Auto- saplīsusi dzensiksna...
Nobraukums-- 90 000km, nevienam nenāca prātā ierosināt mainīt dzensiksnu...Jūsu pieredze?
euromens Nu, nomaini tagad, kas to liedz un saprotu, ka prāts arī tagad radās, paskatīties
Mirdzina Vai tad to var redzēt? Tagad jau lielais remonts....vairs ar siksnu vien cauri netiek....:(
nazis 5 Par vēlu mācīt, diemžēl, bet, sākot lietot jebkuru iekārtu, tajā skaitā arī mašīnu, ir jāiepazīstas ar lietošanas instrukciju. Tur bez siksnu nomaiņas periodiskuma ir vēl arī citas svarīgas lietas jāievēro.
coldlands 1 Kaut ka ātri noplīsusi. Ja pareizi atceros tad pirmo siksnas maiņu dara pēc 150 tūkstoši km
Onkulins 2 Ja ir tik mazs nobraukums, tad vēl nav beigusies garantija (parasti 3 gadi vai 100000 km), un jābūt remontam pa garantiju.
nazis 8 1 9:37 Ja pareizi atceros, tad pirmā siksnas maiņa ir pie 30 tūkstoši km, pēc tam ik pēc 60 tūkst.
Mirdzina un pieredze viedoklis par remontiem?
runcs51 3 Skatoties,kādam auto....Jaunākiem modeļiem siksnas maiņa ik pēc 130 tūkst...vecākiem-pēc 70 tūkst.Kādas markas un modeļa auto?Ne visiem saliec vārstus vai sasit virzuļus-citiem iztiek tikai ar siksnas nomaiņu.Varbūt gadījās nekvalitatīva siksna-noēda zobus....varbūt spriegotājs vainīgs.Iemeslu varbūt daudz...
runcs51 2 Var jau būt,ka nekas briesmīgs nav noticis,un iztiks tikai ar siksnas maiņu....ja vārstiem ir hidrokompensatori,,tad iespējams,ka nesalieca...bet tur ir jāskatās...
Mirdzina Vārsti jāmaina....sāku krāt naudiņas....
anis
1
Ja tik drūma prognoze,tad jau būs zobsiksna. Skaidrību var rast rakstos-reglamentēto periodisko remonta/apskašu uzskaitījumā. Bet brāķis var gadīties visiem... Pats aiz bažām mainīju jau piecdesmit tūkstošus noskrējušas. Ar zobsiksnu gan ir bijis tikai viens autiņš...
Nesen nojuka celiņu siksna-maza bēda. Uztinu veļas auklu un mājās tiku.
Bet ar liektiem vārstiem-tas normāli ņemot ir galvas remonts un pie zinošiem ļaudīm...
vilks28 Paldies dievam mums tādas pieredzes naff.
vilks28 1 Ir dzinēji kam sit pa vārstiem un ir tādi kam nesit. Ja tavam ir nodors pa vārstiem , tad neko ,tad krāj naudu. Bet labàk tomēr auto noņemt galvu un novērtēt ,cik liela skāde ,jo var būt dažādas sekas . Var būt tikai vārsti nolocīti, bet var būt arī sliktāk . Piemēram bojàta galva , vai virzuļi.
Vilksatkal
Derētu sākt ar to , kas par auto, gads , motors …
Un nākošo auto izvēlēties ar ķēdes piedziņu , piem . kaut vai tas pats Opelis , dīzelis 2,0 vai 2,2 , auto pēc nosaukuma nekas nav , toties ir ķēde un 200 % ka nenozags ,... ķēde sāk grabēt , trokšņot , bet var braukt , ļoti, ļoti reti ir bijuši dzirdēti gadījumi, kad ķēde trūkst !
langstinsh
2
3
Kēdes pēc nav jāpērk Opelis.
Žigulim pietika ar zeķubiksēm,lai tiktu mājās.
Edzus69 2 Jāpagriež sadales vārpsta un jāpaskatās, vai kādam vārstam nav liela atstarpe. Ja vārsts liekts, būs liela atstarpe...tad jāņem nost motora galva!
coldlands
2
Nazi, vienam no maniem iepriekšējiem autiņiem nomainīja pie 180 tūkstoši km
Par pēdējiem autiņiem neko nezinu, aizdzenu uz servisu, un viņu tur visu saskrūvē, nomaina un piestāda rēķinu.
av2
1
1
nav pieredzes. Vai nu bija kkeedes, vai jaunas massinaas peedejaas . Saliekti vaarsti veel nav mirstama vaina.
Labi, tas bija sen, zzzigulim saliecu , un arii...iztaisnoju, piesliipeeju ( tiessi taa, iztaisnoju veco) , un veel ntos gadus nobraucu, liidz paardevu.
SKUTERS 2 Kāda dzensiksna? Zobsiksna vai rievsiksna? Ja zobsiksna, tad tā bija jāmaina pie60- 70 štukām un tu esi sūdos līdz ausīm. Liekti vārsti, sasistas virzuļu galvas, par var būt vārstu vadotnes. Ja agregātu rievsiksna, tad paagri gan noplīsa. Štukas 110- 120 bija jākalpo, bet vismaz motoram no tā nekāds kaitējums neradās.
runcs51 Interesanti-kāds auto?Marka,modelis,dzinējs?
janisb dzensiksna iekš mūsdienu auto nav manīta, vienīgi amīšos un tikai močiem, visdrīzāk plīsusi zobsiksna, un tām parasti servisa intervāls ir 60..80k, nav nācies... nākamās atbildes
Atbildes 1 līdz 20 (kopā 24) | nākamās >> |