Kvēpu filtrs
Gribu pirkt jaunu Renault-Captur, bet nevaru izšķirties, vai ņemt benzīnnieku vai dìzeli. Jo dīzeļiem esot tie nedabīgi dārgie kvēpu filtri. Sakiet, lūdzu, pajaunu dīzeļauto saimnieki - kāda ir Jūsu pieredze ar kvēpu filtriem?samiiljotaajs 1 180000 km nobraukti ar 1,6 Renault dīzeli, nav problēmu.
Cukurvirietis
Samiiljotaajs
Vai kvēpu filtra tīrīšanos kaut kā sajūti un vai tas neapgrūtina?
Geisha Kaut kas man bija ar to kvēpu filtru. Autiņš leca kā varde. Meistars saveda kārtībā un tagad braucu un priecājos.
Cukurvirietis
Geisha
Kāda modeļa auto tas bija?
Cafe_Noir
citi "izravē", citi atstāj. man atstāts - ielēju attīrītāju, viss kārtībā.
nedabīgi dārgi nav, visi kvēpu filtri ir dārgi.
Cukurvirietis Nu dārgs tas kvēpu filtrs ir - ap 1000 eiro maksā...
Astronaute Volvo V50 jālej attīrītājs ik pa 60,000 km. Izmaksāja 140 EUR. Filtrs neaizsērē, ja riktīgi brauc. It kā jau pilsētā uz 50-60 km/h arī 5 ātrumā brauc labi, taču filtrs sāka aizsērēties. Tagad braucu 4. ātrumā, pa šoseju 5. (ne 6) un viss ir OK. Arī tehniskajā aizrādījumu par atgāzēm nebija. Jauākām par 2014. laikam tehniskajā pārbaudīs vai filtrs ir vietā.
Cukurvirietis 1 1 Nu es plānoju pirkt piecu, ne sešu pārnesumu auto, un pa šoseju braukt 85-95 km/h robežās.
JurisK Divi bmw - 4 un 3 gadus veci pirkti. Pirmajam pie apm. 200000 iedegaas signalizaacija par kveepu filtru - Wess iztiirija par apm. 50eu, taalaak nobraucu liidz gandriiz 300tkst un taa arii paardevu. Otrajam pagaidaam ap 180tkst. nobraukums - viss OK. Abi automaati, lielaakoties ekonomiskaa rezhiimaa braukti. Nelej ´´soljkji no trubas´´ - tad probleemu nebuus! Nu jaa, motors arii jaauzpasee -sliktas diizes pirmais kveepurashanaas iemesls. Bet taa, ja baidies - njem benziinu.
krumins 1 3 Ja gadaa nobrauc mazaak par 50 ooo km tad vispaar nav jaapeerk diizelis, benziins izmaksaas visaadaa zinaa leetaak.....
Aldis211
1
Iesākumam izdomā,cik lieli attālumi jābraukā,un pārsvarā pa kurieni.Dīzelis mīl apgriezienus,ja dod ogles virsū,lej eļļas kas paredzētas dzinējam ar kvēpu filtru,problēmu lielu nav.
Ja esi mierīga stila braucējs- tad benzīns.
jollyroger 95000 km, pāris reizes iedegās "continue driving, dpf filter full". Parasti tas neietekmē nekādi, kā tikai pēkšņi uzlec mazliet degvielas patēriņs uz kādām 2 minūtēm. Ja taisies sēņot un regulāri vilkties uz 70 ar 5 robu, vai braukt mazāk par 10 km dienā, tad dīzelis nederēs.
Cukurvirietis 1 Taisos braukt 5-7 reizes mēnesī no Tukuma uz Rīgu un 1-2 reizes mēnesī no Tukuma uz Liepāju. Pārējais īsi braucieni pa Tukumu, bet daudzas dienas auto arī stāvēs nekustināts. Nu pa šoseju man labāk patīk 90 km/h, nevis 100-110 km/h kā daudziem citiem.
Rinkulis Tagad gana populāri ir ņemt benzīnniekus un nogāzēt viņus. Oficiālie dīleri arī piedāvā tādu pakalpojumu. Tā kā dīzis pēc noklusējuma būs drusku dārgāks par benžu, tad varbūt tas pat ir izdevīgāk. Tik nu nederēs motors ar tiešo iešprici...es neiznu, kas tur tiem reno darās ar benžukiem.
Cukurvirietis 1 Nu jā, bet man tieši patīk dīzeļmotora murrājošais rūcieniņš un pārliecinošā vilkme.
janisb 1 Īsi attālumi, viegla kāja = kvēpu filtra ātra nāve, smaga kāja vai lieli attālumi problēmu par kārtu mazāk, bet reno labāk nepirkt pat jaunu...
Cukurvirietis Kas tad vainas Renīša Captur modelim???
Snowagain
1
Cien. JanisB kungs - pamatojiet savu viedokli kāpēc nepirkt Reno?
Kvēpu filtram nav nekādas vainas, izņemot, ja automašīnu ekspluatē 100% pilsētas režīmā. Tad ar viņu reizi pa reizei jāaizbrauc uz Liepāju un atpakaļ. Kvēpu filtrs attīrās(reģenerējās) braucot ar vienmērīgu ātrumu, pie motora apgr. 2000 - 2500.
Kas nāvē kvēpu filtru - "bubināšana", pilsētas režīms, netīŗs gaisa filtrs (pie mūsu putekļiem jāmaina pie 10000km nobraukuma), veca eļļa(pie mūsu nekvalitatīvās degvielas rekomendēju mainīt katrus 10000km vai reizi gadā), neatbilstošas specifikācijas eļļa, bojātas sprauslas un bojāta dzesēšanas sistēma (termostats).
Ko silti iesaku visiem - nepirkt a/m ar AdBlue sistēmām, tās ir problēmas jau uz rasējuma.
P.S. Kvēpu filtri arī vairs nav kosmosa cenā, analogie (ne pe dīlera) maksā ap 300 EUR.
Snowagain
Un vēl - pašam ir 2 auto ar kvēpu filtriem (160000km (2012.g) un 50000km (2015. g.)) un uzņēmumā ir vēl 4 gabali. Nav bijušas problēmas.
Kad pārdevu savu veco a/m ( 2007. g. 200000km) kvēpu filtra piesārņojums bija 3%.
Visas a/m tika pirktas jaunas salonā.
rOBoTists Manam kvēpu filtram pie 220000 sākās problēma. Atrisināja izgriežot. Zinu ka vajadzētu pirkt jaunu, bet atgāzes saregulēja, tagad ir gandrīz tādas pašas kā ar DPF iekšā un TA arī neko neteica un neredzēja. Taisīja Jonix no www.remap.lv
OJSimpsons Reāli nomocījos, mainīt pret jaunu 2007. gada opelim, neadekvāti dārgi, izgriezu nahren, dabūju vēl kompi pārprogrammēt, un nav ideāli... t.a. 2.gadu izziet, bet ja kāds jēdzīgāks auto pat nezinu ko ieteikt 2016-07-05
Jurijs29 1 Es ņemtu benzīnnieku. Dīzeļi ir ļoti skaļi un nemaz nav tik ļoti ekonomiski kā runā un raksta. 2016-07-24
Atbildes 1 līdz 22 (kopā 22) |
Auto kvepu filtru tirisana dizelim (9)
Kvepu filtra izgriesana Toyota Avensis (12)
Kvepu filtrs un edrive Volvo c30 (2)
Kvepu filtrs. (15)