Renault espace 1.9 dīzelis motoram pazūd jauda

Ātrumu var uzņem līdz 70 pēc tam pazūd motoram jauda un neparādās. noslapejot un braucot alkal viss tas pats.

Marss1959    1 Izgriez vai nomaini sodrēju filtru

ute79      pie diagnostikas kompja sakuma japiesledz pirms ko griest ara

Marss1959      JA nav kur likt naudu, protams var

JurisK    2 Šitiem sodrēju filtru griezējiem būtu auto jakonfiscē!! Nespēj autinu uzturet - brauc ar sabiedrisko. Bet tā - klausi ute79 un rīkojies saskaņā ar diagnostikā uzzināto, jo iemeslu var būt daudz.

ute79      izgriezam kvepu filtru-joprojam nav jaudas,mainam turbinu -joprujam tas pats.diagnostika cik maksa? ja tomer vaina magistralaja sukni vai spiedieda deveja,tad ari griezam ara?

av2      ja nav diagnostikas fault kodu, tad vienkaarssi nav degvielas - fitri ciet, baakaa uudens , suuc gaisu kur no savienojumiem , degvielas suuknis mirst utt.
Izmetot moderna diizellmotora izpuuteeja sastaavdallas (DPF , SCR ,DEF ) , uz muuzzu degs panelii "check engine" , un apskati nekad neiziesi. Ja nu vieniigi atradisi kaadu , kas paarakstiis softu motora ECM.
Un, jaa, nevari uztureet tos modernos diizellmotoru autinnus ( jaa, 3x daargaaka uztureessana biezzi vien , kaa bendziinmotoram , vai vecaakam diizelim ) , jaannem vecaaks, vai...kaajinnaam.:(

etc    1 Būtu jāsāk ar diagnostiku. Ja izlien ārā kādas problēmas - sk.zemāk.
1. Kvēpu filtrs (DPF) ciet. Ir servisi, kur tos izmazgā/izgriež ārā/nomaina. Ja ekonomisku vai citu apsvērumu dēļ negribas ķēpāties ar filtra maiņu/tīrīšanu, var pamēģināt pie degvielas pieliet DPF tīrīšanas piedevas. Piedevas arī nav lētas, toties palīdz un turpmāk nav problēmu ar apskati, kā tas būtu filtra izgriešanas gadījumā.
2. Sprauslas ciet. Tas nozīmē, ka degvielu nesmidzina, bet "lej", kā rezultātā degviela nesadeg un paliek kvēpu filtrā = kurš rezultātā aizaug ciet. Seku novēršana -> sk. 1.p. + sprauslu maiņa + degvielas aparatūras pieregulēšana. Pasākums būs stipri dārgāks.
3. "Nosprāgusi" turbīna. Pats smagākais gadījums. Palīdz tikai remonts specializētā servisā. Var likt jaunu (apm. 1 k EUR) vai restaurēt veco (apm. 500 EUR).
4. Viss augstāk minētais. Šajā gadījumā ieteicams vairāk nemocīties, auto pārdot uz detaļām un iegādāties citu. Remonta izmaksas stipri pārsniegs maģisko ciparu 1 k EUR, ko vēlāk pārdodot tik un tā nevarēs dabūt atpakaļ.
P.S. Un turpmāk nepildīt visādus "kreisos" un "kuģu" dīzeļus... Vieglo dzinējiem jālej normāla degviela, tad arī dzinējs kalpos tik, cik no ražotāja nolikts.

baluba      Bij līdzīgi ar citu auto, ko tik neieteica mainīt, izdevumi likās ārprāts, bet viens servisa vecis ieteica vispirms iziet cauri visiem relejiem un iepūst attiecīgo diklofosu :) autiņš iet kā raķete jau gadu.

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu