Motors
Motors - jautājumi un diskusijas
Kāpēc motors ēd eļļu? (13)
14 gadus vecai mašīnai uz 1000km jāpielej 0,5 litri eļlas. Auto - Volvo XC60
14 gadus vecai mašīnai uz 1000km jāpielej 0,5 litri eļlas. Auto - Volvo XC60
Apskaties apkārt motoram, asfaltu zem mašīnas, kur tā eļļa paliek, tad arī sapratīsi kāpēc. Gan jau ka sūcas caur kādu enģi.
Puslitrs uz nieka 1000km ir šausmīgi daudz. Taapeec, ka autinnaa ir jaaieguulda naudinna visu laiku, un jo vecaaks tas auto, jo vairaak.Un tad vienaa briidii tas noriebjaas.... a) eļļu spiež ārā
b) motors/turbīna nojāti, eļļa sadeg
apskaties AutoDNA vai līdzīgā servisā cik bijuši reāli fiksētie nobraukimi, 99% ka nobraukums modificēts, ja odometrā mazāk par 600000 Ja tek,dzen ārā,motors eļlā,protams ka tur arī tā eļla paliek.Bet ja nekur nekas netek,tad vai nu virzuļa grupa izdilusi.Tas parasti notiek,ja motors ir pārkarsēts,vai kaut kur sarijies putekļus.Parasti gofrētā gumija ,kas savieno gaisa filtru ar turbīnu.Ari turbīnai blīvslēgi.Tad jamaina turbīnai serdi.Es šeit runaju par dīzeli.Tad protams kapitālais remonts ar cilindru slipēšnu un nākošā ramontizmēra virzuļiem .Cipars uz pāris tūkstošiem,bet motors būs jauns. Nu ja eļlas noplūdes vien ,atrast kur sulo .Smainīt blīves ,blīvslēgus un viss ok.Parasti motori ,ja viņiem nenodara pāri,kalpo vismaz 500000.Eļļas teces tas ir mazākais. ··· Motors: Kāpēc motors ēd eļļu? lasīt visu diskusiju (13 atbildes) »
Kartera ventilācijā kondensāts (8)
Sveiki!Problēma tāda,palika vēsāks laiks,un vāģis sāka niķoties,noņēmu mono špricei vāciņu kur gaisa filtra truba pienāk,a tur redzamas ūdens piles monošpricei augšpusē,arī štekeris vadu pilns ar kondensātu,ko jūs ...
Sveiki!Problēma tāda,palika vēsāks laiks,un vāģis sāka niķoties,noņēmu mono špricei vāciņu kur gaisa filtra truba pienāk,a tur redzamas ūdens piles monošpricei augšpusē,arī štekeris vadu pilns ar kondensātu,ko jūs ...
piemēram šadu:
http://www.amazon.com/DPT-AF-9MM-010-GN-Crankcase-Washable-Breather/dp/B00FP1QFZS
ja māki rīkoties ar Googli, gan atradīsi arī kas Latvijā tādus tirgo. Un to ka tirgo varu apgalvot 100% Taa paraadiiba saucaas - rasas punkts. Noveerst vinju nevar nekaadi, ja nu vieniigi meegjinaat pievadiit iesuukshanai siltaaku gaisu kaut kur no motortelpas, bet tik un taa tas to pilniibaa nenoveersiis, tur vajaga, cik atceros, ap 60 C graadi. Principaa taa rasa nav iipashi kaitiiga iesuukshanaa, driizaak otraadi, vadiem ar nekaitee. 23:22 ieteiktais arii veeraa njemams, jo karterii taa pat vienaa briidii veidojaas rasa. ka jau -,JurisK (2014-10-22 03:12)
teica-,tas rodas visur un visa
punkts, kur saskaras siltaks ar auksto(robezjosla).....
ko darit?var meklet difuzas tehnologijas,membranu vai telpu sadali ar piespiedu cirkulaciju , tem.lidzsvarosanu ,sildisanu -mehanika,(kimija-mitruma uzsucosas vielas utl.)
bet si robeza tikai minimalizesies-,bet bus vienmer (mikronos)
pie jebkuras sadegsanas ir udens,udens ietilps visa un visur!
jautajums -, ko velies ar to iegut? Varstu,vaka sietinu,ari vajag kartigi,izmazgat. ··· Motors: Kartera ventilācijā ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) »
Mazliet par tiem dīzeļu nīdējiem, principā es viņus būtu gatavs atbalstīt ja viņi cīnītos pret veciem un līdz kliņķim novestiem hlamiem. Bet ja princips ir tikai viens, dīzelis kā šķira, tad man nav ar viņiem pa ceļam. Jaunie un modernie kompresijas aizdedzes (dīzeļ ) motori ir ne sliktāki par benzīna kapsētām, kā saka visu izšķir slāpes un nevis stils.
Tā ka neko neuzspiežot, sievietei arī bez lielām priekšzināšanām, nelielam auto un samērā nelielam nobraukumam labāk būs ņemt benzīna variantu. Lietota gadījumā kā jau te minēts loterija ir jebkura gadījuma. Bet ari jaunu paņemt šodien vairs nav nekāds kosmos, tikai jāatrod attiecīgs modelis. Dīzelis teorētiski atmaksājas pie sekojošiem nosacījumiem:
1. Ja ikdienā pa trasi jābrauc gari gabali, un
2. Ja pērc lielu un smagu mašīnu.
Nelielām mašīnām (līdz 1900 kg pilnā masa) degvielas ekonomija būs 1-1,5 litri uz 100, bet attiecīgi dārgākas remonta un uzturēšanas izmaksas, principā iziesi pa nullēm. Tas pie nosacījuma, ka pirkuma cena aptuveni vienāda. Ja pērc jaunu mašīnu, kurai dīzeļmotora cena ir + 2-3k EUR, to starpību neatsitīsi nekad.
Protams, matemātika mainās, ja pats vai čoms strādā uz fūres, traktora vai lokomotīves, kad soļara sanāk par brīvu vai ļooti draudzīgu cenu :D Tikai bezīns , dīzeļdegviela lai paliek traktoriem.... plus ,mīnus visas plīst vienādi...laimes spēle...un kā paveicās! Opel Astrai ir lielāki motori, līdz ar to lielākas izredzes atrast vēl nenobrauktu motoru. Ar Škodas 1,2 motoriem ir bijusi pieredze, ka resurss izstrādāts, turklāt mazajiem motoriem ir liela apetīte, jo visu laiku strādā pilnas slodzes režīmā (dzīvo īsu, bet skaistu dzīvi).
Taču, kā jau tauta minēja, lietota auto pirkums ir loterija (tiesa, mūsdienās jauna arī)... Tādēļ ir vajadzīgs uzticams savējais serviss, kur iekāroto pirkumu atrādīt. ··· Motors: Dīzelis vai benzīns? lasīt visu diskusiju (43 atbildes) »
Kad brauc tad aukstam motoram kaut kas klaudz (11)
Kad iedarbina auto, tad motors rūc normāli - bez liekiem trokšņiem. Parasti (tagad ziemā) pirms sāku braukt, kādas piecas minūtes parūcinu un tad tikai braucu. Kamēr motors ir auksts, tikmēr dodot virsū uz apgriezieniem līdz ...
Kad iedarbina auto, tad motors rūc normāli - bez liekiem trokšņiem. Parasti (tagad ziemā) pirms sāku braukt, kādas piecas minūtes parūcinu un tad tikai braucu. Kamēr motors ir auksts, tikmēr dodot virsū uz apgriezieniem līdz ...
Tas ozīmēmotoraremonts ,vai maiņa.
Aizdzen kaut kur pie normāliem spečukiem lai vismaz paklausās. Kads no kompensatoriem izdilis un kamer auksts motors arī kompensatora ir palielināta atstarpe starp detaļām, lidz ar ko ir eļļas spiediena zudums. Turpināsi brauk ,tad arī noklapēs. ··· Motors: Kad brauc tad aukstam motoram ... lasīt visu diskusiju (11 atbildes) »
nu tad raksti skaidri kāds auto,katrai mašīnai kods savā vietā,un tās atšķirās.vw tie ir starp 3-4 cilindru,audi - agažniekā..BMW vispār motora kodu un izlauduma mēnesi var uzzināt pēc šasijas numura pēdējiem 7 simboliem. un t.t.
Reālā motora vai tā kas bija uzstādīts rūpnīcā ?
··· Motors: Kā uzzināt motora kodu, ja ... lasīt visu diskusiju (2 atbildes) »
Motora vibracija VW Passat (12)
passats 1.9 tdi avb motors .pielaizot aukstu motoru viss ok un nebraucot uzsildu motoru lidz darba temp. ari ok . bet nobraucot vairak ka 10-15 km un apstajos , tad paradas vibracija it ka tu sedetu masazas kresla. uzsakot braukt tas ...
passats 1.9 tdi avb motors .pielaizot aukstu motoru viss ok un nebraucot uzsildu motoru lidz darba temp. ari ok . bet nobraucot vairak ka 10-15 km un apstajos , tad paradas vibracija it ka tu sedetu masazas kresla. uzsakot braukt tas ...
Viegi klauvējieni vai rīboņa (дребезг), Troksnis:
- износ клапанного механизма или разпредвала;
- дефект дополнительног
1086; компонента (охлаждбщего насоса, генератора итгд;
износ шатунных подшибников (регулярный тяжелый стук, возможно под нагрузкой).
Tā lūk Motora priekšā skriemelis uz kloķenes gala, ja autiņš ir līdz 1996. ··· Motors: Motora vibracija VW Passat lasīt visu diskusiju (12 atbildes) »
Dzineja resurss (4)
Sveiki.jautajums par omegas dzinejiem kurs labaka 2.5 v6 2.6 v6 vai 3.0v6. Par to kuram lielaks resurs...
Sveiki.jautajums par omegas dzinejiem kurs labaka 2.5 v6 2.6 v6 vai 3.0v6. Par to kuram lielaks resurs...
Tam kuram biežāk mainīsi eļļu !
pēdējo omegu izlaida pirms 14 gadiem. Interesē kurš no dzinējiem velk līdz 1mio noskrējiena?
3.0 v6 domaaju, ka ilgaak kalpos.
Lielāks dzinēs lielāki resursi ...ņemot vērā to ka Omega ir smags auto.
Labāk ņemt ar lielāku dzinēju...
Tikai ar gāzes pedāli jāapietas saudzīgāk...😎😃😃 ··· Motors: Dzineja resurss lasīt visu diskusiju (4 atbildes) »
Labāk ņemt ar lielāku dzinēju...
Tikai ar gāzes pedāli jāapietas saudzīgāk...😎😃😃 ··· Motors: Dzineja resurss lasīt visu diskusiju (4 atbildes) »
Kā izpaužas motora šāļu defekts, vai arī smidzinātāju troksnis? (14)
Manam s80(D5 2007)ir vienveida klaudzēšana tikai aukstam motoram. Pēc 10min brauciena viss paliek ok. Nesaprotu, vai kompensators, vai sprausla, vai arī kas smagāks-šāles, ...? Biju pie 3 neatk. meistariem-domājams velk uz kādu ...
Manam s80(D5 2007)ir vienveida klaudzēšana tikai aukstam motoram. Pēc 10min brauciena viss paliek ok. Nesaprotu, vai kompensators, vai sprausla, vai arī kas smagāks-šāles, ...? Biju pie 3 neatk. meistariem-domājams velk uz kādu ...
Kā lec silts, auksts? Kā ir ar jaudu? Te var ilgi un dikti diskusēt...
Vaig redzēt kā dzinējs izskatās un dzirdēt kā strādā!
Varbūt vinkārši sprausla laiž garām. Vaig nomainīt kapara gredzenu. Fonendoskopu vai parastu koka mietiņu pie auss un visa tā primitīvā diagnostika. Atvienot degvielas spiedienu nevari, jo comonrails. ··· Motors: Kā izpaužas motora šāļu ... lasīt visu diskusiju (14 atbildes) »
Dzinējs klaudz kad auksts (8)
jautājums par 2008 audi A4. no rītiem kad auksts motors klaudz motors, bet kad uzsilst pāriet, vai kāds zina kāds varētu būt iemesls
jautājums par 2008 audi A4. no rītiem kad auksts motors klaudz motors, bet kad uzsilst pāriet, vai kāds zina kāds varētu būt iemesls
Pirmais,vajag nomainit ellu,jatad vel klaudz,jamaina hidrokompensatori.
Ielej šķidrāku eļļu!:) Preteji tam, ko av2 saka. Bet, visdrīzāk - jāmaina eļla. Vai arī kompensatori izdiluši vai vaina tai pretvārstā. Kas par degvielu? Dīzelim, ja slikta kāda dīze, arī var parādīties klaudzieni.
Beidziet ar tam ellam cilvekam pratu cakaret.
Nav ellas ne kada vaina, vaina ir varstu regulejuma. Pie auksta dzineja spraugas starp varstiem ir lielakas un tam dzinejs auksts grab. Uzsilis metals izplesas un sprauga samazinas, ari klabesana izbeidzas.
Aizbrauc uz kadu servisu un paludz lai paregule varstus. Un klaudzesana bus pagatne. vajag dzirdēt to kladzoņu, vārstu kompensatoriem viena skaņa, forsām cita un savukārt šalles vai sadales vārpstas cita skaņa, ja tiešām vārsti tad 10w-40 r titānu un molibdēnu biezenīti un nebūs vairs skaņas, ja forsunkas maksās no 150 eur uz augšu katra, dzenīša gadījumā lētāk būs citu motoru ielikt Runa nav par dīzeli? ··· Motors: Dzinējs klaudz kad auksts lasīt visu diskusiju (8 atbildes) »
Nav ellas ne kada vaina, vaina ir varstu regulejuma. Pie auksta dzineja spraugas starp varstiem ir lielakas un tam dzinejs auksts grab. Uzsilis metals izplesas un sprauga samazinas, ari klabesana izbeidzas.
Aizbrauc uz kadu servisu un paludz lai paregule varstus. Un klaudzesana bus pagatne. vajag dzirdēt to kladzoņu, vārstu kompensatoriem viena skaņa, forsām cita un savukārt šalles vai sadales vārpstas cita skaņa, ja tiešām vārsti tad 10w-40 r titānu un molibdēnu biezenīti un nebūs vairs skaņas, ja forsunkas maksās no 150 eur uz augšu katra, dzenīša gadījumā lētāk būs citu motoru ielikt Runa nav par dīzeli? ··· Motors: Dzinējs klaudz kad auksts lasīt visu diskusiju (8 atbildes) »
Kāpēc skaļi burkšķ motors? (4)
Darbojoties brīžiem parādās skaļšs burkšķis, reizēm pāriet reizēm nē.Un tagad vēl ir pievienojusies sīkšana, kā slīdoša siksna. Skati izgāju bez problēmām. Viens gudrinieks saka ka tas varētu būt spararats, bet gadu ...
Darbojoties brīžiem parādās skaļšs burkšķis, reizēm pāriet reizēm nē.Un tagad vēl ir pievienojusies sīkšana, kā slīdoša siksna. Skati izgāju bez problēmām. Viens gudrinieks saka ka tas varētu būt spararats, bet gadu ...
vēlos redzēt to spečuku kurš neredzot nedzirdot un nezinot kas par motoru var ko pateikt
raksti ekstrasensiem, tie pateiks vajag motoru izskalot, vecā eļļa sakrājusies uz vārstu galiem, tad nu tie arī reizēm trokšņo.
pamēģini eļļā ieliet pāris glāzes benzīna un pabraukt ar 1 ātrumu uz 4 tukst apgriezienu, ja klaņus neieraudzīsi, tad ilgi vēl brauksi autinns ta kaads? Baro Tu viņu, var būt, ar kaut ko nepiemērotu? 98 nomainīji uz 95!? ··· Motors: Kāpēc skaļi burkšķ motors? lasīt visu diskusiju (4 atbildes) »