Kādas pazīmes ka zobsiksna jāmaina?
Kādas pazīmes ka zobsiksna jāmaina? Ideālā variantā protams mainit pēc pirkšanas..bet ir auto kuriem nomainīt zobsiksnu maksā trešdaļu auto veertiibas..vai ekonomiski pamatoti? Varbūt lētāk braukt un ja pliust shrotaa citu motoru pirkt? Jautājums..vai ir kādas paziimes vizuālas ka drīz pliisiis? Runa protams nav par plaisaam vai pliusumiem..kā notestēt zobsiksnu?Araabs Motoru par velti neviens nemainīs,bet zobsiksna jāmaina pēc noskrējiena.
Keel
1
Nez kas tas par auto, kuram zobsiksnas maiņa maksā trešo daļu no vērtības :)
Neko tur nevar notestēt, ja nu var redzēt, pagriežot pa 90 grādiem, vai nav zobiņi sākuši atdalīties.
Keel
7
Normāli ir tā- ja nav zināma iepriekšējā vēsture- nomaina visu, kas tur ir jāmaina kopā un brauc. Tas ir- zobene, sūknis, ruļļi.
Kā arī pārējai mašīnai maina visu, kas jāmaina. Un izmanto KVALITATĪVAS detaļas, nevis ,piem, lodveida balstu , kurš maksā ...6 eur.....
Nu, tāda ir normāla attieksme pret auto.
nazis Ja gribi braukt, kamēr zobsiksna noplīst, tad nav jāmeklē šrotā cits motors, tad ir jāmeklē placī cits autiņš un atkal var braukt, kamēr zobsiksna (vai jebkas cits) noplīst. Būs lētāk!
kristofs 1 To jutīsi kad būs sitiens uz ceļa, un auto apstāsies, vai noslāpēsi un darbinot atkal auto vairs neiedarbināsi, labākā gadījumā tiksi ar vārstiem dažīem līkiem, vai sliktākajā gadījumā virzuli sadragāsi plus galvu sadragās, atkarīgs cik veiksmīgs esi. Tā kā lētāk būs nomainīt visu komplektu un aizmirst par to uz kādu laiku.
Vilksatkal
2
Laikam jau runa iet par 2,5 l dīzeli , Audi , VW , jo tur ir dārga visa tā padarīšana ?
Tagad tos A 6 ar 2,5 l dīzeļiem te un Eiropā met pakaļ , braucošu var pa 7-8-9 simti paņemt ! Auto jau labs , iet labi , ērts , ar ekstrām . Pērc maximāli lēti , brauc kamēr paliec uz ceļa , tad adod rezerves daļām un pērc nākošo lēto !
PaisumsBegums Kas tās par ieteiktām muļķībām — nopērc auto un nomaini uzreiz zobsiksnu ar rullīšiem! Tas var maksāt vairākus simtus. Ja nav servisa vēstures, tad var vienkārši iebraukt servisā un pārbaudīt. Man vismaz ir ķēde, iebraucu, pārbaudīju ķēdes izstiepumu un miers.
Dvinsky 1 Ir daži dzinēji, kam vārsti ar virzuļiem nesatiekas, ja pārplīst zobene. Laikam gan pēdējā laikā tādus vairs neražo. Ir arī auto ar ķēdi nevis zobeni. Izvēlies kādu no minētajiem un brauc bez bēdu. Kaut gan ķēdes arī mēdzot plīst.
av2 4 nu nav tas tik sarezzggiti.Un nebuut ne tik daargi. Es jau saprotu, ka ne leeti, ja pats nevari, nemaaki, bet, tiessaam, kaapeec peerkot stipri jau lietotu autinnu, pa leetoo, nereekkinaaties ar to, ka daudzkas buus jaanomaina, ja negribi...aukstaa ziemas naktii palikt cella malaa, mezza viduu, bez mobiilo sakartu zonas...klausoties kaa vilki gaudo.....
Reds
1
Ja zobsiksna sastāda 3 daļu no auto vertības vai tad ir vērts tādai mašīnai pirkt un mainīt visu motoru?
Un ja cilvēks ir gatavs nomainīt motoru, vai tad vienkāršāk nav tikai zobsiksnu nomainīt?
Saka ka reizēm var redzēt ka zobsiksna ir jāmaina , reizēm nevar, noplīst bez brīdinājuma. - viņa laika gaitā izstaipoties tā ka brīžiem pārlec zobiņi, nezinu gan kā tas dabā ir jūtams;
sāk plaisāt;
gan jau ka ir vēl kādas pazīmes, pēc kurām redzēt cik viņa svaiga - es tavā vietā paprasītu servisā, lai apskatās, īpaši ja tikko pirkta mašīna - ritošo tāpat vajag vismaz iztaustīt.
slaids 2 2 Dzinējiem ar ķedes piedziņu plīst nevis pati ķēde , BET nodilst mazais zobrats uz kloķvārpstas un ķēde pārlec pa zobu vai vairākiem !
krumins 2 2 Jaapeerk masiinu ar servisa graamatu un tur viss ir rakstiits, kas nomainiits un kas nav, ja peerk Frankenstenus no Lietuvas tad tur viss ir iespeejams....
Keel
1
3
krumins- kāds sakars piesaukt atkal Lietuvu un frankenšteinus no turienes? DOmā, LV trūkst speciālistu, kas auto nobrauc līdz ´´kliņķim´´ ?
Un- runa ir par auto, kurš maksā apmēram 300 eur ( es atvainojos, ka nosaucu lūzni par auto) , tādus no LT neved. Tos pērk tepat.
sandra111 4 4 mulkibas,,,jabrauc ar MB. MB pat latvija ir MB!!!
inge 8 Ja ir auto kam neliec varstus,tad tik rulle, parasti partrukst pa nakti vai lietu,sala un talu no majam.
multi 2 Neko tur neizskatīsi ar garantiju. Pats skatu uz zobsiksnas plaisas, gludumu vai vēl redzami izmēru uzraksti vai nav eļļa tikusi virsū. Arī ģeneratora siksnas sliktais stāvoklis liecina, ka zobene nav mainīta tikpat sen. Mainīt motoru lētāk gan nebūs, bet ja vecais motors rij eļļu nejēgā, tāpat nav jēgas siksnas mainīt.
vilks28 2 Pazīmes ir diezgan dārgas.
Pilskungs Vienkārša problēma : jānomaina zobsiksna ! Un tikvien.
usinjsh Jā, pazīmes ir diezgan dārgas un kā likums motors apstājās:))