu(ja to dari, tad panjem nost kaadus paaris mm, tas kompensees, gan minimaalo, motora izdilumu. Jo bembiku motori(virzulji, cilindri) dilst minimaali. Vajaga vairaak info, domaaju, ka arii tev. Ja zuud eljlja, nedaudz duumainas atgaazes, tad tas nav remonts, par kuru bembikam jaamaksaa liela nauda - tikai vaarstu gumijas nomainiit. Taadus servismenjus kaa udugs klausi tik tieshaam tikai peec preciizas diagnozes, taadi tev izjauks visu mashiinu, lai nomainiitu paaris bliives. Ja neesi pārkarsējusi,nekas diži traks tai galvai nevarētu būt.Ja šāles un gredzeni ir labi,tad remontē.Ja nē,pērc citu.Pamēģini painteresēties "Elkšņos"`.Viņiem tur mēdz gadīties samērā jaunas mantas no dauzītiem autiņiem,no ES. ··· Dzinējs (motors): Vai atmaksājas remontēt ... lasīt visu diskusiju (22 atbildes) –»
Eļļas noplūde caur eļļas taustu (8)
nu tā sakas problema pa šķupu nak eļļa kad motor uzsilis kamer auksts tikmer normali bet kad atveru korkkiti pa kuru leju ellu tad šķups iekrit atpakall nu vajag paDOMU ko tas nozimē dizelis passats 1,9 TDI 97 g ludzu palidziet
Ja, atverot eļļas korķīti, eļļas mērstienis iekrīt atpakaļ savā vietā, tad tas nozīmē, ka kartera gāzes rada spiedienu motora karterī, respektīvi, kartera ventilācija ir ciet un nefunkcionē. VAG grupam modeļiem šāds simptoms novērojams, ja aukstā laikā brauc īsus ceļa gabaliņus, bieži startē un tikpat bieži slāpē motoru. Tādējādi kartera ventilācijas caurulēs rodas kondensāts, kurš nepaspēj "izvēdināties", bet turpat sasalst apturot ventilācijas procesu. Pilnīgi piekrītu orinoko7 tev noteikti pilnas trubas ar emulsiju un sapuns ari ciet vajag noraut visas ventilacijas trubas un iztirit ka ari sapunu un viss bus kule emulsija veidojas no sliktas ellas pluss ja iepludes kolektora ziema nak aukstais gaiss Kartera ventilācija,virzuļu gredzenu nodilums! Paarbaudi veelreiz, ko pilitajs teica, par sapunu neaizmirsti(pariktiite kartera ventilaacijai, parasti neliela trubinja pievienojaas iesuukshanas kolektoram. Ja ne - vaarstu bliivsleegi varbuut, gredzeniem taa kaa par aatru, lai gan skatoties kaa un cik nobraukts. ··· Dzinējs (motors): Eļļas noplūde caur eļļas ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Temperatūra lēkā BMW 325 (6)
Nesen nomainīju BMW 325 tds POMPU kādu laiku bija viss normāli bet tagad braucot mierīgi tempertūra iet uz augšu kad pagāzē tad stabilizējas kas varētu būt?
kaadaa zinjaa pagaazee?? kad aatraak brauc?? Pirmais aizdomās turamais varētu būt termostats.
Vispār bembjiem ar motora temperatūru jāuzmanās - ja tā sāk lēkāt - tad tas ir nopietns brīdinājums, ka var iedzīvoties lielās nepatikšanās.
katrā ziņā netiek dzīts dzesēsanas šķidrums pietiekama ātrumā!!!! vēl termo mufta izrubījusies un knapi griež!
pārliecinies ka kāds to pompu nomainīja! kāda problēma bij ka jamaina? variants ka pompai spārniņus aprāva...slimība tada ar plastmasu! jāmeklē pompa ar keramzīta spārniņiem!
Varbūt kā nākas neatgaisoja sistēmu!! Ūdens sūkni ar kādām lāpstiņām uzliki? Ja ar plastmasas, tad varētu būt, ka lāpstiņas no ass ir atdalījušās un līdz ar to ir nepietiekoša dzesēšanas šķidruma cirkulācija. ··· Dzinējs (motors): Temperatūra lēkā BMW 325 lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu