Grūti slēdzas pārnesumi

Audi A80 B3. Iedarbinot, it sevišķi aukstu, grūti ieslēgt pārnesumos( tas i stāvot uz vietas), it sevišķi 1ajā un atpakaļrobā.... Tas ir, spiežu 1ajā, bet neiet robā (ka jau pačakarējies, ta jau ieiet); nekas nekraksķ, bet vienkārši neslēdzas robā.... Na hodu viss ideāli, izņemot, sākot kustību un slēdzoties no 1ā uz 2o, kloķis dīvaini nodrebinās un, mašīna arī noraustās; starp citiem pārnesumiem viss ideāli... kā domājat, kas varētu būt? Sajūgs nevarētu būt pie vainas, jo tas nesen mainīts un atregulēts kā nākas.... Varbūt, eļļa jāmaina? Varbūt, kaut kas ar kloķa mehānismu nav kārtībā?

JurisK      Meedz izdilt paarsleegshanas mehaanisma bukses, gan nezinu tavu konstrukciju. Ellja nesuucaas caur bliivsleegu, kur ieiet paarsleegshanas svira?

Maxx  3   eļļa kā piķis 100%,nomaini i viss notiksies:)))))

JurisK      Lai gan pie taadiem pashiem simptomiem , gan citai mashiinai, bij pamatiigs kaarbas remonts!

BlikskuBannijs      vecām automašīnām tā mēdz būt jebkurai markai. diez vai tādu vecu vērts remontēt.
kārbā var provēt eļļu nomainīt (ja tas nebūs dārgāk kā citu automašīnu vietā iegādāties līdzīgu...:D)

gauja      Kārbas eļļa...

assembler    1 Incanti ko ta B3 sajūgam var pieregulēt? :)

Flysurfer      Nomaini sajūga kurvi!

...nu, un pie reizes arī disku...

uldish36      ja nevar ieslēgt 1 un atpakaļgaitā vairāk velk uz sajūgu.

pilitajs1972      man sotkai tas pats nikis bet es tocna zinu ka man sajugs jamaina jo pec motora kapitalkas tasisanas nozmodzijos ar naudu uz sajugu un sakas problemas jamaina jau drizakais kurvis brauc surp un es sataisisu

Romcis      Nomaini eļļu kārbā bik dārgāku un škidrāku, vecā pa biezu un kā uznāca mīnusi grūti slēdzas kamēr bik neiesilst un nepaliek škidrāka , lielākos mīnusos slēgsies vēl grūtāk, sotkai bij tas pats. 2009-10-30

voshelis      ja jau "dīvaini šk drebināties" tad nekas labs nava gaidaams-saac remonteet! 2011-01-13

kritejs  1   Ja grūti ieslegt tikai aukstam tad tā varetu būt eļļa. Ja grūti slēdzas visu laiku tad varianti divi 1. Sajūgā defekts savaksanas vai brāķis 2. Ja pirms sajūga maiņas viss bija labi tas sviru regulējums. Ātrumkloķa drebināšanās (sajūta ka sit pa zobratiem) mainot ātrumus liecina, ka sajūgs nav pietiekoši izspiest (kurvja defekts) vai arī sinhronizētāji beigti. 2011-01-13

snakeshit      Ar izņēmumiem, iepriekšminētais, bet neskatoties uz auto marku, tas varētu būt 1 ātruma sinhronizatora mufta, jo tas visvairāk tiek deldēts (izspiežot sajūgu tīri teorētiski būtu jāgaida 3 sek, līdz vārpsta apstājas, protams, tā neviens normāls nedarīs). 2 ātruma sinhronizators, ja pārslēdzas ar brakšķīti, arī nav nekāds retums. Katram jādara savs amats, tad visam vajadzētu būt kārtībā...tas bieži ir īstais iemesls. 2015-04-06

cipes76  1 1 man liekas tas pats audi b4,tas pats kas krievu laikos žigulis,lēti uzturēt un iet kā tanks,pēc tam tie mūsdienu modeļi ar visām elektronikām,da nu nafig,cik servisos kāš....kas vainas beškai,vai sotakam iet kā zvēri,un skats arī nemaz tik slikts nav,90.gadu zvēri,kas vēl mūsdienās iet... 2015-04-13

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu