Ko darit ar auto.
Nesen noirku Audi A3 1.8 20v itka skaitaas 125hp, bet prieks auto svara nu galigi neizzliekas, sajuta ka opelis ar 1.8 kurs ir par 200kg smagaaks iet labaak. Un degvielas paterins ar nav apmierinos, 8,3l uz 100km. Esmu nomainiijis zobsiksnu eļu ,sveces t deveju. Vai ir reali pardot bez zaudejumiem? Vai tomer likt gazi. un vel kk divai liekas ka uz 90-100km/h ir vairak ka 3000 apgriezieni motoram.story Gaisa meeriitaaju nomaini!
kuks10 1 Nu nezinu ,bet Audi A3 ir problēmu autiņš..man paziņai bija kā zobu sāpes..,tika vaļa bija laimīga..!)))
Rothman
apgr. 3000 :)
daudz vairāk?
Edg 1 3000 rpm., varbūt pamēģini pārslēgt uz augstako pārnesumu kad brauc uz 100km/h. Ar 3000 uz simta drīzāk izskatās kad ar trešo pārnesumju vīlē vai aŗi sajūgs izslīd, ja tā tad sāc meklēt laicīgi jaunu sajūgu.
dzelzsduure
3000 apgriezieni pie 100kmh ir mazmotoriem (nu tādiem kā 1.3-1.6 l ), vai nu kārba ķīmiķota vai tiešām sajūgs slīd, pēdējā gadijumā gan deguma smaka būtu pamatīga.
Pieslēdz pie diagnostikas, lai redz ko elektrība dara. Tam auto jāiet puslīdz normāli, protams raķete tā noteikti nav. Un patēriņš starp citu, ja dauzās pa pilsētu, ir pilnīgi normāls. Pa šoseju tādam dampim jātērē ap 6,5 litri un pilsētā var būt arī kāda kripata virs 10 l/100.
Larzs 3000rpm braucot ap 100km/h ir normāla padarīšana
Kobra0149 vajag kompja diagnostiku. Pēc aprakstītā izskatās, ka Lamda zonde vai nu klājas nost, vai tuliņ sāks - no tā arī jaudas zudums, apgriezieni, degvielas patēriņš. A varbūt kompī smadzenes čakarētas...
Edg ===> Larzs nu nez vai 1,8 motoram būs normāli 3000rpm. pie 100 km/h. Man ar 1,6 motoru pie simta ugunsrobā braucot ir ap 1500-1600 rpm.
Krastmalnieks
1
Par jaudas trūkumu varētu sūdzēties tikai ja tahometrs bultiņa netiek griezta tikai lidz 3000 apgr/ min. vai ir tehniskas problēmas.
A3 ar 125 Zs būtu jāiet normāli, jāmeklē kārtīgs diagnostiķis lai pārbauda kas nav tā! Savulaik tika izbraukāta Eiropa krustām šķērsām ar šāda motora A4 un uzstādītu gāzi, par jaudas trūkumu un patēriņu sūdzēties galīgi būtu grēks.
estepat 1 :)Labākais auto tagad ir 96.gada 1.6 benzīna seat toledo- cena ~500Ls, pilnā masa 1490kg, patēriņš līdz6L/100Km pa asfaltu, 100Km/h pie 2600rpm, bagāžnieks lielāks kā piektajam bembim, kurš nevar transportēt divdurvju skapi...
Ivans_neBargais Es, protams, neesmu Audi experts, bet man tie cipari liekas puslīdz normāli. Tās ātruma un spēka izjūtas ir baigi subjektīva, atkarīgas no tā cik zems autiņš, kā sēdi, kādi amīši, u.t.t.
Ivans_neBargais Vai šitais http://www.auto-data.net/ru/?f=showCar&car_id=4237 ?
Edg Vēl ir variants kad tas Audi pirms pārdošanas ir mainījis nosaukumu. No Audi A3 uz LAG A3 (Lietuvišku Automobiļiu Gamykla). Ķipa kautkāds Alytus garažynes Gintaras to kopā vācis no kādiem 5-6 autiņiem (šrotiniekiem). Nu ķipa misējies un benzīnmotoram klātu pietaisījuši ātrumkārbu no dīzeļa (kura pēc būtības ir lēnāka). Nu tad laimīgajamm pircējam tagad nakas cīnīties ar sekām.Anyway kautko puslīdz jēdzīgu te vares pateikt tikai firmas servisā. Gan par ātrumkārbu, gan par pārējiem parametriem.
JurisK Kolēģim ir tāds, motors 1.8 ar turbīnu iet lopā, faktiski visus uz krustojuma izpogā, jo autiņš maziņš. Lieto jau kādus 5 gadus un netaisās mainīt, esot vēl aizvien pietiekoši labs. Tā kā pieslienos Edg versijai par to LAG A3!:) 3000 apgr. pie nepilniem 100km/st ir galīgi garām! Vajadzētu būt ap 2000! Sajūgs, ja slīdētu, sen jau būtu iznīcis pilnībā, visdrīzāk tur ir iebāzta nepareizā ātrumkaste. Varbūt ticis izmantots autokrosā?
morpheus
2
Sākt pārbaudes vajag ar kompresijas nomērīšanu visos cilindros - vai nepūš kaut kur garām. Lamda zondi paskatīties, gaisa masas mērītāju protams. Inžektors vai vecāka mono šprice, katrā ziņā var paskatīties vai viss ok ar degvielas padevi.
Bet principā benzīna motoram ir normāli 3000 pie 100km/h, NEJAUKT ar dīzeli, kam 1500-2000 ir norma, tam tahometrā vispār ir tikai 5-6000, bet benzīna motoriem līdz 7-8-9000 apgriezieni.
8,3 litri kur rāda, borta datorā? Arī normāli, pa trasi ap 6-7, pilsētā līdz pat 10l/100km.
Un tie 125 zs parasti ir pie kādiem 4500apg/min, pie maziem apgriezieniem benzīna motori nerauj no vietas.