Seat Toledo He�beks 2004 - 2009
Seat Toledo paaudzes
2013. - . gads Jauda no 75 līdz 122 ZS
Degvielas patēriņš no 3.9 līdz 5.9 l/100km
Cena 1600 līdz 3500 Seat Toledo Hečbeks
2004. - 2009. gads Jauda no 102 līdz 160 ZS
Degvielas patēriņš no 5.5 līdz 9.1 l/100km
Cena 600 līdz 2200 Seat Toledo Sedans
1999. - 2004. gads Jauda no 90 līdz 180 ZS
Degvielas patēriņš no 5 līdz 9.3 l/100km
Cena 500 līdz 1400 Seat Toledo Hečbeks
1995. - 1999. gads Jauda no 64 līdz 150 ZS
Degvielas patēriņš no 5.1 līdz 9.7 l/100km
Cena 200 līdz 800 Seat Toledo Hečbeks
1991. - 1995. gads Jauda no 68 līdz 150 ZS
Degvielas patēriņš no 5.7 līdz 9.1 l/100km
Seat Toledo He�beks modifikācijas no 2004.gada novembra līdz 2009.gada janvārim
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|
Seat Toledo 1.6 | 1.6 Benzīns | 102 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
Seat Toledo 1.8 TFSI | 1.8 Benzīns | 160 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Seat Toledo 1.9 TDi | 1.9 Dīzelis | 105 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
Seat Toledo 1.9 TDi | 1.9 Dīzelis | 105 ZS | Automātiskā PK (6 pārnesumi) |
Seat Toledo 2.0 FSI | 2.0 Benzīns | 150 ZS | Automātiskā PK (6 pārnesumi) |
Seat Toledo 2.0 FSI | 2.0 Benzīns | 150 ZS | Automātiskā PK (6 pārnesumi) |
Seat Toledo 2.0 TDi | 2.0 Dīzelis | 140 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Seat Toledo 2.0 TDi | 2.0 Dīzelis | 140 ZS | Automātiskā PK (6 pārnesumi) |
Šī Seat Toledo paaudze tika ražota no 2004.gada novembra līdz 2009.gada janvārim. Mums ir informācija par 8 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar priekšējo riteņu piedziņu.
Šim Seat Toledo pieejami trīs benzīna dzinēji ar tilpumu no 1.6 līdz 2.0 litriem un jaudu no 102 līdz 160 zirgspēkiem un divi dīzeļdzinēji ar tilpumu no 1.9 līdz 2.0 litriem un jaudu no 105 līdz 140 zirgspēkiem.
Auto pieejams gan ar manuālo (4 versijas), gan automātisko (4 versijas) pārnesumu kārbu.
Seat Toledo vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 7.6 līdz 9.1 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 5.5 līdz 6.2 litriem uz 100km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 8.5 sekundēs ieskrienas Seat Toledo 1.8 TFSI versija, savukārt visgausākais ir Seat Toledo 1.6, kurš šo ātrumu sasniedz 12.9 sekundēs.
Seat Toledo cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 1600 EUR līdz 3500 EUR.
Vairāk informācijas par Seat Toledo He�beksGads | Zemākā cena (€) | Vidējā cena (€) | Augstākā cena (€) |
---|---|---|---|
2007 | 2200 | 2800 | 3500 |
2004 | 1600 | 2600 | 3100 |
Seat Toledo kvalitāte
(ražošanas gads no 2004 līdz 2009)Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Seat Toledo ražots 2006. gadā | |||
2008 | 2 gadi | 5.6% / 4.80% | 76. no 116 |
Seat Toledo ražots 2005. gadā | |||
2012 | 7 gadi | 15.5% / 17.50% | 44. no 107 |
2010 | 5 gadi | 11.4% / 9.90% | 85. no 123 |
2008 | 3 gadi | 5.6% / 4.80% | 76. no 116 |
Seat Toledo ražots 2004. gadā | |||
2012 | 8 gadi | 15.5% / 17.50% | 44. no 107 |
2010 | 6 gadi | 11.4% / 9.90% | 85. no 123 |
2008 | 4 gadi | 5.6% / 4.80% | 76. no 116 |
Seat Toledo He�beks 2004 - 2009 fotogrāfijas
Atsauksmes par Seat Toledo
Iegādes gads: | 2013 (auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums: | 100`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 650 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
No 2005. gada Seat ražo Toledo ar ļoti lielu un ērtu salonu un tam ir ekonomisks VW dzinējs.
Vienigi salons varēja būt klusāks.
Iegādes gads: | 2011 (auto vecums 3 gadi) | Lietošanas ilgums: | 50`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 850 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti praktisks ietilpīgs bagāžas nodalījums, ļoti ekonomisks, ja brauc ārpus pilsētas ekonomiskajā režīmā degvielas patēriņš noteikti būs zem 5 litriem uz 100 km. Salīdzinoši vienkāršs, pamata apkopes dzinēja eļļu visus filtrus - degvielas, gaisa, salona nedaudz no tehnikas saprotošs īpašnieks, kam ir sava garāža var nomainīt pats bez īpašiem instrumentiem, tāpat veikt bremžu sistēmas elementu (kluču disku) nomaiņu.
Vizuāli neglīta auto aizmugurējā daļa, skaņas un putekļu izolācija varēja būt labāka, uzmanieties Latvijas tirgū ap 2007 - 2008.g. tika pārdota šo automobīļu partija, kuri nav aprīkoti ar kondicionieriem, vasarā šo trūkumu sevišķi tumšo krāsu šo auto modeļu īpašnieki minēs kā lielāko trūkumu.