Remonts

remonts foto attēls

Remonts - jautājumi un diskusijas

VW Sharan 96g benz. Kondicionieris strada uz pilnu klapi, nevar noslegt. (5)
tatad - pie kompja slegts, nekadas kludas nerada. esmu atvienojusi konsuli, jo ka to piesledz ta pus karsto gaisu, uz pilnu klapi,. spaidi ko gribi nekas nemainas.. meginaju ari samainit citu konsulli, bet tas pats... Varbut kads ...
Pirmkaart, slikta diagnostika, ja kljuudas neraada, otrkaart cik zinu, kondicionieris puush aukstu nevis karstu gaisu. Taatad vaina ir citur. Iesprūdis vārsts, kas regulā aukstā-siltā gaisa plūsmu ... Tā mehāniska kļūme un borta dators arī nekādu kļūmi neuzrādīs. Kondiška nevar pūst karsto gaisu, ja klimats tad izbedzies karstā gaisa vārstu motors, ja prastais ar kloķiem tad čeko troses...
Kompim jārāda kļūdas, ja pie klimata bloka pieslēdzas...
ac un...karsts gaiss? Vacaakiem autinniem laikma jau labaak ir, ja nav taadas klimata kontroles vispar.Meklee, kur ir kaads vaarsts, ka regulee cik padod dzeseessanas sskkidrumu uz pecckas radiaatoru. Ir pat variants tajaa trubaa ielikt parastu vaarsu, ar roku grozaamu. Oi, oi, speciālisti... Kondiška nevar pūst karsto... A kāpēc nevar? Tad kā izskaidrot to, ko viņa dara logu atkausēšanas režīmā? Vnk, kopš zināma laika, arī auto uzstādītie condition māk strādāt duālajā - gan dzeses, gan apsildes režīmā, tā pat kā dzīvojamajās ēkās uzstādāmie... Var būt, ka klimata kontroles vadība sviestā sagājusi, tīri uz mehānisku vārsta nosprūšanu, sistēmai, liekas nevajadzētu tā reaģēt, kaut - a kas to zin... ··· Remonts: VW Sharan 96g benz. ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Sulo kondicioniera radiators (13)
Vai bez radiatora maiņas ir vēl kāds risinājums? Varbūt ir iespējams izmantot motora dzesēšanas radiatoriem domātās piedevas sūces bloķēšanai?
Kondicioniera radiators parasti nesulo, tur iekšā gāze zem spiediena, un nedaudz eļļas kompresoram. Radiatoru remomts, pa lielam ir izmesta nauda, ja vien nav kāds ekskluzīvs aparāts, kuram jaunu radiatoru nevar dabūt, bet custom radiatora izgatavošana prasa laiku. Dīvainu piedevu pildīšana kondicioniera sistēmā ir nāve komnpresoram, kura remonts/nomaiņa izmaksās 3..10x vairāk par jaunu radiatoru.
P.S. aukstajā galā veidojas kondensāts, tā nav sulošana...
Piedevas te nelīdzēs, tur jau ir nopietns spiediens sistēmā. Desmit gadi alumīnija radiatoram jr cienījams vecums-sāls un vibrācijas dara savu... Un ar alvu tas nelodējas! Bez pielāgotiem degļīem un alumīnija lodes neiztikt.
Rīgā ir "Nitram",kas veiksmīgi darbojas šajā jomā. Viņi vismaz to vietu garantēs, lai arī,domājams,ka centīsies atrunāt. Ja kas-tam radiatoram pārbaudes spiediens ir vismaz 30bar... Jāsaka,ka pārbaudīts.
Tā ka drošāk ir atlicināt naudiņas jaunam...
http://nitram.lv/
Pirms jaukt un lodēt, jātiek skaidrībā, kur tek - savienotājcaurulēs vai pašā radiatorā. Lodēt... skatoties kur tā plaisa ir un, galvenais, lodēšanas iemaņas. Plaisu radiatorā meklējot ar ūdeni, jāsaprot, ka tur, kur ūdens nepil, sistēmā esošais šķidrums diemžēl var pilēt. Un tad atkal pa jaunu meklēt. Čakars, kas nav tā vērts.
Ja finanses atļauj - labāk manīt.
Tikai un vienīgi nomaiņa pret jaunu. Pārējais ir zemē nomesta nauda un pajāts laiks. ··· Remonts: Sulo kondicioniera radiators lasīt visu diskusiju (13 atbildes) –»
Pakalejais kreisais sparns (7)
Kur var iegadaties???????????
Cilvēk, tak noformulē to savu vajadzību tā, lai var arī kaut ko saprast. Iesaku iegādāties tikai un vienīgi zertificētā un līcenzētā Pakaļējo spārnu oficiālā izplatītāja kantorī. Ko iesaka 11:20, neklausies: 100%, ka apjās - priekšējo spārnu andelmaņiTev iesmērēs savu hlamu kā pakaļējo, pat acis nemirkšķinot 8-) Bet, ja pašam rokas no pakaļējā tilta neaug, neķer kreņķi - ar fleksi biku piezāģēsi, un derēs, kā uzliets :D Ulbrokas kantori sauc "divi auto". 100 un vienaa vietaa, saakot no luuzznnu kantora, beidzot ar dealeri. Es daudz lietotas detallas esmu pircis eBay arii. Esmu pats griezis ssrotaa nost aizmugureejo spaarnu, gabalu.Viss derr, viss ok. Pat aftermarket mieriigi var pirkt, buus gan jaapapuulaas uzlikt mazliet, jo ....kkiiniessi laika tiissam taisa sskkiibi mazliet, lai jautraak :) es parasti masinu aizdzenu uz servisu un pasaku ko velos. tikko mainiju abus prieksejos sparnus un buferi-puikas pasi visu sagadaja.ieprieks gan vienojos,ka vini piedavas vairakus variantus un cenas no vairakiem dileriem. tas tacu elementari. ··· Remonts: Pakalejais kreisais sparns lasīt visu diskusiju (7 atbildes) –»
Kur labot Volvo V70 pasažiera durvis? (2)
Kur KVALITATĪVI un daudzmaz ātri remontēt 2000 g. Volvo V70 pasažiera durvis (pamatīgs iespiedums) un nolauzts elektriski pielokāmais spogulis? Vai ir versijas par kopējām izmaksām? Paldies par atsaucību!
Tādas vecas mašīnas tak jebkur var remontēt un kāda tur diži vairs kvalitāte vajadzīga. Kvalitatīvs remonts kvalitatīvi arī maksā, vai tas maz ir priekš tevis. Lētāk atrast citas drvis un pārlikt visu no šīm. Parasti tas sanāks ap 100-150€ ar visu darbu, ja nav jākrāso

Kvalitatīvi izvilkt, izbaulēt, nokrāsot plus vēl spoguli piemeklēt toč nostāsies virs 300€. Bet te uzsvars uz vārdu kvalitatīvi un tā lai pēc gada nesāk rūsēt špaktelis...
··· Remonts: Kur labot Volvo V70 pasažiera ... lasīt visu diskusiju (2 atbildes) –»
Logu pacelaju remonts (10)
Kā noņemt durvju apšuvi, lai tiktu pie logu pacēlāja.
Ķipa tāda universāla instrukcija, kas derētu gan ZAZ gan Lamborgini? Atkarīgs no tā, vai grib to apšuvumu likt atpakaļ, ja negrib tad ar fleksi, ja grib, tad jāšķir vaļā konkrētā auto modeļa servisa manuālis, vai vismaz youtube jāpalūr kā citi izpildās... Noņem durvju apmales... un izārdi visu sienu līdz logam. Ja pašam nav pienācīgu mehāniķa prasmju autolietās, tad, savas naudas taupīšanas nolūkā, nlabāk atturēties no durvju demontāžas auto modelim "X" vai "Y", jo ticiet man, nekā tāda, ko bez atbilsošam zināšanām varēsiet diagnosticēt un "uz sitienu pa vienkāršu salabot", jūs tur neatradīsiet. Vienīgais uz salauzto stiprinājumu rēķina palielināsiet remonta izmaksas pie zinoša specialista. Sorry, nekā personīga... ja slinkums passam taas paaris skruuvites atrast .Parasti ap rokturi, sleeggiem utt , kur kas pieskruuveets, paareejais panelis uz klipsskkiem , un jaapacell uz augssu beigaas , jo ap loga malu taa vajag. Ja neeatrodi, eraksti utubee jautaajumu. ··· Remonts: Logu pacelaju remonts lasīt visu diskusiju (10 atbildes) –»
Riepas atjaunošana patstāvīgi (14)
Negribas domāt, ka esmu rukažops:)Kā pareizi salīmēt (tā lai vairs neatraut) tubeless riepu no iekšpuses , ja pārtrūkuši pāris slāņi un tajā vietā uzmetās tāda kā "pumpa"? Esmu dzirdējis, ka vajadzīga termo-līme, speciāls(a varbūt ...
Cik maksā jauna riepa? 20-30 eur? Jēga uzturēt sevī možu santīmpi$ēja garu? Meklē youtubē pie krieviem Tas pats kas pašam zobus plombēt.. teoreetiski....biezu ielaapu ar kordiem vajag, un liimeet vulkanizeet termiski. Bet parasti taadi defekti ir neremonteejami ! Chakars, un nav garantija. Un arii ar kvadru var apsisties :( Leetaak/labaak nopirkt jaunu riepu. Taapat vinnas visas razzo kkiinaa, nemaksaa daargi. Good luck tad... ··· Remonts: Riepas atjaunošana patstāvīgi lasīt visu diskusiju (14 atbildes) –»
Kāpēc netur turbīna? (6)
Opela Astra 1,9 dīzelis 2006 gads.sāka svilpot,turbīna,no sākuma,aukstam dzinējam vēlāk arī siltam un iedarbinot dzinēju no izpūtēja izsita dūmus.Turbīnu atrestaurēja ,pēc 5 mēnešiem atkārtojās viss,tas pats. Atrestaurēja vēlreiz ,pēc ...
Vai kāds pārbaudīja eļļas spiedienu pēc tam kad uzlika atjaunoto turbīnu,jo kaut kāds iemesls turbīnas nāvei bija:eļļas spiediens,katalizators,kartera ventilācija.Un vispār,parasti pie turbīnas maiņas vajadzētu noņemt karteri, izmazgāt,pārbaudīt eļļas uztvērēju un samainīt eļļu un filtru.Ja to visu izdara tad problēmām nav jābūt..... Turbīnas atjaunošana nav apšaubāms pasākums,jo jauna turbīna maksā ap 700.....atjaunošana ap 200.Pēdējo trīs gadu laikā esam uzlikuši ap 100 atjaunotās turbīnas,kaut kā nav bijušas problēmas.Mazliet jāievēro tehnoloģijas un viss ir ok. Kaa jua iepriekss te mineeja , nav spiediens tajaa liinijaa pietiekoss, kas ello turbinas gultnnus.Vai arii izpuuteeja filtri "aizkaltussi", vai arii intercooler, ja ir taads , piedziits ar drazu/vecaas turbiinas luuzznniem, vecu ellu biezumiem utt. Vispaar vieglajiem autinniem visas taas smalkaas turbiinas ir :( .....jaunam ir ok, bet vecam, labaak ir, ka nav. Kaartiigs V8, bez jebkaadaam fignnaam ir visslabaakais. Un nemaz need taa degvielu, it sevikki uz sstraases.Jo tie motori labi velk jau...briivgaitaa puksskkinot pat. Ne velti pat 2019 ir razzotaaji, kas labaak ieliks normaalu 2.5 atmosfeerisko motoru savaa autinnaa, nevis kautkaadu mikrobu ar 7tiinnam turbiinaam, puutem, kompresoriem un cutu fignnu. Turbīna parasti izbeidzas, kad viss cits ir piekvēpis. Ir jāpārskata visa izplūdes sistēma no cilindriem līdz pat izpūtēja galam. Turbīnas restaurēšana arī ir visai apšaubāms pasākums. Pie eļļošanas bada pirmā cieš turbīna. Jāmēra eļļas spiediens ar mehānisko manometru, ja tur viss labi, pārbaudīt turbīnas eļļošanas maģistrāli. ··· Remonts: Kāpēc netur turbīna? lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
Nobraazta plastmasa auto (8)
No rīta konstateeju, ka kāds mērglis nobraazis manam autinam plastmasas ritenu arkas. nekas traks, bet nesmuki. kā to var saviem spēkiem nopulēt, bopuceet vai ko citu izdarīt, lai tās sviikas nebūtu redzamas. Paldies.
Nav ko iespringt, švīkas un sīki nobrāzumi būs visur kur. Auto nav greznumpriekšmets, bet pārvietošanās līdzeklis.
ispār - iesaku vieglmetāla diskus, bet arī tos laika zobs saēd :)
Būtu par ko nervus bojāt! Atslābsti.
Novērst var par nieka saujas monētām.
Interesanti, ko Tu Francijā dziedātu, kad katru dienu Tavu "bitīti"(auto mīļvārdiņš) stumdītu no priekšas un pakaļas regulāri, lai noparkotos, vai izbrauktu.
Cilvēks kas šādu jautājumu uzdod, saviem spēkiem tur neko līdzēt nevar, jābrauc pie speciālista. Plasmasas arkas ir domaatas, lai taas ssviikaatu. Ne velti, daudziem autinniem tas ir melnas, prastas plasmasas. Ar fēna palīdzību var ārstēt, ja nav baigi dziļas...bet vēlams pirms remonta noņemt... ··· Remonts: Nobraazta plastmasa auto lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Norauts bampers (6)
Nu lūk, arī ar mani tas pirmo reizi notika. aizdomājos un no nekurienes uzradās apmalīte :D atrāvās vaļā bampers, uzspraudu atpakaļ, turās normāli, bet tas, kas no iekšpuses sedza to bamperi (gumijas u.c materiāli) atnāca vaļā un ...
ar jebkaadu plato lipiigo lentu pieliimee no aarpusses. Un kad atgrieziisies maajas, mars prom uz servissu.Puss Ameerika ssitaa braukaa :) vienā pusē atrāvās nost? ja nekrīt nost, ta var braukt.. Nostiprināt ar to, kas ir pa rokai :)

pacelt uz augšu mašīnu, bet tā prātīgi, var ar 2 domkratiem, var uzbraukt uz kādām plankām/dēļiem, lai būtu iespējams no apakšas apskatīties, kur kas ir turējies. Pēc tam visu, kas karājas, ar savilcējiem/stiepli/kniedēm/vienkārši ļoti izturīgu auklu nostiprināt pie tām auto daļām, kas braukšanas laikā nekustas. Neredzot, precīzāk grūti pateikt..
izlasīju..... norauts pampers ... :))) ··· Remonts: Norauts bampers lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
Ka nomainit sajugu Mazda xedos 6 (11)
Sajugs bukse,laikam jamaima sajuga disks
Servisā! Tas ir vienīgais, ko varu ieteikt... Ljoti vienkaarshi! Nonjem nost visu, kas traucee, tiec klaat pie sajuuga , izjauc un nomaini visu, kas nepiecieshams. Iespeejams vajadzees dazhas speciaalas pariktes, bet ko neizdariisi deelj hobija! zzigulis? Ir tāda vieta kā serviss... tur tādas lietas dara Ar prātu, atslēgām un dažām paligiericem, ak ja un palasi vispirms grāmatiņu, kas saucas servce manual...:D ··· Remonts: Ka nomainit sajugu Mazda xedos 6 lasīt visu diskusiju (11 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu