Kuram ir bijusi pieredze ar atslēgšanu EGR + auto datoru pārprogrammēšanu

Autinš dīzelis 2.0.TDI.2006 VW,jauda sākusi mazināties vieni piedāvā atslēgt EGR,otri nē,nē tas ir slikti..?!Kurš variants labāks.?!

Simbioze69 (2018-05-21 12:08)    1 EGR samazina NOx. Bet būtībā, traucē dzinējam normāli strādāt. Ja po par izmešiem, tad mierīgi glušī nost.

JurisK (2018-05-21 16:54)    2 EGR straadaa taa, ka zinaamos rezhiimos neljauj sadegshanas temperatuurai cilindraa sasniegt slieksni, peec kura veidojaas tas slaapeklja oksiids. Ne tikai saudzee vidi, bet arii palielina dzineeja ilgmuuzhiibu. Bet es jau sen nebriinos par baalinjiem ar vecaam miskasteem, kuri piedirsh dabu savas nabadziibas deelj. Ko dariit, ja cilveekam nepietiek liidzeklju, bet gribaas slaidi laist ar autinju un uzraavienus taisiit? Sataisi savu autinju, cik labi speej un neklausi gudriishus par visaadu parikshu atsleegshanu un izgrieshanu, kompju paarshuushanu!

garais26 (2018-05-21 21:37)      Paņem irtīri

garais26 (2018-05-21 21:40)    1 Motoram izgriešna nekaitē, jo starpā ir katalizātors.Bet labāk iztīri un būs oky

av2 (2018-05-22 03:23)    1 pirmais , kas nomirst muusdienu modernajiem diizelliem, ir EGR vaarsts. Ar vissu to elektroniku, kas tur sakabinaata virssuu. Jaa, kautkaadaa briidii vinnss ir pat lloti ok, bet 90% darbaa tikai sachakaree motoram vissu, ko var. Pirmais, kas ciess , ir dzineeja darba muuzzs. Lai ko te kaads teiktu. Praatveederi, paskatieis uz diizellu ellas kraasu motoram ar to idiotismu, un bez taa.Es straadaaju ar diizelliem vissu savu muuzzu. Un saku to no pieredzes. Pluss Latvijas , dazzu firmu diileri , allaujaas pirceejam ar jaunu massiinu apteikt, ka tu pats esi vainiigs, ka tas vaarsts nomira. Cilveeks katru dienu brauc paaris simtu km, degvielu lej tikai vislabaako , un pats vainiigs , pareizi :( ASV vismaz neviens never muti valaa, kautko tik stulbu pasakot cilveekam, kas VINNIEM , razzotaajiem, maksaa to vissu naudinnu , tikai maina tos vaarstus nepaartraukti. MAX ko vinni kalpo normali ir ap 50.000 ml. Punkts.

JurisK (2018-05-22 10:08)    1 Nezinu, kas tie par autinjiem, kas tie pa vaarstiem un kas taa par degvielu. Peedeejaas divas mashiinas, abaam, peerkot, nobraukums bija jau ap 140tkst, reaalais ap 3 gadu vecam autinjam no Vaacijas, ar pirmo nobraucu veel gandriiz 200tkst, otrajai ar jau paari par 100tkst. mans nobraukums, nekad nebija probleemas ar EGR. Pieljauju, ka runa ir par nepilnus 10 gadus vecu autinju ar150tkst. nobraukumu, kursh lietots 2x nedeeljaa un brauceeja 80gadiiga kundziite! Reaali tas ir dzenaats pa baanjiem, motors jau izdilis, jo reaalais nobraukums tuvu pusmiljonam kaa minimums. Tad jaa, tad ij eljlja buus melna, ij veel visaadas shaizes, bet ne jau EGR tur vainiigs viens pats!

av2 (2018-05-22 10:21)      JurisK - runa iet par jaunaam massinaam, ar hlamiem nekraameejos jau sen kur taas dienas.

Simbioze69 (2018-05-22 12:09)    1 JurisK - pareizs teksts - ja brauc dienā vsmz 100 km un tajā ir šoseja, tad visi EGR, DPF, FAP utt strādā. Ja dīzeli moka 5 km pa pilsētu, tad jau saknē izvēle nav bijusi pareiza.

av2 (2018-05-23 04:46)      es jau teicu, brauc cilveeks ar jaunu autinnu , katru dienu 100+ no riita, un 100+ vakaraa. Un dealeris var atllauties pateikt, ka braucejs vainigs? Nu, nu....Rodas iespaids, ka dalla no tiem "mehaanikkiem" vispaar nav ne nojausmas, ko tie vaarsti, sistemas ,dara modernajos diizellmotoros.
Uz ssodienu, diizellmotori vieglajaa transportaa ir noiets etaps. Jaunas vieglaas massiinas driiz vairs ...nu nerazzos ar diizelliem. Un pareizi dara. Deell taa, ka paliek nereaali daargi, sarezzggiiti panaakt tiiras izpluudes gaazes. Un viss tas nepaartraukti pliist. PLuss...nu traktors ir un plaik traktors, lai ko tur teiktu.
Modernie hibriidmotori ir lloti ekanomiski , nemaz sseit nerunaassu par tiiriem elektro autinniem. Un taa ir naakotne.

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu