Renault Captur
Renault Captur tehniskie dati
Renault Captur kvalitāte
Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Renault Captur ražots 2019. gadā | |||
2022 | 3 gadi | 3.1% / 4.74% | 24. no 121 |
Renault Captur ražots 2018. gadā | |||
2022 | 4 gadi | 3.1% / 4.74% | 24. no 121 |
2021 | 3 gadi | 4.0% / 5.57% | 28. no 129 |
Renault Captur ražots 2017. gadā | |||
2022 | 5 gadi | 6.8% / 8.14% | 50. no 120 |
2021 | 4 gadi | 4.0% / 5.57% | 28. no 129 |
2020 | 3 gadi | 4.6% / 5.99% | 35. no 129 |
Renault Captur ražots 2016. gadā | |||
2022 | 6 gadi | 6.8% / 8.14% | 50. no 120 |
2021 | 5 gadi | 6.1% / 9.29% | 19. no 129 |
2020 | 4 gadi | 4.6% / 5.99% | 35. no 129 |
Atsauksmes par Renault Captur
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 65`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.2 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2022 (auto vecums 6 gadi) | Lietošanas ilgums: | 6`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 4.2 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 600 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Smuks!
Tā, ka iegādājās sieviete, šis bija ļoti svarīgs kritērijs. Nu ir kaut kāds franču auto šarms.
Paaugsts: ja ar priekšējo buferi (zemākā vieta) tiek pāri, tad nebūs problēmu. Ērta iesēšanās, nav "jālien" iekšā.
Jaudīgs (110 dīzeļa zirgi). Ja atslēdz ECO režīmu, nav problēmu paātrināties.
Ja kāds ir Grētas Tunbergas fans: auto gādā par ekoloģiju, norāda, kad jāpārslēdz ātrumi, kaut ko tur vēl dara. Bet Grētas režīms ir atslēdzams :)
Viegli vadās: elektriskais stūres pastiprinātājs ar mainīgu pastiprinājumu: pie maza ātruma stūre viegla, ātrākā režīmā stūre stingrāka. Monitorā uzrāda āra gaisa kvalitāti: kam tas vajadzīgs, nezinu, bet interesanti.
Bagāžnieks 2 stāvos ar pilnu rezerves riteni.
Alumīnija durvis, plastmasas spārni: mazs svars (un nodoklis), mazāk iespējas rūsēt.
Īsti nepatīk klimata kontroles darbs.
Līdz 2016. gadam multimediju sistēma neatbalsta Android Auto.
Iegādes gads: | 2018 (auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums: | 40`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Mazs ceļu nodoklis - vien 12 eiro. Neliels degvielas patēriņš - ap 5-6 litriem dīzeļdegvielas. Dators gan rāda vēl mazāk (4-5 l), bet ar pilnās bākas metodi sanāk, kas sanāk. Auto pa mūsu ceļiem ripo gana mīksti, un ir maķenīt augstāks par ierindas vieglo. Tas atvieglo dzīvi uz mūsu ceļiem. Apvidnieks gan tas nav, pat krosovers-nē.Tāds piepacelts vieglais. Taisni tas, kas vajadzīgs. Redzēt plūsm, pāri citiem, un nesatraukties par nelielām grambām - to šis auto piedāvā. Un nav jāmaksā par 4X4. Pagaidām veicu regulārās apkopes, lietoju ražotāja ieteikto motoreļļu, un pildu kvalitatīvu degvielu. Un autiņš kalpo. Redzēs, kā būs uz priekšu.
Pašlaik nesūdzos.
Renault Captur - jautājumi, diskusijas
Gribu pirkt jaunu Renault-Captur, bet nevaru izšķirties, vai ņemt benzīnnieku vai dìzeli. Jo dīzeļiem esot tie nedabīgi dārgie kvēpu filtri. Sakiet, lūdzu, pajaunu dīzeļauto saimnieki - kāda ir Jūsu pieredze ar kvēpu ...
Kvēpu filtram nav nekādas vainas, izņemot, ja automašīnu ekspluatē 100% pilsētas režīmā. Tad ar viņu reizi pa reizei jāaizbrauc uz Liepāju un atpakaļ. Kvēpu filtrs attīrās(reģenerējās) braucot ar vienmērīgu ātrumu, pie motora apgr. 2000 - 2500.
Kas nāvē kvēpu filtru - "bubināšana", pilsētas režīms, netīŗs gaisa filtrs (pie mūsu putekļiem jāmaina pie 10000km nobraukuma), veca eļļa(pie mūsu nekvalitatīvās degvielas rekomendēju mainīt katrus 10000km vai reizi gadā), neatbilstošas specifikācijas eļļa, bojātas sprauslas un bojāta dzesēšanas sistēma (termostats).
Ko silti iesaku visiem - nepirkt a/m ar AdBlue sistēmām, tās ir problēmas jau uz rasējuma.
P.S. Kvēpu filtri arī vairs nav kosmosa cenā, analogie (ne pe dīlera) maksā ap 300 EUR. Kaut kas man bija ar to kvēpu filtru. Autiņš leca kā varde. Meistars saveda kārtībā un tagad braucu un priecājos. citi "izravē", citi atstāj. man atstāts - ielēju attīrītāju, viss kārtībā.
nedabīgi dārgi nav, visi kvēpu filtri ir dārgi. ··· Renault Captur: Kvēpu filtrs lasīt visu diskusiju (22 atbildes) »