Audi A3
Audi A3 tehniskie dati
Cena 5500 līdz 27 900
Audi A3 Sportback 8Y Hečbeks
2020. - . gads Jauda no 110 līdz 150 ZS
Degvielas patēriņš no 3.6 līdz 5.1 l/100km
Cena 22 800 līdz 34 800 Audi A3 8Y Sedans
2020. - . gads Jauda no 150 līdz 150 ZS
Degvielas patēriņš no 3.9 līdz 5 l/100km
Cena 10 700 līdz 22 500 Audi A3 Sportback 8VA Hečbeks
2016. - 2020. gads Jauda no 110 līdz 190 ZS
Degvielas patēriņš no 5 līdz 5.7 l/100km
Cena 9300 līdz 25 000 Audi A3 8V Sedans
2016. - 2020. gads Jauda no 110 līdz 190 ZS
Degvielas patēriņš no 5 līdz 5.6 l/100km
Audi A3 Kabriolets
2016. - . gads Jauda no 110 līdz 190 ZS
Degvielas patēriņš no 5.2 līdz 5.2 l/100km
Cena 7800 līdz 14 300 Audi A3 Sportback 8VA Hečbeks
2013. - 2016. gads Jauda no 105 līdz 184 ZS
Degvielas patēriņš no 1.5 līdz 6.5 l/100km
Cena 9200 līdz 16 500 Audi A3 8V Sedans
2013. - 2016. gads Jauda no 105 līdz 223 ZS
Degvielas patēriņš no 3.8 līdz 6.5 l/100km
Audi A3 Kabriolets
2013. - 2016. gads Jauda no 110 līdz 184 ZS
Degvielas patēriņš no 3.9 līdz 6.6 l/100km
Cena 3000 līdz 11 700 Audi A3 Sportback 8PA Hečbeks
2008. - 2013. gads Jauda no 90 līdz 250 ZS
Degvielas patēriņš no 4.2 līdz 9.4 l/100km
Cena 4000 līdz 8800 Audi A3 Kabriolets
2008. - 2013. gads Jauda no 102 līdz 200 ZS
Degvielas patēriņš no 5.1 līdz 10.3 l/100km
Cena 1600 līdz 5000 Audi A3 Sportback 8PA Hečbeks
2004. - 2008. gads Jauda no 102 līdz 250 ZS
Degvielas patēriņš no 5.1 līdz 10.6 l/100km
Cena 800 līdz 2000 Audi A3 8L Hečbeks
2000. - 2003. gads Jauda no 90 līdz 180 ZS
Degvielas patēriņš no 4.9 līdz 9.3 l/100km
Cena 500 līdz 1600 Audi A3 8L Hečbeks
1996. - 2000. gads Jauda no 90 līdz 180 ZS
Degvielas patēriņš no 4.9 līdz 8.9 l/100km
2020. - . gads Jauda no 110 līdz 150 ZS
Degvielas patēriņš no 3.6 līdz 5.1 l/100km
Cena 22 800 līdz 34 800 Audi A3 8Y Sedans
2020. - . gads Jauda no 150 līdz 150 ZS
Degvielas patēriņš no 3.9 līdz 5 l/100km
Cena 10 700 līdz 22 500 Audi A3 Sportback 8VA Hečbeks
2016. - 2020. gads Jauda no 110 līdz 190 ZS
Degvielas patēriņš no 5 līdz 5.7 l/100km
Cena 9300 līdz 25 000 Audi A3 8V Sedans
2016. - 2020. gads Jauda no 110 līdz 190 ZS
Degvielas patēriņš no 5 līdz 5.6 l/100km
Audi A3 Kabriolets
2016. - . gads Jauda no 110 līdz 190 ZS
Degvielas patēriņš no 5.2 līdz 5.2 l/100km
Cena 7800 līdz 14 300 Audi A3 Sportback 8VA Hečbeks
2013. - 2016. gads Jauda no 105 līdz 184 ZS
Degvielas patēriņš no 1.5 līdz 6.5 l/100km
Cena 9200 līdz 16 500 Audi A3 8V Sedans
2013. - 2016. gads Jauda no 105 līdz 223 ZS
Degvielas patēriņš no 3.8 līdz 6.5 l/100km
Audi A3 Kabriolets
2013. - 2016. gads Jauda no 110 līdz 184 ZS
Degvielas patēriņš no 3.9 līdz 6.6 l/100km
Cena 3000 līdz 11 700 Audi A3 Sportback 8PA Hečbeks
2008. - 2013. gads Jauda no 90 līdz 250 ZS
Degvielas patēriņš no 4.2 līdz 9.4 l/100km
Cena 4000 līdz 8800 Audi A3 Kabriolets
2008. - 2013. gads Jauda no 102 līdz 200 ZS
Degvielas patēriņš no 5.1 līdz 10.3 l/100km
Cena 1600 līdz 5000 Audi A3 Sportback 8PA Hečbeks
2004. - 2008. gads Jauda no 102 līdz 250 ZS
Degvielas patēriņš no 5.1 līdz 10.6 l/100km
Cena 800 līdz 2000 Audi A3 8L Hečbeks
2000. - 2003. gads Jauda no 90 līdz 180 ZS
Degvielas patēriņš no 4.9 līdz 9.3 l/100km
Cena 500 līdz 1600 Audi A3 8L Hečbeks
1996. - 2000. gads Jauda no 90 līdz 180 ZS
Degvielas patēriņš no 4.9 līdz 8.9 l/100km
Audi A3 kvalitāte
Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Audi A3 ražots 2019. gadā | |||
2022 | 3 gadi | 3.0% / 4.74% | 19. no 121 |
Audi A3 ražots 2018. gadā | |||
2022 | 4 gadi | 3.0% / 4.74% | 19. no 121 |
2021 | 3 gadi | 4.0% / 5.57% | 27. no 129 |
Audi A3 ražots 2017. gadā | |||
2022 | 5 gadi | 5.8% / 8.14% | 24. no 120 |
2021 | 4 gadi | 4.0% / 5.57% | 27. no 129 |
2020 | 3 gadi | 4.3% / 5.99% | 23. no 129 |
Audi A3 ražots 2016. gadā | |||
2022 | 6 gadi | 5.8% / 8.14% | 24. no 120 |
2021 | 5 gadi | 6.9% / 9.29% | 33. no 129 |
2020 | 4 gadi | 4.3% / 5.99% | 23. no 129 |
Atsauksmes par Audi A3
Audi A3 2014.gads
Dīzelis,
Iegādes gads: | 0 (auto vecums -2014 gadi) | Lietošanas ilgums: |
---|
Kopējais auto novērtējums:
/10
vīrietis
Audi A3 2013.gads
,
Iegādes gads: | 0 (auto vecums -2013 gadi) | Lietošanas ilgums: |
---|
Kopējais auto novērtējums:
/10
Audi A3 Hečbeks 2014.gads
Dīzelis 2.0 litri, Manuālā PK
Iegādes gads: | 2020 (auto vecums 6 gadi) | Lietošanas ilgums: | 65`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.0 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 400 EUR |
Kopējais auto novērtējums:
10/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti labs, dinamisks auto
sieviete, 55 gadi
Audi A3 Hečbeks 2012.gads
Benzīns 2.0 litri, Automātiskā PK
Iegādes gads: | 2013 (auto vecums 1 gads) | Lietošanas ilgums: | 60`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 11.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Kopējais auto novērtējums:
9/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Trīs gadu laikā ar to nekad nav bijušas problēmas. 180 ZS dzinējs ir jaudīgs, pārbaudīts un uzticams, paātrinājuma dinamika ir lieliska, tas pārliecinoši paātrinās no jebkura ātruma. Interjers ir ērts un kluss. Degvielas patēriņš ir pieņemams - ar sportisku braukšanas stilu pilsētā aiziet ap 11-12 litriem. Lēta apkope, rezerves daļas ir viegli pieejamas.
Saspiests aizmugurējais sēdeklis un ierobežota bagāžas nodalījuma ietilpība
vīrietis, 30 gadi
Audi A3 Hečbeks 2004.gads
Benzīns 2.0 litri, Manuālā PK
Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 13 gadi) | Lietošanas ilgums: | 120`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 800 EUR |
Kopējais auto novērtējums:
9/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Jaudīgs, ērts un uzticams auto. Nav jābaidās no ziemas, pilnpiedziņa strādā ideāli. Ja seko līdzi visām apkopēm- nav problēmu.
Pēc 9 Latvijas ziemām parādās rūsa.
vīrietis, 42 gadi
Lai lasītu vairāk atsauksmes par Audi A3, izvēlies kādu Audi A3 paaudzi lapas augšā.
Audi A3 - jautājumi, diskusijas
Audi A3 (5durv) vai VW Golf 4 (20)
Kurš no šiem auto būtu labāks,ne vecāks par 2000g,kuram lētāka apkope un kādi knifi,kam vajadzētu pievērst uzmanību?
Kurš no šiem auto būtu labāks,ne vecāks par 2000g,kuram lētāka apkope un kādi knifi,kam vajadzētu pievērst uzmanību?
golfiņš protams
Ražotājs ir viens un tas pats. Motors ir viens un tas pats. No viena konveijera kā golfi, tā A3 vien nāk lejā. Atšķiras tikai aprīkojums (apsildāmie beņķi, ksenona lampas utt utt). Detaļas, gan šrotos, gan krutku detaļu veikalos ir vienādā pieejamībā un cenai arī nevajadzētu baigi atšķirties.
Neesmu nekad mērījis, bet man liekās, ka A3 būs ietilpīgāks par gramu.
Bet vispār neesmu hedžbegu fans :) Audim lielāks....
..nodoklis... par cik pašam 2 gadi jau īpasumā vw golf 4 2001g, tad šim jautājumam cauri gāju tāpat kā Tu :)
Bet toreiz es paņēmu golfiņu, jo bija kondiška, un neredzēta komplektācija ar pilno kruīzu + borta kompis...
tā nu 2 gadus golfs ar 1.6motorīti godam 64k noripojis (agrāk dzīvoju siguldā katru dienu braukāju šurpu-turpu).
golfam tāpat kā audi ir dzelzs piekare, lēti, nekāda lielā šķirba nav... Koleegjim bija a3 ar njipru benziinmotoru. Arii pirms pirkshanas, arii veelaak saliidzinaaja ar golf - peec vinja vaardiem - augjiks krietni paaraaks. Gluzhi viens konveijers laikam tomeer nav. Esot daudz vairaak siiku, bet patiikamu atshkjiriibu.Vieniigais miinuss - peerkot nedaudz daargaaks. ··· Audi A3: Audi A3 (5durv) vai VW Golf 4 lasīt visu diskusiju (20 atbildes) »
Neesmu nekad mērījis, bet man liekās, ka A3 būs ietilpīgāks par gramu.
Bet vispār neesmu hedžbegu fans :) Audim lielāks....
..nodoklis... par cik pašam 2 gadi jau īpasumā vw golf 4 2001g, tad šim jautājumam cauri gāju tāpat kā Tu :)
Bet toreiz es paņēmu golfiņu, jo bija kondiška, un neredzēta komplektācija ar pilno kruīzu + borta kompis...
tā nu 2 gadus golfs ar 1.6motorīti godam 64k noripojis (agrāk dzīvoju siguldā katru dienu braukāju šurpu-turpu).
golfam tāpat kā audi ir dzelzs piekare, lēti, nekāda lielā šķirba nav... Koleegjim bija a3 ar njipru benziinmotoru. Arii pirms pirkshanas, arii veelaak saliidzinaaja ar golf - peec vinja vaardiem - augjiks krietni paaraaks. Gluzhi viens konveijers laikam tomeer nav. Esot daudz vairaak siiku, bet patiikamu atshkjiriibu.Vieniigais miinuss - peerkot nedaudz daargaaks. ··· Audi A3: Audi A3 (5durv) vai VW Golf 4 lasīt visu diskusiju (20 atbildes) »
Audi A3 1.6 benzīns - zobsiksna (9)
Pirms gada tika mainīta zobsiksna. Mainīju, jo biju nobraukusi jau 4 gadus zobsiksnu no Vācijas. Kad meistars nomainīja, pateica - vēl jau varēja braukt, bet nomainīju. Nu un tagad man nobrūk ūdenssūknis, zobsiksna un viss kas ...
Pirms gada tika mainīta zobsiksna. Mainīju, jo biju nobraukusi jau 4 gadus zobsiksnu no Vācijas. Kad meistars nomainīja, pateica - vēl jau varēja braukt, bet nomainīju. Nu un tagad man nobrūk ūdenssūknis, zobsiksna un viss kas ...
Nav jau tā ka vienmēr vainīgs meistars, neaizmirsīsim, esam otršķirīgā Eiropas valsts, mums detaļas sūta no lētajām valstīm. Viens un tas pats brends var tikt ražots Polijā, Rumānijā, Francijā.
Runājot par meistariem, tie arī ir dažādi. Nepareizi uzstādīta detaļa nekalpos paredzēto laiku. Ir speciālisti, kuri atstāj veco detaļu, pārbaudot, ka tā tīri labi vēl darbojas, cenā protams iekļauj jauno. Lai varētu ko precīzāk pateikt ir jāredz auto un arī tad ir tikai varbūtība, ka šoreiz izdotos atrast vainīgo.
Man šajā valstī visvairāk nepatīk fakts, ka vienlaikus jābūt gan ārstam, auto atslēdzniekam, elektriķim, celtniekam un sazin kam vēl, lai tevi vienkārši un bezkaunīgi neaptītu ap pirkstu. Nu reāli, jāmaina viss komplekts reizē tad ir maza iespēja ka plīsis siksna.
Un jā krūmu servisā vajadzeja pateikt ka jamaina viss komplekts. ūdens sūkni, spriegotājus, rullīšus maina kopā ar zobsiksnu, varbūt vienkārši dzeltens ķīnietis bija uzlikts, prasti resurss ir ap 60..80k km, kā nu kuram autiņam Jo krutāks servis jo sliktāka attieksme pret klientu, tādos parasti izdara to ko pasaka un viss, pat nepaskatoties vai tā detaļa tiešām ir beigta un jāmaina, un kad maina tad maina tikai vienu vienību nevis visu komplektu kas viens otru ietekmē. Jāmeklē cits serviss. ··· Audi A3: Audi A3 1.6 benzīns - zobsiksna lasīt visu diskusiju (9 atbildes) »
Gumijas, deguma smaka automātiskajai pārnesumu kārbai (9)
Labdien! Esmu bezizejā, tāpēc jautāju Jums. Automātam vienā brīdī sāk nepārslēgties ātrumi no 3 uz 4 un velk 2300 līdz pat 3000 apgriezieniem, bet tas nav katru reizi. Citas dienas var izbraukt bez problēmām. Izkāpjot ...
Labdien! Esmu bezizejā, tāpēc jautāju Jums. Automātam vienā brīdī sāk nepārslēgties ātrumi no 3 uz 4 un velk 2300 līdz pat 3000 apgriezieniem, bet tas nav katru reizi. Citas dienas var izbraukt bez problēmām. Izkāpjot ...
Vai šī problēma tika atrisināta? Ko uzzināji? Man ar laikam tāda pati vaina. Ja riteņi karsti, var būt ieķīlējušās bremzes. Kārbas eļļa nav palikusi brūna/melna (parasti tā ir sarkanīga) un pēc deguma neož ? Jautājums benzīns vai dīzelis? Vienam pārslēgšanās pie šāda ātruma ir normāla, otram varētu pārslēgties mazliet agrāk. Nākamais jautājums vai visos režīmos un pie visiem pedāļa stāvokļiem tas tā notiek? Gumijas smakai nebūsu jābūt saistītai, vienīgi ja tas ir kārbas sajūgs. Uz sitiena nepateikšu kā viņu pareizāk saukt, bet jā... Izklausās pēc kārbas remonta. Pie kam nav labi, ja eļļa ir kā tikko ielieta arī pēc 3kkm. Viņai ir jāmazgā komponentes un jāpaliek netīrākai jau pēc pirmajiem nobrauktajien kilometriem.
Kāds auto novraukums un ko saka kārbas vadības bloks? Ir zināmas kļūdas? Tas būtu pirmais kas jāpārbauda servisā. ··· Audi A3: Gumijas, deguma smaka ... lasīt visu diskusiju (9 atbildes) »
Vai Audi A6 Avant plīst biežāk kā Audi A4, vai Audi A3? (5)
Mani interesē, tāds stereotips, ka smagākās mašīnas biežāk ir jāremontē. Tapēc vai tiešam ir labāk pirkt Audi A4 nekā A6 tikai remontu dēļ?
Mani interesē, tāds stereotips, ka smagākās mašīnas biežāk ir jāremontē. Tapēc vai tiešam ir labāk pirkt Audi A4 nekā A6 tikai remontu dēļ?
Protams, ja ņem jaunu, tad vienalga - līdz 100k tā noripos. Pēc tam katru nobaraukto kilometru, kas ir pēc, uzskati par loterijā laimētu. A6 tiai pieveers uzmaniibu motoram labaak nemt 4 cilindru jo V veida sesnieks meedz sulot pa bliivsleegiem, ja runa iet par jaunu auto tad vari tam nepieveerst uzmaniibu.... Pirkt vajag tādu mašīnu, kādu vari atļauties uzturēt. Tagad jaunu mašinu nopirkt sanāk lētāk kā lietotu. man liekas ka visi Audi ir pa lielam sūdi..paskat,Artilērijas ielā automātus taisa.vieni vācieši ,neviena japāņa un ja ir,tad mēnesī reizi..nezinu Audi ,BMW,WV nekad nepirkshu vairāk..braucu ar Hondu 13 gada..automāts ..ideāls auto vienkāŗsi ··· Audi A3: Vai Audi A6 Avant plīst ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
Audi A3 atsauksmes (6)
Viedokļi par šo modeli.Interesē 1,6 dzinējs,automāts..2004.-2005. gada izlaiduma. Kam japievēŗš uzmanība.Watscar iečekoju,bet interesē vairāk infas.Ekspluatācija,detaļas,praktiskums tālākiem braucieniem,ne tikai pa ...
Viedokļi par šo modeli.Interesē 1,6 dzinējs,automāts..2004.-2005. gada izlaiduma. Kam japievēŗš uzmanība.Watscar iečekoju,bet interesē vairāk infas.Ekspluatācija,detaļas,praktiskums tālākiem braucieniem,ne tikai pa ...
Ar audi vairs nekad nekur tālāk par 100km ceļot neriskētu...
Man tāds ir, tikai vēl gāze. Nu, par daudz un tālu braukšanu neko nezinu, jo es tik uz darbu, atpakaļ un veici - vairs nav kur braukt. Citiem patīk braukt, bet man pats process nepatīk, tāpēc arī uz Rīgām un tādām tālām vietām nebraucu. Plīst kā jau visi Audi diezgan maz, bet ik pa brīdim kaut kas jāiegrūž
Saplīst var jebkura automašīna. Ja patīk kā izskatās, ja patīk kā brauc, tad pērc. Jau pašā sākumā nav īstās domas pērkot auto. Jāpērk ar domu lai brauktu, nevis ar domu lai remontētu. Un vēl vajag atstāt rezervi apkopei, iespējamam remontam. Ja baidies no remontiem vajag iet kājām.
Pievērst uzmanību tam, vai sista (visticamāk būs sista) un tam kā pēc tam sataisīta. Bet kā to izdarīt tev tas watscar nepateiks. Par odometra rādījumu vari pat nesatraukties - tas būs sakruķīts x2 tik vai tā. Rēķinies, ka tādam vāģim reāli būs uz savām 300 štukām noskrējiens, ja ne visi 400+.
Tālākiem braucieniem obligāta fīča ir kruīza kontrole un vēlams jau arī funkcionējošs kondicionieris (klimata kontrole). Beņķa ērtumu sapratīsi, tik kad 5 stundas no vietas būsi parullējusi.
Ekspluotācija kā jau mašīnai - maini eļļu, filtrus laicīgi, veic apkopes, šad tad pārbaudi spiedienu riepās, to pašu eļļas līmeni, vai nav izdegušas lampiņas (nu kāda tur eskpluotācija? Tā tak ir bleķa kaste).
Personīgi es automātu neņemtu... un arī, ja tas ir domāts 1.6 TDI - arī neņemtu. Visam uz šīs planētas ir sava aura. Vienam viens un tas pats auto visu laiku pa servisiem vazāsies, otrs tik taisīs apkopes un bez bēdas vizināsies.
Te nu jautājums autoram. Ja tālākus attālumus braukāsi ceru ka tas ir 1.6 dīzelis. Es gan tēmētu uz 2.0 dīzeli. Tas 1.6 nemaz nav tik izplatīts un arī nemaz tik ekonomisks nav. ··· Audi A3: Audi A3 atsauksmes lasīt visu diskusiju (6 atbildes) »
Tālākiem braucieniem obligāta fīča ir kruīza kontrole un vēlams jau arī funkcionējošs kondicionieris (klimata kontrole). Beņķa ērtumu sapratīsi, tik kad 5 stundas no vietas būsi parullējusi.
Ekspluotācija kā jau mašīnai - maini eļļu, filtrus laicīgi, veic apkopes, šad tad pārbaudi spiedienu riepās, to pašu eļļas līmeni, vai nav izdegušas lampiņas (nu kāda tur eskpluotācija? Tā tak ir bleķa kaste).
Personīgi es automātu neņemtu... un arī, ja tas ir domāts 1.6 TDI - arī neņemtu. Visam uz šīs planētas ir sava aura. Vienam viens un tas pats auto visu laiku pa servisiem vazāsies, otrs tik taisīs apkopes un bez bēdas vizināsies.
Te nu jautājums autoram. Ja tālākus attālumus braukāsi ceru ka tas ir 1.6 dīzelis. Es gan tēmētu uz 2.0 dīzeli. Tas 1.6 nemaz nav tik izplatīts un arī nemaz tik ekonomisks nav. ··· Audi A3: Audi A3 atsauksmes lasīt visu diskusiju (6 atbildes) »
Ko darit ar auto. (15)
Nesen noirku Audi A3 1.8 20v itka skaitaas 125hp, bet prieks auto svara nu galigi neizzliekas, sajuta ka opelis ar 1.8 kurs ir par 200kg smagaaks iet labaak. Un degvielas paterins ar nav apmierinos, 8,3l uz 100km. Esmu nomainiijis ...
Nesen noirku Audi A3 1.8 20v itka skaitaas 125hp, bet prieks auto svara nu galigi neizzliekas, sajuta ka opelis ar 1.8 kurs ir par 200kg smagaaks iet labaak. Un degvielas paterins ar nav apmierinos, 8,3l uz 100km. Esmu nomainiijis ...
Bet principā benzīna motoram ir normāli 3000 pie 100km/h, NEJAUKT ar dīzeli, kam 1500-2000 ir norma, tam tahometrā vispār ir tikai 5-6000, bet benzīna motoriem līdz 7-8-9000 apgriezieni.
8,3 litri kur rāda, borta datorā? Arī normāli, pa trasi ap 6-7, pilsētā līdz pat 10l/100km.
Un tie 125 zs parasti ir pie kādiem 4500apg/min, pie maziem apgriezieniem benzīna motori nerauj no vietas. Nu nezinu ,bet Audi A3 ir problēmu autiņš..man paziņai bija kā zobu sāpes..,tika vaļa bija laimīga..!))) 3000 rpm., varbūt pamēģini pārslēgt uz augstako pārnesumu kad brauc uz 100km/h. Ar 3000 uz simta drīzāk izskatās kad ar trešo pārnesumju vīlē vai aŗi sajūgs izslīd, ja tā tad sāc meklēt laicīgi jaunu sajūgu. :)Labākais auto tagad ir 96.gada 1.6 benzīna seat toledo- cena ~500Ls, pilnā masa 1490kg, patēriņš līdz6L/100Km pa asfaltu, 100Km/h pie 2600rpm, bagāžnieks lielāks kā piektajam bembim, kurš nevar transportēt divdurvju skapi... Gaisa meeriitaaju nomaini! ··· Audi A3: Ko darit ar auto. lasīt visu diskusiju (15 atbildes) »