Opel Astra
Opel Astra tehniskie dati
2015. - 2019. gads Jauda no 105 līdz 330 ZS
Degvielas patēriņš no 3.7 līdz 6.1 l/100km
Cena 5400 līdz 12 800 Opel Astra Universāls
2015. - 2019. gads Jauda no 105 līdz 200 ZS
Degvielas patēriņš no 3.9 līdz 5.9 l/100km
Cena 3000 līdz 8000 Opel Astra Hečbeks
2012. - 2015. gads Jauda no 87 līdz 180 ZS
Degvielas patēriņš no 3.7 līdz 7.2 l/100km
Cena 2600 līdz 10 500 Opel Astra Sports Tourer Universāls
2012. - 2016. gads Jauda no 95 līdz 180 ZS
Degvielas patēriņš no 4 līdz 7.4 l/100km
Cena 2000 līdz 4800 Opel Astra Sports Tourer Universāls
2010. - 2012. gads Jauda no 95 līdz 180 ZS
Degvielas patēriņš no 4.1 līdz 7.4 l/100km
Cena 1900 līdz 5200 Opel Astra Hečbeks
2009. - 2012. gads Jauda no 95 līdz 180 ZS
Degvielas patēriņš no 4.2 līdz 7.5 l/100km
Cena 1000 līdz 2500 Opel Astra Hečbeks
2007. - 2009. gads Jauda no 90 līdz 180 ZS
Degvielas patēriņš no 4.8 līdz 8.4 l/100km
Cena 900 līdz 2900 Opel Astra Universāls
2007. - 2010. gads Jauda no 90 līdz 180 ZS
Degvielas patēriņš no 5.1 līdz 7.8 l/100km
Cena 2000 līdz 4200 Opel Astra Kabriolets
2007. - 2010. gads Jauda no 105 līdz 200 ZS
Degvielas patēriņš no 6.1 līdz 9.5 l/100km
Cena 1400 līdz 2800 Opel Astra Kabriolets
2006. - 2007. gads Jauda no 105 līdz 200 ZS
Degvielas patēriņš no 6.1 līdz 9.5 l/100km
Cena 600 līdz 2100 Opel Astra Universāls
2004. - 2007. gads Jauda no 80 līdz 200 ZS
Degvielas patēriņš no 4.8 līdz 9.7 l/100km
Cena 500 līdz 1900 Opel Astra Hečbeks
2004. - 2007. gads Jauda no 80 līdz 200 ZS
Degvielas patēriņš no 4.9 līdz 9.4 l/100km
Cena 1400 līdz 3300 Opel Astra Kabriolets
2001. - 2006. gads Jauda no 101 līdz 190 ZS
Degvielas patēriņš no 6.3 līdz 8.9 l/100km
Cena 300 līdz 2000 Opel Astra Hečbeks
1998. - 2004. gads Jauda no 65 līdz 147 ZS
Degvielas patēriņš no 4.6 līdz 9.3 l/100km
Cena 400 līdz 1500 Opel Astra Universāls
1998. - 2004. gads Jauda no 68 līdz 200 ZS
Degvielas patēriņš no 4.8 līdz 9.6 l/100km
Opel Astra kvalitāte
Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Opel Astra ražots 2019. gadā | |||
2022 | 3 gadi | 4.7% / 4.74% | 68. no 121 |
Opel Astra ražots 2018. gadā | |||
2022 | 4 gadi | 4.7% / 4.74% | 68. no 121 |
2021 | 3 gadi | 5.3% / 5.57% | 63. no 129 |
Opel Astra ražots 2017. gadā | |||
2022 | 5 gadi | 5.3% / 8.14% | 14. no 120 |
2021 | 4 gadi | 5.3% / 5.57% | 63. no 129 |
2020 | 3 gadi | 4.6% / 5.99% | 34. no 129 |
Opel Astra ražots 2016. gadā | |||
2022 | 6 gadi | 5.3% / 8.14% | 14. no 120 |
2021 | 5 gadi | 8.4% / 9.29% | 56. no 129 |
2020 | 4 gadi | 4.6% / 5.99% | 34. no 129 |
Atsauksmes par Opel Astra
Iegādes gads: | 2019 (auto vecums 11 gadi) | Lietošanas ilgums: | 70`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 4.8 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 220 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ekonomisks. Hečbeku klasē salīdzinoši kluss salons. Vienkāršs 8 vārstu motors, laba dinamika. Salīdzinoši lētas daļas. Mīksta gaita salīdzinot ar citiem hečbekiem. Lai ko tautā teiktu par Opel, Astra H virsbūvei ir reāli laba noturība pret rūsu, var teikt ka šis ir Opelis kas reāli nepūst.
Diezgan sarežģīts multimediju, klimata vadības interfeiss. Mazs bagāžnieks. Iespējams diezgan slikta redzamība dēļ mazajiem aizmugures logiem, garajām priekšas stoikām.
Iegādes gads: | 2004 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 275`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1900 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2021 (auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums: | 10`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 160 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti ērts un elegants autiņš. Nepiekrītu par iepriekšējo atsauksmi ka ļoti slikti ieslēgt kruīzkontroli, to var ieslegt viegli nospiežot sledzi uz augšu un tad ar īkšķi ļoti vienkārši uz leju jeb "Set". Nav tur nekas jāgaida vai jātur. Un nedaudz piešaujoties tas notiek automātiski pat neskatoties uz stūri.
Vēl nepiekrītu par klīrensu ar r19 224/45 autiņš augstāks par a6 vai citiem līdzīgiem unversāļiem. Ļoti stabils uz ceļa, ātrumu vispār nejūt.
Vēl es arī nepiekrītu par jaudas efektivitāti , manam konkrētajam modelim ir 121kw jeb 165hp , tas ir tā teikt - ar atliektiem galiem, ar automātu nav nekādu problēmu no teiksim 70 uzraut uz 120 lai apdzītu kādu, pat teiktu ļoti jaudīgs.
Patēriņš ziemā man vidēji ir 7l jeb ar bāku es parasti noskrienu ap 800 kad iedegas bākas lampiņa.
Ļoti labas gaismas it īpaši kad ieliku LED tuvās gaismas. Reflektori spēj savākt gaismas kūli lai netraucētu citiem tādējādi nodrošinot 100% gaismas atdevi.
Ļoti kluss auto pat pēc kopējā nobraukuma 300k šķiet ka auto ir nesen kā no salona.
Kopējais iespaids man ir labs, noteikti vēlāk iegādāšos šādu modeli tik jaunāka gada.
Manuprāt automātam īsti nav izdevusies kārba, jo nu vismaz man šķiet ka viņa pārslēdzoties izslīd nedaudz, kā arī braucot ap 80-90 un veicot apdzīšanas manevru pat nemaz nespiežot daudz to pedāli viņš pārmetas no 6 uz 4. Teiksim pat ļoti nevajadzīgi.
Panelī būtu nepieciešama iespēja izslēgt kļūdu, ja ir ļoti pierasts pie tā ka fiksē spidometru digitālajā panelī ir ļoti neērti ja parādās kļūda, teiksim iemetās DPF dedzināšanas kļūda , viņu nav iespējams noņemt kamēr pati kļūda nav nodzisusi.
Aizmugurē tiešām ir maz vietas kā arī manam modelim pietrūkst roku balsts aizmugurē.
Priekšējais roku balsts vispār ir galīgi garām, manuprāt nav īstajā lokācija un man viņš nefiksējas , manuāli jāizstumj ārā un pēc laika ja dīdās tad viņš jau ir atpakaļ sava sākuma pozīcijā.
Eļļas filtra lokācija varētu būt labākā vietā lai nav jānolaista viss ar eļļu kad tiek mainīta.
Nedaudz nepatīk arī priekšējās slotiņas ziemā, viņas sanāk diezgan zemu kas varbūt ir labi jo netraucē redzei , bet ja laukā ir mīnusi tad slotiņas ātri apsalst un sāk skaļi čīkstēt vai pat švīkas vilkt. Bmw nebija tā jo viņām novietojums bija uz loga kur pūta silto gaisu.
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 358`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.1 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 720 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti ērts auto, paklausīgs, dinamisks, mīksts, vadītājam "parocīgs".
Sliekšņi un apakša netur intensīvu grunti. Pirmā vieta kuru apdauza ir, kur slieksnis pāriet aizmugurējā riteņa arkā.
Iegādes gads: | 2010 (auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums: | 15`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 40 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Nav nekādas vainas.
Gribas drusku fiksāku auto. Golfs ar 1.8 motoru bija jestrāks -:)
Opel Astra - jautājumi, diskusijas
Opel Astra 2009 1,7d Iedarbinot pēc mirkļa noslāpst, tā vairākas reizes. Kad uzsilst , tad neslpst.is niķis parādās nākot rudenim un ziemai.....Vasarā vispār nekas, tāds nav.Kas varētu būt par vainu?
Opel Astra dzinējam sasilstot lidz darba temperatūrai pārstāj darboties tahometrs un turbina
Jaapiesleedz diagnostikas kompis, un dziivaja jaaskataas, braucot, kas pazuud - ko/kas raada utt . Jaaskataas, kur tam motoram tahometrs nnem signaalu, tur arii ir vaina. Tas var buut motora apgriezienu sensosrs, sstekeris kaads zallss, vadi sapuvussi , pats motora ecm , boost un turbiinas temperatuuras sensori utt., Braucot to vissu redzi uz diagnostikas kopja , taapeec te var tikai mineet. Oplels ir opels ··· Opel Astra: Siltam dzinējam atslēdzas ... lasīt visu diskusiju (4 atbildes) »
Opela Astra 1,9 dīzelis 2006 gads.sāka svilpot,turbīna,no sākuma,aukstam dzinējam vēlāk arī siltam un iedarbinot dzinēju no izpūtēja izsita dūmus.Turbīnu atrestaurēja ,pēc 5 mēnešiem atkārtojās viss,tas pats. ...
Pirms piedarbināšanas neiedegas kvelsvecu lampina. Pie kādiem grādiem viņai būtu jaiedegas ,un ja nedeg ,kas varētu būt par vainu ?
Kā ir ar opel astra caravan99.g. jubilejas modeli? 2.0d 16v automāts. Kā jāstrādā ātrumkārbai? Viņa ir diezgan lēna un lēni uzņem ātrumu. Tā opeļiem ir? nevaru saprast man volvo 2.5tdi 4ātrumu automāts un liekas tūlīt ...
ir labs piedāvājums, bet kāds ir ar tādu reāli braucis?
Cimperlīga nomaiņa,prasa precizitāti,zināšanas un specinstrumentus.
Pēc tam - atkal 130 000 - 140 000 km var droši vizināties. Motoram nav ne vainas - es kopā ar ķēdi mainu arī jaunu eļļas sūkni - dažas specifiskas nianses pirmajā reizē ja neieskatās autodatā , bet pārējais elementāri kā divus pirkstus ap..... Man gan nav pieņemama Astra H un Zafira B - tad jau labāk Corsa. ... izspiesti 90 zs , corsai tikai 70 - ir iespēja izdarīt secinājumus par resursu . Man pirms četriem gadiem bija jauns meriva dīzelis 1, 3 tikai galvassāpes, jo pārsvarā bija vajadzība braukt pa pilsētu, bet mašīna izrādās domāta šosejai, uzskatu tādā gadījumā 1, 3 par mazu... nezinu varbūt tagad opel dīzeļ ražo 1, 3 arī normālus, bet visādā ziņā es griezos pie ražotāja ar problēmām... viņam bija nospļauties .... 1.3 dīzelis ir par mazu ."mervinai"...😎 ··· Opel Astra: Kāds viedoklis par Opel Astra ... lasīt visu diskusiju (10 atbildes) »
Nopirku 2007 gada OPEL ASTRU 1.9CDTI,nezinu kad kas mainīts! Kas vēl jāmaina komplektā ar zobsiksnu un cik apmēram tas varētu maksāt?
Ar autinniem ir , kaa taajaa teicienaa - kaa smeereesi, taa brauksi. Un skopais maksaa divreiz. Tak nee, 4x vismaz. Ja nav zināma servisa vēsture, ieteicams nekavēties un nomainīt zobsiksnu. Parasti kopā ar to mainās arī ūdenssūknis un parazītrullīši, tāpēc prieks nebūs lēts. Ir pieejami speciālie servisa komplekti (siksna + sūknis), Astras ir saražots, ka vai biezs, ar iegādi problēmu nebūs. ··· Opel Astra: Cik bieži jāmaina zobsiksna ... lasīt visu diskusiju (9 atbildes) »
palielinājās degvielas patēriņš - kas tam varētu būt par iemeslu un kā samazināt?
opel astra 2000 1,8 ben16 v kompis augsa pie motora auksta laika nelec un ja iedarbinas pec kada laika noslapst
Vasaras mašīna...Varbūt uzliec ziemas riepas un tad pamēģini.. auksts aizlej sveces, tātad, nav sākumā pareizas kompresijas, degvielas maisījuma vai dzirksteles. Kompresiju izmērīt benzīnam viens divi, izlasīt kļūdas vēl vieglāk, degviielas spiedenu rampā arī nav grūti izmērīt, nav risinājuma? iet tālāk, lūko degmaisījumu, devēju un aktuatoru darbību, pieslēdzot osciologrāfu ar tilpuma stangām nosaka sveču darbību, vai inžektori saņem signālu, vai kloķvārpstas un sadales vārpstu devēji sinhroni, temperatūras devējs vai gaisa masa tiek rādīta un utt.
kad to visu secīgi un sakarīgi dara, tad nesanāk tā ka maina strādājošas detaļas un rezultāta nekāda, tamdēļ kā auto elektronikas un diagnostikas meistars iesaku vērsties pie speciālista ar pilnvērtīgi nokomplektētu un strādājošu diagnostikas iekārtu kompleksu kurš precīzi noteiks defektu un nomainīs defektablo mezglu varu teikt apskaties spiediena varstu.ir tads verkitis ar gumijinu pie vakuma. ja darbina un nak benzins ara membrana beikta un lej pari.tas parasti daudziem autiniem. Aizbrauc Dobelē uz Auto firmu Raivo, lai uztaisa diagnostiku un pasaka, kas par vainu. Cik aukstā laikā pārstāj lekt? ··· Opel Astra: Opel Astra nelec - 2000 1.8 ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
noblokejas sturee ka atbloket un kapec noblokejas sture galvenais kapec braucot noblokejas sture nu bija viena riepa patuksa bet tapec jau nevar sture nobloketies
Un i nemeeģini ar tàdu braukt...tas var ļoti dārgi maksāt.!!!!! minēšu! kreisā riepa? Lej bākā ,,Nestes,,benzinu,motors pie maziem apgriezieniem neslēgsies ārā,un stūre nebloķēsies,tā tieši bija man,šādos gadījums ir vainīgs benzīna kvalitate,,,braucot pie maziem nedzirdi un nejuti,ka parstāj motrs darboties,rezultāta nedarbojas stūres pastiprinātājs.Iegrābos ar ,,Irsu,,ielieto benzīnu,tad ar,,Statoil,,tad ar ,,Lukoil,, benzīniem,kamer ieteica viena persona,lej no ,,nestes,,un broblēmas atrisinajās. ··· Opel Astra: Opel astra bloķējas stūre lasīt visu diskusiju (4 atbildes) »