MAGNUFUEL
Kādas ir jūsu domas par jauno degvielas ekonomijas sisstēmu MAGNUFUEL ,kas darbojas uz magnētu princpa?LaskovijMerzavec (2016-11-30 23:27) Da atslabstiet! Driz lielākā daļa būs elektromobiļi. Un vecās mašinas vares nodot lūžņos
labapa (2016-11-30 23:42)
2
nav jauna sistēma, ja proti angliski vari atrast jau pētijumus par to..
Ir automāšinas kurām tiešām ir bijuši uzlabojumi. bet lielākā daļa bez atšķirības, vai pat otrādi. Izlasi kaut vai ko paši raksta līdz 5 zs papildu jauda. Ja Tev ir Subaru ar 240 z.s Tu jutīsi jaudas atšķirību.
Kā arī teksts LĪDZ 20 procentiem degvielas ekonomija, ko tad tie 5 zirgi ēdīs. lab uzsvars uz to LĪDZ. tas jau Tev pasaka nesapņo. Nu lūk tāds mans vērtējums.
janisb (2016-12-01 00:41) 2 lohatrons...
Lince (2016-12-01 00:42)
1
1
Tadi izgudrojumi ir vismaz 3 man zinami, kas darbojas uz degvielas automu sakartosanu.
Bet es tiesam nespeju atcereties, to nosaukumus.
Un lai butu jega no tiem, tad jabut drosam, ka tur nav iebasti magnetini, kas izkekseti no kadiem skanruniem. Tur jabut magnetiniem ar atskirigu stipribu starojuma, kas to padara par tadiem. Nakamais knifins ir tam kad nepietiek uzkabinat vienu uz ienakoso degvielas cauruliti.
Ari caurulite nedrikst but metaliksa, jo ta nojauks un samazinas jaudu.
Viss labak tas darbosies ja tos uzliksi uz katra cilindra iepludes slaucinu.
Esmu vienu reizi dara busu apkaris ar tadiem, un reali bija ietaupijums, bet neko baisais.
Uz 100km nobraucienu videji ietaupiju 0.75mg degvielu.
Vai daudz tas ir, nezinu. Bet uz ilgaku laika posmu, jau ko manit vares.
Ir vel viens veids ka ietaupit degvielu. Ja kopa ar degvielu un gausu, tiek ievadits neliels mitruma daudzums. Jo reali tas samazina degvielu paterinu.
Piemeram ja brauciet lietaina laika, tas efekts darbojas pats no sevis, ja vien zem dzineja nav aisarga vaka, tad nav ietekme ne kada. Bet ja lietainais laiks jau ir tads ka braukt vaik caur daudz pelkem, efekte jau bus ka defekts, paterinu zina.
Lai ka, speciali skriet pirkt tos magnetinus, isti jegas nav, bet ar tiem jau slektak nepaliks.
av2 (2016-12-01 06:25)
1
Iekanomeet mikrogramus gan jau , ka var , bet, elementaari , 7x lielaks efekts ir ...jaaiemaacaas vienkaarssi ekanomiski braukt. Tam vislabaak noder ekonometers panelii, kas raada "dziivaja" pateerinnu. (nevis videejo uz 100 km) Un tas svaarstaas jau 2x-3x vairaak tikai nedaudz uzminot strauji. Bet ja llauj autinnam passam ieskrieties, staav nekustigs.
Senos laikus biju uztaisiijis parikti, kad motora atgaazes gaaja cauri bundulim ar uudeni , un tad uz varsu vaku tikai.. Uz 100 km nneema kaadu puslitru, un , jaa, motors ceela daudz labaak.Un taa arii bija ideja, lai jauda buutu lielaaka. Ekanomika tad nevienu neintreseeja sevisskki. Kaa peec lieta, vbai agraa riitaa, kad migla pamatiiga. bet tas biaj krievu motoram.
Un, pats peedeejais, man personigi ssitadi , ibj, ekanomisti totaali kriit uz nerviem. Deell vinniem notiek pietiekossi daudz avaariju. Taads pratveeders iestaajas joslaa, un..ripina,ripina, ripina... tai passa laikaa vissa iela brauc normaali. Visiem jaamaina nepaartraukti joslas deel taada idiota utt.
kuks10 (2016-12-01 09:54) Šis vienreiz jau bija..nekādas ekonomikas nav..vai tad auto rūpnīcas necīnās par degvielas ekonomiku..!?
estepat (2016-12-01 11:24) MAGNUFUFEL... Labāk degvielu pirms sadegšanas sasildīt ar infrasarkano starojumu, sakratīt ar ultraskaņu, un tad pievienot nedaudz 101grādīgu ūdens tvaiku ar nelielu spiedienu, lai pateicoties ūdenim degvielā varētu palielināt (bez detonācijas blakusefektiem) kompresijas pakāpi par dažām vienībām(~15/1) un tad fizikas likumi reāli nāks talkā loģiskajam degvielas ekonomētājam.(ieteikt jau sarežģītas lietas ir viegli, bet realizēt tās- gan ir baigais čakars;)
vilks28 (2016-12-01 11:46) Jā,jā daktera Levina magnētiskās saites aptin.
kvarts (2016-12-01 12:35) 1 figņa pilnīgāka, derīga absolūtiem muļķiem un kapeiku isējiem... fucking fuel economy...
Lince (2016-12-01 23:35)
Tas ekonomiskas brauksanas verkis jau nav slikta doma, bet ja tadu uzliek.
Notiek pretejais efekts. Degvielu taupot visu laiku luri uz to verki un ne suda nevero celu.
Un tagad rodas doma ka tiesi tadu meslu del ari notiek tas frontalas sadursmes.
Un nejau pasam vaditajam butu braucot jadoma par ekanomisku pedalu spaidisanu. Vinam ir bez starpgadijumiem jatiek no punkta A uz punktu B.
Bet visu to ekanomiju ir javeic modernai elektronikai. Vaitad tai, nav tiesi tads uzdevums?
Ta degvielas sildisana ir nedaudz smiekliga. Un vai tad benzinu taisies sildit?
Dizele gan varetu sildit, bet kad zinejs bus sasniedzis darba temperaturu, tad ari
sidis degvielu. Tam jau dizelu dzinejiem tos dagvielu filtrus liek motora nodalijuma.
Un ka tad to udeni sildisi brauksanas laika un vel uz 101 gradu, kas ir varisanas sakuma temperatura? Tak ne jau ar elektrisko udens kannu :)
Uz dizela dzineju, var ari ar metana gazes piespricu uzcelt jaudu un ne mazu.
Tikai tam ir blakus efekts, kas ari ir iemesls. Kapec to nepiekopj?
Palauties uz razotaja elektrikam uzkarem, nevaig VW jau pieradijis ir cik vini godigi to dara. Reno jau ar savu lauku ar to uzravas.
av2 (2016-12-02 07:58) https://www.youtube.com/watch?v=f2o5bI5Xhxk