Lūdzu viedokļus par Mitsubishi Galant VII (92.- 96.g)
Sveiciens šejieniešiem!Pašlaik pārvietojos ar Audi mašīnu, bet sagribējās pamainīt pret ko citu. Izvēle kritusi uz Galantu. Ļoti patīk Galanta modeļi, kas nāca no 97. gada, bet tiem diemžēl maciņš par plānu (students- ko var gribēt.. ). Tāpēc skatos uz iepriekšējo modeli, kas nemaz nešķiet peļams dizaina ziņā (tiesa, vairāk simpatizē sedans). 1.8 negribās (subjektīvs viedoklis.. varbūt var argumentēti apgāzt), dīzeli arī nē, 2.5- laikam rets (šim modelim) un diezvai man vajag tik lielu dzinēju. Tīri labs šķiet 2.0 24V V6 aparāts. Tad, nu, lūk, mani jautājumi:
1) neesmu nekad redzējis galanta hadeni tuvplānā- kas un kā, kas plīst un kas neplīst? Detaļu dārdzība un pieejamība? Hadenes sarežģītība?
2) tas pats ar dzinēju- vājās un stiprās vietas? Detaļu dārdzība un pieejamība?
3) to pašu varētu izteikt par 2.0 parasto (nevārstīgo) dzinuli.
4) Var argumentēti ieteikt citu dzinēju.
5) Kam būtu jāpievērš uzmanība, pērkot šādu auto? Varbūt ir kādas standartvietas, kas mēdz korodēt? Vai kaut kas mēdz nestrādāt un to būtu vērts pārbaudīt...
Lūgums, izteikties tiem, kam tiešām ir bijusi jebkāda pieredze ar šādu auto!
Jau iepriekš pateicos!
GIGS (2010-09-26 16:30) bija...pārdevu...bet auto labs,patika!~Laimes spēle,vienīgais mīnuss,nedaudz juka ritošā....bet tas ir kā kuram,cits brauc ilgi,cits ātri nojāj...es par cik īpaši neauklējos,ritošo tāpat pielabot dabuju:)))Bet tas ir ar jebkuru auto....jāsaktās ko pērk,bet motorā vienalga neielīdīsi:))))
Rabittspeed (2010-09-26 16:35) www. iauto.lv - lietotāju pieredzē pameklē konkrētas atsauces....
crazzy (2010-09-26 16:46)
iauto un daudzi citi izstudēti! ;)
Nu un vai galanta izturība priekš manis būtu pietiekama: gadā vidēji nobraucu ap 30tkm; 80% asfalts, 20% grunts; auto spīdzinātājs neesmu, bet arī nebraucu opju stilā un citreiz arī kāds dullumiņš uznāk, bet tas reti..
crazzy (2010-09-26 16:51) GIGS- nu un kā ir ar to ritošo? Salīdzinājumam- manam A100 priekšā nāk amortizatora statne, kuras apakša savienota ar pusrāmi ar vienas sviras palīdzību un sviras sajūgtas kopā ar trapecveida stabilizatorstieni. Vienkārši. Kā ir Galantam? Tāpat cenas: piemēram, priekšējā riteņa gultnis ~13Ls (lētais gals), bukses vidēji 3Ls; kā ir Galantam?
Rabittspeed (2010-09-26 16:56)
Nu par ceņņikiem vienkārši izsūti sev interesējošo daļu sarakstu uz kādu servi- un tev nosauks-kas ko maksā. Orienējoši....
Ideālu auto NAV, katram kādas blusas būs...
GIGS (2010-09-26 17:03) neatceros cenas,sen jau tas bija...bet sāpīgākie varianti bija tieši gutņi,pusasis...pārējais it kā ok:)))gultnis varbūt tikpat tagad ar maksā13,lētais(pieļauju tādu domu),par buksēm gan neņemos spriest:)))
saltais (2010-09-26 18:06)
Gultņi, pusasis, amīšis nav kā Audi viss pa lēto.
Motori vislabāk parastie nevārstuļi, mazāk bēdu. Korozija jāskatās pa arkām,sliekšņi, aizmugures amortizatoru augšējie un sānu kuzova elementi-pagrūti sametināt,ja tas jādara.
Visvairāk parasti gadās problēmas ar dzinējas vadības bloku un sadalītāju-ir diezgan daudz variantu. Nobirst negaidot, maksā lietotas daļas padaudz. Sadalītājus un vadības blokus gan kvalitatīvi remontē pāris meistari Latvijā ar visu garantiju.
Ir detaļas,kuras ir rūpnīcā saliktas ne pēc gadiem, ir bijuši gadījumi, kad klients nes uz veikalu mainīt dataļas. Neizjaucot mezglu var nepirkt detaļu, jo var nederēt(visvairāk motors un bremzes).
Pēc 96. gada sākas problēmas ar ritošo daļu-ir padārga, bet auto ir ļoti, ļoti labs.
crazzy (2010-09-26 18:15)
saltais- ir kāda konkrēta pieredze ar dzinējiem, ja tā saki? Mani jau tieši vārstīgais dikti vilina- vairāk poniju manai smagajai kājai.. :)
Par vadības bloku un sadalītāju problēmām gan ir jaunums, biju dzirdējis, ka esot visai kaprīzi ģeneratori...
GIGS- sāpīgākie cenu dēļ vai tāpēc, ka bieži juka nost?
Slinkums rakstīt, tāpēc citēju savu postu no cita foruma:
Nu, a kā ar detaļu pieejamību un cenām? Tagad taisīju audi uz TA- detaļas pa lēto pat priekš mana maka. Toties ir neizturīga šprice (ko var gribēt no 21.g vecas mašīnas), kurai detaļas ir oi oi oi dārgas. Tas ir arī viens no iemesliem kāpēc vēlos citu auto. Japāņu auto nāca jau tajos gados ar L-jetronic saimes iešpricēm, kas manā uzskatā ir okei. Tāpat arī dzinēji, salīdzinot ar tādas pat litrāžas audi motoriem, ir jaudīgāki, a patēriņš tas pats. Vajadzīgs stabils auto ar vismaz minimālām "ekstrām" (audi ar to ir problemātiski), ar daudz maz ietilpīgu bagāžnieku, ar elementāru piekari (piem, manam Audi 100 piekare ir prasta kā velosipēds). Nu, un vizuālais.. Galants (sedans) daudz maz atbilst maniem kritērijiem par vizuālo izskatu gan interjerā, gan eksterjerā; dzinēja jauda (vismaz uz papīra) ir ok, bet diemžēļ neko nezinu par piekares īpatnībām un dzinēja plusiem mīnusiem...
Var ieteikt kādu citu marku (budžets ~800Ls), bet kaut gan es tomēr gribētu redzēt iespējami daudz viedokļu par šo auto.
typhoo (2010-09-26 19:44) Ja izlasiiji iauto pieredzi, tad saprati, ka resurss ir liidz 300000 km, peec tam saakaas.
crazzy (2010-09-26 20:00) typhoo- kamēr kāds nav man parādījis kādu oficiālu resursu, kur tas rakstīts, tikmēr es uzskatīšu tās par ielas tantiņu baumām... Es domāju, ka īstenais nobraukums līelākajai daļai ir pāri 300tkm, bet ir vēl kas nesūdzas par tiem autiņiem.. nu nezinu tāpēc arī vācu info.. :)
minkins (2010-09-26 22:15) Mitsubs ir mitsubs esmu dzirdējis ka viņu dēvē par japāņu bembi-iemesls jaudīgi motori. Pats ilgi nobraucu ar 89. gada GALNT GTI-16V kuram zem haubes sēdēja 2.0l EVO.Nevaru tekt neviena slikta vārda.Noskrēja 450000 un nevarētu teikt ka daudz prasīja no mana naudasmaka. Pabraukājot ar mistsubu eiropieši mani vairs neinteresē. tālāk pa punktiem - dzinējs- regulāras apkopes 15000eļļa +eļļas filtrs-30000 gaisa filtrs - 45000sveces-protams zobsiksn ar ruļļim +/-70000 un viss būs kārtībā, Ritošā - pēc 92 gada ir kaprīzāka nekā vecajam prasa drusku gludākus ceļus, bet cenas nav nāvējošas. 92-96. gadu pērkot pievērs uzmanību-protams korozija-sliekšņi aizmugures daļā , arkas .
aldis11 (2010-09-26 22:17) Japānim. vecākam par 10 gadiem vieta ir šrotā. Tas tev nav audi.
crazzy (2010-09-26 22:28)
aldis11- man tāds apgalvojums neder.. man vajag arī pamatojumu!
Vispār, nevaru izšķirties.. vieni saka, ka labs auto, citi- sūds...
typhoo (2010-09-26 22:47)
Incanti, paraadi man jebkura razhotaaja oficiaalu atziishanos, ka tad un tad auto sabruks.
Njem, un tad uzzinaasi suuds vai labs :D Es savam deelam neieteicu njemt.
irgo (2010-09-27 07:43) Savulaik bija 92. gada ar 1,8 motorīti, nesaku neviena slikta vārda... vienīgais kad noplīsa dzinēja vadības bloks un kad man to servisā sataisīja tad degvielas ekonomiskums gan pazuda...:((((
veels__vakars (2010-09-27 09:47) servisa darbinieki teica, ka jaauzmanaas ar GDI benzmotoriem, jo esot kkaac tur ruupniicas defekc. pac neiedziljinaajos, jo neinteresee shie auto, kgan izskataas sakariigi.
taa__vajag (2013-01-07 11:44) Man bija 2,5 benzīns 98.g.Nobraucu divus gadus neko neremontējot, tikai rūsa nepatīka.Un daudz degvielas ēda.Dizains, ērtums super, neko citu nevar vēlēties.Lido ne brauc..:)
edmunds1969 (2013-01-07 23:25) Paskatījos ss.lv, bet tur viens antikvārs. Jaunākais autiņš - 2002. gads?!