Traktors t 40

Traktors T-40 ir universāls lauksaimniecības traktors, kas ražots Padomju Savienībā 20. gadsimta vidū un beigās. Tas bija populārs pateicoties vienkāršajai konstrukcijai, uzticamībai un daudzpusībai, to plaši izmantoja lauksaimniecībā, mežsaimniecībā un citos darbos.


Galvenā informācija:

  1. Ražotājs: Lipetskas traktoru rūpnīca (Lipetskij traktornij zavod, LTZ).
  2. Ražošanas gadi: 1961–1995.
  3. Jauda: 40 zirgspēki (no tā arī traktora nosaukums).
  4. Motors:
    • Divcilindru dīzeļdzinējs (D-37 vai D-144).
    • Gaisa dzesēšanas sistēma.
    • Degvielas patēriņš bija ekonomisks salīdzinājumā ar citiem tā laika modeļiem.

Konstrukcija un īpašības:

  • Piedziņa: Pieejamas versijas ar pilnpiedziņu (T-40AM) vai tikai aizmugurējo piedziņu (T-40).
  • Pārnesumkārba: 7 ātrumi uz priekšu un 1 atpakaļgaitas ātrums.
  • Pielietojums: Izmantojams ar dažādiem lauksaimniecības agregātiem – sējmašīnām, arkliem, piekabēm u.c.
  • Manevrētspēja: Piemērots darbam mazākos laukos un sarežģītos apstākļos, piemēram, nelīdzenā reljefā.
  • Vilkšanas jauda: Pietiekama mazu un vidēju piekabju vilkšanai.

Priekšrocības:

  1. Vienkārša apkope: Konstrukcija ļauj veikt remontdarbus pat lauka apstākļos.
  2. Pieejamas detaļas: Viegli iegādāties rezerves daļas, pateicoties plašajai izplatībai.
  3. Daudzpusība: Piemērots gan lauksaimniecības darbiem, gan citiem pielietojumiem (mežizstrāde, celtniecība).

Trūkumi:

  • Salīdzinot ar mūsdienu traktoriem, mazāka jauda un komforta līmenis.
  • Mehāniskā transmisija prasa pieredzi no operatora.
  • Gaisa dzesēšana ne vienmēr ir piemērota ilgstošiem darbiem augstā temperatūrā.

Traktors T-40 ir saglabājies kā simbols savas ēras tehnikas attīstībai, un daudzi šie modeļi joprojām ir sastopami un lietojami dažādās valstīs, pateicoties to izturībai un remonta iespējām.

Traktors t 40 - jautājumi un diskusijas

Traktoram t-40 Degvielas sistēmā gaiss! :( (21)
Esmu nomainījis visas misiņa šaibas, nomainījis trubas un trubas galus, no bākas man gaiss nenāk, no filtra uz zemspiediena sūkņa arī neparādās gaisa burbuļi, bet no lielā filtra uz augstspiediena sūkņa iet gaiss iekšā, ...
... un šaibas nopirku jaunas, tādas kādas uzliku ...
Nu tur jau tā nelaime - vispirms uzliki, pēc tam nopirki - bet vajadzēja darīt otrādi !
Cik esmu redzējis jaunas kapara šaibas - tās nav atdedzinātas(sakarsētas līdz sarkankvelei un iemestas aukstā ūdenī), tapēc cietas un slikti blīvē. Nezinu kātraktoram, bet parasti zemspiediena sūknim ar pievadu no augstspiediena sukņa kulaciņa ir divi vārsti ar smalkām atsperītēm, alielā atspere, kas piespiež virzuli pret kulaciņu reizēm salūzt. Ja tas viss kartība, tad mistika! Bākā,pirms vai kopā ar līmeņa devēju. Pavecākiem dzinējiem tur arī mēdz būt. Tāpēc ir ticējums, ka tukši izbraukta bāka rada filtra aizsērēšanu... Pārbaudi zemspiediena sūkni. Jā, šaibas ir kapara, pirms uzstādīšanas atdedzināji? Primārais filtrs bākā tīrs? Sūkņi rada krietnu retinājumu un degviela vārās/gāzē neiedomājamākajās vietās... Izskatās līdzīgi. ··· Traktors t 40: Traktoram t-40 Degvielas ... lasīt visu diskusiju (21 atbildes) –»
Piemājas saimniecībā pietiks arī ar T-25. Ekonomiskāks,kompaktāks,labākas manevrēšanas spējas,kas ir liels pluss,ja maz vietas kur apgriezties,vai meža darbos,kad jāmanevrē starp kokiem. Arī rindstarpu rušināšanā daudz ērtāks. Ja tikai daži hektāri zemes,tad visu padarīs bez problēmām. Bazhixam, tev uz 10ha T-25 būs ar atliektiem galiem, pie kartupeļu pleķa 0,2ha. Vispār jau civilizētā pasaulē rēķina 1-1,5 zs uz hektāru. Neiesaku tos nojātos japāņus ņemt, vai tu domā ka tur ir muļķi un labu traktoru pa lēto atdod? Sāks lūzt, cīnīsies ar daļām. Krievam, kaut ne oriģinālās, vēl ir pilni veikali. Tiesa nenojātu t-25 ar dabūt ir grūti, jo arī tie poļi kas ir pa pilnam SS.com ir no šrota nākuši pa taisno. Ja ir nauda,vari mēģināt jaunu poļu ursus C-360 vai korejiešu LS 50U vai 60U (vai citu mazo modeli). Ja kas, tad tas LS ir bijušais Michubishi tractors, ja greizacainie neizsauc pumpu uzmešanos. Pēdējiem ir patīkams garantijas laiks, 5 gadi. Ko neviens cits spekulants ne tuvākajā, ne tālākajā apkārtnē nepiedāvā. Katrā ziņā jauns, ja ir iespēja. Lietotie, kā jau minēju visi "perfektā stāvoklī" nāk no šrotiem ar labu pirms pārdošanas apstrādi un nomaskētām vecuma un noguruma pazīmēm.


===>euromenam speciāli, nebūs tev pilna taisnība par tiem T-30. Jā viņi ir modificēti T-25, bet ar vien pāris atšķirībām motorā. Un ja kas tad T-30 kā modelis ir sastopams trīs variantos, no kuriem tikai viens ir ar velkošo priekšu, proti T-30 A80, kuru vismazāk varētu rekomendēt tieši priekšas tilta dēļ. Ātri čakarējas, izdilst, kaprīzs remontos, daļu tam tiltam nav. Otri divi modeļi T-30-69 un retāk satopamais T-30-70 ir ar "pliko" priekšas tiltu un mazāk klapatām remontos. Atšķirība ir ka 70-jam vēl ir stūres pastiprinātājs un neatkarīgā jūgvārpsta. Bet visādi citādi no kvalitātes viedokļa šie modeļi nebūs tie paši izcilākie, jo būvēti jau tagadējos laikos un kaut kur šķūnītī krievijas nomaļā sādžā. Jo Vladimiras rūpnīca jau sen kā ir nolīdzināta ar zemes virsmu.
T40, ja veel ar priekssas piedzinnu ari, vispaar....traktors muuzziigs, elemetaars kaa 2x2 .Ja nav nojaats...krievu laikos veel.Detallas gan muusdienaas bus jaameklee.
T25 vispaar nav traktors.
T30....tas pats 25, tik ar velkošo priekšu T 40 ··· Traktors t 40: Kāds traktors labāks ... lasīt visu diskusiju (13 atbildes) –»
Problēma ar traktora T-40 motoru (11)
Problēmiņa ar T-40 motoru. Domāju, ka lielākā daļa šejieniešu tādu traktoru nav pat dzīvē redzējuši, bet nu varbūt var kaut teorētiski pafilosofēt par probzu... Tātad, kaut kas sagājis sviestā ar pirmo cilindru- nāk ...
man T-40 traķim bija tieši šāda broblēma kā aprakstīji,noslēgumā gredzenu broblēma un arī parādījās pēc gada kad veikts remonts. kaadreiz daudz kramaajos ar tiem motoriem. Sprauslas uz stenda paarbaudi. (ja ir pieejams - krievu laikos vissaas darbniicaas bija taadi).Ja nav kur paarbaudiit, tad vari pamainiit vietaam, kaa te raksta. Ja neliidz, tad jaanonnem galva utt.Motori nebija slikti - gaaja ilgi, ja sevisskki neparkarseeja, jo gaisa dzeseessana tomeer.Man gan sskkiet, ka kautkas nav labi ar gredzeniem tajaa cilindraa. Neesmu nekaads lielais T-40 paarzinaataajs (arii diizelists nee), bet man domaat, ka kautkas ar gredzeniem nav laagaa. Vai chaulas arii sliipeeji, vai tikai galvas? vai tik dize "necura"... iesakumam varetu pameginat samainit dizes vietam (15 minusu darbs). piem. 1. cilindra ar 4 cilindra... kur var izslipet galvas varstu ligzdaz un parbaudit sprauslas? ludzams tuvak iecavai ··· Traktors t 40: Problēma ar traktora T-40 ... lasīt visu diskusiju (11 atbildes) –»
T40 traktoram cilindri nestrada (3)
Kapec t40 izvelkot dekompresoru ruc bet iestumjot pa vienam cilindram apstajas un kad paliek uz viena cilindra vins vel bikin paruc un tad noslapst?
Dekompresora funkcija ir piespiest vārstus lai motoru vieglāk iegriezt . Vaŗētu būt , ka vārsti jāpārbauda un jāpārregulē.Ja nezini kā to darīt , pajautā...Iespējams kāds to kloķi būs nepareizi iestatījis.Tas ir jāskatās kas tur notiek pie attiecīgā kloķa stāvokļa. nodiluši dekompresora sviriņu gali...motora sānā ir stienis, pie kura stiprinās visu 4 cilindru dekompresori. noņem šo planku un mēģini atskrūvēt katru sviriņu, laikam bij 2 6mm skrūvītes, izvelc ārā un apskaties, galam jābūt pusapļa formā ar asiem stūrīšiem.
Bet īsti nesapratu tavu problēmu, nevari motoru noslāpēt vai palaist ?
ruuc ar dekompresiju iesleegtu?? Kautkas ar to sviru ir aplamaa. Paleenaam noslaaps deell degvielas varbuut? Filtrs ciet, suuc gaisu kur? Augstspiediena suuknim gals klaat, bet tad vispaar neiedarbinaatu, hmmm, .... ··· Traktors t 40: T40 traktoram cilindri nestrada lasīt visu diskusiju (3 atbildes) –»
Traktora t-40 aizdedzes regulēšana? (3)
Kā pareizi regulēt aizdedzi traktoram t-40
Tur ir divi varianti. Sarežģītais ar škiva un virzuļu fiksāciju un vienkāršais ar sūkņa zobrata regulēšanu. Pirmais variants der, ja esi beidzi mehanizātoru tehnikumu, otrs, ja kaut ko sajēdz no tehnikas. Tad labāk variantu Nr. 2. Noņem motorstundu skaitītāju, tad sūkņa vāciņu (līdzīgs kā bildē, ja pievienoja), tad to pipsiku, kas virsū, piedzen tā lai atbilst diviem caurumiem, tikai nofiksē sākumstāvokli zobratam. Ja joprojām štruntīgi strādā, tad maini sūkni. Veiksmi. https://www.youtube.com/watch?v=qFGnzQjfjl8 Es reiz iznesu atzīmi uz kloķavārpstas skriemeļa, paņēmu stroboskopa impulsu no pirmā cilindra un aiziet. Pirmais MTZ ar elektroniski iestatītu iesmidzes momentu! ··· Traktors t 40: Traktora t-40 aizdedzes ... lasīt visu diskusiju (3 atbildes) –»
Kāds ir T40 M eļļas tilpums dzinējā? (3)
Vai drīkst lietot pussintētisko 10w40?
No tantes googles.ru.uzradas ,ka T40A karteri ap 11 litri.Un tā eļla,ko jūs te minējāt varētu būt pa šķidru it ipaši jau siltā laikā un droši ari,ka sanak dargak ,nekā to ,kada vajadzīga. Pēc instrukcijas arī 11l., bet10W40 vari droši liiet- pārbaudīts. taadam vecam T40 labaak buutu 20w50 vasaraa. Un vel, "par labu" (sinteetiku parastaas vietaa ) ellu ieliet nevar ! ··· Traktors t 40: Kāds ir T40 M eļļas tilpums ... lasīt visu diskusiju (3 atbildes) –»
Nopērc pāris šņabīšus, aliņus divlitrenēs un pasauc vecos traktoristus talkā.
Protams, nodrošinies ar vajadzīgajām detaļām un instrumentiem.
Nekas pa šņabjiem nenotiek, pat vislielākie dzērāji jau sapratuši, ka paprasīt naudu ir izdevīgāk! jā....tad tik tālu esam nonākuši....prot tikai oho noreģistrēties un atvērt, bet kaut vai google ierakstīt jau neprot.
vismaz būtu uztakstijis, kāds tilts, lielais (velkošais) vai mazais.
Varu tā pa kluso painformēt, kad ar lomikiem, ķēžu tapām, meiselēm un kuvaldām sitīsiet ārā gultņa atliekas, tad nesasisiet viņas pavisam, tur uz gredzena sāna ir ierakstīts gultņa numurs, būs vieglāk jauno nopirkt.
··· Traktors t 40: Kā nomainīt T-40 priekšējam ... lasīt visu diskusiju (3 atbildes) –»
Eļļas tilpums t-40 am traktoram kārbā (6)
Kāds ir Eļļas tilpums t-40 am traktoram kārbā
Lej pilnu-tàpat iztecēs!!!😀😎 ielejamais korķis ir pie kājām, blakus reversa kloķim, bet līmeņus pārbauda no kreisā sāna, kārbas korpusā ir 2 skrūvītes zem sajūga pedāļa, viena augstāk max līmenis, otra zemāk min līmenis, izskrūvē ārā un apskatās pa kuru tek.
ielejamais tilpums aptuveni 18 litri
. Atcerējos. 1cm zem ielejamā cauruma. Atrodās sānā. Kā tu zini, ka tas ir T-40....mok mTz- 50...?! ··· Traktors t 40: Eļļas tilpums t-40 am ... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
Kur nopirkt rezerves daļās traktoram T40AM (8)
Kur var nopirkt rezerves daļās traktoram T40AM par sapratigam cenam? Varbūt ir kadi vairumtirzniecības bazes? Tagad interese degvielas suknis, veikalos prasiju ļoti dargi.
P.S. par to ss.lv, degvielas sūkni pirkt no rokas es gan neieteiktu. Ja ir noņemts, pārbaudīt ir neiespējami uz vietas, a ja nu vispār iekšā ir rūsas kamols? Ja ir uz motora, iedarbināšana arī neko daudz vairāk nepateiks. Stāvokli pārbaudīt var tikai uz stenda kura nu pārdevējam nav un laikam ari nekad to nav redzējis. Vest uz darbnīcu arī diez vai sanāks šādā gadījumā Ja gribi pirkt jaunu, tad varu ieteikt Litagru. Ļoti labs (un lēts) veikals. Degvielas sūknis nekur nebūs lēts. Pieļauju domu kad apremontēt būs izdevīgāk! ===> erniks nu tik nevajag di**t, vēl jo vairāk ja jautājumu uzdod sieviete. No MTZ 80-82 nu nederēs viss. Tas ka skrūves sapass kopā vēl nenozīmē ka der. Jā ir sunduki kas to dara, bet pēc tam brīnās kāpēc kloķvārpstas lūzt
1) MTZ sūknim eļļošana nāk centralizēti no motora. T-40 eļļa ir jālej sūkņa karterī atsevišķi. Uzliekot MTZ sūkni T-40 tas paliek bez eļļošanas jo visa eļļa iztek laukā.
2) T-40 motora darba tilpums ir 4 litri, belorusam ap 5,5. Itkā jau iet zvērā, bet tas ir iemesls kāpēc t-40 lauž kloķenes, jo degviela ir par daudz un līdz ar to slodze lielāka. Laukos viens gudrītis šādi kloķeni jau 5 reizes salauza kamēr apjēdza ka no MTZ nu tā īsti vis nevar.
3) var likt no MTZ 50-52 kuriem motora tilpums ir līdzīgs ar T-40 un nav centralizētā eļļošana. Kā atšķirt, tas nu nav sieviešu darbs un ne te izskaidrojams.
4) ja ir vecais sūknis, to vēl var remontēt. Garantijas būs tādas pašas kā veikalā jaunam pirktam. Jo šodien neko jēdzīgu kvalitātes ziņā šiem traktoriem vairs nenopirkt. Tas kas ir veikalos pa lielam ir pakaļdarinājumi un vēl jāuzmanās lai pēc remonta tūlīt atkal nav jāremontē. Piemēram grupa, tagad pārdot tādas interesantas grupas ar pieciem gredzeniem uz virzuli, ražoti Indijā (A kāpēc ne no Krievijas). Pēc kataloga ir jābūt 4 gredzeniem. Visi kuri uzlikuši visus piecus ilgi nav darbinājuši tos brīnumus ir noķīlēti jau pēc 5 stundām.

Kā to visu zinu? Pašam laukos trīs traktori plus arī tiesības kaut kad bērnībā pamanījos dabūt :D
Sūknis dīzelim ir dārgākā detaļa. Lēti nebūs. Ieteiktu meklēt ss.lv vai vērsties kādā lauktehnikas veikalā. Priekš T40 der augstspiediena sūknis arī no traktora MTZ 80 un MTZ 82. Tie ir biežāk pieejami. Lauktehnikās parasti var nodot uz apmaiņu. Tā būs lētāk. ··· Traktors t 40: Kur nopirkt rezerves daļās ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
T40 dzinējs. (8)
Nomainīju jaunus gredzenus un galvas. Pēc pusgada sāka dūmot un parādījās dobja skaņa. Lūgums dalīties pieredzē, kādi varētu būt iemesli. Vai ir zināms, kur varētu iegādāties rezerves daļas T-40.
Man vajadzētu priekšējo riepu ar disku, mož kādam ir Šāles ar vajadzēja mainīt, parasti tās ´´sorakiem´´ nodilst pat pirms gredzeniem.
Par degvielas kvalitāti gan neiespringtu, jo dzinējs tika konstruēts padomju laikos, kad degviela bija ļoti, ļoti tālu no tās kvalitātes, kura ir pat mūsdienu krievijā, nemaz nerunājot vēl par kādu Nestes degvielu...
Dūmo? Kādā krāsā dūmi? Balti, melni vai zili?
Spraula varētu būt pie vainas,vai vārsti jāregulē,bet nedzirdot dzinēju grūti noteikt diagnozi. Labvakar...problēma visticamāk slēpjas nekvalititīvā degvielā..ieteikums nomainīt filtrus un degvielas piegādātāju...bet pēc apraksta priekš "četdesmitnieka "viss diezgan labi izmet to dranki,kursh kopeets no peckara Latvijas trofejas,luuzhnos.
jaunpirktaas dalas arii tur pat iemet. veel lielaaks ss.....peediigo nelikviidu te tirgo.
peediigais chainiizeru aparaats ir galvastiesu paaraaks.
··· Traktors t 40: T40 dzinējs. lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010