Traktors t 40

traktors t 40 foto attēls

Traktors t 40 - jautājumi un diskusijas

Kāds ir T40 M eļļas tilpums dzinējā? (3)
Vai drīkst lietot pussintētisko 10w40?
No tantes googles.ru.uzradas ,ka T40A karteri ap 11 litri.Un tā eļla,ko jūs te minējāt varētu būt pa šķidru it ipaši jau siltā laikā un droši ari,ka sanak dargak ,nekā to ,kada vajadzīga. Pēc instrukcijas arī 11l., bet10W40 vari droši liiet- pārbaudīts. taadam vecam T40 labaak buutu 20w50 vasaraa. Un vel, "par labu" (sinteetiku parastaas vietaa ) ellu ieliet nevar ! ··· Traktors t 40: Kāds ir T40 M eļļas tilpums... lasīt visu diskusiju (3 atbildes) –»
Nopērc pāris šņabīšus, aliņus divlitrenēs un pasauc vecos traktoristus talkā.
Protams, nodrošinies ar vajadzīgajām detaļām un instrumentiem.
Nekas pa šņabjiem nenotiek, pat vislielākie dzērāji jau sapratuši, ka paprasīt naudu ir izdevīgāk! jā....tad tik tālu esam nonākuši....prot tikai oho noreģistrēties un atvērt, bet kaut vai google ierakstīt jau neprot.
vismaz būtu uztakstijis, kāds tilts, lielais (velkošais) vai mazais.
Varu tā pa kluso painformēt, kad ar lomikiem, ķēžu tapām, meiselēm un kuvaldām sitīsiet ārā gultņa atliekas, tad nesasisiet viņas pavisam, tur uz gredzena sāna ir ierakstīts gultņa numurs, būs vieglāk jauno nopirkt.
··· Traktors t 40: Kā nomainīt T-40 priekšējam... lasīt visu diskusiju (3 atbildes) –»
Eļļas tilpums t-40 am traktoram kārbā (6)
Kāds ir Eļļas tilpums t-40 am traktoram kārbā
Kā tu zini, ka tas ir T-40....mok mTz- 50...?! . Tur bija ščups, cik atceros no jaunības. Atcerējos. 1cm zem ielejamā cauruma. Atrodās sānā. ielejamais korķis ir pie kājām, blakus reversa kloķim, bet līmeņus pārbauda no kreisā sāna, kārbas korpusā ir 2 skrūvītes zem sajūga pedāļa, viena augstāk max līmenis, otra zemāk min līmenis, izskrūvē ārā un apskatās pa kuru tek.
ielejamais tilpums aptuveni 18 litri
··· Traktors t 40: Eļļas tilpums t-40 am traktoram... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
Kur nopirkt rezerves daļās traktoram T40AM (8)
Kur var nopirkt rezerves daļās traktoram T40AM par sapratigam cenam? Varbūt ir kadi vairumtirzniecības bazes? Tagad interese degvielas suknis, veikalos prasiju ļoti dargi.
Sūknis dīzelim ir dārgākā detaļa. Lēti nebūs. Ieteiktu meklēt ss.lv vai vērsties kādā lauktehnikas veikalā. Priekš T40 der augstspiediena sūknis arī no traktora MTZ 80 un MTZ 82. Tie ir biežāk pieejami. kāds budžets? Lauktehnikās parasti var nodot uz apmaiņu. Tā būs lētāk. ===> erniks nu tik nevajag di**t, vēl jo vairāk ja jautājumu uzdod sieviete. No MTZ 80-82 nu nederēs viss. Tas ka skrūves sapass kopā vēl nenozīmē ka der. Jā ir sunduki kas to dara, bet pēc tam brīnās kāpēc kloķvārpstas lūzt
1) MTZ sūknim eļļošana nāk centralizēti no motora. T-40 eļļa ir jālej sūkņa karterī atsevišķi. Uzliekot MTZ sūkni T-40 tas paliek bez eļļošanas jo visa eļļa iztek laukā.
2) T-40 motora darba tilpums ir 4 litri, belorusam ap 5,5. Itkā jau iet zvērā, bet tas ir iemesls kāpēc t-40 lauž kloķenes, jo degviela ir par daudz un līdz ar to slodze lielāka. Laukos viens gudrītis šādi kloķeni jau 5 reizes salauza kamēr apjēdza ka no MTZ nu tā īsti vis nevar.
3) var likt no MTZ 50-52 kuriem motora tilpums ir līdzīgs ar T-40 un nav centralizētā eļļošana. Kā atšķirt, tas nu nav sieviešu darbs un ne te izskaidrojams.
4) ja ir vecais sūknis, to vēl var remontēt. Garantijas būs tādas pašas kā veikalā jaunam pirktam. Jo šodien neko jēdzīgu kvalitātes ziņā šiem traktoriem vairs nenopirkt. Tas kas ir veikalos pa lielam ir pakaļdarinājumi un vēl jāuzmanās lai pēc remonta tūlīt atkal nav jāremontē. Piemēram grupa, tagad pārdot tādas interesantas grupas ar pieciem gredzeniem uz virzuli, ražoti Indijā (A kāpēc ne no Krievijas). Pēc kataloga ir jābūt 4 gredzeniem. Visi kuri uzlikuši visus piecus ilgi nav darbinājuši tos brīnumus ir noķīlēti jau pēc 5 stundām.

Kā to visu zinu? Pašam laukos trīs traktori plus arī tiesības kaut kad bērnībā pamanījos dabūt :D
P.S. par to ss.lv, degvielas sūkni pirkt no rokas es gan neieteiktu. Ja ir noņemts, pārbaudīt ir neiespējami uz vietas, a ja nu vispār iekšā ir rūsas kamols? Ja ir uz motora, iedarbināšana arī neko daudz vairāk nepateiks. Stāvokli pārbaudīt var tikai uz stenda kura nu pārdevējam nav un laikam ari nekad to nav redzējis. Vest uz darbnīcu arī diez vai sanāks šādā gadījumā ··· Traktors t 40: Kur nopirkt rezerves daļās... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
T40 dzinējs. (8)
Nomainīju jaunus gredzenus un galvas. Pēc pusgada sāka dūmot un parādījās dobja skaņa. Lūgums dalīties pieredzē, kādi varētu būt iemesli. Vai ir zināms, kur varētu iegādāties rezerves daļas T-40.
Man vajadzētu priekšējo riepu ar disku, mož kādam ir Spraula varētu būt pie vainas,vai vārsti jāregulē,bet nedzirdot dzinēju grūti noteikt diagnozi. Labvakar...problēma visticamāk slēpjas nekvalititīvā degvielā..ieteikums nomainīt filtrus un degvielas piegādātāju...bet pēc apraksta priekš "četdesmitnieka "viss diezgan labi izmet to dranki,kursh kopeets no peckara Latvijas trofejas,luuzhnos.
jaunpirktaas dalas arii tur pat iemet. veel lielaaks ss.....peediigo nelikviidu te tirgo.
peediigais chainiizeru aparaats ir galvastiesu paaraaks.
Šāles ar vajadzēja mainīt, parasti tās ´´sorakiem´´ nodilst pat pirms gredzeniem.
Par degvielas kvalitāti gan neiespringtu, jo dzinējs tika konstruēts padomju laikos, kad degviela bija ļoti, ļoti tālu no tās kvalitātes, kura ir pat mūsdienu krievijā, nemaz nerunājot vēl par kādu Nestes degvielu...
Dūmo? Kādā krāsā dūmi? Balti, melni vai zili?
··· Traktors t 40: T40 dzinējs. lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Pie T-40 dzinēja centrifūgas ir mazs vāciņš ar divām 6mm skrūvītēm , zem tā eļlas padeves uz dzesēšanu pārslēdzējs - zima/ leto. Pievērs uzmanību ventilatoram , ja tā spārni ir plastmasas, tad šis modeļa ventilators bija neveiksmīga izgudrotāja partija. Nomaini uz metālisko. Ja vēl karsē - sūkņa padeves aizdedze par agru . Tas ir vis. Nu protams, cilindru čaulām , galvas ribām, eļļas radiatoram ir jābūt tīrām. Tas par karsēšanu. Ja dzinēja spiediens zems pie 60 grādiem. tad tas visdrīzāk liecina par to ka kloķa- klaņa mehanisms ir sadilis. Jāslīpē kloķvārpsta un tmll. Nekādā gadījumā pie motora remonta nepērciet ķīnā ražotās detaļas (šķidra ārzemju traktoriem domātā motoreļļa nav slikta , bet tā būtiski var pazemināt spiedienu sistēmā) (Jālieto Tā paša Kamazene.) noņem apaļo vāku motora labā pusē un izmazgā netīrību no eļļas dzesēšanas spirāles, cilindru ribām, pārbaudi ventilatora siksnas spriegojumu, izmazgā centrifūgu, noņem virsejo vāku, kurš stiprinās ar augšas skrūvi un arī pašu centrifugu izārdi, izmazgā abus sietus, kas ir tur iekšā, pārbaudi centrifugas sprauslas, lai ir tīras un liek centrifugai rotēt/strādāt ... aizdedzi neaiztiec, tā pati no sevis nemainās
Atpakaļ stellējot centrifugas augšas skruvi pievelc ar jūtām, lai viņa var rotēt, nevis līdz galam un nobloķēsi, tad motoram kirdik !
Nu i jautājums, neko nevar saprast. Kas nokrīt, eļļas spiediens? Skaties eļļas sūkni, redukcijas vārstu, bet visdrīzāk šāles izdilušas. Tiešām neko nevar daudz saprast jautājumā. T40? Traktoru domā?
T40 ir sliksts traktors pēc būtības. Vienīgais labums viņam ir priekša velkošā, ar ko ērti malku vest ārā no meža.
Gaisa dzeses motors, pie kam 1 un 2 cilindrs tik pat kā nedzesējas vispār. 99% ´´soraku´´ eļļas saļņiki ir beigti, cilindriem ribas pilnas ar mēsliem, kas rodās eļļai sajaucoties ar visiem brīnumiem kas ir gaisa (pamatā putekļi un smiltis).
Ja spiediens vienkārši vienā dienā sāka būt zem 1 bar, tad esi pārkarsējis motoru jau iepriekš, un kā jau komentārā augstāk rakstīts, izdeldēji šāles.
Ja ilgtermiņā spiediens ir krities, tad jau tur vesela problēmu jūra var būt - tās pašas šāles, kloķene padilusi, kompresijas gredzeni utt utt.
Bet nu pa lielam... es mestu pāri motoru un nečakarētos tur kko labot :)
Saac ar vienkaarshaako - iztiiri taas gaisa ribas un paarbaudi ventilatoru. Kad eljlja mainiita? Un filtrs? ··· Traktors t 40: T-40 ka motors uzsilst... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
neticu,ka googlē nav video kā to darīt!! iesitu-регулировка зажигания t40-...kaudzēm infas,tik izvilkt vajag īsto :) Augstspiediena sūkņa regulēšana notiek uz speciāla stenda .. tā kā jautājuma autors/e ir nezināms, tad vairāk neko arī pateikt negribu . Ne aizdedzi, bet iešprici regulē dīzeļiem! ;) Eļementarno Watson, teiktu zināms personāžs. Aizdedzi neregulē šitam brīnumam bet gan iesmidzināšanas momentu. Bet vislabāk tas aprakstīts attiecīgās traktortehnikas remonta grāmatās.
Tā kā man ir aizdomas ka šis anonīmiķis jau iepriekš te meklēja šāļu izmērus un tā vien šķiet uz bibliotēku tā ari nav bijis. Nebūšu pārliecināts vai viņš tās ir pareizās atradis, bet tomēr. Ja nav slinkums taisīt to vienkāršo indikatoru, nevajag stikla trubu. Vislabāk ir pildspalvas kodoliņu paņemt, tas vismaz nevar nejauši saplīst. Un tad to momentu ari iestellē. Uz kloķenes skrieļa ir metkas.
Ja nu galīgs slinkums un nekādas poņas, var ielikt pa nullēm uz augspiediena sūkņa zobrata (jānoņem stundu skaitītājs). Jo ja šāles nebūsi pareizās atradis, tad tāpat tās ātrāk nobirs nekā kauktas slikts notiksies ja moments būs daži grādi +-.
runa iet par aizdedzes momentu, nevis passu suukni. Ieskruuvee stikla trubinnu pirmajaa sekcijaa, pagriezz liidz sakustaas liimenis, nostiprina suukni. ··· Traktors t 40: Kā regulet aizdedzi t 40... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Problēma ar traktora T-40 motoru (10)
Problēmiņa ar T-40 motoru. Domāju, ka lielākā daļa šejieniešu tādu traktoru nav pat dzīvē redzējuši, bet nu varbūt var kaut teorētiski pafilosofēt par probzu... Tātad, kaut kas sagājis sviestā ar pirmo cilindru- nāk ārā "saļarkaina eļļa"...
Neesmu nekaads lielais T-40 paarzinaataajs (arii diizelists nee), bet man domaat, ka kautkas ar gredzeniem nav laagaa. Vai chaulas arii sliipeeji, vai tikai galvas? man T-40 traķim bija tieši šāda broblēma kā aprakstīji,noslēgumā gredzenu broblēma un arī parādījās pēc gada kad veikts remonts. kaadreiz daudz kramaajos ar tiem motoriem. Sprauslas uz stenda paarbaudi. (ja ir pieejams - krievu laikos vissaas darbniicaas bija taadi).Ja nav kur paarbaudiit, tad vari pamainiit vietaam, kaa te raksta. Ja neliidz, tad jaanonnem galva utt.Motori nebija slikti - gaaja ilgi, ja sevisskki neparkarseeja, jo gaisa dzeseessana tomeer.Man gan sskkiet, ka kautkas nav labi ar gredzeniem tajaa cilindraa. Degvielas filtrs ir? Ielej degvielas filtrā tīru eļļun padarbini. Izskatās, ka dīze ieķīlējusi, neaizverās. tas ka motors cieti nostrādā, tieši par to liecina. Ja pēc eļļas izstrādāšanas nekas nemainīsies - maini dīzi tam cilindrm. Motoru griežot ar roku, vajadzētu dzirdēt sprakšķi, kad dīze iesmidzina degvielu, ja tā sprakšķa nav pirmajam cilindram - dīze tek, ne smidzina. Problēma var būt arī sūkņa spiedvārstā, gadījumā,ja dīze laba. Jā ieķerās adata tai uzgalī, normālam smidzinātājam adatai jāieslīd vietā ar savu svaru, ja tur korpusu ieslīpi. Spiedvārstu var pārbaudīt ar manometru, savādāk grūti. ··· Traktors t 40: Problēma ar traktora T-40 motoru lasīt visu diskusiju (10 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook Google+ uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu