Audi A3 1.6 benzīns - zobsiksna

Pirms gada tika mainīta zobsiksna. Mainīju, jo biju nobraukusi jau 4 gadus zobsiksnu no Vācijas. Kad meistars nomainīja, pateica - vēl jau varēja braukt, bet nomainīju. Nu un tagad man nobrūk ūdenssūknis, zobsiksna un viss kas saistīts ar zobsiknu. Nobraukusi esmu 43 000km, meistars pats teica, ka vēl vajadzēja braukt un braukt ar šo zobsiksnu. Tad man rodas jautājums, vai tas ir saistīti, ja ūdenssūknis nobrūk un parauj līdzi siksnu? Jo man teica, ka mazajam motoram ūdenssūknis ir atsevišķi no zobsiksnas. Tagad man vēl teica, ka ja maina zobsiksnu, tad jāmaina arī ūdenssūknis. Kā es kā sieviete varu zināt, ka jāmaina abi reizē? Servisā to nevajadzētu teikt/ieteikt? vai man profilaktiski visas detaļas reizi gadā jāmaina? Uzskatu, ka par savu darbu vajadzētu arī nest atbildību servisam, nē?

students3 (2017-08-23 20:12)    2 Nu reāli, jāmaina viss komplekts reizē tad ir maza iespēja ka plīsis siksna.
Un jā krūmu servisā vajadzeja pateikt ka jamaina viss komplekts.

janisb (2017-08-23 20:19)    2 ūdens sūkni, spriegotājus, rullīšus maina kopā ar zobsiksnu, varbūt vienkārši dzeltens ķīnietis bija uzlikts, prasti resurss ir ap 60..80k km, kā nu kuram autiņam

velvets (2017-08-23 21:27)    3 Ūdens sūknis ja netika nomainīts,reāli varēja pāraut zobsiksnu.Tādel vienmērt jāmaina viss komplekts,un noteikti normālu ražotāju jāizvēlas,nevis pašu lētāko..

gati (2017-08-23 22:14)    2 Jo krutāks servis jo sliktāka attieksme pret klientu, tādos parasti izdara to ko pasaka un viss, pat nepaskatoties vai tā detaļa tiešām ir beigta un jāmaina, un kad maina tad maina tikai vienu vienību nevis visu komplektu kas viens otru ietekmē. Jāmeklē cits serviss.

HOUSE (2017-08-23 23:39)    3 Īsti neatceros, bet man jau liekas ka ūdenssūknis šim dzinējam arī piedalījās gāzu sadales mehānismā, tas nozīmē, jāmaina kopā viss šis kopums.
Nav jau tā ka vienmēr vainīgs meistars, neaizmirsīsim, esam otršķirīgā Eiropas valsts, mums detaļas sūta no lētajām valstīm. Viens un tas pats brends var tikt ražots Polijā, Rumānijā, Francijā.
Runājot par meistariem, tie arī ir dažādi. Nepareizi uzstādīta detaļa nekalpos paredzēto laiku. Ir speciālisti, kuri atstāj veco detaļu, pārbaudot, ka tā tīri labi vēl darbojas, cenā protams iekļauj jauno. Lai varētu ko precīzāk pateikt ir jāredz auto un arī tad ir tikai varbūtība, ka šoreiz izdotos atrast vainīgo.
Man šajā valstī visvairāk nepatīk fakts, ka vienlaikus jābūt gan ārstam, auto atslēdzniekam, elektriķim, celtniekam un sazin kam vēl, lai tevi vienkārši un bezkaunīgi neaptītu ap pirkstu.

usinjsh (2017-08-24 08:16)      Ja tev auto kaut kur ap 2000. gadu 1.6l ar vienu sadaleni, tad tur zobsiksnas mūžs ja nemaldos pirmo reizi pēc 90000 km, pēc tam iesaka ik pēc 30000 km pārbaudīt un pat mainīt. Ir tāda vājība ka benzīnmotoriem tādas nenopietnas siksnas salīdzinot pret dīzeli. Slinkums man meklēt infu, bet cik atceros kaut kā tā bija.
Fakts ja tā pārtrūka dēļ ūdens sūkņa, tas noteikti netika mainīts. Ūdens sūkņa cena jau nav tik liela lai serviss ko nopelnītu. Bieži vien klients pats cenšas izbraukt pa lēto.

av2 (2017-08-24 08:23)      servisaa , ja ko iesaka, reti kurss klausaas :( Domaa, ka meistari grib uzvaariities utt :(
Ja motoram pusmuuzzaa saak ko mainiit, tad jaamaina viss komplekts, ja gribi kaadu laiku mieriigi braukaat. Taa ar tiem dzelzziem diemzzeel ir.
Un, jaa, te jau mineeto....nu vissas detallas, ko uzliek veelaak , da kaut orgginaalaas dealera, nekad nekalpo tik ilgi, kaa taas , ko uzlika orgginaali ruupniicaa.

Greex (2017-08-24 12:55)    2 Siksna jāpērk labas kvalitātes un mierīgi var braukt 120000 km no pieredzes .Protams visi pribambasi pie reizes jāmaina , un pie zināma masķera kas to ir darījis.

LordsMatrix (2017-08-24 20:28)  1   Motora siksnu maini pie dīlera. Būs garantija un pārliecība, ka vari droši braukt.

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu