Dažādas riepas uz asīm

Saplīsa riepa Volvo xc90 4x4.
Apdrošinātāji samainīja tikai uz vienas ass riepas.
Ka tad īsti ir drīkst vispār braukt, kad uz asīm ir dažādas riepas, ar dažādu protektoru!?
Nav tā kad čakarē visus tiltus utt?!

runcizs  1 11 Uz dažādām asīm var būt dažādas riepas. Uz vienas ass nedrīkst būt dažādas riepas. 2020-03-20 10:46

MegaPixels    9 Drīkst braukt, ja uz vienas ass, vienalga, priekšējās vai pakaļējās, ir vienāda izmērara, modeļa un protektora riepas. Vēlams ar līdzīgu nodilumu uz vienas ass. Skat. CSN attiecīgo punktu. Un neko tas auto nebojā. Ja nu vienīgi braukšanas komfortu, ja pats esat dikti jūtīgs. 2020-03-20 11:12

ceboksari  6 1 Braucat braucat sadales kārba būs beigta. Jābūt obligāti visām vienam riepām pēc izmēra. Vēlams arī modeļa.personiski zinu. Bet nu ja jau no citu kļūdām negrib mācīties tad tikai uz priekšu. Krāt naudu var sākt. 2020-03-20 12:02

ZansValzans    5 Pirmie divi pareizi saka, vienīgais piebilde — uz 4×4, pat ļoti vēlams, visām vienādām jābūt. 2020-03-20 13:17

vilx  2 1 +ZansValzans. Ja nebūs visas vienādas, īsti nebūs 4x4 2020-03-20 14:59

anis    2 Nevis nebūs kvatro,bet var ciest starpasu diferenciālis... 2020-03-20 17:33

runcs51      Galvenais-lai izmēri ūpaši neatšķirtos....pie lielāka noskrējiena varbūt difers var ko just,lai gan šaubos....tāpat šaubos ,vai tas autiņš pa gadu noskrien 100k vai vismaz 80k-tas jau būtu vērā ņemams noskrējiens.. 2020-03-20 17:47

typhoo    1 Riepas ar dazhaadu protektoru un atskjiriiga izmera riepas ir pavisam atskjiriigas lietas.
Par cik satraukums ir tikai par atskjiriigu protektoru, nevis cita izmeera riepaam, tad neredzu iemeslu satraukumam.
2020-03-20 18:46

Janeks12      Priekš auto protektora zīmējums neko neizsaka,vēlams lai nodilums būtu +,- 5mm robežās, citādi uz diferenciāli pastiprināta slodze,nu uz TA protams uz ass vieglajiem vienāds protektors! 2020-03-21 01:49

vilx      Vot lasu un ne sūda nepielec, kā diferenciālim var sanākt lielāka slodze????? Nekorekta darbība - jā. Paļaujoties uz automātiku, teiksim, tuvākajās trīs-četrās dienās, kad sola naktī salu, vari nonākt grāvī.

Bet lielāka slodze, no kurienes? Vienkārši vienam tiltam sanāk jeb izrēķinās pāris procenti lielāka prioritāte, un viss. Ja riepām atšķiras izmērs, nu tad gan sanāks nevis pāris procenti lielāka prioritāte, bet reāli darbosies kā velkošais tikai viens tilts - bet vai tad tas rada problēmas? Un kam - gultņi, eļļošana, vai kas cits?
2020-03-21 08:40

lapsa_13    1 Tīri pēc teorijas,XC modeļiem nav pastāvīgi pieslēgts aizmugures tilts,to darbina elektrisks agregāts Haldex(patapināts no VW)...respektīvi kardāns griežas,bet reduktors nav pa tiešo savienots ,kad elektronika nolasa infu,ka priekšas rati attiecībā pret aizmugurējiem negriežas ar vienādu leņķisko ātrumu,tā ieslēdzas elektrisks sūknis aizmugurējā reduktorā un hidrotransmisijā pieslēdz tos aizmugurējos ratus pie kardāna. Tad nu sanāk,ka ja kāda no riepām pēc apkārtmēra būs atšķirīga,tad tas sūknis pieslēgsies gana bieži un viņa(sūkņa un arī reduktora disku) resurss ir ierobežots. Rīgā daudzi vispār noņem kardānu. 2020-03-21 09:02

vilx      Paldies lapsa13, par skaidrojumu. Respektīvi, kamēr auto jauns, problēmām nevajag rasties, bet, ja pērc ar jau samērā izsmeltu resursu un plus vēl sadomā uz riepām taupīt - problēmas garantētas. 2020-03-21 09:49

av2      Ja viens tilts velkossais, vienalga, ja visi chetri velkossie, nu sachakareesi kaadu starpasu diferenciaali ar laiku. It seviskski tos paargudros, elektroniskos.Un jaa, gan jau , ka uz panellaa saaks mirgot visaadas lampinnas, ka spiediens nav riepaas, abs/asr nezina ko dariit utt.
Ta reaali, kur probleema uzlikt pareizo izmeeru? Muusdienaas.....nav jau f**ng krievu laiki, kad peec riepaam bija jaabrauc uz pasaules malu , vai kaadam muulaapam noliktavaa dubultaa jaasamaksaa.
2020-03-24 05:49

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu