Ford Focus eļļa?
Lieta tāda ka mainot eļļu savam fordam nepievērsu uz ražotāja specifikāciju uz konkrētu eļļu. (wss m2c913b). Ielēju TTOTAL QUARTZ INEO LONG-LIFE 5W-30 ,kas pēc specifikācijas paredzēta vW, MB un Porche. Varu turpināt braukt ar tādu eļļu?av2 2 svariigaaki ir tie ciparinni - aukstaa un karstaa staavokllaa viskozitaate , 5w30 . Un eellas grupa SJ, SL, SM, SN, CH-4, CI-4 utt.(skaties bunggai apaksseejaa malaa ) Paareejaas ir piedevas, ko nu kurss razzotaajs pielicis , un kaadus nu nosaukumus izdomaajis (long life, piemeeram ). Vari brauk mieriigi . Parasti arii ssie divi cipari ir no --- liidz.Piemeeram, 5w30 liidz 0w40.Nav veelams liet mineraal ellu, ja paredzeeta ir sinteetiskaa ella. Bet otraadi, mieriigi.
kruumaajs Protams ka var, jo long-life eļļa ir ļoti kvalktatìva eļļa paredzéta lieliem nobraukumiem.
Snowagain 1 Kas par dzinēju fordam - benzīns vai dīzelis? Ja dīzelis, tad ar DPF vai bez? Ja ar DPF, tad nederēs, tur vajag 5w30 ACEA C2 specifikāciju. Ja dīzelis bez DPF, tad labi nav, bet eļļas maiņu (10 000 km) nobraukt vari. Benzīna dzinējam vairāk vai mazāk būs vienalga.
HOUSE Svarīgi lietot arī benzīna dzinējiem pareizu eļļu un longlife nebraukt vairāk kā 10-12tk., pretējā gadījumā auto nebūs longlife. Forda z-tec dzinējiem ir nelāgi veidots virzulis, kam eļļas gredzens darba laikā mēdz doties pastaigā un eļļai tur ir sava nozīme. Nezināmus brendus un čuras dzinējiem liet nevajag, tas ilgtermiņā vienkārši maksā dārgi
etc
To HOUSE: TOTAL nav nezināma eļļa, TOTAL ir 6. lielākais eļļu ražotājs, ar kura eļļām brauc 1. Formulā un Dakārā. Un uzvar.
To SNOWAGAIN: ACEA C2 specifikācija izstrādāta CITROEN/PEUGEOT dzinējiem, nav paredzēta citiem.
Attiecībā uz Ford dzinējiem - nepieciešama eļļa ar WSS-M2C-913-C vai WSS-M2C-913-B specifikāciju. Tāda ir TOTAL Quartz 9000 Future NFC 5W-30. TOTAL Quartz INEO Long Life 5W-30 ir biezāka un ar piedevām VW/MB/BMW dzinējiem, kas nav paredzētas FORD. Ieteiktu nomainīt nākamajā eļļas maiņas reizē uz Future NFC 5W-30. Jebkurā gadījumā vajag ieskatīties auto servisa grāmatiņā, ja tāda ir. Tur norādītas eļļas ar viskozitāti un specifikācijām, kādas pieļaujams izmantot.
Snowagain
1
Cien. ETC kungs!
Kas tad ir Ford (Volvo) 1.6 dīzeļdzinējs? PSA HDi 1.6! Bet ar eļļas specifikāciju gan kļūdījos, Ford kaut ko pats izdomājis tam dzinējam.
P.S. ACEA C2 specifikācija iet noteikti Toyota dzinējos (gan benzīns, gan dīzelis), kur ir paredzēta "Low-saps" tehnoloģija. Pašam ir LC 120 (3.0 D4-D) un divi Avensis (2.0 D-4D, 1.8 VVT-i).
etc
Nepiekritīšu SNOWAGAIN; gan LC 120, gan Avensis 2.0D pēc TOTAL kataloga ieteicama QUARTZ INEO MC3 5W-30 (ar C3 specifikāciju). 1.8 VVT-i der gan šī, gan arī TOTAL Quartz 9000 Future NFC 5W-30. Arī citi katalogi iesaka C3 specifikāciju eļļu. Toyota dzinēji gan pret eļļām nav tik prasīgi kā VW, BMW vai franči.
Kas attiecas uz izplatīto PSA HDi 1.6 dzinēju, tam jau rūpnīcā pilda TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W-30, kas arī ierakstīts servisa grāmatiņā.
Par Forda 1.6 dīzeļdzinēju - nav nācies ar to stāties tuvākās attiecībās, bet 1.8 dīzelim viennozīmīgi jālej Ford paredzētās eļļas.
Low-SAPS eļļas izstrādātas galvenokārt dīzeļiem ar atgāzu attīrīšanas filtriem, lai eļļai sadegot, filtri nepiesārņotos ar pelnu daļiņām.
Ir bijusi bēdīga pieredze ar Peugeot 2.2 HDi dzinēju, kad tam ielieta ne-TOTAL 5W-40 eļļa (arī ne-Low-SAPS) pēc principa "kādu fiksi varēja dabūt" un pēc apm. 12 tk aizgāja ciet kvēpinieks, rezultātā izspieda kolektora blīvi un pilnai laimei noklājās arī turbīna. Tāpēc franču mašīnām labāk ieteicams liet tikai TOTAL-Elf eļļas.
Snowagain
Motul katalogā un servisa grāmatiņās eļļas standarts priekš maniem PSA un maniem Toyota ir ACEA C2, 1.8 vvt-i pat C1. Bet ne par šo ir stāsts, jo, ja ir paredzēts C3, var liet gan C2, gan C1, bet ne otrādi.
Tas gan, ka PSA dzinējiem (ar DPF) ir jālej tikai TOP (Motul, Total, Mobil u.c.) ražotāju eļļa, un ieteiktu to darīt visu ražotāju dzinējiem, un mainīt to pie 10 000 km, vai reizi gadā..
Osits
Pofig! Galvanais lai vismaz 5w 40... Ja turbo dzinējs!
5w30 Ir laba un visas ir no vienas mucas......
sīki piemaisījumi labākajā gad! Ja motors ir sadilis neviena eļļa neglābs!
Snowagain
1
Nu nebūs tā! Ja dzinējam ir DPF, tad ielej 5w40 - DPF pilns, pilniem ziemassvētkiem paķeras līdzi turbīna.
Protams, ja dzinējs izdilis, tad nekas neglābs, izņemot SIA "Tolmets" pakalpojums.
etc
Es gan teiktu, ka C3 vietā nevar liet C2 vai C1. Citas piedevas, cita viskozitāte, citas pielaides. Benzīna dzinējam savukārt nav svarīgas C specifikācijas, tur jāskatās pēc A/B specifikācijām + atbilstošā OEM pielaide. Joka pēc ieskatījos, ko Motul katalogs piedāvā Avensis 1.8 VVT-i un apstulbu: sākot no 5W-30 viskozitātes un beidzot ar 20W-50. Savādi gan...
TO Osits: Kāpēc gan ražo 4 dažāda veida 5W-30 eļļas, kuras atšķiras gan ar A/B, gan ar C specifikācijām? Vai tiešām visas ir no vienas mucas? Kas attiecas uz 5W-40 ieliešanu dīzelim ar DPF filtru, iesaku palasīt, ko rakstīju iepriekš. Ar eļļām nevajag tēlot gudro, bet vajag liet to, kas konkrētam dzinējam paredzēts. Sen pagājuši tie laiki, kad varēja visur gāzt 10W-40 un dzinējs gāja. Tagad ir gan citi dzinēji, gan citas eļļas. Bet sagrabējušo BMW īpašniekiem ieteicams nemētāt pirkstus pa gaisu - pēc šādiem aparātiem sen jau ilgojas SNOWAGAIN iepriekšējā komentārā pieminētais uzņēmums.