Motors

Motors - jautājumi un diskusijas

Kad brauc tad aukstam motoram kaut kas klaudz (11)
Kad iedarbina auto, tad motors rūc normāli - bez liekiem trokšņiem. Parasti (tagad ziemā) pirms sāku braukt, kādas piecas minūtes parūcinu un tad tikai braucu. Kamēr motors ir auksts, tikmēr dodot virsū uz apgriezieniem līdz 1500 aukstam...
Labi padomi, bet vai Jums neliekas ka tie varētu būt kompensatori. Uzsilstot, eļļu sadzen un viss noklust. Ar šālēm jau sen būtu noklapējis.... Šādā aukstā laikā tā ir normāla parādība. Detaļas lēnāk uzsilst tik ātri nav savā normālā izmērā. Brauc, tik nedzen augstus apgriezienus, kamēr nav normāli iesilis. To dzirdu katru rītu ar Reno 1,5 dīzeli. Vistamāk pamata šāles.
Tas ozīmēmotoraremonts ,vai maiņa.
Aizdzen kaut kur pie normāliem spečukiem lai vismaz paklausās.
Kads no kompensatoriem izdilis un kamer auksts motors arī kompensatora ir palielināta atstarpe starp detaļām, lidz ar ko ir eļļas spiediena zudums. Turpināsi brauk ,tad arī noklapēs. ··· Motors: Kad brauc tad aukstam motoram... lasīt visu diskusiju (11 atbildes) –»
Kartera ventilācijā kondensāts (6)
Sveiki!Problēma tāda,palika vēsāks laiks,un vāģis sāka niķoties,noņēmu mono špricei vāciņu kur gaisa filtra truba pienāk,a tur redzamas ūdens piles monošpricei augšpusē,arī štekeris vadu pilns ar kondensātu,ko jūs ieteiktu?iztīrīt kartera...
visdrīzāk termostats ir beigts un motoram ir zema temperatūra. Kartera ventilācijas trubu ir jāpalaiž atmosfērā galā uzliekot kautkādu mazu gaisa filtriņu,
piemēram šadu:
http://www.amazon.com/DPT-AF-9MM-010-GN-Crankcase-Washable-Breather/dp/B00FP1QFZS
ja māki rīkoties ar Googli, gan atradīsi arī kas Latvijā tādus tirgo. Un to ka tirgo varu apgalvot 100%
Taa paraadiiba saucaas - rasas punkts. Noveerst vinju nevar nekaadi, ja nu vieniigi meegjinaat pievadiit iesuukshanai siltaaku gaisu kaut kur no motortelpas, bet tik un taa tas to pilniibaa nenoveersiis, tur vajaga, cik atceros, ap 60 C graadi. Principaa taa rasa nav iipashi kaitiiga iesuukshanaa, driizaak otraadi, vadiem ar nekaitee. 23:22 ieteiktais arii veeraa njemams, jo karterii taa pat vienaa briidii veidojaas rasa. ka jau -,JurisK (2014-10-22 03:12)
teica-,tas rodas visur un visa
punkts, kur saskaras siltaks ar auksto(robezjosla).....
ko darit?var meklet difuzas tehnologijas,membranu vai telpu sadali ar piespiedu cirkulaciju , tem.lidzsvarosanu ,sildisanu -mehanika,(kimija-mitruma uzsucosas vielas utl.)
bet si robeza tikai minimalizesies-,bet bus vienmer (mikronos)
pie jebkuras sadegsanas ir udens,udens ietilps visa un visur!

jautajums -, ko velies ar to iegut?
Varstu,vaka sietinu,ari vajag kartigi,izmazgat. ··· Motors: Kartera ventilācijā kondensāts lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
nu tad raksti skaidri kāds auto,katrai mašīnai kods savā vietā,un tās atšķirās.vw tie ir starp 3-4 cilindru,audi - agažniekā..BMW vispār motora kodu un izlauduma mēnesi var uzzināt pēc šasijas numura pēdējiem 7 simboliem. un t.t. Reālā motora vai tā kas bija uzstādīts rūpnīcā ? ··· Motors: Kā uzzināt motora kodu, ja zinu... lasīt visu diskusiju (2 atbildes) –»
Motora vibracija VW Passat (12)
passats 1.9 tdi avb motors .pielaizot aukstu motoru viss ok un nebraucot uzsildu motoru lidz darba temp. ari ok . bet nobraucot vairak ka 10-15 km un apstajos , tad paradas vibracija it ka tu sedetu masazas kresla. uzsakot braukt tas...
Dikti jau izklausās pēc dzinēja spilveniem kas nosēdušies. Lai kā arī tas dzinējs strādātu, masāžas krēslam salonā nevajadzētu būt. Interesanti kāpēc gan masāžas krēsla efekts neparādās jau pie iesildīta dzinēja. Dubultmasas spararats? Ja tas ir dubultmasas spara rats, tad izslēdzot dzinēju vajadzētu būt tādai grabošai skaņai. Vai izspiežot sajūgu tā vibrācija nepaliek mazāka? Bet tā pat pie normāliem dzinēja spilveniem vibrātoram salonā nevajadzētu būt:) Paskatījos WV manuālā, sadaļā "kļūdu diagnostika" un tur kā iemesli paaugstinātam dzinēja troksnim, kas visdrīzākais ir arī šajā gadījumā, minēti šādi iespējami iemesli (iztulkoju ko mācēju):
Viegi klauvējieni vai rīboņa (дребезг), Troksnis:
- износ клапанного механизма или разпредвала;
- дефект дополнительног&#
1086; компонента (охлаждбщего насоса, генератора итгд;
износ шатунных подшибников (регулярный тяжелый стук, возможно под нагрузкой).

Tā lūk
Motora priekšā skriemelis uz kloķenes gala, ja autiņš ir līdz 1996. ··· Motors: Motora vibracija VW Passat lasīt visu diskusiju (12 atbildes) –»
Dīzelis vai benzīns? (40)
Lūdzu izsakiet savas domas par dīzeli un benzīnieku. Ko ieteiktu pirkt?
Kopš 1995 gada pārvietojos tikai ar dīzeli. Visas tās pasakas par problēmām ziemā utt, varu atstāt teicējiem, jo parasti viņi pat pamēģinājuši nav, bet viedoklis ir. Šodien dzelži cenā starp benzīnu un dīzeli vairs tik jūtami neatšķirās, bet ekonomija dīzelim ir kā minimums 40%. Un tas ir vairāk par tiem iepriekš minētajiem 1-1,5 litriem. Remonta cenas pie pienācīgas kondīcijas un uzturēšanas arī ir līdzīgas. Tāpēc principā gaumes jautājums. Bet benzīns+gāze, tas nu lai paliek entuziastiem kuriem patīk lieks čakars ar un ap. Personīgi pazīstu laimīgu cilvēku kurš pamēģināja taupīt ar gāzi, pēc tam nopirka dīzeli, un tad visus tos entuziastus pasūtīja trīs mājas tālāk. Ar dīzeli iznāca pat lielāks ietaupījums plus vēl mazāka čakarēšanās. Gāzei ziemā tāpat jālej benža, palaist citādi nevar, kur vēl visit tie smirdīgie atstoiņiki jātīra. Un arī lai atmaksātos tomēr ir jānobrauc gana pieklājīgs attālums. Bet ja ir vēlme pirkt mazu auto, tad par gāzi jāaizmirst ja gribi normāli braukt.
Mazliet par tiem dīzeļu nīdējiem, principā es viņus būtu gatavs atbalstīt ja viņi cīnītos pret veciem un līdz kliņķim novestiem hlamiem. Bet ja princips ir tikai viens, dīzelis kā šķira, tad man nav ar viņiem pa ceļam. Jaunie un modernie kompresijas aizdedzes (dīzeļ ) motori ir ne sliktāki par benzīna kapsētām, kā saka visu izšķir slāpes un nevis stils.
Tā ka neko neuzspiežot, sievietei arī bez lielām priekšzināšanām, nelielam auto un samērā nelielam nobraukumam labāk būs ņemt benzīna variantu. Lietota gadījumā kā jau te minēts loterija ir jebkura gadījuma. Bet ari jaunu paņemt šodien vairs nav nekāds kosmos, tikai jāatrod attiecīgs modelis.
Dīzelis teorētiski atmaksājas pie sekojošiem nosacījumiem:
1. Ja ikdienā pa trasi jābrauc gari gabali, un
2. Ja pērc lielu un smagu mašīnu.

Nelielām mašīnām (līdz 1900 kg pilnā masa) degvielas ekonomija būs 1-1,5 litri uz 100, bet attiecīgi dārgākas remonta un uzturēšanas izmaksas, principā iziesi pa nullēm. Tas pie nosacījuma, ka pirkuma cena aptuveni vienāda. Ja pērc jaunu mašīnu, kurai dīzeļmotora cena ir + 2-3k EUR, to starpību neatsitīsi nekad.

Protams, matemātika mainās, ja pats vai čoms strādā uz fūres, traktora vai lokomotīves, kad soļara sanāk par brīvu vai ļooti draudzīgu cenu :D
Opel Astrai ir lielāki motori, līdz ar to lielākas izredzes atrast vēl nenobrauktu motoru. Ar Škodas 1,2 motoriem ir bijusi pieredze, ka resurss izstrādāts, turklāt mazajiem motoriem ir liela apetīte, jo visu laiku strādā pilnas slodzes režīmā (dzīvo īsu, bet skaistu dzīvi).
Taču, kā jau tauta minēja, lietota auto pirkums ir loterija (tiesa, mūsdienās jauna arī)... Tādēļ ir vajadzīgs uzticams savējais serviss, kur iekāroto pirkumu atrādīt.
Principā tgd viss ir tapat kā ar veļasmašīnu vai telefonu! Pie kājas ko pērc! Paņem, pabrauc. Ja nepatīk - nomet, ņem nākamo! Plīst visi vienādi, kā remonts - tā pesec! Ja spēj pacelt jaunu, tad par to x10 cenu varēsi iet izsist sev garantiju! Ne fabijā, ne astrā nesanāks sex uz aizmugurējā beņķa. Meklē ko citu:) VW Touran piemēram ··· Motors: Dīzelis vai benzīns? lasīt visu diskusiju (40 atbildes) –»
Dzineja resurss (4)
Sveiki.jautajums par omegas dzinejiem kurs labaka 2.5 v6 2.6 v6 vai 3.0v6. Par to kuram lielaks resurs...
Tam kuram biežāk mainīsi eļļu ! pēdējo omegu izlaida pirms 14 gadiem. Interesē kurš no dzinējiem velk līdz 1mio noskrējiena? 3.0 v6 domaaju, ka ilgaak kalpos. Lielāks dzinēs lielāki resursi ...ņemot vērā to ka Omega ir smags auto.
Labāk ņemt ar lielāku dzinēju...
Tikai ar gāzes pedāli jāapietas saudzīgāk...😎😃😃
··· Motors: Dzineja resurss lasīt visu diskusiju (4 atbildes) –»
Kā izpaužas motora šāļu defekts, vai arī smidzinātāju troksnis? (14)
Manam s80(D5 2007)ir vienveida klaudzēšana tikai aukstam motoram. Pēc 10min brauciena viss paliek ok. Nesaprotu, vai kompensators, vai sprausla, vai arī kas smagāks-šāles, ...? Biju pie 3 neatk. meistariem-domājams velk uz kādu sprauslu....
Nu ja būtu šāles, tad motors jau sen būtu noķīlējis. Neesmu lietpratējs volvo dzinējos. Būtu mans auto darītu sekojošo. Aukstam motoram pa vienai atslēgtu sprauslas, Kā nu kuram motoram vecam dīzelim vnk atskrūvētu cauruli, jaunam droši vien noštepselētu vadu. Nu vo, tā pēc izslēgšanas metodes varētu pateikt kura sprausla (ja tā ir sprausla) Pa vienai atvienotu iedarbinātam dzinējam, un kad beidz klaudzēt tad skaidrs kura vainīga. Kompensātori parasti grab kad motors ir silts, jo eļļa paliek šķidrāka. Neņem pierē. Šāles tās noteikti nav, varbūt kāda dīze nedaudz savādāk smidzina, bet, kamēr nav jaudas samazinājuma un pamatīgi dūmi no izpūtēja paātrinoties, var vēl braukt. Jā, varbūt eļla veca, un, nevis sķidrāka, bet par biezu, kamēr neuzsilst, kompensātori nepareizi strādā. Var būt saistīts ar nepareizu degvielas sadegšanu, kamēr auksts, kad uzsilst normalizējas! Šāles klaudz ja strauji paātrinies, kaut vai silts, tad gan laiks pievērst uzmanību šālēm! Grab vai klakšķ? To vaig dzirdēt, jo sprauslas parasti taisa specifisku klakšķēšanu!
Kā lec silts, auksts? Kā ir ar jaudu? Te var ilgi un dikti diskusēt...
Vaig redzēt kā dzinējs izskatās un dzirdēt kā strādā!
Varbūt vinkārši sprausla laiž garām. Vaig nomainīt kapara gredzenu.
Ja spiediens ir labs, ellai, un nekriitaas, tad sprauslas.Man ssitaa ir bijis lielajiem ( autobussi ) diizelliem, un ne reizi vien. Bet skanna ir intresanta - tiessi minot virssu saak sist, ta.ta.ta.... kaa ar aamuru , un motopra galvaa.Ja buutu ssaales , tad jau vairs nekur nebrauktu , un ja meegginaatu, tad..klanis pa saaniem arii var izliist . ··· Motors: Kā izpaužas motora šāļu... lasīt visu diskusiju (14 atbildes) –»
Dzinējs klaudz kad auksts (8)
jautājums par 2008 audi A4. no rītiem kad auksts motors klaudz motors, bet kad uzsilst pāriet, vai kāds zina kāds varētu būt iemesls
Pirmais,vajag nomainit ellu,jatad vel klaudz,jamaina hidrokompensatori. Ielej šķidrāku eļļu!:) Preteji tam, ko av2 saka. Bet, visdrīzāk - jāmaina eļla. Vai arī kompensatori izdiluši vai vaina tai pretvārstā. Kas par degvielu? Dīzelim, ja slikta kāda dīze, arī var parādīties klaudzieni. Beidziet ar tam ellam cilvekam pratu cakaret.
Nav ellas ne kada vaina, vaina ir varstu regulejuma. Pie auksta dzineja spraugas starp varstiem ir lielakas un tam dzinejs auksts grab. Uzsilis metals izplesas un sprauga samazinas, ari klabesana izbeidzas.
Aizbrauc uz kadu servisu un paludz lai paregule varstus. Un klaudzesana bus pagatne.
vajag dzirdēt to kladzoņu, vārstu kompensatoriem viena skaņa, forsām cita un savukārt šalles vai sadales vārpstas cita skaņa, ja tiešām vārsti tad 10w-40 r titānu un molibdēnu biezenīti un nebūs vairs skaņas, ja forsunkas maksās no 150 eur uz augšu katra, dzenīša gadījumā lētāk būs citu motoru ielikt Runa nav par dīzeli? ··· Motors: Dzinējs klaudz kad auksts lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Kāpēc skaļi burkšķ motors? (4)
Darbojoties brīžiem parādās skaļšs burkšķis, reizēm pāriet reizēm nē.Un tagad vēl ir pievienojusies sīkšana, kā slīdoša siksna. Skati izgāju bez problēmām. Viens gudrinieks saka ka tas varētu būt spararats, bet gadu atpakaļ tika viss...
yeeeee lej benzīnu eļļā un to visu filmē, kad uz 4 tūkstošiem klaņi līdīs ārā skatījumu skaits augs ģeometriskā progresijā.

vēlos redzēt to spečuku kurš neredzot nedzirdot un nezinot kas par motoru var ko pateikt

raksti ekstrasensiem, tie pateiks
vajag motoru izskalot, vecā eļļa sakrājusies uz vārstu galiem, tad nu tie arī reizēm trokšņo.
pamēģini eļļā ieliet pāris glāzes benzīna un pabraukt ar 1 ātrumu uz 4 tukst apgriezienu, ja klaņus neieraudzīsi, tad ilgi vēl brauksi
autinns ta kaads? Baro Tu viņu, var būt, ar kaut ko nepiemērotu? 98 nomainīji uz 95!? ··· Motors: Kāpēc skaļi burkšķ motors? lasīt visu diskusiju (4 atbildes) –»
Kāds ir Opel Zafira 1,9l dīzeļdzinēja motorresurss? (9)
kāds ir 1,9l dīzeļdzinēja motorresurss? Raž.2005.-2008.gads.
Vispār 1,9 nav opel dīzelis, bet fiat. Un EGR vārstus mierīgi iztīra un brauc tālāk. Problēmas ar dubultmasas spararatu ir visiem modernajiem dīzeļiem. Savādāk tas motors nav ne ar ko sliktāks kā visiem pārējiem. 500 ooo nobraukti vāczemē- tad braļukas nokruķī uz 120 000 un vari sākt mainīt sūkņus........ Resusrs, kaa jau jebkuram diizelim.Atkariigs no daudziem faktoriem.
Un par spidometru krukkiissanau vajadzeetu reealus sodus dot. Tiktu sakaartots tirgus. Ja reiz ir nobraukts autinnss, vari paardot tikai par kapeikaam.Cilveeki vairaak skatiitos uz jaunaam massiinaam,. Nevis ssitaas ceriibas, ka "brauca ome, 3x gadaa " Vaacijaa.
Valdiiba, ja gribeetu, vissu atrisinaatu paaris nedeellu laikaa.
Piemeeram , kautkaadaus gadus atpakaall ieviesa ....augstaako soda meeru Kazakstaanaa par auto zaadziibaam. Uzminiet nu, cik autinni ir nozakti peec taa ? Nulle.Kapeec neviens Latvijaa negrib sakaartot to bardaku ar spidometru tiissanu? Un ieguveeji buutu VISSI. Arii paardeveeji, jo zinaatu, ka visiem ir vienaadi speeles noteikumi tak.
Taapeec jau sen atteicos no lietotu autinnu iegaades.
Ja mašiīna no Vāczemes, tad 2005. gada mašīnai noskrējiens būs vismaz 400k kilometri. Vācieši vidēji brauc 30 - 50 k gadā!!! kamēr pircējs pieprasīs, tikmēr spidometrs tiks griezts. Var likt jebkādus sodus. Un groza tos visur, kur ir pieprasījums pēc maziem nobraukumiem (arī Vācijā). ··· Motors: Kāds ir Opel Zafira 1,9l... lasīt visu diskusiju (9 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook Google+ uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu