Tipiskās ķibeles wv passat 2003

Tipiskās ķibeles wv passat 2003Kas būtu jāskatās un kam būtu japieverš lielāka uzmanība perkot wv passat 2003.g. 1.9.TDI B5+ modeļa auto ???

Horacio (2016-11-05 16:54)    1 tur jāslēdz kompis klāt, jāskatās kuzava ģeometrija, savirze, slēdzenes, kārba, suporti un protams dzinējs. tamdēļ par samaksu to dara servisos

kvarts (2016-11-05 18:45)  3 1 Tagad jaunas mašinas sviestmaizi maksā, vismaz gadus 5 ir cerības nobraukt, ko ar šrotu iesāksi.....

Kasparsss33 (2016-11-06 09:37)    2 Esi gatavs par taadu pasaatu maksaat 4000€???

usinjsh (2016-11-06 18:04)      "Kas būtu jāskatās un kam būtu japieverš lielāka uzmanība perkot wv passat 2003.g. 1.9.TDI B5+ modeļa auto ???" Cilvēks jautāja un kādas izsmeļošas atbildes no rakstītājiem:))
Skaties vizuālo lai nav pārāk sarūsējis. Gan jau pārējo pa kapeikām sačibināsi. Dārgākais prieks remontam šim auto laikam ir priekšējais tilts. Bet nav jau tik traki. Teiksim tā ir virsbūve, ir auto, nav virsbūves, nav auto.

SaSts (2016-11-06 19:49)      ja patīk, tad jāpērk. Normāls variants, daudz vietas, lēts ekspluatācijā. Tipiskās ķibeles varēs novērst gandrīz jebkurš serviss.

Gunadijs (2016-11-06 21:31)    1 parastas vainas sim modelim ir durvju sledzenes,logu pacelaji ,tandemsuknis,aizmugures vaks pikapam ruse,komfortbloks medz nobeigties,un prieksejie lukturi biezi japule,stures reikai arii japievers uzmaniba.

av2 (2016-11-06 23:04)    1 vecaakas par 10 gadiem ir....90% gadiijumos - izmesta nauda. Jo, par to, ko samaksaasi peerkot, apdrossinot, peec tam remontos, velreiz remontos , detajaas utt vareeji braukt ar pilniigi jaunu autinnu. Jaa, varbuut netik lielu, vai ar mazaak navarotiem , bet JAUNU ! Un tie vecaa autinna navaroti peec 10 gadiem arii buus tikai probleemas, un veel tehnaloggiski novecojussas probleemas :( Nnem kaadu korejas razzojumu, un veel buus 7-10 gadu razzotaaja gartantija.
Par jautaajumu - motors ( vecs diizelis - brrrr ) , sajuugs , piekare,kuzovs , ritennu lennki , viss salonaa, kas kustaas ar elektriibu utt.

Snowagain (2016-11-07 14:49)    1 Nekāda prieka, tikai izdevumi. Noskrējis būs ap 500k kilometru - jau braucoša lūžņu kaudze.
Tātad standarta defekti - dubultmasas spararats, VDO (Siemens) PD sprauslas, priekšējā piekare, vēlākiem modeļiem elektriskās stāvbremzes, arī māte korozija dos par sevi zināt. Ja vēl paņemsi ar DSG kārbu, vispār ziemassvētki. Neizbrauksi no servisa. Īsāk sakot servisu sapņu auto. Iesaku iegādāties servisa abonementu un maiņas auto ;).
Pilnīgi pievienojos av2 kunga viedoklim, ka šāds auto ilgtermiņā ņemot sanāk jauna auto cenā. Ņem kādu korejieti, francūzi, vai to pašu Dacia (Sandero Stepway), būsi laimīgs.

merglis (2016-11-12 15:18)      gruti jau pateikt,pirmas jau pabrauc par redeli ja iespeja,ja ne izkustini katru sturi vismaz zinasi vai vienadi amisi ruka.dumosanu,elas paterinu nepateiksi.nu ka saka kompis jau tikai elektropniku nosaka,nu atgazes ar .bet elas paterinu nezinasi.paspaidot sajugu varbut izmainas dzirdesi,nu ir daudz ko skatities, bet ja auto patik un sirds karo janem.esmu nemis tadus autinus kam pat viena puse salona var redzet.bet sametinaju sataisiju vis okei. mvienigi meita atnema.

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu