Atslēdzās gāzes pedālis pie 2.5 tūkstoš apgriezieniem
Man ir 2005 gada toyta corola verso 2.0 motors dīzelis.Nevaru saprasts kāpēc pie 2.5 tūkstoš apgriezieniem atslēdzās gāze pedālis un paliek tukš gaitā .izslēdz motoru ´piedarbini no jauna un var braukt tālāk .kas varētu būt pa vainu var būt kāds zin
Rinkulis (2016-02-08 11:38)
2
Kā kas, tā DPF... :)
Tas pedālīts groza akseleratora pedāļa pozīcijas sensoru (pēc būtības tas pedālis ir elektronisks)...Pirmām kārtām es vainu meklētu tur. BET...tad kad tas joks notiek, nekaitētu paskatīties kompī, ko tas rāda...
Tāpat diez vai tu pats/i labosi....tāpēc serviss.
milums126 (2016-02-08 17:56) Iespējams varbūt sūknim vaina vai kāds relejs atsledzas
milums126 (2016-02-08 17:57) Ja iedegas oranžā motora lampa
janisb (2016-02-08 19:38)
3
Kompis saņem kļudu par kāda svarīga mezgla bojājumu un ierobežo apgriezinus, lai motoru nenokautu. Kļūdas var būd visdažādākas sākot no nepietiekama eļļas spiediena un beidzot ar bojātu turbīnu. Parasti uz paneļa iedegas arī kāda(s) informatīvas lampiņa(s).
Jāved uz servisu un jāslēdz pie kompja, kamēr motors nav līdz galam nokauts...
Svece (2016-02-08 22:29)
Ja problēmu var atrisināt ar naudu - tā nav problēma bet izdevumi. Žīdu anekdote.
Maršs uz servisu kamēr autiņš vēl nav nobiris pavisam.
av2 (2016-02-09 08:04) taa nav nekaada tipiskaa vaina.Personiigi es, savu muuzzu neesmu redzeejis taadu probleemu. bet piellauju, ka tas rezistors tajaa peaalla sensora var nodilt. Buutu gan momenta check engine lampinnai jaaiedegaas , .... Taapeec pareizi te saka, tak piesleedz diagnostiku.
Esari (2016-02-09 17:10) 1 ...sensors ar sūnu apaudzis, dēļ čunčināšanas...
usinjsh (2016-02-10 20:38) Klausi ko Janisb raksta. Kļūdas studijā.
Slapst nost pie 3000 apgriezienu (9)
Celt apgriezienus ar aukstu motoru? (6)