Jaunā Ņiva (dīzelis it kā esot): plusi mīnusi
Ir doma tādu nopirkt. Ieraudzīju vienreiz, un izdomāju, ka būtu baigi superīgi. Vai kāds nevar dot kādu jēdzīgu infu. Bet tik tiešām - interesē jaunā, beidzamā. Tai dīlera mājaslapā nekā, izņemot pāris stulbas foto un cenu (laikam 6000 ar kapeikām) nav.
Nugans
1
1
Pasmelies info labāk krievu forumos ;)
Ja man būtu 6 stabi autiņam, nekad nepirktu ņivu.. Labāk braukāt ar vecu auģiku.
Bet domājot tīri par izmaksām, tad pēc 15 gadiem tā ņiva varbūt sāks atmaksāties.
Postremo 1 da vienalga ar kaadu lietotu vaacu , japaannu, pat korejiessu autinnu. Paskatiijos te nesen youtubee par tiem kriemu jaunajiem autinniem. Jasaka, praatinn, naac maajaas :( Vai nu vinni dziivo uz vierntullaas salas, un to kas notiek pareejaa p[asaulee principiaali nennem galvaa, vai arii vienkaarss (visticamaakais) vienkaarssi ir stuulbi no dzimssanas.
Nugans 1 Nu varbūt stulbi nav, it kā pirmie lidoja kosmosā, karā arī uzvarēja.. Bet kaut kur tās zināšanas apstājās, nav tās izaugsmes. Liela daļa gudro prātu pameta Krieviju, pārmuka gan uz ASV gan Vāciju utt. Vispār viņi daudz ko salaiduši dēlī, korumpēta un izzagta valsts, tāpat kā gandrīz visa bijusī PSRS.
janisb 2 Ņiva un plusi? IMHO nesavietojamas lietas...
prusacins 1 Krievu auto pirkt...hmmmm! Visas krievu inženieru zinašanas un tradīcijas bija un ir veltītas uz kara tehniku un kosmosu! Tur viņi bija numur viens pasaulē! Tajā pašā laikā mašīnas bija vienas no briesmīgākajām! Reāli auto ražošanas tredīcijas ir tikai no 2000.g. Nu nevar krievi vēl uzbuvēt tik labu auo kā vācieši! Jā, viņi ir numur iens pasaulē, ieročos un tajā tehnikā...bet ne auto!
toldo paskatījos "drive" kanālā sižetu par gaz-66, ka krievu zoļļiem vispār nebij nekādu šaņču tā kabīnē izdzīvot, netik no afgāņu lodēm, bet no karstuma kas nāca no motōra, nu jōhaidī... "ņivas" vēsturē šķiet viens posms bij cerīgs, kad viņa ar "ševiju" vai ar ko tur sadarbojās... krievu mašīnas jau ārēji tagad palikušas baigi rietumnieciskās, pat pazīt nevar, nez kā ekspluatācijā...
amis1970
1
Ja dzīvo dziļos laukos tad NIVA AR 1,9 PEUGEUAT TDI ir ritīgais darba zirdziņš.
Tikai jāmeklē, jo pie mums nav tādu.
JurisK Paskatiijos tai diilerlapaa - tu redzeeji, ka taa cena ir par pliku bundzhu? Ja gribi kaut vai nedaudz komforta(apshaubaama), jaapiemaksaa veel paaris shtukas latu. Un motors tur piemineets tik vecais benziinnieks no 2106 modelja. Autinjsh tomeer ir sameeraa leets, ja bez ekstraam, ar labu caurgaajamiibu. Bija taads radiniekam darba vaagjis, gan laikam ieprieksheejais modelis, bija arii taas dazhas papildus ekstras, ko piedaavaa shim modelim. Daudz-maz normaali kalpoja apm. 2 gadus. peec tam bruka viss ik pa laikam. Bet, kameer braucaas, pa bezceljiem normaals vaagjiitis:)
Edg
Kur tu esi pie kāda ES dīlera redzējis Ņivu ar dīzeli šodien? Cik atceros daudzus gadus atpakaļ bija tāds modelis VAZ 2121-05 ar Peugeot dīzeļmotoru. Bet tas nu šodien jau sen kā ir vēsture. Šādu modeli vairs neražo. Šodien to iepirkt ar vienīgi kaukur Sominjā, Nīderlandē, Fātelandē un vēl šur tur tikai kā second hand vai šrotos. Ņivas lilākais mīnus neatkarīgi no izlaiduma gada vienmēr ir un arī palicis durshrostung 6 mēnešos (atvainojos par savu vācu valodu). Komforta līmenis tas jau ir gaumes jautājums bet lai brauktu uz priekšu atšķirībā no krutajiem džipiem asfaltēts ceļš Ņivai nav nepieciešams, tas lielākais pluss.
Bet vislabāk lau būtu ielicis arī linku uz to dīlerlapu, varbūt tiešām krievs atkal ir pamodies un pārgājis uz soļķi.
Mazliet jautrībai. Kādreiz padomju lakos bij teiciens - Franči būvē savus autiņus citādākus nekā visi citi. Toties krievi taisa sliktākus nekā pārējie. Šķiet ka arī šodien tas pats notiekās :D
av2
1
Un nevajag te fantazeet par to paargaajamiibu airi. Ja vairs nav ko slaveet, tad saka, ka labi ejot bezcellos. Mullkkkibas, pats braucu paaris gadus ar taadu krievu laikos . Vis juka, un bira. Naacaas braukaat bez aizmugureeja kardaana no vibracijaam utt.Normaals muusdienu ggips ( ne japaannu komeedijas )ieliek pa kaaju vissaas jomaas.Vieniigais pluss bija, ka nebija nekaadu, uzsveru, absoluuti nekadu elektroniku - 3 vadi motortelpaa, 3 karaajas zem panella.
Ssodien gan esot baigais navarots tiem hlamiem - drossibas spilveens stuuree. Laikam gan bija iipassi jaapiemaksaa par to :)) Pzd...
jollyroger
ja pa mežu lauzt, varbūt, ka der
ikdienai- nez vai
Lucy
bieīi eju garām tam veikalam kur stāv ŽiguĻi,Ņivas..mani viņi neuzrunā.
Es pat vienreiz ieteicos vīram,gribu žiguli...hmmm vīrs noteica,kam tev tas grabulis vajadzīgs.
Silver 1 Mazohists esi? Nopērc lietotu Mitsubishi Pajero Pinin un brauc laimīgs!
Polus
1
Lasu un brīnos. Ņivai neesot plusu? Come on! Izskatās, ka runā cilvēki, kuri nekad nav bijuši mežā vai medībās.
Ja cilvēks draudzējas ar mehāniku un pie katra sīkuma neskrien uz servisu, tad autiņš labu labais. Mežiem Ņiva ir izcilākais auto - viegla, īsa (nav jāmeklē plašas zonas, kur apgriezties), ar pazemināto iet kā mazs tanks.
Lielākais Ņivas mīnuss - ļoti ātri izrūsē. Pat pilnīgi jauna Ņiva pēc 3 gadiem jau ir aprūsējusi. Sākumā, protams, vajag nopiķot visu apakšu, bet tas var arī nelīdzēt.
Pie Ņivas ir jāpierod. Dīvaini ir tad, ja nekas negrab - tad kaut kas nav labi. Ja kaut kas grab, tad viss kārtībā, jo tā taču ir Ņiva! Uz asfalta ar piekto 110 var turēt bez stresa.
Kā jau ar krieviem, jo mazāk extru un jo vienkāršā, jo labāk.
Tiesa, diez vai pirktu jaunu, jo tev nebūs tā, ka tā mazāk plīsīs, ka to remontēs garantijas ietvaros utt. Nea. Tāpēc iesaku paskatīties kādu lietoto - ietaupīsi dažus tūkstošus bez īpašas atšķirības kvalitātē.
ruterfords
Polus 100% taisnība.
Av2, kurš mūsdienu normāls džips ir pārāks par Ņivu tieši caurgājamības ziņā ? Kurš konkrēti ? Ar vienādām riepām aprīkots, protams.
Ņivas priekšrocība ir tikai bezceļos un pa mežiem.
rusteze ar Ņivu ir braukts vienreiz mūžā kad PSRS laikos mani un mammu vizināja viens kolhoza priekšsēdis, acīmredzot patika mana mamma, un tad tā mašīna tiešām attaisnoja savu nosaukumu, pa labības lauku gluži nebraucām, bet mums spiedzot pa samērā paugurainu pļavu...:)
edmunds19692 Par visu uzreiz: Ņiva tagad ir topā Itālijā, īpaši kailnainajos ziemeļos. Nepētīju, kāds tas modelis, bet vīri pastāstīja, ka ar dīzeļdzinēju. Jā, arī dizains nedaudz savādāks, izskatās ka jau no rūpnīcas nāk pacelta. Kondicionieris u.c. verķi arī iekšā. Neprasīju, vai tas bāzes modelis vai ekstras pirktas atsevišķi. Būtisku dizaina atšķirību no "vecās" it kā nemanīju. Toties, kad tā naivi ieminējos, kāpēc tieši Ņiva, tad man izstāstīja apmēram to pašu, ko jūs šeit: iet kā tanks, šaurajos kalnu ceļos izcila manevrēšana, īsa, šaura, un vienkārša ekspluatācijā. Nu, joka pēc apskatījos dīlera (LV) mājas lapā, bet kā jau tēmas pieteikumā teicu - tur nekā nav. Būs jāpameklē krievu saitos patiešām. Katrā ziņā izliekās, ka Ņiva ir autiņš, ko var mīcīt. Vienīgi bailes par to kvalitāti, ko jūs jau minējāt. Nu negribās ticēt, ka krievi ir savus paradumus mainījuši :) Kaut gan - ražo taču viņi to superkāru, kurš 2,5 miljonus zaļo maksā. Un autiņš uz izķeršanu, 3 gadus rindā vīri/sievas stāv, lai tikai tādu nopirktu.
edmunds19692
http://www.niva.ru/index.php?option=com_content&view=article&id=1199:lada-4x4&catid=68
šeit liks. Runa par to 5-durvnieku
lapsa_13 Kādus gadus atpakaļ,auto izstādē,piegāju pie VAZ stenda un pats dīleris precīzi nodefinēja-gde vi videlji eščo deševļe mašinu,no za kačestvo nam eščo nado borotsa! Bet nu lielos vilcienos,skaties par to pašu rūsu,tā ir galvenā viņa problēma.
Aigars53 Par ko jautäjums... par automashiinäm vai par zhiguljiem??? 2013-09-01
Zelta_rokas Pa taadu naudu var dabuut veco LandCruiser ar 2,5 turbo diesel ljoti labaa staavolii un 10 gadus braukt pa dzhungljiem bez beedu! 3litriigos gruuti dabuut nākamās atbildes
Atbildes 1 līdz 20 (kopā 23) | nākamās >> |
VAZ 2121 ratu aizvietosana (5)
Nissan X-Trail 2.2 dizelis - atsauksmes (4)