Traktors t 40

Traktors t 40 - jautājumi un diskusijas

Pie T-40 dzinēja centrifūgas ir mazs vāciņš ar divām 6mm skrūvītēm , zem tā eļlas padeves uz dzesēšanu pārslēdzējs - zima/ leto. Pievērs uzmanību ventilatoram , ja tā spārni ir plastmasas, tad šis modeļa ventilators bija neveiksmīga izgudrotāja partija. Nomaini uz metālisko. Ja vēl karsē - sūkņa padeves aizdedze par agru . Tas ir vis. Nu protams, cilindru čaulām , galvas ribām, eļļas radiatoram ir jābūt tīrām. Tas par karsēšanu. Ja dzinēja spiediens zems pie 60 grādiem. tad tas visdrīzāk liecina par to ka kloķa- klaņa mehanisms ir sadilis. Jāslīpē kloķvārpsta un tmll. Nekādā gadījumā pie motora remonta nepērciet ķīnā ražotās detaļas (šķidra ārzemju traktoriem domātā motoreļļa nav slikta , bet tā būtiski var pazemināt spiedienu sistēmā) (Jālieto Tā paša Kamazene.) noņem apaļo vāku motora labā pusē un izmazgā netīrību no eļļas dzesēšanas spirāles, cilindru ribām, pārbaudi ventilatora siksnas spriegojumu, izmazgā centrifūgu, noņem virsejo vāku, kurš stiprinās ar augšas skrūvi un arī pašu centrifugu izārdi, izmazgā abus sietus, kas ir tur iekšā, pārbaudi centrifugas sprauslas, lai ir tīras un liek centrifugai rotēt/strādāt ... aizdedzi neaiztiec, tā pati no sevis nemainās
Atpakaļ stellējot centrifugas augšas skruvi pievelc ar jūtām, lai viņa var rotēt, nevis līdz galam un nobloķēsi, tad motoram kirdik !
Nu i jautājums, neko nevar saprast. Kas nokrīt, eļļas spiediens? Skaties eļļas sūkni, redukcijas vārstu, bet visdrīzāk šāles izdilušas. Saac ar vienkaarshaako - iztiiri taas gaisa ribas un paarbaudi ventilatoru. Kad eljlja mainiita? Un filtrs? Tiešām neko nevar daudz saprast jautājumā. T40? Traktoru domā?
T40 ir sliksts traktors pēc būtības. Vienīgais labums viņam ir priekša velkošā, ar ko ērti malku vest ārā no meža.
Gaisa dzeses motors, pie kam 1 un 2 cilindrs tik pat kā nedzesējas vispār. 99% ´´soraku´´ eļļas saļņiki ir beigti, cilindriem ribas pilnas ar mēsliem, kas rodās eļļai sajaucoties ar visiem brīnumiem kas ir gaisa (pamatā putekļi un smiltis).
Ja spiediens vienkārši vienā dienā sāka būt zem 1 bar, tad esi pārkarsējis motoru jau iepriekš, un kā jau komentārā augstāk rakstīts, izdeldēji šāles.
Ja ilgtermiņā spiediens ir krities, tad jau tur vesela problēmu jūra var būt - tās pašas šāles, kloķene padilusi, kompresijas gredzeni utt utt.
Bet nu pa lielam... es mestu pāri motoru un nečakarētos tur kko labot :)
··· Traktors t 40: T-40 ka motors uzsilst ... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
Eļementarno Watson, teiktu zināms personāžs. Aizdedzi neregulē šitam brīnumam bet gan iesmidzināšanas momentu. Bet vislabāk tas aprakstīts attiecīgās traktortehnikas remonta grāmatās.
Tā kā man ir aizdomas ka šis anonīmiķis jau iepriekš te meklēja šāļu izmērus un tā vien šķiet uz bibliotēku tā ari nav bijis. Nebūšu pārliecināts vai viņš tās ir pareizās atradis, bet tomēr. Ja nav slinkums taisīt to vienkāršo indikatoru, nevajag stikla trubu. Vislabāk ir pildspalvas kodoliņu paņemt, tas vismaz nevar nejauši saplīst. Un tad to momentu ari iestellē. Uz kloķenes skrieļa ir metkas.
Ja nu galīgs slinkums un nekādas poņas, var ielikt pa nullēm uz augspiediena sūkņa zobrata (jānoņem stundu skaitītājs). Jo ja šāles nebūsi pareizās atradis, tad tāpat tās ātrāk nobirs nekā kauktas slikts notiksies ja moments būs daži grādi +-.
neticu,ka googlē nav video kā to darīt!! iesitu-регулировка зажигания t40-...kaudzēm infas,tik izvilkt vajag īsto :) Ne aizdedzi, bet iešprici regulē dīzeļiem! ;) Augstspiediena sūkņa regulēšana notiek uz speciāla stenda .. tā kā jautājuma autors/e ir nezināms, tad vairāk neko arī pateikt negribu . runa iet par aizdedzes momentu, nevis passu suukni. Ieskruuvee stikla trubinnu pirmajaa sekcijaa, pagriezz liidz sakustaas liimenis, nostiprina suukni. ··· Traktors t 40: Kā regulet aizdedzi t 40 ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu