Drole (2018-11-06 10:22)
https://en.wikipedia.org/wiki/Electric_vehicle_warning_sounds#European_Union
https://www.youtube.com/watch?v=nY2wB_PCEm8
Kurts69 (2018-11-06 10:43) 1 1 vēl nav īstais brīdis. Lai auto būvētāji pieslīpē tehnoloģijas un tiek izveidota ērta nepieciešamā infrastruktūra.
coldlands (2018-11-06 10:57) 2 4 Lai arī norvēģi pumpē naftu, viņi atbalsta elektroauto. Katra darbavieta var uzpildīt, un pilsētniekiem pilnībā pietiek ar 400km
raaMi (2018-11-06 12:09)
2
5
Gadus 8 braucu ar elektro riteni. Kaitina, ka jārēķina cik tālu un ātri drīkstu braukt, lai mājās nebūtu jāstumj. Un arī tas, ka jārēķina, kad braukt ar parasto riteni un kad ar elektro, jo uzlāde prasa vismaz 4 stundas (lai līdz galam uzlādētu 6-8 stundas).
Arī telefona akumulatora uzlāde prasa laiku. Nu cik tālu varēs ar to elektromobili aizbraukt??? Ja varētu ātri un viegli nomainīt akumulatorus, tad cita lieta.
jotuns (2018-11-06 13:39) 4 1 Nākamais noteikti būs elektro. Līdz tam gan vēl kādu gadus 5 jābrauc esošais. Pa to laiku akumulatori vairs nebūs problēma. Vēl ir zināma cerība, ka līdz tam vairs personisko auto nebūs kā šķiras - visi izsauks taksi (bez šofera), kad vajadzēs :)
av2 (2018-11-06 14:56)
3
raaMi - mainiit akumulaatorus ir galigi garaam. Paskaidrossu, nu, piennemsim, es ar savu pilniigi jauno Teslu, kurai pusi veertiibas ( ap $30 -45 sstukaam ) sastaada tas JAUNAIS akumulaators , tagad iebraukssu apmainnas stacijaa, kur, jaaa, paaris minuutees samaina bateriju. Uz........5 gadus vecu, kurai ietilpiiba ir vismaz 15% zemaaka. Nafigaa to dariit ? Lai ietaupioitu 20 min ? Aatraa uzlaade ( supercharge ) uzlaadee autinnu 90% pussstundaa. Kameer tu ieej pannemt kaPiju , un buulcinnu, no notiessaa to. Tas taa.
Tesla starp citu taadu variantu arii izstraadaaja, taas baterijas mainnas , un atmeta ar roku, jo loggiski domaajoss civeeks to nedariis nekad.
Varbuut, ja cilveeks peerk tikai autinnu ( bez baterijas ), un taas baterijas ir koplietossanas, tu tikai iziiree, un vissi to dara, tad jaa.
AivarsN (2018-11-06 15:02) 2 3 Man tādas aizdomas,ka pavisam drīz pats nemaz nedrīkstēs savu auto vadīt,jo gudrie auto savstarpēji sazinoties,pa pilsētu pārvietosies daudz veiklāk un neradīs sastrēgumus un izvairīsies no avārijām. Iesēdies,nosauc adresi,vai tikai kur gribi nokļūt un izbaudi braucienu. Nevajadzēs ne atslēgas,ne signalizāciju. Tavs auto tevi atpazīs pēc inplantētā čipa un iztapīgi atvērs durvis. Izklausās labi,tikai cik tas izmaksās. Verdzība visam mūžam garantēta.
jurks (2018-11-06 17:02) 1 1 Kā ir jau ir pašlaik, tā pat arī turpmāk un vēl ar progresīvu attīstību cilvēks pielāgosies visai šai padarīšanai un, rezultātā vispār kļūs par sīku skrūvīti šajā procesā, ar nosaukumu- autoērtības! Jau šobrīd-nevis auto kalpo cilvēkam, bet cilvēks ir gatavs upurēt visu un visus savā auto labsajūtai ! Spēcīgā atkarībā ar strupceļā scenāriju!
coldlands (2018-11-06 17:38)
1
Aivar, jau tagad atslēgas nevajag, pietiek ka atslēga kabata atrodas, un Tev tik atliek atvērt durvis. Es gadās aizmirstu atslēgu, un tad auto atveru ar telefona opciju.
Vadīt arī var tik nedaudz pieskaroties stūrei.
multi (2018-11-06 18:35) 1 7 Statusa spēļmantiņa priekš turīgajiem, kā svētdienas auto. Kā vienīgais auto viens liels lohatrons. Ekonomiskumu nav ko rēķināt, jo kamēr tie pāris eiro uz 100km nobrauktā atpelnīs 3 reizes augstāko cenu, tikmēr auto jau būs tolmetā.
coldlands (2018-11-06 18:43)
2
2
Tieši tā multi. Tie kas nespēj ko iegādāties, tā atmet ar roku ar vārdiem, ka tas viss ir suds.
Mol mans lielais lampu teljuks daudz labāk rada, ar sirpi atrak ražu novaksi, bet lidmašīnas tpfu, tpfu....
multi (2018-11-06 20:03)
1
3
coldlands, kur teicu, ka sūds? Atļauties viņu nevar 90% Latvijā dzīvojošo, bet pirkt lietotu elektroauto ir vēl lielāka glupība.
Saprotu, ka esi elektroauto fanbojs, tomēr jāmāk saskatīt arī trūkumi. Kuri mūsu platuma grādos ir pietiekoši.
Tavus salīdzinājumus ar lampu tv vai sirpi nekomentēšu...
kvarts (2018-11-06 20:39) 2 1 Esmu ar Teslu pabraukājis...dinamika no nulles laba, bet no 120 uz 150 pacelt jau grūti, vēl ļoti nepatika slikta skaņas izolācija...bet Tesla ir labākā no esošajiem elektromobīļiem....pagaidām palikšu pie iekšdedzes dzinējiem un obligāti virs 3,0L...
KlussUdens (2018-11-06 20:44)
3
Interesanti "Pagaidām mantiņu līmenis. 100 km/h sasniedza elektromobilis,bet tas bija krietni vairāk kā pirms 100 gadiem..."
Tesla lidz 200, Ipace un etron ari, Leaf clocked uz 145, knapi?
Interesanti viedokli, es tiesi par BMW nirgajos ikdiena uz Brivibas ielas, nabagi necel lidzi!
KlussUdens (2018-11-06 20:47) 3 "jāmāk saskatīt arī trūkumi. Kuri mūsu platuma grādos ir pietiekoši." - tiesi kads trukums? Mazaks nobraukums ziemas laika? Man lidz birojam 20km, jebkuros apstaklos jaunas paaudzes auto to pieveiks trisreiz.
janisb (2018-11-06 21:14) 1 3 Privātmāja pierīgā un darbs centrā, tad atmaksājas, citādi dīzelis izmaksā lētāk un ir uzpildāms...
anis (2018-11-06 21:28)
2
2
Man lidz birojam 20km, jebkuros apstaklos jaunas paaudzes auto to pieveiks trisreiz... nirgajos ikdiena. 20:47 Čih,pih un purkšķis peļķē Laikam tāds darbs...
Man gadās četri ,pieci simti dienā ar pustonnu amunīcijas. Un "uzrāviens" pie kājas-galvenais ir droša gaita,lai izpestītu klientus...
multi (2018-11-06 21:32)
1
3
klussudens, pirksi auto pa ~40k eiro, lai tikai brauktu 20km uz darbu? Labs ieguldījums! :D
janisb hibrīds iespējams arī atmaksājas un ir uzpildāms, bet jārēķina cenas starpība iegādājoties auto.
viedoklis (2018-11-07 01:22) 2 7 Galvenais arguments - zaļums, bet tiek noklusētas 3 būtiskas lietas. Elektrības iegūšana no fosīlā kurināmā, lielāks dabas resursu patēriņš ražošanā, sarežģītāka un dārgāka nolietoto auto utilizācija. Secinājums: Uz šo brīdi tehnoloģiju attīstība uz patērētāju rēķina + laba peļņa spēlējot uz emocijām.
coldlands (2018-11-07 08:09) 2 2 Kļūdies multi, es neesmu elektrobilju fans, bet atbalstu. Mani mīļākie auto ir ar V8 motoru, bet ikdiena pārvietojos ar trislitrnieku dīzeli, jo uzpildos par velti.
Drole(2018-11-07 08:12) Galvenais - nedomaat par to, no kurienes rodas... nākamās atbildes
<< iepriekšējās | Atbildes 21 līdz 40 (kopā 54) | nākamās >> |