Renault Espace
Renault Espace tehniskie dati
Cena 9700 līdz 23 000
Renault Espace
2015. - 2019. gads Jauda no 130 līdz 225 ZS
Degvielas patēriņš no 4.5 līdz 7.4 l/100km
Cena 3600 līdz 6800 Renault Espace
2010. - 2012. gads Jauda no 150 līdz 175 ZS
Degvielas patēriņš no 6.5 līdz 8.8 l/100km
Cena 500 līdz 4200 Renault Espace
2006. - 2010. gads Jauda no 120 līdz 245 ZS
Degvielas patēriņš no 6.8 līdz 12 l/100km
Cena 200 līdz 2600 Renault Espace
2002. - 2006. gads Jauda no 120 līdz 245 ZS
Degvielas patēriņš no 6.8 līdz 12.2 l/100km
Cena 400 līdz 1800 Renault Espace
2000. - 2002. gads Jauda no 98 līdz 190 ZS
Degvielas patēriņš no 6.6 līdz 11.6 l/100km
Cena 400 līdz 1300 Renault Espace
1997. - 2000. gads Jauda no 98 līdz 194 ZS
Degvielas patēriņš no 6.6 līdz 13.7 l/100km
2015. - 2019. gads Jauda no 130 līdz 225 ZS
Degvielas patēriņš no 4.5 līdz 7.4 l/100km
Cena 3600 līdz 6800 Renault Espace
2010. - 2012. gads Jauda no 150 līdz 175 ZS
Degvielas patēriņš no 6.5 līdz 8.8 l/100km
Cena 500 līdz 4200 Renault Espace
2006. - 2010. gads Jauda no 120 līdz 245 ZS
Degvielas patēriņš no 6.8 līdz 12 l/100km
Cena 200 līdz 2600 Renault Espace
2002. - 2006. gads Jauda no 120 līdz 245 ZS
Degvielas patēriņš no 6.8 līdz 12.2 l/100km
Cena 400 līdz 1800 Renault Espace
2000. - 2002. gads Jauda no 98 līdz 190 ZS
Degvielas patēriņš no 6.6 līdz 11.6 l/100km
Cena 400 līdz 1300 Renault Espace
1997. - 2000. gads Jauda no 98 līdz 194 ZS
Degvielas patēriņš no 6.6 līdz 13.7 l/100km
Renault Espace kvalitāte
Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Renault Espace ražots 2010. gadā | |||
2012 | 2 gadi | 12.2% / 5.90% | 126. no 129 |
Renault Espace ražots 2009. gadā | |||
2012 | 3 gadi | 12.2% / 5.90% | 126. no 129 |
2011 | 2 gadi | 10.0% / 5.50% | 120. no 132 |
Renault Espace ražots 2008. gadā | |||
2012 | 4 gadi | 12.2% / 5.90% | 126. no 129 |
2011 | 3 gadi | 10.0% / 5.50% | 120. no 132 |
2010 | 2 gadi | 8.7% / 5.10% | 115. no 131 |
Renault Espace ražots 2007. gadā | |||
2012 | 5 gadi | 22.9% / 10.30% | 120. no 122 |
2011 | 4 gadi | 10.0% / 5.50% | 120. no 132 |
2010 | 3 gadi | 8.7% / 5.10% | 115. no 131 |
Atsauksmes par Renault Espace
Renault Espace Minivens 2006.gads
Dīzelis 2.0 litri, Manuālā PK
Iegādes gads: | 2016 (auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums: | 42`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Kopējais auto novērtējums:
8/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Patēriņš 4.5-5.5 l / 100km pa trasi.Pilsētā 10 l/100 km. Tas ir 1.9dci 85 kw. Teicama parredzamiba. Taisnā grīda,izņemot sēdekļus.
Nav
vīrietis, 42 gadi
Renault Espace Minivens 2006.gads
Dīzelis 2.0 litri, Automātiskā PK
Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 11 gadi) | Lietošanas ilgums: | 7`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 11.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1960 EUR |
Kopējais auto novērtējums:
6/10
Draugam šo auto neieteiktu
Ērts braukšanai, labi turas uz ceļa
Liels degvielas patēriņš
vīrietis, 65 gadi
Renault Espace Minivens 1995.gads
Benzīns 2.0 litri, Manuālā PK
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 19 gadi) | Lietošanas ilgums: | 20`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 417 EUR |
Kopējais auto novērtējums:
9/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ja kaut nedaudz parūpējas, tad ļoti uzticams auto.
Grūti dabūt atsevišķas detaļas.
vīrietis, 51 gadi
Renault Espace Minivens 2004.gads
Dīzelis 2.0 litri, Manuālā PK
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums: | 70`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 120 EUR |
Kopējais auto novērtējums:
8/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Lēts salīdzinot ar citiem miniveniem...Hadene daudz maigāka par ww...rezerves daļas nav dārgas
nemīl autoservisi
vīrietis, 43 gadi
Renault Espace Minivens 2003.gads
Dīzelis 2.0 litri, Manuālā PK
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 11 gadi) | Lietošanas ilgums: | 30`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.5 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1080 EUR |
Kopējais auto novērtējums:
8/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Viss labi, mūsu ģimenei viss patīk. Līgana gaita, laba pārredzamība.
Labāk būtu Grand, jo aizmugurē var ko ielikt, bet Rīgā grūtāk noparkoties.
vīrietis, 36 gadi
Lai lasītu vairāk atsauksmes par Renault Espace, izvēlies kādu Renault Espace paaudzi lapas augšā.
Renault Espace - jautājumi, diskusijas
Vai ir vērts sākt meklēt Renault Espace (automāts)? (10)
Labdien! Skatāmies uz minētā auto pusi.Nav pieredze,bet vajadzīgs minivena tipa auto par ne jau "kosmiskām" cenām,. Vēlētos dzirdēt speciālista sakarīgu vērtējumu un ieteikumus. Paldies!
Labdien! Skatāmies uz minētā auto pusi.Nav pieredze,bet vajadzīgs minivena tipa auto par ne jau "kosmiskām" cenām,. Vēlētos dzirdēt speciālista sakarīgu vērtējumu un ieteikumus. Paldies!
Kāpēc gan ne, jo ari citu marku ražotie miniveni nav daudz labāki. Cik dzirdēts labāk izvēlēties 2,0 l dzinēju. Galvenais nenopirkt nokautu graustu.
pat nedomā!!! papēti auto konstrukciju un komponentu izvietojumu , elektriekārtu, salona apsildes u kondicionēšanas iekārtu! Atceries par sieru peļu slazdā!
Renault espace ir pat ļoti ok. 1.9 dīzelis ir pat ļoti ok, jauda nav kosmiska, bet ir ok. 2.0 dīzelis ir jaudīgāks, dārgāks apkopē un ēdelīgāks, pateicoties pdf filtram.
2.2 dīzelis ir ekonomisks, jaudīgs un pilnīgs s...ds. Automātu arī neieteiktu. Naudas ziņā optimāli būtu pirkt manuāli ar 1.9 dīzeli. franchu autinnu? Nu, nu...:))Nerunaassu par vinnu tehniskajiem "ssedevriem", da kau vai vinnu dizains...nu ir biku jociigs, lai neteiktu vairaak.
Vieniigais, kas ir bijis labs, ir tie vinneejie diizelli, agraako laiku. Taa tauta runaaja....
Bet, atkal, kaa parasti teikssu, ja peerk lietotu autinnu, un bijussais saimnieks ir bijis ciitiigs autinna uztureetaajs labaa staavoklii, var jau buut , ka ir ok.
Starp citu veel, minivens ir 7x labaaka izveele par jebkuru ggipu, ggimenei. Lloti eerts, viegli vadaas, viegli iekaat, izkaapt utt. Ggipi ir neerti, seedi, kaa uz tumbochkas, rrij degvielu , nekad nesapratiissu, kaapeec cilveeki tos peerk. Masu psihozei liidziigs kas....ja nu vieniigi kartupellus vest no laukiem dzillaa ziemaa, vai dubllos, un arii tad, vajadzees nopietu ggipu, nevis komeediju kaadu. Ir pat ļoti ok! Man ir 2.0 dci, filtrs ir nahrenizēts, auto ir gana ekonomisks un jaudīgs. Un tas ko saka Anikss ir vēsture, nevajag pašam līst ar vadiņiem un lodāmuru iekšā, un būs viss ok! ··· Renault Espace: Vai ir vērts sākt meklēt ... lasīt visu diskusiju (10 atbildes) »
2.2 dīzelis ir ekonomisks, jaudīgs un pilnīgs s...ds. Automātu arī neieteiktu. Naudas ziņā optimāli būtu pirkt manuāli ar 1.9 dīzeli. franchu autinnu? Nu, nu...:))Nerunaassu par vinnu tehniskajiem "ssedevriem", da kau vai vinnu dizains...nu ir biku jociigs, lai neteiktu vairaak.
Vieniigais, kas ir bijis labs, ir tie vinneejie diizelli, agraako laiku. Taa tauta runaaja....
Bet, atkal, kaa parasti teikssu, ja peerk lietotu autinnu, un bijussais saimnieks ir bijis ciitiigs autinna uztureetaajs labaa staavoklii, var jau buut , ka ir ok.
Starp citu veel, minivens ir 7x labaaka izveele par jebkuru ggipu, ggimenei. Lloti eerts, viegli vadaas, viegli iekaat, izkaapt utt. Ggipi ir neerti, seedi, kaa uz tumbochkas, rrij degvielu , nekad nesapratiissu, kaapeec cilveeki tos peerk. Masu psihozei liidziigs kas....ja nu vieniigi kartupellus vest no laukiem dzillaa ziemaa, vai dubllos, un arii tad, vajadzees nopietu ggipu, nevis komeediju kaadu. Ir pat ļoti ok! Man ir 2.0 dci, filtrs ir nahrenizēts, auto ir gana ekonomisks un jaudīgs. Un tas ko saka Anikss ir vēsture, nevajag pašam līst ar vadiņiem un lodāmuru iekšā, un būs viss ok! ··· Renault Espace: Vai ir vērts sākt meklēt ... lasīt visu diskusiju (10 atbildes) »
Reno Espace 2001 neveras priekšējais kapots (5)
Iespējams, pārtrūkusi priekšējā kapota atvēršanas trose. Kapots ir ciet, kā to atvērt?
Iespējams, pārtrūkusi priekšējā kapota atvēršanas trose. Kapots ir ciet, kā to atvērt?
Tā vaina ir daudziem. Bet ir tāds airesols X-80 šausmīgi nejauka lieta, iepūš un salien visās spraugās. Tas gan atkož rūsu, gan atstāj eļlainas pēdas.
Bet tur var būt ka notrūkusi ir no atslēgas motora pārsegam. Parasti tas ta notiek, jo parslēgs ir ierūsējis un kustās ar palielinatu berzi.
Ja pārsegs ir 100% ciet to atvērt būs problemātiski, ja netiks atvilkts bloķēšanas svira. Bet ja ir notrūkusi atvilkšanas saite, tad labāk lai servisa to dara, bet tadā, kas nodarbojas ar konkrētiem autiņiem. Citādi labi gribēdami, viņi ko smagi sabojās.
Tas ko iesaka ņemt nost režģī vai vel ko tur citu ir bezjedzīga nodarbe. Jo parasti aizslegam priekšā ir radiators, ja tā nav, tad aislēgts ir iebūvēts korpusā. Ja jau tik vienkārši varētu atvert, tad nebūtu jēga vispār to vāku slēgt ciet. Bet vienkārši ar klipšīem no ārpuses nofiksētu. ··· Renault Espace: Reno Espace 2001 neveras ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
Renault espace 1.9 dīzelis motoram pazūd jauda (8)
Ātrumu var uzņem līdz 70 pēc tam pazūd motoram jauda un neparādās. noslapejot un braucot alkal viss tas pats.
Ātrumu var uzņem līdz 70 pēc tam pazūd motoram jauda un neparādās. noslapejot un braucot alkal viss tas pats.
1. Kvēpu filtrs (DPF) ciet. Ir servisi, kur tos izmazgā/izgriež ārā/nomaina. Ja ekonomisku vai citu apsvērumu dēļ negribas ķēpāties ar filtra maiņu/tīrīšanu, var pamēģināt pie degvielas pieliet DPF tīrīšanas piedevas. Piedevas arī nav lētas, toties palīdz un turpmāk nav problēmu ar apskati, kā tas būtu filtra izgriešanas gadījumā.
2. Sprauslas ciet. Tas nozīmē, ka degvielu nesmidzina, bet "lej", kā rezultātā degviela nesadeg un paliek kvēpu filtrā = kurš rezultātā aizaug ciet. Seku novēršana -> sk. 1.p. + sprauslu maiņa + degvielas aparatūras pieregulēšana. Pasākums būs stipri dārgāks.
3. "Nosprāgusi" turbīna. Pats smagākais gadījums. Palīdz tikai remonts specializētā servisā. Var likt jaunu (apm. 1 k EUR) vai restaurēt veco (apm. 500 EUR).
4. Viss augstāk minētais. Šajā gadījumā ieteicams vairāk nemocīties, auto pārdot uz detaļām un iegādāties citu. Remonta izmaksas stipri pārsniegs maģisko ciparu 1 k EUR, ko vēlāk pārdodot tik un tā nevarēs dabūt atpakaļ.
P.S. Un turpmāk nepildīt visādus "kreisos" un "kuģu" dīzeļus... Vieglo dzinējiem jālej normāla degviela, tad arī dzinējs kalpos tik, cik no ražotāja nolikts. pie diagnostikas kompja sakuma japiesledz pirms ko griest ara JA nav kur likt naudu, protams var ··· Renault Espace: Renault espace 1.9 dīzelis ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) »