Eļļas (motoreļļas)

eļļas (motoreļļas) foto attēls

Eļļas (motoreļļas) - jautājumi un diskusijas

Kadu eļļu ir jalej Hyundai Coupe? (11)
Nesen nopirku mašīnu, hyndai coupe 2008 gada. Zinu, ka ir jamaina eļļa un siksna. Kadu eļļu ir jalieto?
Vajag zināt kādā krāsā mašīna un vai ir centrālā atslēga ? Tad var liet eļļu ko tirgo veikalos Protams, savai mashiinai tik to labaako, iipashi kupejai, kura noteikti ne vien ruucinaata, bet arii kaucinaata 8 gadus. Kaa tu zini, ka jaamaina? Taadu gadu mashiinaam visu pasaka kompis. Autoveikala pec kataloga. Kājau te minēja jebkura motoreļļa kas pãrdodas autoveikalos un ir paredzēta attiecīi benzīna dzinējam vai dīzelim.😎Jebkurā autovikalā pratīs paskaidrot. https://www.motul.com/lv/lv/products/recommendation ··· Eļļas (motoreļļas): Kadu eļļu ir jalej Hyundai... lasīt visu diskusiju (11 atbildes) –»
Ford Focus eļļa? (11)
Lieta tāda ka mainot eļļu savam fordam nepievērsu uz ražotāja specifikāciju uz konkrētu eļļu. (wss m2c913b). Ielēju TTOTAL QUARTZ INEO LONG-LIFE 5W-30 ,kas pēc specifikācijas paredzēta vW, MB un Porche. Varu turpināt braukt ar tādu eļļu?
svariigaaki ir tie ciparinni - aukstaa un karstaa staavokllaa viskozitaate , 5w30 . Un eellas grupa SJ, SL, SM, SN, CH-4, CI-4 utt.(skaties bunggai apaksseejaa malaa ) Paareejaas ir piedevas, ko nu kurss razzotaajs pielicis , un kaadus nu nosaukumus izdomaajis (long life, piemeeram ). Vari brauk mieriigi . Parasti arii ssie divi cipari ir no --- liidz.Piemeeram, 5w30 liidz 0w40.Nav veelams liet mineraal ellu, ja paredzeeta ir sinteetiskaa ella. Bet otraadi, mieriigi. Kas par dzinēju fordam - benzīns vai dīzelis? Ja dīzelis, tad ar DPF vai bez? Ja ar DPF, tad nederēs, tur vajag 5w30 ACEA C2 specifikāciju. Ja dīzelis bez DPF, tad labi nav, bet eļļas maiņu (10 000 km) nobraukt vari. Benzīna dzinējam vairāk vai mazāk būs vienalga. Protams ka var, jo long-life eļļa ir ļoti kvalktatìva eļļa paredzéta lieliem nobraukumiem. Svarīgi lietot arī benzīna dzinējiem pareizu eļļu un longlife nebraukt vairāk kā 10-12tk., pretējā gadījumā auto nebūs longlife. Forda z-tec dzinējiem ir nelāgi veidots virzulis, kam eļļas gredzens darba laikā mēdz doties pastaigā un eļļai tur ir sava nozīme. Nezināmus brendus un čuras dzinējiem liet nevajag, tas ilgtermiņā vienkārši maksā dārgi To HOUSE: TOTAL nav nezināma eļļa, TOTAL ir 6. lielākais eļļu ražotājs, ar kura eļļām brauc 1. Formulā un Dakārā. Un uzvar.
To SNOWAGAIN: ACEA C2 specifikācija izstrādāta CITROEN/PEUGEOT dzinējiem, nav paredzēta citiem.

Attiecībā uz Ford dzinējiem - nepieciešama eļļa ar WSS-M2C-913-C vai WSS-M2C-913-B specifikāciju. Tāda ir TOTAL Quartz 9000 Future NFC 5W-30. TOTAL Quartz INEO Long Life 5W-30 ir biezāka un ar piedevām VW/MB/BMW dzinējiem, kas nav paredzētas FORD. Ieteiktu nomainīt nākamajā eļļas maiņas reizē uz Future NFC 5W-30. Jebkurā gadījumā vajag ieskatīties auto servisa grāmatiņā, ja tāda ir. Tur norādītas eļļas ar viskozitāti un specifikācijām, kādas pieļaujams izmantot.
··· Eļļas (motoreļļas): Ford Focus eļļa? lasīt visu diskusiju (11 atbildes) –»
Kāda eļļa labāka VW 1,9 TDI PD dzinējam? (14)
Man servisā eļļas maiņā ielēja Castrol 5w30 C3 sintētisko motoreļļu specifika 502.00 vai 505.00.Bet lasīju,ka VW PD dīzeļdzinējam piemērota ir 505.01 specifikas motoreļļa.Vai ar šo Castrol eļļu nevar nodarīt skādi tieši šim dzinējam?
Vienu reizi ielejot nekas traks nebūs, bet principā PD motoriem dēļ sūkņa-sprauslas konstrukcijas ir paredzēta 505.01 vai 507.00 eļļa. Tai sprauslai, dēļ palielinātām slodzēm uz berzes virsmām un temperatūras režīma, eļļai ir cits piedevu sastāvs.
Ilgstoša nepareizu eļļu lietošana noved pie ievērojami īsāka sprauslu mūža.
Un kā ir ar bencīniekiem FSI, tiem arī sūkņa- sprauslas eļļojas un vajadzīga speciāli tam paredzētā eļļa? nevar brauc droši Ilgtermiņā labāk ir lietot atbilstošas specifikācijas smērvielas, bet šī konkrētā neko sliktu nenodarīs. ··· Eļļas (motoreļļas): Kāda eļļa labāka VW 1,9 TDI PD... lasīt visu diskusiju (14 atbildes) –»
Kad jāmaina zobsiksna un eļļa? (13)
Vai kāds var pateikt pēc cik nobrauktiem km ir jāmaina zobsiksna un cik bieži jāmaina eļļa?
Nu diez vai irfa28 stūrē smago auto,kam gan eļļas maiņas intervāls ap 30-40000 km!!Viegliem auto no 10-20000 km,ieteicams gan pāris t.km pirms. Ak, jā... ja maz brauc, tad eļļu arī vēlams mainīt reizi gadā. Kad tā skaņa ļur - ļur sāk izklausīties pēc tuk - tuk, tad jāmaina... vēlams mašīna :D ja brauc ar sinteetisko ellju(5w40) tad vajag pavakteet kad kriitaas eeljas liimenis,ja saak pazust,tad ir izstraadaajusies....bet visiem ieteicamais ir 10000 km,ja brauc ar longlife grupas eljaam,tad ir noraadiits cik var braukt...parasti 30000 km(Castrol). jaunai mashiinai,pirmaa zobsiksnas mainja ir peec 120000 km,peec tam ik peec 60000,ieteicams nomainiit arii visus rulljus pie reizes:) Eļļa ik pa 10000, neatkarīgi kāda eļļa!
Zobsiksna ik pēc 80000.
Sveces,degvielas filtrs 30000 ( dīzeļiem degvielas filtrs pie katras otrās eļļas maiņas)
Gaisa un salona filtrs (ja tāds ir) ik pa 10000. Un jūsu auto būs ilgs un laimīgs mūžs:)
··· Eļļas (motoreļļas): Kad jāmaina zobsiksna un eļļa? lasīt visu diskusiju (13 atbildes) –»
pie jebkura autorizētā dīlera to darīt ir prātīgāk, vismaz garantija būs. Cena gan svārstīga 150-200 eur kā minimums saripos... Jā pie autorizētiem dīleriem jābūt DSG eļļai , VW oficālā sevisā jābūt , ja tas ir VW . Problēma ka reti kurš ražo DSG eļļas . Eļļa ne gluži ATF , ne gluži kārbas , tuvāk motoreļļai atbilst . Dārgs produkts bez šaubām , man arī noliktavā nav . Un kas tur tik sarežģīts nomainīt DSG kārbai eļļu? Ja nu vienīgais specifiskais uzgalītis eļļas iepildei. ··· Eļļas (motoreļļas): Kur var veikt DSG kārbai eļļas... lasīt visu diskusiju (3 atbildes) –»
Castrol eļļa (10)
"Viena tante teica" nederēs, jo veči ko tādu izteikušies- Castrol eļļa zaudē līmeni karterī(ne jau litru, bet tomēr) - respektīvi sadeg cilindros. Kādi jūsu vērojumi par markas sintētisko eļļu?
Nevaig liet labu ellu suudiigos motoros. Kastrol sinteetiku esmu lietojis daudz, un nekur nekas nav zudis.
Taa ka shitas ir storijs no seerijas"viens vecs onka teica"
Pear ko te ir runa-par eļļas tecēšanu , pazušanu? no kurienas? Arī kas par mašīnu? Hondai vienalga kādu marku lej iekšā tā eļļa vienkārši izkūp gaisā Ja lieto ražotāja norādītās eļļu markas, vai tas būtu Castrol, Vai Esso, vai Shell, vai jebkura starptautiski pazīstamas firmas ella, tad tādas lietas, kā saki, var notikt tikai ļoti izdilušam dzinējam. http://www.edmunds.com/car-care/do-i-have-to-use-the-manufacturers-oil.html - te ir pastāstīts, ka GM pat ražo savu ellu, speciali izstrādātu savu mašīnu dzinējiem. Eiropā prasības ir augstas un nekvalitatīvu eļļu mašīnu ražotāji neieteiks nekad. Castrol marku eļļas ir ieteikto eļļu sarakstos, tā kā - baumas. Tas neizslēdz iespēju, ka kāds no Castrol mucas lej nezināmu šķidrumu kaktu servisā. Jo vecāks auto un lielāks motors jo tas vairāk ēdīs eļļu un pofig kādu marku tur gāzīsi iekšā ēdīs un viss... :) Vienīgā starpība jo labāka sintētika jo tā mazāk kūpēs... :D tā, kā pērkot lētākās sintētikas kūpēsi braucot, kā vecs Ikarus autobuss... :D
Bet veciem auto ir vienkārš risinājums eļļas piedeva... piegāz bundžiņu mainot eļļu un aizmirsti par ēļļas ēšanu vismaz uz pusgadu... :)
··· Eļļas (motoreļļas): Castrol eļļa lasīt visu diskusiju (10 atbildes) –»
XADO eļlas, piedevas (12)
Vai kādam ir lietošanas subjektīvā pieredze auto dzinējos, arī dīzeļos?
par xado nezinu. Zinu ,ka molilats un keramik stradā. Ja iet uz miršanu ,tad lej ko gribi... Lai spriestu un runātu par kaut ko ir jāpārbauda uz savas "ādas" un tikai tad noliegt vai slavēt! Īsumā, XADO ražo patentētu produktu, ko sauc par REVITALIZANTU (TUV sertifikāts). REVITALIZANTS ir viela, kas berzes procesā uz virsmas veido METĀLKERAMIKU, kas savukārt ir 2-4 reizes izturīgāka par metālu, tā kompensējot visus nodilumus, skrāpējumus u.t.t.
Tā kā pašam ir diezgan liels autoparks (ieskaitot traktortehniku ap 10 vienībām), esam pārgājuši tikai uz XADO eļļām, turklāt dzinējus un ātrumkārbas apstrādājuši ar revitalizantu. Rezultāti ir perfekti: dzinējs reāli strādā klusāk un vienmērīgāk. Arī par kārbām un stūres mehānismiem ir ko pastāstīt. Par katru tehnikas vienību varētu stāstīt atsevišķi, bet tikai tad ja kādam par to ir reāla interese, jo kā jau te var redzēt, padomdevēju pietiek, kuri orientējās visur un visos jautājumos...
Veic pētijumu un informē mūs! Vooo... man dikti interesē šo eļļas piedevu lietderība!?
Jo cik zinu dzinēja uzbūvi tad tur ir ne tikai slīdgultņi (šāles, sadaleņu gultņi, turbīnas "gultņi") bet arī honējums... kas notiek dzinējā kad arī dzinēja honējums tiek "nogludināts" ar šo piedevu palīdzību....
Un kas notiek ar virzuļu gredzeniem, tb ar piedegumu kas veidojās no virzuļa eļļas noņemšanas gredzena kurš netiek ar pārlieku lielo viskozitāti galā ar pārāk "biezo" eļļu?
P.S. Kā dzinēja cleaneru ieteiktu lietot lincencētas eļļas un nepārbraukt maiņas intrvālus.
Ja tomēr nesanāk kādu reizi šīs lietas ievērot tad nākamās maiņas izdarīt savlaicīgāk- teiksim uz 6 000 km...
Āaaa, aizmirsu pieminēt... kategoriski nē šādām piedevām dzinējā!!!


Vienīgi kur šāda veida piedevām (ja protams esiet gatavi par kkādu nosaukumu maksāt 10x kārtīgu summu) ir TIKAI reduktoros kur nav LS īpašības vajadzīgas.

P.S. Derīgās info deva no manis... tiem kas lieto "Brake Cleaner" lielos dudzumos un izlejamo... paskatieties tā MSDS un tad attiecīgi to vielu pērkat ... nu Jūs sapratāt :D
··· Eļļas (motoreļļas): XADO eļlas, piedevas lasīt visu diskusiju (12 atbildes) –»
Eļļas maiņa auto (24)
Jaukie vīrieši, lūdzu izskaidrojiet kā notiek eļļas maiņa autiņam, cik l jāiegādājas eļļa, un kur to vislabāk izdarīt un cik maksā, paldies par padomiem!!!
Pašrocīga eļļas maiņa nav aizliegta ar likumu ;) "Piekraste" - No Tevis auto marka, modelis, izlaiduma gads, motora degvielas veids un darba tilpums, veelams arii motora kods - dabuusi pretii visu kaaroto info. Eļļas maiņa autiņam notiek dodoties uz tuvējo servisu, līdzi ņemot naudu
Pie reizes palūdz nomainīt salona un motora gaisa filtrus...
Agrāk es saviem autiņiem pats mainīju eļļu (kad bija garāža un piemēroti apstākļi), bet nu jau sen to vairs nedaru, jo ir specializēti eļļas maiņas servisi, kur ir eļļas, filtri, un visu to dara ātri un par normālām cenām. Pēdējos gadus es to daru Hanzas ielas eļļas servisā (Rīgā). Pēc nobraukuma un modeļa manam autiņam pietiktu ar pussintētisko eļļu, bet es uzskatu, ka mūsu ziemas apstākļiem labāka ir sintētiskā eļļa, tapēc lietoju 5W40 markas eļļas, bet nekadā gadījumā ne "krutās" Castrol vai taml. eļļas, bet visparastākās Eurol tipa sintētiskās, un mainu vienu reizi gadā (pēdējos gadus braucu ap 10 t. km gadā), parasti rudenī. Vēl mēdz būt tā, ka autiņam ir alumīnija motora bloks un eļļas korķim vītne bojāta un tas "uzsēdināts" uz līmi, tad eļļa jāatsūc ar vakuumiekārtu (Hanzas ielas servisā tāda ir). Kļūdains ir uzskats, ka vakuumiekārta sliktāk atsūc eļļu, nekā izlejot caur apakšējo drenāžas caurumu - tas atkarīgs no cilvēka, kas to dara un, ja pareizi dara, tad vakuumiekārta atsūc apm. par 0,25 l vairāk, nekā izlejot. Pat vīrieši jau vairs nemaina eļlu mājas apstākļos.Tas pat ir aizliegts ar likumdošnau,jo ir noteikumi par vecās eļlas utilizēšanu...Tikai serviss,sievietēm ar tādām lietām nav janodarbojas. ··· Eļļas (motoreļļas): Eļļas maiņa auto lasīt visu diskusiju (24 atbildes) –»
Dodge caliber 2.0 dizels 2008.gada pil eļļa (6)
Sveiki, gribetu uzdot jums jautajumu, varbut kads ko zina??? Es nopirku Dodge Caliber 2.0 dizeli 2008 gada ar wolswagena motoru, no kurienes vinam patstavigi varetu pilet motora ella, jo pil ara sameram daudz, un pelke ir zem motora tam pa...
Kaut kāda mikro plaisa varbūt.. Nevar zināt.. Sapratīsi kur, ja apakšā palīdīsi. Mož bēda maza, salīmēt un aidā.. Bet vispār labāk nečakarēties, braukt servisā. :D Nepieskruuveeta vai nepietiekami nobliiveeta elljas nolieshanas skruuve.
Deformeets vai slikti pieskruuveets kartera vaaks bliives vietaa, paarpliisusi vai deformeeta kartera vaaka bliive, uzsists un iepliisis pats karteris.
Pa lielam pilniigi pofigs kas tur ir noticis, ja neesi speejiigs pats tikt skaidriibaa par pileeshanas ceeloni, tad pat ja Tev te pateiks (uzminees) kas par vainu, secinu ka pats to noveerst arii nespeesi.
Tikpat labi taa ellja var teceet par piemeeru no turbiinas pievadcaurules vai kaada cita bliiveejuma un pa motora malu noteceet lejaa. Kas gan diez vai teceetu, pie staavosha motora.
Diagnozes virtuaali ir gruuti uzstaadiit.
Taa kaa es tomeer ieteiktu neteereet laiku, nepiesarnjot dabu, neteereet naudu pielejot nemitiigi ellju, riskeet ar motoru, ja nu tur ir plaisa un braucot taa paplashinaas un ellja peekshni pazuud pavisam, un doties uz kaadu servisu, kur gan nodiagnosticaas vainu, gan sataisiis to.

Civilizeetas valstiis par to elljas pelkji uz asfalta izdraaztu taa, ka naakamreiz pie pirmaas piles liktu uz evakuatora un vestu uz servisu :D
Veel varu tikai piebilst , ka moderniem motoriem ir visaadi "briinumi". Piemeeram, ella iekssaa motora atbalsta kronssteinaa kurs bliivejaas ar o ringu. utt. Uzbrauc tak uz bedres/lifta - nonnem vissus aizsargus no lejas, un paskaties tak no kurienes tek ! Noklapeesi motoru veel :( Jo ja pil taa, ka paliek pellkke, tie vairs nav joki. Kāds tomēr cilvēks ir optimists... šitas viņam saucās - pil.
Es protams atvainojos, bet šķiet, ka te drīzāk atbilst vārdiņš - tek.
Ieslèdzam logjisko domàshanu.
Ja nebrauc uz servi, bet tincinàs pa oho, tàtad skops. Atiecìgi secinam, ka auto arì pirkts pa lèto, zem tirgus cenas. Tàtad ir 105% pieljaujamà doma, ka iepriekshèjais saimnieks autinju nogrùdis ar nopietnu defektu. Secinam, ka labàkajà gadìjuma ir plaisa karterì, sliktàkajà - bojàts motora korpus. Lai izdodas! :D
··· Eļļas (motoreļļas): Dodge caliber 2.0 dizels... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
Eļļas noplūde caur eļļas taustu (8)
nu tā sakas problema pa šķupu nak eļļa kad motor uzsilis kamer auksts tikmer normali bet kad atveru korkkiti pa kuru leju ellu tad šķups iekrit atpakall nu vajag paDOMU ko tas nozimē dizelis passats 1,9 TDI 97 g ludzu palidziet
Ja, atverot eļļas korķīti, eļļas mērstienis iekrīt atpakaļ savā vietā, tad tas nozīmē, ka kartera gāzes rada spiedienu motora karterī, respektīvi, kartera ventilācija ir ciet un nefunkcionē. VAG grupam modeļiem šāds simptoms novērojams, ja aukstā laikā brauc īsus ceļa gabaliņus, bieži startē un tikpat bieži slāpē motoru. Tādējādi kartera ventilācijas caurulēs rodas kondensāts, kurš nepaspēj "izvēdināties", bet turpat sasalst apturot ventilācijas procesu. Pilnīgi piekrītu orinoko7 tev noteikti pilnas trubas ar emulsiju un sapuns ari ciet vajag noraut visas ventilacijas trubas un iztirit ka ari sapunu un viss bus kule emulsija veidojas no sliktas ellas pluss ja iepludes kolektora ziema nak aukstais gaiss Kartera ventilācija,virzuļu gredzenu nodilums! Paarbaudi veelreiz, ko pilitajs teica, par sapunu neaizmirsti(pariktiite kartera ventilaacijai, parasti neliela trubinja pievienojaas iesuukshanas kolektoram. Ja ne - vaarstu bliivsleegi varbuut, gredzeniem taa kaa par aatru, lai gan skatoties kaa un cik nobraukts. ··· Eļļas (motoreļļas): Eļļas noplūde caur eļļas taustu lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook Google+ uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu