Apdrošināšanas atlīdzība
Apdrošināšanas atlīdzība - jautājumi un diskusijas
Apdrošināšanas atlīdzība (15)
Iekļuvām satiksmes negadījumā kā cietušie. Mašīnai skāde maza. Apbraucējs mūsu krustojumā stāvošajai mašīnai aizķēra labo spārnu, nedaudz samīcīja, nobrāza, sasita lukturus. Problēma tāda, ka manam OCTA ...
Iekļuvām satiksmes negadījumā kā cietušie. Mašīnai skāde maza. Apbraucējs mūsu krustojumā stāvošajai mašīnai aizķēra labo spārnu, nedaudz samīcīja, nobrāza, sasita lukturus. Problēma tāda, ka manam OCTA ...
Ja CSnG esi atzīta kā cietusī puse, tad Tavam OCTA apdrošinātājam nav nekādas teikšanas, skādi sedz Vainīgā OCTA apdrošinātājs.
Lai vai kā es tomēr ieteiktu nobraukt tos 80 km. un remontēr apdrošinātāja ieteiktajā darbnīcā. Jo darbnīca savu naudiņu saņems tikai tad ja remonts būs veikts kvalitatīvi, par ko liecinās Tevis parakstīts Pieņemšanas/nodošanas akts, Var protams saņemt skādi naudā un saremontēt pie kaimiņa Kārļa, bet tā jau būs Tava atbildība. Ja ir savs serviss, noskaidrotu, cik tur maksā un tad attiecīgi uzzinātu, ko apdrošinātāji piedāvā. Apdrošinātāju serviss ne vienmēr ir tas labākais. Alise dzen guiņu pilnīgu.
Ja servisi ir apdrošinātāja partneri, tad automātā tas faktiski nozīmē ka tie izmanto apdrošinātāja aceptētas detaļas un tās būs tās, kuras būs lētākās, nevis labākās. Un loģiski ka apdrošinātās tāmi aceptēs bez iebildumiem, jo zinās, ka tā ir lētākā.
Kamēr savs serviss savam klientam tāmē ieliks vidējā vai virs vidējā cenu segmenta rezerves daļas. Un apdrošinātājam nāksies tāmi akceptēt, jo atkāti pateikt ka mēs vēlamies lai remontā izmantotu lētākā segmenta daļas apdrošinātajs nedrīkst. Jo apdrošinātājam ir jāsaremonte auto līdz stāvokli kas nav sliktāks kā pirms avārijas. Un jāpamato, kāpēc viņš pieprasa izmantot lētā segmenta detaļas. Un to izdarīt ir pagrūti normālam servisam, kurš strādā sava klienta, nevis apdrošinātāja interesēs. Zinu augstas klases auto krāsotāju, ar kuru apdrošinātāji vairāk nevēlas stradāt jo viņš neparakstās uz lētā gala auto krāsošanu. Bet tāmes ir spiesti apstiprināt ja klienti paši iet pie viņa. Loģiski būtu, ka nē! Gan apdrošinātāju darbības principa, gan inflācijas dēļ. Ņem pakalpojumu Sveiki! Protams, dzenat uz servisu un visu jums sataisīs. ··· Apdrošināšanas atlīdzība: Apdrošināšanas atlīdzība lasīt visu diskusiju (15 atbildes) »
Apdrošinātāja autoserviss vs nauda (17)
Pēc autoavārijas aprēķinātās remonta izmaksas ir mazliet zem 2000€. Kas būtu labāk- ņemt naudu vai sūtīt uz apdrošinātāja piedāvāto autoservisu, ņemot vērā, ka jātaisa gan virsbūve, gan sasists šis tas no ...
Pēc autoavārijas aprēķinātās remonta izmaksas ir mazliet zem 2000€. Kas būtu labāk- ņemt naudu vai sūtīt uz apdrošinātāja piedāvāto autoservisu, ņemot vērā, ka jātaisa gan virsbūve, gan sasists šis tas no ...
Jo paliksi bez auto un bez naudas! servisi ir dažādi! ··· Apdrošināšanas atlīdzība: Apdrošinātāja autoserviss vs ... lasīt visu diskusiju (17 atbildes) »