Dzinēja apgriezieni

Dzinēja apgriezieni - jautājumi un diskusijas

Celt apgriezienus ar aukstu motoru? (6)
Dzīvoju blakus intensīvai maģistrālei (50metri). Vai no rīta izbraucot uz tās varu celt apgriezienus aukstam dzinējam apm. līdz 3000-3500 apgr. lai iekļautos satiksmē? Audi A4 2.0 TDI .Vai tas nekaitē dzinējam?
Ar normālu eļļu nekas motoram nenotiks. Mašīna ir jāsilda, lai logi nesalst ciet. Dzinēja darba temperatūru mēra dzesēšanas šķidrumā - cilindru iekšpuse un virzuļi uzsilst uzreiz. izrēķini, cik degvielu iztērēsi ik rītu minimāli uzsildot dzinēju un cik maksās dzinēja nomaiņa, kad virzuļi notrūks
bet lai iekļautos satiksmē, nav jādzen līdz 3 tukst, pietiek ar 2, neesi vairs puišelis, lai skraidītu
Es vajadzības gadījumā īsi paceļu kā Tavā gadījumā, tikai no stāvvietas, lai plūsmā 70 km iekļautos, nekas nav nobiris un arī nenobirs pie īslaicīgas slodzes. Ar 2.0 TDI uzmanīgi, īpaši ja PD motors. Siltā laikā nekas nenotiks slikts, bet ziemā gan ir iespējas visu "labāko" izdarīt šim dzinējam, īpaši, ja mums vidējais šādas a/m lietotājs eļļu lej lētāko, un maina to pēc eiropas intervāliem. Tātad iespējamie defekti - aprauts balansējošo vārpstu un eļļas sūkņa zobrats uz kloķvārpstas gala, kam seko vispārējs "zvaigznājs" dzinējam. Aprauts eļļas sūkņa piedziņas seškantis, kam seko vispārējs "zvaigznājs" dzinējam. Pie 300k noskrējiena izdilst sadales vārpstas, kam seko izdauzītas PD sprauslu sēžas galvā. Protams, ka PD sprauslas arī ar īpašu ilgmūzību neizceļas, īpaši pirmās Siemens/VDO (tagadējais Continental) versijas. ··· Dzinēja apgriezieni: Celt apgriezienus ar aukstu ... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
Paaugstināti apgriezieni Jeep Grand Cherokee (2)
Uzsilstot motoram līdz darba temperatūrai ,apgriezieni tukšgaitā 1200 apgr.min. 2,7 crd. Nokrītās tikai ieliekot ātrumā. Kas par vainu?
Ko tur daudz var dariit, ja uz aci neredz nekaadu vainu posmaa no gaazes pedaalja liidz reguleejamajam verkjim, kas nu tur uz taa dzhipa ir, tad brauc uz servisu, lai noregulee tukshgaitas apgriezienus. http://www.jeepclub.lv
Tur tēma tika cilāta, ieej, paskaties.
··· Dzinēja apgriezieni: Paaugstināti apgriezieni Jeep ... lasīt visu diskusiju (2 atbildes) –»
Lēkā motora apgriezieni (17)
Mašīnai VW Polo,2006.g., 1,2 benzīns, manuālā ā/k lēkā motora apgriezieni. Pārslēdzot no ātruma neitrālajā. motora apgriezieni nokrītas līdz 5-5,5 tūkst. gandrīz noslāpst, tad uzlec līdz 9-8 tūkst. un tā arī paliek. ...
pie 5000 nekas nenoslaaps.Pie 500 varbuut. Pie 9 tūkstošiem jau tādu Polo motoriņu var ātri vien nokaut ... Man, nez kāpēc, liekas, ka šeit nav runa par tūkstošiem, bet simtiem + reizinātājs. Tam Polo vispār uz tahometra ir 9000? Un pie 5000 jau neslāpst! Varētu slāpt pie 500.
Nezinu vai šim auto ir, bet izklausās pēc lambda zondes. Vismaz ir bijusi līdzīga pieredze ar benzīna motoru citas markas auto.
Kas tas par servisu, kurā saka-" Viss kārtībā!" ? 😁 Ir piedzvota līdzīga situācija uz COLT 1,3 motoriņa. Lēkāja 650-850, nomainīja aizdedzes sveces uz jaunām un motors palika mierīgs. Pārstāja lēkāt un palika tukšgaitā 550 apgriezieni. ··· Dzinēja apgriezieni: Lēkā motora apgriezieni lasīt visu diskusiju (17 atbildes) –»
Auto (Jaguar) raustās kamēr auksts (7)
Iegadajos auto [jaguaru],pielaist var bez problemam,bet kamer uzsilst motors raustas,maina apgriezienus un slapst nost. Kad ir uzsilis ,tad strada normali,kas ta varetu but par problemu.
Mīļo cilvēciņ, kas tev par kazuāru, vai kā viņu tur? Zooveikalā pirki? Kāds dzinējs, gads? Nomaini degvielas padeves sensoru! Taka tagad lauka paliek augstaks laiks vins sak glukot un padod nepareiz degvielu. ja nav fault codes , tad truukst degviela. Filtri, suuknis utt Kas tas par degvielas sensoru?
Pārbaudi dzinēja temperatūras devēju. Kaut kur lieku gaisu sūc ieplūdes kolektorā. Principā daudz kas tur var būt.
Ja tu cilvēk neko nejēdz no mašinas tad nelien tur iekšā, tikai lielākās auzās sabrauksi. Brauc uz dīlera servisu, lai taisa diagnostiku un tad varēsi domāt ko un kā tālāk remontēt... ··· Dzinēja apgriezieni: Auto (Jaguar) raustās kamēr ... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) –»
Nesilst, lēkā apgriezieni (7)
1.tātad tā opel zafira 2003g 1.8 b/g. No rīta iedarbinot kādu brīdi lēkā apgriezieni no 500-1500. pastrādājot minūtes 3-5 atkarībā no āra temperatūras normalizējas.2.pirms braukšanas tiek sildīta aptuveni 10 minūtes lai ...
Neviens auto, arī vismodernākais, atrodoties dīkstāvē neuzsilst. Tam jābūt, vēlams - vienmērīgā, kustībā :)
Nopērc fordu. Sapratīsi, kas ir problēma
apgriezieni lēkā drosele brīvgaitas nav, plus pečka nesilda termostats ... jāiet kārties ... leišu mašīna vai itāļu ? Apgriezieni - vajadzētu degt kļūdas lampiņai , bet torgači to amputē ... Siltums - jāatsakās no ieraduma aukstam motoram slēgt pečkas motoru - vispirms jāpārbauda termostata darbība , gāzes iekārtas reduktora apsildes pievienojums , pulverīšu bēršana dzesēšanas sistēmā ... jeb katram pavāram nevajadzētu palikt par celtnieku. Ja "datčiks" rāda vismaz 85, tad termostats kārtībā. Ja tas būtu bojāts, tad arī 85 nebūtu.

Salona apsildes sistēmā tur, zem paneļa, ir vārsts, kas regulē gaisa plūsmu - kad silts, kad auksts. Gadās, ka izregulējas tā pievads un vārsts līdz galam neatveras, kaut arī regulēšanas uzgriezta uz maksimālo - līdz ar to salonā nāk arī aukstais gaiss. Pietiek, ja pievads "nenostrādā" pareizi kaut vai par dažiem milimetriem.

Bet vispār - Zafiras salonam ir liels tilpums un to visu iesildīt nemaz tik ātri nevar. Katrā ziņā arī ar 10 km nobraukšanu nepietiks. Silts gaiss var nākt, bet visam salonam tas būs par maz.
Kad kādreiz braucu ar vecu benzīna kapsētu, tad tas brīvgaitā sila pat -25 grādos.
Jaunie auto gan ir daudz ekonomiskāki.
Bija man viens jauns mazlitrāžas dīzelis - tam ziemā pie krustojuma varēja redzēt kā krīt motora temperatūra :D
··· Dzinēja apgriezieni: Nesilst, lēkā apgriezieni lasīt visu diskusiju (7 atbildes) –»
Paugstinati apgriezieni braucot (11)
problemas ar apgriezieniem Man ir mitsubisi carisma 1996 g mpi iesprice.. Bija parkarseta. tagat gredzeni nomainiti, galva noslipeta, varsti pieslipeti it ka viss kartiba, pilec arij ka pulkstentins. Bet problema rodas braucot, nenormali ...
Ja automāts,tad kārbas defekts,nevis lambdas vai masas mērītājā...
Ja mehānika,tad... galvā,vai tahometrā :D Kaut kā neticās ka nevarētu nesaprast sajūga defektus...
Ja būtu sajūgs, ilgi nepabrauktu - nosvoltu un stop. Vai ta pirms tam bija savādāk? Ir braukts ar kaut kādu folksvāgenu - tam tāpat bija - tāds motors. Mazmotoriem tā esot - kārtīgi jāgriež, lai dabūtu jaudu, līdz ar to arī attiecīgi ātrumkastes pārnesumi. Motora apgriezieni ir merhāniski saistīti ar riteņiem un ceļu, starp moturu un ceļu ir 2vas vietas kur var "pacelties" apgriezieni zūdot saķerei - sajūgs un riepas. Ja sajūgs ok un riepas nespolē tad tev vienkārši ir "īsa" kārba, iespējams autiņš taisīts "sportiskāks" vai dragreisiem... Pēc tā kā pasniegts ... slīd sajūgs ... a)spolē
b)slīd sajūgs
c)devējs atliecies un apgriezienus rāda nepareizi
d)remontētājs tev īsāku kārbu ielicis...
··· Dzinēja apgriezieni: Paugstinati apgriezieni braucot lasīt visu diskusiju (11 atbildes) –»
Atslēdzās gāzes pedālis pie 2.5 tūkstoš apgriezieniem (8)
Man ir 2005 gada toyta corola verso 2.0 motors dīzelis.Nevaru saprasts kāpēc pie 2.5 tūkstoš apgriezieniem atslēdzās gāze pedālis un paliek tukš gaitā .izslēdz motoru ´piedarbini no jauna un var braukt tālāk .kas varētu ...
Kompis saņem kļudu par kāda svarīga mezgla bojājumu un ierobežo apgriezinus, lai motoru nenokautu. Kļūdas var būd visdažādākas sākot no nepietiekama eļļas spiediena un beidzot ar bojātu turbīnu. Parasti uz paneļa iedegas arī kāda(s) informatīvas lampiņa(s).
Jāved uz servisu un jāslēdz pie kompja, kamēr motors nav līdz galam nokauts...
Kā kas, tā DPF... :)

Tas pedālīts groza akseleratora pedāļa pozīcijas sensoru (pēc būtības tas pedālis ir elektronisks)...Pirmām kārtām es vainu meklētu tur. BET...tad kad tas joks notiek, nekaitētu paskatīties kompī, ko tas rāda...
Tāpat diez vai tu pats/i labosi....tāpēc serviss.
...sensors ar sūnu apaudzis, dēļ čunčināšanas... Iespējams varbūt sūknim vaina vai kāds relejs atsledzas Ja iedegas oranžā motora lampa ··· Dzinēja apgriezieni: Atslēdzās gāzes pedālis pie ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Slāpst nost pie 3000 apgriezienu (9)
Biju izbraukājis pilnīgi tukšu bāku, ielēju divus litrus, pieleca, bet kā iedod gāzi, tā uzreiz slāpa nost, pielēju vel 3, tas pats, pielēju vel 5, uz maziem apgriezieniem viss labi, bet kā uzdodu vairāk gāzi, un spidometrā ...
Labdien!
Iemesli ar būt dažādi, bet viens no galvenajiem un vienkāršākajiem varētu būt tas, ka izbraucot tukšu bāku, ierāva degvielas sistēmā netīrumus. Jeb kurā bākā, dibenā ir diezgan daudz netīrumu, kā arī paliek kondensāts. Izbraukt tukšu bāku nav labi. Ziemā vispār ir jācenšas turēt bāku pēc iespējas pilnāku, jo tad daudz mazāk veidojas kondensāts.
Lai arī dzinējam ir degvielas filtri, vienalga kaut kādi netīrumi vai arī kondensāts tiek cauri.
Pie maziem apgriezieniem dzinējs strādā normāli, dodot virsū apgriezienus, netīrumi aizsprosto degvelai ceļu, sāk zust jauda.
Iespējams, būs jātīra degvielas sistēma.
Tas ir mans personīgs viedoklis. Varbūt kāds savādāk domā, nezinu.
Kam tu tos divus litrus ielēji? Izbrauci tukšu bāku, sistēmā ierāva visus tos su, kas bākā pa apakšu kūļājās, pielēji 2l atšķaidīji su, ierāvi sistēmā, tadgad visi filtri aizd*%$ti un nespēj cauri izlaist tādu apjomu degvielas, kas nepieciešams motoram lai ietu ar 3k.
Maini/tīri degvielas filtrus...
Piekrītu algoritmam sākt ar diagnostiku. Ir automobiļi, kuru dzinēja vadības bloks, pie zināmiem gļukiem (tai skaitā degvielas padeves pārtraukuma) pāriet diētiskajā avārijas režīmā, kurš ļauj kaut cik kustēt, bet tas arī viss.
Tālāk jau var skatīties netīrumu vainu, atgaisošanu, spostītos sūkņus... utt
Sāc ar vienkārši, piemēram paskaties vai nav aiztirsts sietiņš pie bākas. ··· Dzinēja apgriezieni: Slāpst nost pie 3000 ... lasīt visu diskusiju (9 atbildes) –»
Opel astra h 1.7 cdti 74 kw uzceļas apgriezieni (12)
Labdien..man ir opel astra h 1.7 cdti 74 kw,2005.gada,reizēm braucot izņemot no ātruma uzceļas apgriezieni līdz 4,spaidu gāzes pedāli bet nekas nekrītas,ieliekot ātruma iet normāli, bet izņemot no ātruma atkal rēkoņa,citreiz ...
Ja tas notiek tik reti - gan jau kāda klejojoša elektroniska kaite. Tādu praktiski neatrast - pieņem kā neizbēgamu līdz kļūs par pastāvīgu problēmu. Savādāk tik tērēsi naudu bez jēgas, var arī paveikties, bet tā būs loterija. man bij pretēji neuzdevās gaze ,visu laiku mazi apgriezieni .ari tāpat pabrauc un pāriet .datorā esot kļūda ,vaigot noņemt .man tikai 2l motors bet noteikti tāpat elektroniskā gāzes padeve Varbūt kruīzkontrole neizslēdzas ... Ja dīzelis sāk iet uz pilniem apgriezieniem, nāk prātā tikai "degvielas" / eļļas iesūkšana caur motora ventilāciju turbīnā, bet to (nekontrolēto sadegšanu) parasti nevar tā vienkārši apturēt, kā tikai ieliekot ātrumā un noslāpējot.

Vai nav ievērojami paaugstināts eļļas līmenis?

Vecākiem 1.7 motoriem (ISUZU), caur/gar galvu iet degvielas padeve, un ja pēc motora galvas remonta nebija kārtīgi saskrūvēts, dīzeļdegviela var nonākt eļlošanas sistēmā, kas arī ir iemesls paaugstinātam eļlas līmenim.
Nomaini lambda zondi ··· Dzinēja apgriezieni: Opel astra h 1.7 cdti 74 kw ... lasīt visu diskusiju (12 atbildes) –»
Dzinēja apgriezieni (5)
Sveiki.Man ir Opel astra 99.g.1.6benzins,automats.Vai tas ir normali braucot uz 50km.st.pa pilsetu un apgriezieni rada 1.500,bet uz 100km.st.braucot apgr.rada 3000.vel man ir Chrysler voyager 3.3l kurs uz 50 km.st.apgr rada 1000,bet ...
ja ar tresho atrumu brauc100 var raadiit,par automätiem nezinu, bet jäbut lielam benz pateerinjam. apmainiit abas ptre a ar parasto kärbu. A es nesapratu kur te sāpe? Manuprāt ja degvielas patēriņš ir normas robežās, tad kāda starpība vik ātri griežas tas verķis? Un nevajag salīdzināt 1,6 litrus ar 3,3 litriem. Tur jau ezim pat skaidrs ka būs citādāk. Mazāka dvēsele, ātrāk tai jāgriežas. Bet tie cipari 1,6 litriem ir aptuveni tādi paši kā mehaniskaijai kārbai ar apmēram tādu pašu benzīna kapsētu kā piedziņas elementu. Es pat teiktu viss ir štokos. Viss atkarīgs no tā vai visi pārnesumi tam Opelim slēdzas. To tak vari saprast CIK reizes kārba slēdzas. Opelim droši vien 4-robu automāts, jāslēdzas būtu 3 reizes. 1.6 ecotec ir pats draņķīgākais dzinējs, tīri pēc dzinēja uzbūves, tā resurss ir kādi 200 tūkstoši, tad sākas eļļas tērēšana, bet JĀ, 3000 rpm ir normāli, jo tik mazam motorītim kaut kur tas griezes moments jādabū un atšķīrībā no virzuļa gājiena un sešiem cilindriem tavam ChrYslerītim, opelis (šoreiz auto, ne peļuka vectētiņš:) ), to iegūst uz apgriezienu rēķina. Tam jācīnās ne tikai ar vadītāja braukšanas stilu, bet vēl ar pašas AT kārbas hidropārvadu, kura lietderības koeficients ir kādi 95%, ir ko pasvīst:) kaarba sleedzaas normali vispaar? Ja vari just, kad paarsleedzaas .Ja nejuuti, skaties uz tahometru.Man tomeer sskkiet, ka 3000 rpm ir pardaudz braucit uz 100 km/st , lai kaads motors tur buutu. Nu ja neesi ielicis kautkaadaa sporta rezziimaa to kaarbu. Ja ir iespeeja pasleegt to kaarbu manuaali, apskaties, vai tiessaam ir visi aatrumi. ··· Dzinēja apgriezieni: Dzinēja apgriezieni lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu