Opel Astra H, 2005, 1.7 cdti, atsauksmes
Nesen iegādājos Opel dīzelīti un gribi viedokli no tiem, kas jau brauc vai ir braukuši ar šādu mašīnu. Saprotu, ka Opelis ir Opelis, taču mani ĻOTI neapmierina divas lietas – dzinējs ir ārkārtīgi skaļš (1 balle) un sajūga pedālis cietāks nekā gribētos (3 balles). Piekare pa asfaltu ir uz 7 ballēm, taču skaņas izolācija gan uz 4 - 5 ballēm. Patērē ap 6 l uz 100 (7 balles).Lūdzu personīgo vai autospeciālistu viedokli par dzinēja skaļumu. Vai arī vienkārši man tā šķiet tāpēc, ka esmu iepriekš braucis tikai ar benzīnu?
suns 1 H Astrai ar CDTI motoru nav jābūt skaļamam dzinējam, tur būtu vietā meklēt kādu vainu - izpūtējs, dzinēja piekare (jāsaprot, no kurienes un kāda skaņa nāk). Arī sajūga pedālim būtu jābūt gana mīkstam un skaņas izolācijai nemaz tik peļamai. Patēriņš 5,5-6 ir gana normāls. Iespējams, ka auto ir nācis no Francijas vai Itālijas dienvidiem, tam tirgum skaņas izolācija tāpat kā pretkorozijas aizsardzība tiek mazliet noskausta. Vispār auto nav ne vainas. Šim motorītim ar laiku ir diezgan neizbēgama bēda ar smidzinātājiem un spararatu, gadās arī EGR kaite, bet, ja saņemas un tos nomaina, auto ir diezgan nenobraucams, ja netaupa uz apkopēm... Opelis ir Opelis, Audi ir Audi, bet šie Opeļi nemaz tik bieži striķī nav jāvalkā.
Jurijs29 1 Specifiskas skaņas nav, dzinējs strādā vienmērīgi, bet ir skaļš, it īpaši ieskrienoties un it īpaši ja kļūdies ar gāzi un motoram trūkst apgriezienu, tad skaņa nāk vēl pretīgāki skaļa un ar nelielu vibrāciju. Benzīnniekam tādu neesmu novērojis.
suns 1 1 ja skaņa mainās izspiežot sajūgu, arī pamainot apgriezienus, ja vēl jūtama neliela vibrācija iespējams, ka spararats iet uz beigām. Benzīnniekiem motors griežas ar mazāku pretestību, tāpēc līdzīgi defekti nav tik izteikti, kamēr kaut kas vienkārši nobeidzas. Skaļs dzinējs, bet strādā vienmērīgi - pirmais nāk prātā tomēr izpūtējs vai dzinēja piekares spilveni, ja jūtams, ka vibrējošā skaņa tiek pārnesa un visu virsbūvi.
udugs 1 Šajā modelī esmu vīlies - G Astras fasādes maiņa un elementāru lietu sarežģīšana ar elektronikas palīdzību lai uzskrūvētu cenu. Motors tāds puspensionāru braukšanas stilam ... mani tas nesaista.
Jurijs29
2
https://www.youtube.com/watch?v=HHfSaO9LGaM
Suns ja tev nav grūti paklausies šī klipa 5.10 - 5.14 minūti aptuveni - manam tāda pati skaņa. Ko saki?
udugs Nevajag satraukties par 10 gadus jaunu traktoru - pabrauksi kādu laiku un ja nepatiks skatīsies uz kādu citu.
edding
3
Dīzeļi vienmēr ir skaļi.
Otrkārt Opeļus tiesām ražo Vācijā, ar attiecīgi stingru kontroli, ne tā kā daudzus citus auto Kazahijā, Ķīnā un tamlīdzīgās Valstīs. Skepse par Opeļu kvalitāti ir galīgi nevietā.
Es piemēram nekad nepirktu ne KIA, ne Reno, ne škodu.
jollyroger 1 5.10 minūtē svilpj turbīna, nekāda vaina. Skaļāks dzinējs ir tikai tukšgaitā, braucot nav nekā skaļa.
Edg
edding, ja esi kādreiz iegrābies ar kādu braucamrīku, tad vismaz ar to te nelielies. Man ir bijusi renault Laguna, neko sliktu par 2,2 dīzeli nevaru teikt. Bij pat labāks nekā opelim un fordam kopā ņemot, nekādu problēmu. Un arī salonā ausis ciet nelika, varētu teikt ka pat tādā pašā līmenī kā bezīnniekam troksnis. Pašlaik braucu ar Škodu, nu piedot bet viņai ir golfa motors un nekādu problēmu ne ar troksni, vibrāciju ne remontiem.
Placī iepirkt sūdu "toļko čto iz gemaņii" nav liela māka. Drīzāk jāmāk nopirkt normālā stāvoklī. Vislabāk jau jaunu, jo tad vēl ir garantija.
regina_dei_diamanti
Vienkārši ir tādi skaļi dīzeļi un viss. Es braucu ar citu marku gan, ir 2 auto, abi dīzeļi, vienu gandrīz nedzird, otrs tik skaļš, ka salonā gandrīz vai parunāt nevar. Un it kā tehniski viss esot kārtībā - tā servisā saka.
Runā, ka tad, ja ir ķēde, nevis zobsiksna, motors ir skaļāks.
Vēl esmu novērojusi, ka ziemā dīzelis ir skaļāks, jo tam jāuzsilst, bet vasarā brīžiem ir skaļš, jo dīzelim ir tas ES noteiktais biodīzeļa piejaukums, kas vecākām mašīnām īstenībā ir kaitīgs. Motors ir skaļš, mašīna īsti nevelk par ar 3.0 litru dzinēju. Degvielas maiņa. Pamēģini uztankot Nestē un salīdzini.
Postremo nu diizelli vissi tarksskk tukssgaitaa, bet braucot muusdieniigie tak ir ok. Varbiuut tiessam kaada bukse...
kvarts ieliec jaunu audiosistēmu un pagriez skaļāk, varbūt izdosies pārsist traktora troksni...pērkot dīzeli ar to jārēķinās...
Luusila 1 Patēriņš druscīt par lielu. Kādreiz braukāju ar tādu; pa pilsētu gāja tā uz 5,5 un pa šosi 4,5-5.Kad nomira starteris, tad servisā teica, ka šiem tāda problēma esot. Tad bija jāmaina kaut kādi tur sacaurumojušies četri sūdiņi, katrs pa 50 Ls- nezinu, kā tos sauc, čukča ne pisaķeļ, čukča čitaķeļ- bet izskatījās pēc ložmetēja patrončaulītēm (suns te noteikti iesmīn). Ar tādu pašu problēmu servisā bija vēl viena Astra. Kopš tā laika man uz to vāģi bija zobs, un ar laiku mēs šķīrāmies.
Jurijs29 1 )))) Ja tikšu pie dīlera, tad redzēsim vai tā ir dzinēja īpatnība. Izlasīju komentārus Whatcar.lv sadaļā, tur rakstīts ka dīzeļdzinēji skan kā jau dīzeļdzinēji it īpaši 1.7 litru variants.
lazdarr Te jūtama nesapratne par motoriem, kur nu vēl vajadzība pēc dīzeļdzinēja kaprīzes pēc noskatītajam (patīk!)auto. Pirms iegādājies traktoriņu- domā, kur ar to brauksi. Vai ~10km uz darbiņu pilsētā, stāvot stoporos un rukšķinot tukšgaitā, kas ir katastrofa dzinējam vai diendienā stiepsi vismaz km 100 ar slodzi no mājas vārtiņiem. IR STARPĪBA! Manā gadījumā dīzelis ir lielisks un ekonomisks. Jaukus ceļojumus!
Jurijs29 Visiem šī foruma dalībniekiem – konsultējos ar vairākiem meistariem - dzinējam nav ne vainas. Rezumē – vienkārši ir skaļš.
Opel astra h 1.7 cdti 74 kw uzcelas apgriezieni (12)
Opel Astra ar ISUZU dizeli (7)