Traktors
Traktors - jautājumi un diskusijas
Kas notiek ja ziemā atstāj traktora mtz motora sildītāju visu nakti darbībā? (4)
Mtz-82 motora sildītājs visu nakti darbojās. Bija aizmirsies izslēgt. Un gribēju uzzināt, vai tas nenodara kādu skādi, ja tiek atstāts visu nakti darboties
Mtz-82 motora sildītājs visu nakti darbojās. Bija aizmirsies izslēgt. Un gribēju uzzināt, vai tas nenodara kādu skādi, ja tiek atstāts visu nakti darboties
Nekas, ja aķi nenosēdināja!
Nevajadzētu nekam notikt. Jautājums kāds tas sildītājs, paši lika vai, kā saka, profesionālis. Ja nekļūdos, tad MTZ orģināli parasti nenāk sildītājs. Bieži esmu atstājis pa nakti, tikai traktors nav MTZ .....
Nekas nenotiks, jo tie sildiitaaji jau tak neuzvaariija motoru.
Iebāz svecīti anusā,,,redzēsi
··· Traktors: Kas notiek ja ziemā atstāj ... lasīt visu diskusiju (4 atbildes) »
Traktoram t-40 Degvielas sistēmā gaiss! :( (21)
Esmu nomainījis visas misiņa šaibas, nomainījis trubas un trubas galus, no bākas man gaiss nenāk, no filtra uz zemspiediena sūkņa arī neparādās gaisa burbuļi, bet no lielā filtra uz augstspiediena sūkņa iet gaiss iekšā, ...
Esmu nomainījis visas misiņa šaibas, nomainījis trubas un trubas galus, no bākas man gaiss nenāk, no filtra uz zemspiediena sūkņa arī neparādās gaisa burbuļi, bet no lielā filtra uz augstspiediena sūkņa iet gaiss iekšā, ...
Nu tur jau tā nelaime - vispirms uzliki, pēc tam nopirki - bet vajadzēja darīt otrādi ! Cik esmu redzējis jaunas kapara šaibas - tās nav atdedzinātas(sakarsētas līdz sarkankvelei un iemestas aukstā ūdenī), tapēc cietas un slikti blīvē. Nezinu kātraktoram, bet parasti zemspiediena sūknim ar pievadu no augstspiediena sukņa kulaciņa ir divi vārsti ar smalkām atsperītēm, alielā atspere, kas piespiež virzuli pret kulaciņu reizēm salūzt. Ja tas viss kartība, tad mistika! Bākā,pirms vai kopā ar līmeņa devēju. Pavecākiem dzinējiem tur arī mēdz būt. Tāpēc ir ticējums, ka tukši izbraukta bāka rada filtra aizsērēšanu... Pārbaudi zemspiediena sūkni. Jā, šaibas ir kapara, pirms uzstādīšanas atdedzināji? Primārais filtrs bākā tīrs? Sūkņi rada krietnu retinājumu un degviela vārās/gāzē neiedomājamākajās vietās... Izskatās līdzīgi. ··· Traktors: Traktoram t-40 Degvielas ... lasīt visu diskusiju (21 atbildes) »
Cik degvielas atlicis mtz-80 tvertnē? (6)
Gribu zināt,cik +/- patērēju degvielu atsevišķos darbos.Vecajam mtz-50 ir mērstienis,mtz-80 tāda nav.Kāds var ieteikt kādu risinājumu.Vai varbūt eksistē un ir nopērkams kalibrēts mērstienis,kur tādu var iegādāties? Vai ...
Gribu zināt,cik +/- patērēju degvielu atsevišķos darbos.Vecajam mtz-50 ir mērstienis,mtz-80 tāda nav.Kāds var ieteikt kādu risinājumu.Vai varbūt eksistē un ir nopērkams kalibrēts mērstienis,kur tādu var iegādāties? Vai ...
pēc tam vari to pārvīlēt uz metāla, plastmasas un jebkura cita puļķa Tur jābūt aizmugurē caurspīdīgai caurulītei kur redz līmeni bākā. pilnai baaakai zini tilpumu? Nu jebkuru, da hidraulisko sslluuteni iebaaz baakaa, procentuaali sadali. Baaka gan zem kabiines....
A kas ar zavoda dacciku? tiem baisuļiem mtz 80 un 82 ir divas bākas cik zinu. un kautkā tur pārpumpējas vai pārtek.
vispār jāuzmanās ka nesāk nelabi pukukšēt. :D Dari, kā euromens teica ! ··· Traktors: Cik degvielas atlicis mtz-80 ... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) »
vai nu dzinējs jāārda ārā, eļļas vannu nost, galvu nost, atskrūvēt klaņus, pa augšu izvilkt virzuļus un mainīt eļļas gredzenus, visu nokasīt, iztīrīt gredzenu rievas Divi iemesli.
1. Iedeguši virzuļu gredzeni. Parasti tas notiek darbinot traktoru bez slodzes ar maziem apgriezieniem. Vienkāršākais ir mainīt gredzenus.
2. Izdilušas vārstu vadīklas. Vienkāršākais ir mainīt visu galvu.
Galvas blīve nebūs vainīga, bet viņu nāksies nomainīt remonta laikā. Dīzeli ar iedegušiem gredzeniem nepiedarbināt! Iespējams no izplūdes kolektora špilkām,manam belim tā bija.Kolektora špilkas ieiet eļļas kanālā . Iespējams,ka galvas blīve! ··· Traktors: Kapec traktoram mtz 82 no ... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) »
13 litri
Vajadzētu būt 12 litriem.
14 litri
··· Traktors: MTZ 50 eļļas daudzums litros ... lasīt visu diskusiju (3 atbildes) »
Vēl var noskrūvēt priekšpusē vāku un ar āmuru (uzmanīgi!) padauzīt pa sūkņa vārpstas galu. Kāpēc sūkni jānoņem ? ··· Traktors: Ka nonemt degvielas sukni ... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) »
Disku bez jaukšanas ,motora noņemšanas ,neapskatīsiet. No pieredzes ieteiktu mainīt sajūga disku ,izspiedēj gultni un ķepiņas,protams ja gribat lietot tehniku pats.
T16 un T25 sajūgi nav vienādi- T25-viendiska, T16- divdisku. Tikai neredzu jēgu to disku apskatīt.Vajag noregulēt kā instrukcijā rakstīts, ja slīd, tad celt motoru nost un bojātās detaļas mainīt.
Motors nav jājauc lai apskatītu disku jo sajūgs, saucamais kurvis ir starp ātrumkārbu un motoru. Manuprāt to apskatīt kă mašīnai nevar kurai ir sajūga karteris. Cik atceros tad traktoram pastāv iespēja regulēt nejaucot nost kārbu no dzinēja.
Man domāt ka šim priekam traktora dvēsele nav jājauc laukā, pietiek to noņemt. Citādi nu nekādīgi. Caur regulēšanas caurumu ar neko daudz neredz. Bet no pieredzes varu teikt, ja sajūgs ir nodedzināts, tad tur ir jābūt īpašam talantam lai to izdarītu. Pašam ir T-25 91.gada, vēl joprojām tam dzimtais sajūgs ļoti labā stāvoklī. Tiesa kad motoram kapremontu taisīju, izspiedējgultni nomainīju, pārējais palika rūpnīcā ieliktais. Tas īsumā viss par šo tēmu. Ak jā, ja maina, tad kopā salikt ar jāzin, nu nevar sabērt kā spainī un sakratīt. Arī regulējumus vajag pareizi salikt, caur regulēšanas lūku to pareizi neizdarīt, tad ja viss ir pareizi, tad tiešam kalpo ļoti ilgi. Ja nav sajēgas, meklē kurš to tiešām var izdarīt.
··· Traktors: T-16 - kā var apskatīt ... lasīt visu diskusiju (4 atbildes) »
110 lapa. ( 40 litri , transmisijas ella TСп-15K ) ··· Traktors: Kads ir ellas tilpums MTZ 52 ... lasīt visu diskusiju (1 atbildes) »
Piemājas saimniecībā pietiks arī ar T-25. Ekonomiskāks,kompaktāks,labākas manevrēšanas spējas,kas ir liels pluss,ja maz vietas kur apgriezties,vai meža darbos,kad jāmanevrē starp kokiem. Arī rindstarpu rušināšanā daudz ērtāks. Ja tikai daži hektāri zemes,tad visu padarīs bez problēmām.
Bazhixam, tev uz 10ha T-25 būs ar atliektiem galiem, pie kartupeļu pleķa 0,2ha. Vispār jau civilizētā pasaulē rēķina 1-1,5 zs uz hektāru. Neiesaku tos nojātos japāņus ņemt, vai tu domā ka tur ir muļķi un labu traktoru pa lēto atdod? Sāks lūzt, cīnīsies ar daļām. Krievam, kaut ne oriģinālās, vēl ir pilni veikali. Tiesa nenojātu t-25 ar dabūt ir grūti, jo arī tie poļi kas ir pa pilnam SS.com ir no šrota nākuši pa taisno. Ja ir nauda,vari mēģināt jaunu poļu ursus C-360 vai korejiešu LS 50U vai 60U (vai citu mazo modeli). Ja kas, tad tas LS ir bijušais Michubishi tractors, ja greizacainie neizsauc pumpu uzmešanos. Pēdējiem ir patīkams garantijas laiks, 5 gadi. Ko neviens cits spekulants ne tuvākajā, ne tālākajā apkārtnē nepiedāvā. Katrā ziņā jauns, ja ir iespēja. Lietotie, kā jau minēju visi "perfektā stāvoklī" nāk no šrotiem ar labu pirms pārdošanas apstrādi un nomaskētām vecuma un noguruma pazīmēm.
===>euromenam speciāli, nebūs tev pilna taisnība par tiem T-30. Jā viņi ir modificēti T-25, bet ar vien pāris atšķirībām motorā. Un ja kas tad T-30 kā modelis ir sastopams trīs variantos, no kuriem tikai viens ir ar velkošo priekšu, proti T-30 A80, kuru vismazāk varētu rekomendēt tieši priekšas tilta dēļ. Ātri čakarējas, izdilst, kaprīzs remontos, daļu tam tiltam nav. Otri divi modeļi T-30-69 un retāk satopamais T-30-70 ir ar "pliko" priekšas tiltu un mazāk klapatām remontos. Atšķirība ir ka 70-jam vēl ir stūres pastiprinātājs un neatkarīgā jūgvārpsta. Bet visādi citādi no kvalitātes viedokļa šie modeļi nebūs tie paši izcilākie, jo būvēti jau tagadējos laikos un kaut kur šķūnītī krievijas nomaļā sādžā. Jo Vladimiras rūpnīca jau sen kā ir nolīdzināta ar zemes virsmu. T40, ja veel ar priekssas piedzinnu ari, vispaar....traktors muuzziigs, elemetaars kaa 2x2 .Ja nav nojaats...krievu laikos veel.Detallas gan muusdienaas bus jaameklee.
T25 vispaar nav traktors. T30....tas pats 25, tik ar velkošo priekšu T 40 ··· Traktors: Kāds traktors labāks ... lasīt visu diskusiju (13 atbildes) »
===>euromenam speciāli, nebūs tev pilna taisnība par tiem T-30. Jā viņi ir modificēti T-25, bet ar vien pāris atšķirībām motorā. Un ja kas tad T-30 kā modelis ir sastopams trīs variantos, no kuriem tikai viens ir ar velkošo priekšu, proti T-30 A80, kuru vismazāk varētu rekomendēt tieši priekšas tilta dēļ. Ātri čakarējas, izdilst, kaprīzs remontos, daļu tam tiltam nav. Otri divi modeļi T-30-69 un retāk satopamais T-30-70 ir ar "pliko" priekšas tiltu un mazāk klapatām remontos. Atšķirība ir ka 70-jam vēl ir stūres pastiprinātājs un neatkarīgā jūgvārpsta. Bet visādi citādi no kvalitātes viedokļa šie modeļi nebūs tie paši izcilākie, jo būvēti jau tagadējos laikos un kaut kur šķūnītī krievijas nomaļā sādžā. Jo Vladimiras rūpnīca jau sen kā ir nolīdzināta ar zemes virsmu. T40, ja veel ar priekssas piedzinnu ari, vispaar....traktors muuzziigs, elemetaars kaa 2x2 .Ja nav nojaats...krievu laikos veel.Detallas gan muusdienaas bus jaameklee.
T25 vispaar nav traktors. T30....tas pats 25, tik ar velkošo priekšu T 40 ··· Traktors: Kāds traktors labāks ... lasīt visu diskusiju (13 atbildes) »
Problēma ar traktora T-40 motoru (11)
Problēmiņa ar T-40 motoru. Domāju, ka lielākā daļa šejieniešu tādu traktoru nav pat dzīvē redzējuši, bet nu varbūt var kaut teorētiski pafilosofēt par probzu... Tātad, kaut kas sagājis sviestā ar pirmo cilindru- nāk ...
Problēmiņa ar T-40 motoru. Domāju, ka lielākā daļa šejieniešu tādu traktoru nav pat dzīvē redzējuši, bet nu varbūt var kaut teorētiski pafilosofēt par probzu... Tātad, kaut kas sagājis sviestā ar pirmo cilindru- nāk ...