Mitsubishi Galant
Kaadas ir juusu domas par sho auto plusi un miinusi , kursh no dzineejiem labaaks , vai veerts izvairiities no automatiskaas kaarbas !?gvapitons (2018-09-16 18:19) Irija bija 2l benzins bez turbinas 2000 un 2002 gada, vizuali neslikts variants, bet ja jaudas zina, tad prieks standarta 2l pavajs tas pasakums. 2.5 Biturbo VR estate iesaku, bija iespeja ar tadu pabraukat, prieks 2001 gada vizuali un jaudas zina teicama izvele.
iksomens (2018-09-16 19:10) 1 Vecs puveklis, nav vērts iegādāties liekas problēmas!
C_hloe (2018-09-16 19:23)
1
4
Mana personīgā pirmā a/m bija mitsubisi galants, pirms gadiem 15 gan, bet toreiz un vispār - man tā bija vismīļāka mašīna. Un ar atomātisko ātrumkārbu - kopš tā laika braucu tikai ar automatisko
4 gadu laikā tikai viens tāds lielāks remonts. Mašīna bija ideāla, perfekta, laba
Garoznieks (2018-09-16 20:00)
1
Laikam mans 3. auto - Mitsu Galants, 2.0, 150 zs., 1996.g. Neko sliktu teikt nevaru, BET, rūūsēē pamatīgi.
Iesaku - pēdējos gadus testēju jaunas a/m. Passāti ir drošāki.
cerise8 (2018-09-16 22:09) 1 Ja vari atrast ar neizrūsējušu kuzovu, varbūt. Citādi vērts meklēt kādu e39 sakarīgu eksemplāru.
Mr_Skylark (2018-09-16 23:20) 2 1 Uzskatu ka Mitsubishi vispār nav uzmanības vērts
C_hloe (2018-09-17 06:35) 2 23:20 var, lūdzu, pamatojumu un iereikt , kas rad ir uzmanības vērts?
Dvinsky (2018-09-17 11:18) 1 1 Mitsu un vispār japāņi kā auto nav slikti, tomēr nav piemēroti mūsu klimatam. Rūsē nejēgā. Tāpēc jau visi iesaka audi, pasātus un behas, ka tiem bleķi nedaudz izturīgāki.
av2 (2018-09-17 17:48) 2 3 Man jau sskkiet, ka tas Mitsubishi , no japaanniem , ir viss tuudiigaakais.
Nenotveramais (2018-09-17 18:48)
4
Man bij Micuks galants 1988 gada.. :-) paņēmu to ar 114000 nobraukumu nobraucu 7.gadus un pārdevu ar nobraukumu 320000 :) rūsa pēc 7. Gadi parādījās tik tur kur krāsojums bij bojāts.. savukārt draugam micuks 1995. Gada burtiski sapuva pa vienu ziemu... Pat nebij ko pārdod un lūžņos nodot.. :-P
Tas bij Tuvu ideālam auto, tik morāli novecojis.. :-)
Nekādu problēmu ar dzinēju, leca visos mīnusos ideāli.. mitrumā un pēc ilgas stāvēšhana nebij problēmu... Dziļas ūdens peļķes šķērsoja neklepojot... :-)
Beņķi ļoti ērti... Panelis gan brūns.. :-)
Remonti... Bremžu kluču un diski maiņa... Atsaites.. izpūtējs pašā sākumā.. ģenerātors... Viss...!!! Vairs nekādi remonti 7. Gadu laikā nebij nepieciešami... Tik vienkārša apkope... ;-)
etc (2018-09-17 21:01)
Galant - tā jau ir vēsture. Eiropas versijas (8.paaudze) beidza ražot kaut kad 2002. gadā. Amerikāņu versiju (9.paaudze) ražoja no 2002. līdz 2012. gadam. To pie mums principā nevar dabūt, ja nu vienīgi pie kāda entuāzista vēl ir. Citi vieglie Mitsu - so,so...
Ja nu ļoti gribas jaudīgu japāņu auto, tad ieteiktu palūkoties Subaru virzienā. Paskaties ss.com, tur var dabūt tīri labus 2000-sākuma dzelžus par sakarīgām cenām. Nissan - tas vairāk pensionāriem. Mazdas pūst kā necinkoti spaiņi. Var vēl skatīt Honda Akord, tas arī tāds sakarīgs modelis. Bet tur vairāk gan ir universāli ar dīzeļiem.
Postremo (2018-09-19 07:14)
1
Ir bijusi dariissan ar galantu pirms gadiem 10, toreiz pilniigi jaunu. Nu sstrunts, lai neteiktu vairaak :( Neuzskaitiiassu defektus, var jau buut , ka sakritiiba . Bija pierasts, ka japaanniem nav defektu, bet izraadiijaas :(
Ne par velti, ASV vinnus neviens vairs nepeerk. Bankrots vinniem Ameerikas tirguu. Ja man ir kaadi 100 darba koleeggi, tad nevienam nav tas Mitsubishi ne bijis, ne ir, ne plaano pirkt. Ne pat kaads zinaa, ko tas Mitsubishi razzzo.
Snowagain (2018-09-24 09:27)
Piekritīšu etc par japānas autobūves raksturojumu.
P.S. Ir vienam paziņam tagad USA Mitsu Gallant. Mašīna jau kā tāda ir +/- ok, rūsas arī pagaidām vēl nav, bet rezerves daļas tai a/m dabūt ir kosmosa apgūšana. Priekšējos plauktus gaidīja 2.ned, maksāja 140Eur gabalā.
Es neieteiktu. Un neieteiktu vispār uz japāņu auto skatīties. Pašlaik darbā ir divi Avensis 2014.gada, pirkti jauni LV. Abiem diviem grīdas jau aprūsējušas. Īsāk sakot spaiņi.
Labrador (2018-09-26 18:21) Japānas auto mēdz būt dažādi. NVS negeru tirgum paredzētie ar japāņu brendu zīmēm un civilizētām valstīm paredzētie, kā arī iekšējam tirgum , ar labo stūri. Tādi , kā Toyota Mark , Chaser , Cresta , kādi nav sastopami sajpuse. Bet atļauti Krievijas austrumdaļā. Tur sevi , kaut lietoti , sevi parādījusi , kā izcili uzticami un izturīgi , īpaši salā kurš tur nereti sasniedz zem -40. Eiropas auto tur neturot .