Apdrošinātāja autoserviss vs nauda

Pēc autoavārijas aprēķinātās remonta izmaksas ir mazliet zem 2000€. Kas būtu labāk- ņemt naudu vai sūtīt uz apdrošinātāja piedāvāto autoservisu, ņemot vērā, ka jātaisa gan virsbūve, gan sasists šis tas no iekšpuses? Modelis nav populārs Latvijā, detaļas salīdzinoši grūti atrodamas LV.
Ir dzirdēts, ka autoserviss centīsies ietaupīt uz materiāliem un kvalitātes, bet nav pārliecības, ka remontējot pašai, varēšu iekļauties izmaksātajā naudā.

JurisK (2016-12-22 00:11)      Pat divu domu nav - tikai serviss!

kruumaajs (2016-12-22 00:14)      Ká var dot padomu nezinot kas tas par auto,kura gada izlaidums!?

Osits (2016-12-22 00:14)      Ja nav zināšanu tad labāk atdot lai paši taisa!
Jo paliksi bez auto un bez naudas! servisi ir dažādi!

Esari (2016-12-22 00:15)      Kas ir nepopulārs...- golfiņš...žigulis,vecais...?!

igam (2016-12-22 00:37)      Vislabak,pasam taisit,nauda atliek vel.

av2 (2016-12-22 01:46)      dabiigi, ja passam ir rokas/vieta/laiks - ietaupiisi naudinnu.Tavaa gadiijumaa gan....kas taa par dizzu nu naudinnu, bet tomeer.Paskaidrossu, pieeeram, ja jaamaina durvis , jaunas maksaa ap 700 , un taas ir plikas, nekraasotas durvis, bez primambasiem, kuras tik un taa jaakraaso, jaasaliek visi lorinni, stikli utt. Tajaa passaa laikaa vari nopirkt gandriiz pilniigi jaunas durvis, bet jau nokraasotas, ar visiem stikliem , lorinniem....par 300, no sasistas, un norakstiitas massiinas.
Bet ja pati to vissu nevari dariit,nav iemannu, nav vietas, nav laika , jeb nav savs meistars, dzen uz servissu. Miinuss tam ir....ka sataisiis vinni nu taa, kaa sataisiis, jeb , kaa paveiksies.Parasta kautko Tuudiigi nokraaso, aizmirst pielikt taisni utt.Pazaudee skruuviites .... Pluss stieps gumiju nejeegaa, jo vinniem ta poGuj, ka Tev vajag aatraak peec iespeejas.

Agatem9 (2016-12-22 01:57)    1 Ja ņemsi naudu, tad laikam zaudē 30 %.Neizmaksās Tev 2000Eur.

Snowagain (2016-12-22 08:28)      Tikai serviss, bet spied apdrošinātājus uz savu servisu!
Ja ņemsi naudā, pazaudēsi vismaz 21% (PVN), un no 1. janvāra vēl 30%, + tam visam "gemors" ar detaļu meklēšanu un visu pārējo.
Lai serviss sataisa, tad pārdod, jo, ja ir tā sasists, ka pat salons bojāts, tad sitiens ir bijis diezgan spēcīgs.

maran (2016-12-22 09:30)    1 Labāk remontēt servisā, jo katrs serviss cīnās par savu vārdu(normāls serviss), un vel 2 gadu laikā tev ir iespēja atbraukt ar pretenziju. Un otrkārt tu zaudēsi 21% no summas ņemot naudiņās. Uzraksti privāti kas par auto un kāda kompānija.

Agatem9 (2016-12-22 10:33)      Tikai servisā, Tev vajag rezultātu, viņu problēma kā to dabūt gatavu, jo apdrošinātāju kantoris novērtēja kādas izmaksas, tātad nevarēs blefot, ka dārgāk tomēr izmaksā, detaļas nevar dabūt un vēl nezin ko......Tev vajag auto saremontētu.Tas ir viņu darbs un pienākums.

zolidais22 (2016-12-22 11:12)      Servisā, jo var gadīties, ka parādās slēptie defekti, kas netiki piefiksēti apskates/ tāmēšanas laikā, tad serviss pats skaidrojas par papildus izmaksām ar apdrošinātāju. Un tavs uzdevums neparakstīt no servisa pieņemšanas aktu, kamēr viss nav ideāli - servisiem liela konkurence, apdrošinātājs tev iedos sarakstu ar 10 servisiem, tad jau papēti atsauksmes par tiem un izvēlies.

veejpuuta (2016-12-22 12:50)      Naudu var ņemt tikai,ja pats ar to remontu krāmējās un saprot mašīnu padarīšanas.Tad varbūt var iekļauties,un uz darbu izmaksu arī ietaupīt.Ja no autoremontiem nav jēgas,tikai serviss.

ahava (2016-12-22 16:53)      Ņemot naudā, pēc likuma Tu nesaņem PVN daļu. Ja servisu piedāvā apdrošinātājs viņš arī uzņemās atbildību par servisa kvalifikāciju, Tev protams jāseko tam ko serviss dara. Vari apdrošinātājam iesūtīt tā servisa tāmi kurā vēlies veik remontu. Izvēlies ko vēlies vēlies...

labapa (2016-12-23 12:59)      Pieredze. Ņem servisu apdrošinātājs piedāvā izvēli, ir no kā izvēlēties. Plusi Tu nekādi neesi iesaistīta naudas darījumos, līdz ar to nav daudz jācinās par garantījām utt. neveiksmīgā gadījumā. Mīnuss iespējams, ja Tev nesedz apdrošināšana īres auto tad jāmeklē aizvietotājauto. kas tomēr veido izmaksas Tavā budžetā.

Students02 (2016-12-23 19:03)      Tikai servisā!
Tev ir tiesības čikot līdzi servisa darba kvalitātei, par ko apdrošinātājs neatbild. Bet ja pamanīsi vai atradīsi ko tādu, ko servisā Tev nepasaka, vai kas liksies aplam, tā tūlīt pie apdrošinātāja, kāpēc viņu izvēlētais serviss krāpjas, slēpj informāciju, "neatklāj kārtis"! Apdrošinātājam jāsūta tad eksperts Tava auto remonta tehnoloģijas pārbaudei.

24gunti (2016-12-25 01:29)      Diemžēl,kā agrākos laikos,piespiedu,brīvprātīgi servis,apdrošinātāja izvēlēts kurš nekko nezin par termiņiem un tamlīdzīgām lietām!!!Paldies 100 idiotiem(bet tagad jau paši atzina ,ka tā viņus var nesodīti saukt!)

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu