Audi A6 dzinēja vibrācija

Man ir 1996.gada Audi A6 C4 2.5TDi 103kW Quattro. Auksts dūmo, kā uzdod gāzi tā vibrē dzinējs. Kad uzsilda (vasarā 15 min, ziemā 30 min) tad viss strādā normāli.
Tika mainīta intercooler truba un intercooler, jo bija piedzīts ar eļļu. Tika pārbaudītas sprauslas. Dzinējs eļļu netērē. Ko tālāk?

igam      Jabrauc lidz, Tolmetam.

janisb      Intercooleri ar eļļu var piedzīt tikai turbīna. Jautājums kas domāts ar vārdiem "dzinējs eļļu netērē"...

Peleks      iečeko turbīnu!!!

JurisK      Ja, uzdodot gāzi, vibrē dzinējs - tātad nevienmerīga cilindru darbība. 24 gadus vecai mašīnai tur varbūt dikti daudz problēmu. Ja bundža ir tā vērta, rekomendētu meklēt atremontētu citu dzinēju, varētu būt lētāk, nekā dzinēja kapitālais remonts.

av2      ja reiz bija daudz elllaa cooleri, tad to tomeer dzen turbiina pamazaam.
Kaa jau teica, vecs motors....var buut daudz iemeslu. Jaataisa testi aukstam motoram. Gan jau kas nessancee, kaada sprausla, maza kompresija kaadaa cilindraa utt. 96 gada autinnam vareetu arii it kaa piesleegt kaadu diagnostiku, kas AUKSTAM motoram praadiitu, kurss iisti cilindrs nestraadaa . Vari vienkaarssi izmeeriit kompresiju aukstam motoram.

314pars      elementāri, nestrādā kāds no cilindriem....kad uzsilst tad arī kaut kā sadedzina to degvielu, visticamāk nobraukti gredzeni, nepietiek kompresijas.
aukstam, strādājošam motoram pamēģini ar atslēgu pēc kārtas atskrūvēt augstspiediena caurulītes pie sprauslas vai sūkņa, tad arī redzēsi kurš cilindrs nestrādā

Garret      Uz atkritumiem .

mareus    1 Vai nu sūknis ,vai sprauslas.Drīzāk dodu uz sprauslām,nestrādājošā ir melna un apdegusi,uz pārējo fona atšķirsies.Es ieteiktu vispirms pamēģināt ar auto ķīmiju,manam auģim palīdzēja.

Raivis_1977      Jā bet var arī būt gadījumi, ka ar (motoru) viss ir kārtībā, un tur arī pat nekas nav izdilis. Un visu problēmu nosaka eļļas! Ir sintētiskās, ir pussintētiskās un parastās motoreļļas. Sākot jau no un zem (- 10)grādiem tikai un vienīgi palīdz sintētiskāmotoreļļas normālai motoru darbībai. Taču jāpārbauda arī visi eļļas pievadkanāli, vai tiem nav kādi defekti!
Jāpārbauda arī atgriezeniskās recirkulācijas RGR vārsts! Japārbauda tāpat būtu visas dīzītes, plundžeri kā arī inžektori varbūt tos vari iztīrīt, izskrūvēt tos un notīrīt ar spirtu vai vienkārši ar saļarku.
Ja motoram vēlāk sāk parādīties kaut kādas vibrāciju pazīmes, visticamā, ka tā ir halogrēna nepietiekamība kuru kanāli ir arī dažos modeļos saistīti ap motora piebūvi.
Ja vibrāciju izpausme ir bieža, un pat vasarā novērojama, tad tā jau ir motora problēma.
Vienīgais ko šeit var darīt, nomainīt motoram dūroalumīnija galvas blīvi. Bet dārgāks variants, ka var aphromēt motora iekšējos lejas galu cilindru kanāla malu sieniņas. Bet traktoriem parasti hromē iekšējos vidējos vidus daļas cilindra kanālu sieniņas! - Tur ir vienmēr problēma ar to, jo vienmēr tur ir paplašinājumi.
Parasti jau šādu hromēšanu veic pārbaudīti lielmeistari ar pietiekošu pieredzi šajā jomā!
Bet tāda augsta ranga meistaru ir it visai maz. Vieglāk jau nopirkt tad jau jaunu motoru ar pilnīgi drošu pārliecību, ka zin, ka tad nu noteikti viss būs okei un pat ilgi kalpos tas!

etc      Auksts dūmo = tātad nesadeg degviela vai arī izdilušu gredzenu dēļ cilindros nonāk eļļa.

usinjsh      Met visu te rakstīto iesākumā pie malas. Skaties sūkņa aizdedzi ar kompi. 4.grupa rupnīcas uzstādījumi. Gan jau ka tu tur ko nelabu ieraudzīsi. Tas pie nosacījuma ka klūdu uz gudro sprauslu nav.

Raivis_1977      Vai nu pārbāudi ar tahometru kā releja rats strādā, un to var regulēt ar klipsi kas atrodās virs karborātora. Mēs normalizējam dzinēja darbību un panākam to, ka mazāk degviela tiek tērēta, un dzinējs darbības režīmā netiek noslogots un arī dzinējs darbības laikā vairs tā neraustās, jo gāzu masu maisījums tiek padots vienmērīgāk motora kloķvārpstas klaņiem nekā iepriekš. - Varbūt arī tā ir tā problēma. Parasti, ja benzīna sūknim ir kāda problēma, tad viņš bieži vien vispār nestrādā.
Bet ja nu kas, tad to visu var pārbaudīt pieslēdzot kompi pie septītā kanāla ligzdas kas parasti ir uz schart savienojuma vada zem stūres pa kreisi pašā apakšā.
Vai nu arī visu to var pārbaudīt uz kross sistēmu zem motora vāka. Noteikti, ka atradīsi ne vienu vien problēmu. Jo šajā gadījumā parasti atrod vienu īsto (potensiālo) problēmu, un divas vēl šai problēmai paralēli topošas problēmas, kuras arī kaut kādā laika gaitā varētu pat iziet no ierindas. To pat varētu saukt par tehnisko apkopi ...

Raivis_1977      Un vēl kas, ja nu patiešām nav tāda kompja, tad vari arī pārbaudīt to gāzu izmešu ķīmisko sastāvu ar OBD aparatūru pieliekot to pie izpūtēja! Kontroli veic tad, kad patiešām jau ir motors iesilis ...
Varbūt, ka gaisa masas mērītājs vairs galīgi nestrādā. - Un tas tagad jau maksā dārgi.

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu