Kristts (2018-11-05 20:57) 3 3 Noteiki nakamais auto man bus elektro :) vienigi pagaidam no a6 gruti uz kautko mazzaku parkapt
Kristts (2018-11-05 21:01) 3 Biku ar nissan leaf pabraukaju nav ne vainas tik baigie minussi vassara max 120km ziema 80km ar pilnu uzladi bet ja iesledz apkuri tad baterija atri sezas leaf tikai pilsetas auto gaidam teslu 3 jo sola pa mirstigam cenam
KlussUdens (2018-11-05 21:03) 2 3 Nissan Leaf, noteikti bija vecais. Jaunai lidz 250km/vasara un 150/ziema. Ar apkuri.
anis (2018-11-05 21:23) 2 3 Pagaidām mantiņu līmenis. 100 km/h sasniedza elektromobilis,bet tas bija krietni vairāk kā pirms 100 gadiem...
kaspis1982 (2018-11-05 21:31)
5
Mantiņa jau forša... Pavizināja ar BMW I30. Stilīgi,virsbūve no karbona... Nav kam pūt pa mūsu ceļiem.. :D Dinamika forša,tikai maksimālais ātrums nekāds... :(
Vēl,viss jau baigi forši,skaņas uzsākot braukšanu nav,bremzes nedilst,(ja nēesi lohs).
Vienīgi čilvji pašlaik dzīvo ilūzījās,par zaļumu. Jo vairāk tāda tramsporta,jo dārgāka paliks elektroenerģija,un kuru nereti iegūst ne tik zaļi! :D
Jāgaida,kad izceps lētākus,un labākus aķus.
erixx (2018-11-05 21:36) 1 7 No Rīgas uz Ķekavu aizbraukt var, bet atpakaļ vairs ne. Braucu mājās ar autobusu.
fargo (2018-11-05 21:44) 1 7 viss būtu labi, ja visi pārējie nebūtu spiesti subsidēt šādas spēļmantiņas.
coldlands (2018-11-05 21:53) 1 3 Cik tad liels attālums ir no Rīgas līdz Ķekavai?
Eneile (2018-11-05 22:20) 6 Bezmaksas stāvvieta Rīgas centrā. Pēc būtības, pagaidām, šķiet, vairāk kā pilsētas auto.
kaspis1982 (2018-11-05 22:31) 1 2 Es arī īsti nesaprotu to lobiju elektro autombīļiem... Visiem jau tik un ta nepietiks vietas pa sabiedrīskā transporta joslām... Ja tiešām domāt zaļi,un par braukšanas,nevis stāvēšanas sastrēgumos,labāka par velo nebūs.. Tam vajadzētu visādus lobijus un atbalstus! :D
vilks28 (2018-11-05 22:35) 3 2 Pozitīvi , ja ir dienā ap 200 km un protams nauda . Es par . Manas domas tā ir pilssētu nākotne.
vilks28 (2018-11-05 23:04) 3 2 Lēta nafta drīz izbeigsies , gribi negribi būs jādomā , vel ir alternatīva zirgs.
erixx (2018-11-05 23:38) 6 3 Neko nedomājam, ņemam un braucam. Reāli lēti sanāk.
Chris1986 (2018-11-05 23:47) 1 3 Jā, dikti gribētos ar zirgu
av2 (2018-11-06 06:39)
1
4
Ir pat baigi ok. Vieniigais, ja pannem jebkuru autinnu, un taa passa autinna hibriida, vai pilniigi elektrisko versiju, tas auto paliek krietni daargaaks. Videeji 3-6 sstukas. Jo akkis daargs, autinnss arii. Vieniigais, kas elektroauto paardod vienaa cenaa ar tiessi taadu passu hibriidu, ir 5 seerijas BMW. BMW 530 hibriids pat ir leetaaks , nekaa parasts 530 .
Kas man nepatiik elktroautinnos? Iznnemot Teslu, tai tikai viens truukums, cena. Paarejie vissi izskataas kaa rotalllietas, ar beernisskkigu salonu utt. Pluss, nav, nu nav reala uzlaades tiikla, staciju. Paskatieties cik ir bendziintanku, un cik ir laadeessans staciju. 10 bendziintanki, pret vienu laadeessans vietu. Kameer tas buus taa, elektroautinni nebuus populaari.
Jaunais Leaf, vai Chevrolet Volt , starp citu ir piennemamaas cenaas, un nobraukums tuvojaas vinniem Teslai.
Un peedejais, piekriitu, ka eelktriibai pieaugs cenas, bet ne tik strauji kaa naftai. Jo ir, un tiek izstraadaatas tehnaloggijas, kaa drossi ieguut elektroenerggiju no taa passa atoma utt.
Veel, ja kas, lloti progresiivus akumulaatorus, vieni no vadossajiem pasaulee, izstraadaa...Igaunijaa.
jurks (2018-11-06 09:13) 1 5 Protams, kā ekoloģiskais jautājums šajā sakarā ir galvenais, bet mums ir jārēķinās ar to, ka arī šis risinājums ir tikkai īslaicīgs ielāps, jo galvenā sāpe ir mūsu vēlme pārvietoties lepni, individuāli, lēti un ērti! Diemžēl ilgtermiņā tam nav nākotnes! Mums būs vien jāsamierinās ar sabiedrisko, jo individuālais būs ļoti dārgs un to atļauties varēs tikkai retais! Paskatīsimies kas notiek jau šobrīd uz ceļiem-sastrēgumi! Cilvēki steidz uz darbu- stundām notusējot sastrēgumos! Tas nozīmē to, kā visi braukt gribētāji to var baudīt vēl kādu brīdī, bet nākotne būs sabiedriskais! Zemeslode sāk palikt par mazu, lai piepildītu visas mūsu vēlmes!
euromens (2018-11-06 09:14)
3
5
pilnīga huiņa....nu kā ar viņu nobraukt 1000 km bez apstāšanās
pensionāriem uz baznīcu un kapiņiem aizbraukt, klusu strādā, netraucē pārējiem pendžiem...kaut gan tie jau arī pakurli
Vaukskis (2018-11-06 09:32) 3 1 Visu cieņu tiem, kas tos izgudroja ! Ar laiku dzīve arvien vairāk spiedīs pārsēsties tādos modeļos ekoloģijas un naftas produktu dārdzības dēļ, bet līdz tam elektroauto būs paspēts uzlabot.
AivarsN (2018-11-06 09:36) 5 4 Kamēr pasaulē valdīs parazītiskā iekārta,pat neceriet,ka kaut kas paliks lētāks. Jau sen ir izgudroti neskaitāmi veidi,kā transports varētu pārvietoties ļoti ekonomiski un draudzīgi videi,taču šādu transporta līdzekļu ieviešana ražošanā tiek apkarota ar visdrastiskākajām metodēm. Pat efektīvākus akumulatorus neļauj ieviest,kur nu vēl ko krutāku. Tā ka,nāksies vien arī turpmāk lietot tās pašas vecās simtgadīgās tehnoloģijas,kā iekšdedzes dzinēji un tik pat vecais elektroauto.
av2 (2018-11-06 10:03)
2
2
principaa jau muusdienu hibriidautinni ir 3x ekanomiskaaki, kaa tie "100" gadus vecie. J amans bendziina autinnss raada videeji kaadas 15-20 ml uz galonu, tad fibriids mieriigi raada 50-60-80 un vairaak. Starpiiba pamatiiga.
Es domaaju, ka privaatais trasports buus, tikai ne taadaa formaataa, kaa ssodien. Visas massinas uz ielas buus iislaiciigaas iires massiinas. Iznaac no maajas, pannem ko gribi, brauc, ja vari atllauties.
Drole(2018-11-06 10:22)
https://en.wikipedia.org/wiki/Electric_vehicle_warning_sounds#European_Union
https://www.youtube.com/watch?v=nY2wB_PCEm8
nākamās atbildes
Atbildes 1 līdz 20 (kopā 54) | nākamās >> |