Audi A6
Audi A6 tehniskie dati
Cena 22 500 līdz 59 900
Audi A6 Avant Universāls
2018. - . gads Jauda no 163 līdz 340 ZS
Degvielas patēriņš no 4.5 līdz 6.8 l/100km
Cena 23 800 līdz 62 900 Audi A6 Sedans
2018. - . gads Jauda no 286 līdz 340 ZS
Degvielas patēriņš no 5.8 līdz 7.1 l/100km
Cena 1600 līdz 53 800 Audi A6 Allroad Universāls
2014. - . gads Jauda no 272 līdz 333 ZS
Degvielas patēriņš no 5.6 līdz 7.6 l/100km
Cena 13 400 līdz 25 700 Audi A6 Avant Universāls
2014. - 2018. gads Jauda no 150 līdz 333 ZS
Degvielas patēriņš no 4.4 līdz 7.6 l/100km
Cena 13 700 līdz 25 000 Audi A6 Sedans
2014. - 2018. gads Jauda no 190 līdz 333 ZS
Degvielas patēriņš no 5.7 līdz 7.4 l/100km
Cena 10 900 līdz 16 200 Audi A6 Allroad Universāls
2012. - 2014. gads Jauda no 204 līdz 313 ZS
Degvielas patēriņš no 6.1 līdz 8.9 l/100km
Cena 7000 līdz 15 600 Audi A6 Avant Universāls
2011. - 2014. gads Jauda no 177 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 5 līdz 8.2 l/100km
Cena 9500 līdz 17 000 Audi A6 Sedans
2011. - 2014. gads Jauda no 177 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 4.9 līdz 8.2 l/100km
Cena 4600 līdz 8000 Audi A6 Avant Universāls
2008. - 2011. gads Jauda no 136 līdz 350 ZS
Degvielas patēriņš no 5.3 līdz 10.2 l/100km
Cena 4900 līdz 9000 Audi A6 Allroad Universāls
2008. - 2012. gads Jauda no 190 līdz 350 ZS
Degvielas patēriņš no 7.2 līdz 11 l/100km
Cena 3200 līdz 8600 Audi A6 Sedans
2008. - 2011. gads Jauda no 136 līdz 350 ZS
Degvielas patēriņš no 5.3 līdz 11 l/100km
Cena 3400 līdz 6500 Audi A6 Allroad Universāls
2006. - 2008. gads Jauda no 180 līdz 350 ZS
Degvielas patēriņš no 8.4 līdz 11 l/100km
Cena 3100 līdz 6300 Audi A6 Avant Universāls
2005. - 2008. gads Jauda no 140 līdz 335 ZS
Degvielas patēriņš no 6.4 līdz 11 l/100km
Cena 2200 līdz 6400 Audi A6 Sedans
2004. - 2008. gads Jauda no 140 līdz 335 ZS
Degvielas patēriņš no 6 līdz 12.2 l/100km
Cena 1000 līdz 2800 Audi A6 Avant Universāls
2001. - 2004. gads Jauda no 130 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 5.7 līdz 13.1 l/100km
Cena 1000 līdz 3000 Audi A6 Sedans
2001. - 2004. gads Jauda no 130 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 5.7 līdz 13 l/100km
Cena 1000 līdz 2300 Audi A6 Avant Universāls
1998. - 2001. gads Jauda no 110 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 5.8 līdz 13.1 l/100km
Cena 700 līdz 2300 Audi A6 Sedans
1997. - 2001. gads Jauda no 110 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 5.6 līdz 13 l/100km
Cena 500 līdz 2500 Audi A6 Avant Universāls
1994. - 1997. gads Jauda no 90 līdz 193 ZS
Degvielas patēriņš no 6.4 līdz 12.3 l/100km
Cena 500 līdz 1900 Audi A6 Sedans
1994. - 1997. gads Jauda no 90 līdz 193 ZS
Degvielas patēriņš no 6.4 līdz 12.3 l/100km
2018. - . gads Jauda no 163 līdz 340 ZS
Degvielas patēriņš no 4.5 līdz 6.8 l/100km
Cena 23 800 līdz 62 900 Audi A6 Sedans
2018. - . gads Jauda no 286 līdz 340 ZS
Degvielas patēriņš no 5.8 līdz 7.1 l/100km
Cena 1600 līdz 53 800 Audi A6 Allroad Universāls
2014. - . gads Jauda no 272 līdz 333 ZS
Degvielas patēriņš no 5.6 līdz 7.6 l/100km
Cena 13 400 līdz 25 700 Audi A6 Avant Universāls
2014. - 2018. gads Jauda no 150 līdz 333 ZS
Degvielas patēriņš no 4.4 līdz 7.6 l/100km
Cena 13 700 līdz 25 000 Audi A6 Sedans
2014. - 2018. gads Jauda no 190 līdz 333 ZS
Degvielas patēriņš no 5.7 līdz 7.4 l/100km
Cena 10 900 līdz 16 200 Audi A6 Allroad Universāls
2012. - 2014. gads Jauda no 204 līdz 313 ZS
Degvielas patēriņš no 6.1 līdz 8.9 l/100km
Cena 7000 līdz 15 600 Audi A6 Avant Universāls
2011. - 2014. gads Jauda no 177 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 5 līdz 8.2 l/100km
Cena 9500 līdz 17 000 Audi A6 Sedans
2011. - 2014. gads Jauda no 177 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 4.9 līdz 8.2 l/100km
Cena 4600 līdz 8000 Audi A6 Avant Universāls
2008. - 2011. gads Jauda no 136 līdz 350 ZS
Degvielas patēriņš no 5.3 līdz 10.2 l/100km
Cena 4900 līdz 9000 Audi A6 Allroad Universāls
2008. - 2012. gads Jauda no 190 līdz 350 ZS
Degvielas patēriņš no 7.2 līdz 11 l/100km
Cena 3200 līdz 8600 Audi A6 Sedans
2008. - 2011. gads Jauda no 136 līdz 350 ZS
Degvielas patēriņš no 5.3 līdz 11 l/100km
Cena 3400 līdz 6500 Audi A6 Allroad Universāls
2006. - 2008. gads Jauda no 180 līdz 350 ZS
Degvielas patēriņš no 8.4 līdz 11 l/100km
Cena 3100 līdz 6300 Audi A6 Avant Universāls
2005. - 2008. gads Jauda no 140 līdz 335 ZS
Degvielas patēriņš no 6.4 līdz 11 l/100km
Cena 2200 līdz 6400 Audi A6 Sedans
2004. - 2008. gads Jauda no 140 līdz 335 ZS
Degvielas patēriņš no 6 līdz 12.2 l/100km
Cena 1000 līdz 2800 Audi A6 Avant Universāls
2001. - 2004. gads Jauda no 130 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 5.7 līdz 13.1 l/100km
Cena 1000 līdz 3000 Audi A6 Sedans
2001. - 2004. gads Jauda no 130 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 5.7 līdz 13 l/100km
Cena 1000 līdz 2300 Audi A6 Avant Universāls
1998. - 2001. gads Jauda no 110 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 5.8 līdz 13.1 l/100km
Cena 700 līdz 2300 Audi A6 Sedans
1997. - 2001. gads Jauda no 110 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 5.6 līdz 13 l/100km
Cena 500 līdz 2500 Audi A6 Avant Universāls
1994. - 1997. gads Jauda no 90 līdz 193 ZS
Degvielas patēriņš no 6.4 līdz 12.3 l/100km
Cena 500 līdz 1900 Audi A6 Sedans
1994. - 1997. gads Jauda no 90 līdz 193 ZS
Degvielas patēriņš no 6.4 līdz 12.3 l/100km
Audi A6 kvalitāte
Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Audi A6 ražots 2019. gadā | |||
2022 | 3 gadi | 4.1% / 4.74% | 52. no 121 |
Audi A6 ražots 2018. gadā | |||
2022 | 4 gadi | 4.1% / 4.74% | 52. no 121 |
2021 | 3 gadi | 4.3% / 5.57% | 33. no 129 |
Audi A6 ražots 2017. gadā | |||
2022 | 5 gadi | 6.1% / 8.14% | 32. no 120 |
2021 | 4 gadi | 4.3% / 5.57% | 33. no 129 |
2020 | 3 gadi | 3.5% / 5.99% | 15. no 129 |
Audi A6 ražots 2016. gadā | |||
2022 | 6 gadi | 6.1% / 8.14% | 32. no 120 |
2021 | 5 gadi | 6.4% / 9.29% | 24. no 129 |
2020 | 4 gadi | 3.5% / 5.99% | 15. no 129 |
Atsauksmes par Audi A6
Audi A6 Sedans 2009.gads
Dīzelis 2.0 litri, Manuālā PK
Iegādes gads: | 2019 (auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums: | 65`000 kilometri (4 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.7 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 90 EUR (ap 22 EUR gadā) |
Kopējais auto novērtējums:
10/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
vīrietis, 52 gadi
Audi A6 Universāls 1996.gads
Dīzelis 2.5 litri, Manuālā PK
Iegādes gads: | 2011 (auto vecums 15 gadi) | Lietošanas ilgums: | 270`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 50 EUR |
Kopējais auto novērtējums:
10/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Uzticams, ekonomisks, jaudīgs
Pēc nobrauktiem 10 gadiem nekas nav salūzis, tāpēc sāk apnikt
vīrietis, 38 gadi
Audi A6 Sedans 1995.gads
Dīzelis 2.5 litri, Manuālā PK
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 20 gadi) | Lietošanas ilgums: | 110`000 kilometri (6 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 430 EUR (ap 71 EUR gadā) |
Kopējais auto novērtējums:
7/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ērts plašs salons. Diezgan ekonomisks dzinējs
Nevar nolaist atzveltnes aizmugurējiem sēdekļiem.
vīrietis, 48 gadi
Audi A6 Sedans 2007.gads
Benzīns 2.0 litri, Automātiskā PK
Iegādes gads: | 2007 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 95`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 2000 EUR |
Kopējais auto novērtējums:
5/10
Draugam šo auto neieteiktu
Ērts auto.
2.0 benzīna motors ēd eļļu! Auto apakša ļoti rūsē , virsbūve arī!
vīrietis, 24 gadi
Audi A6 Universāls 2007.gads
Dīzelis 3.0 litri, Automātiskā PK
Iegādes gads: | 2007 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 5`000 kilometri (14 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 11.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) |
Kopējais auto novērtējums:
10/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
vīrietis, 38 gadi
Lai lasītu vairāk atsauksmes par Audi A6, izvēlies kādu Audi A6 paaudzi lapas augšā.
Audi A6 - jautājumi, diskusijas
Jūtama deguma smarža salonā D režīmā? (5)
Audi A6 2012.gads 3.0 dīzeļdegviela, automāts 7 ātrumi. Problēma: Mašīnai uzsilstot līdz darba temperatūrai apstājoties un ātrumkārbai esot pārnesumā salonā jūtama deguma smarža, pārslēdzot uz P smarža pazūd ...
Audi A6 2012.gads 3.0 dīzeļdegviela, automāts 7 ātrumi. Problēma: Mašīnai uzsilstot līdz darba temperatūrai apstājoties un ātrumkārbai esot pārnesumā salonā jūtama deguma smarža, pārslēdzot uz P smarža pazūd ...
Par deguma smarzzu. Jaskataas, vai vinkaarssi nepil kur ella uz izpluudes trubaam. Ja taa tiessaam ir kaarbaa , taa smaka, un D rezziimaa, ko lai saku , izlej ellu tiiraa traukaa, ja taa vairs nav caurspiidiiga, bruuna...tumssi bruuna, kaarba buus jaaremontee , aatraak, vai veelaak. No mainot ssobriid ,pusssadegussai kaarbai , ellu, arii filtru, tikai paatrinaasi kaarbas nobeigssanos. Kaapeec taa? Taapeec, ka vecaa ,netiiraa ellaa ir pilna ar abraziivaam dallinnqaam no diskiem, un tikai taa netiiraa ella paliidz ssobriid kaarbai straadat. Ielejot jaunu ellu, taa buus tiira, un diski saaks vienkaarssi sliideet, ecm nolasiis klluudas , un izsleegas visu, "sasals" vienaa robaa kaarbaa, karoche, jaavelk buus autinns uz remontu.
Kas var lidzeet ssobriid? Ir speciaalas piedevas, kas MAZLIET paildzina to visu , kaa Lucas Oil 10009. Sso esmu lietojis lloti daudz kaarbaam, un tiessaam darbojaas. Bet, kaa jau teicu iepriekss, tas viss ir...uz laiku tikai. Nodilussus , nosvilinaatus diskus kaarbaa nekas neglaabs. Sākumam jānomaina eļļa. Eļļa jāapskatās - vai nav brūna, vai pēc deguma pati kārbas eļla neož. Ja biji Recro,čaļi būs kārbu piedirsuši.Mums armijā zēni komandiera Bobikam tā izdarīja...nomainīja vairākus šoferīšus,bet kā smird tā smird...beidzot sezonu,eļļu mainot atrada kur vaina...Jāmaina eļļa,neko darīt... Ir ražotāji , kas lietotāja instrukcijā neparedz ātrumkārbas eļļas maiņu.
Bet ja reiz mehānismam nepieciešama eļļošana, tad tā agrāk vai vēlāk būtu jānomaina.
Cik zinu, Audi tomēr rekomendē to mainīt ik pēc 50 tkm. ··· Audi A6: Jūtama deguma smarža salonā ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
Audi A6 vai BMW 5.sērija (14)
Kads vareetu ieteikt par un pret ? nevaru izlemt starp audi a6 un 5.bembi ... nju taa ap 1998/99 gadu! :/
Kads vareetu ieteikt par un pret ? nevaru izlemt starp audi a6 un 5.bembi ... nju taa ap 1998/99 gadu! :/
Bet rēķinies, ka tas būs dārgāks eksplatācijā, par komfortu un prestižu ir jāmaksā :)
Audi - tā ir stipri viduvēja mašīna, ar minimālu izpratni par komfortu. Nenoliedzami - samērā ekonomiska. Un noteikti labāka par visiem japāņiem, frančiem un itāļiem. Bet tas nav BMW :)
Starp citu - tāda nekonsekventa izvēle - BMW 5 un A6 ir visai dažādas mašīnas, kuru vienīgais kopīgais moments - izmēri. Pati galvenā atšķirība - Audi ir priekšpiedziņas, bet BMW - pakaļējās piedziņas. nem A6 :D A6:D nem a6 :) A6 Quattro ··· Audi A6: Audi A6 vai BMW 5.sērija lasīt visu diskusiju (14 atbildes) »
Audi A6 1999 - kad jāmaina eļļa (13)
Audi A6 1999g.TDI.,Pēc cik t.km.ir jāmaina eļļa? Katrā vietā saka savadāk.Paldies!!!
Audi A6 1999g.TDI.,Pēc cik t.km.ir jāmaina eļļa? Katrā vietā saka savadāk.Paldies!!!
pirmaa dzirdeessana ka ellas majnai ir kaads sakars ar auto marku un modeli...
jebkuram auto ella ir jamaina un ellas filtrs ik pec 10.000km ieteikums, ja grib saglabaat tiiru dzineeju, nenokaut turbiinu. ellja ir jaamaina ik peec 7500km, veelams lietot sinteetisko ellju, un elljas markas nejaukt. 10.000 km...nomainit vari jebkutaa servisaa. nevairaak kaa pa 10 000 km savaadaak motoors saak akstiities, un veelpietam tev ir dizels taa kaa maini vien uz 10 000. tikai skaties kas pa eļu ieksha ja nesintetiska tad laej nesintetisko, ja pussintetiska tad ar lej to , ja sintetiska tad tikai to, ja esi jau nejaushi ieleejis sinteetisko pie nesinteetiska tad tev ar vis muuž buus jaalej sintetiskaa ··· Audi A6: Audi A6 1999 - kad jāmaina ... lasīt visu diskusiju (13 atbildes) »
jebkuram auto ella ir jamaina un ellas filtrs ik pec 10.000km ieteikums, ja grib saglabaat tiiru dzineeju, nenokaut turbiinu. ellja ir jaamaina ik peec 7500km, veelams lietot sinteetisko ellju, un elljas markas nejaukt. 10.000 km...nomainit vari jebkutaa servisaa. nevairaak kaa pa 10 000 km savaadaak motoors saak akstiities, un veelpietam tev ir dizels taa kaa maini vien uz 10 000. tikai skaties kas pa eļu ieksha ja nesintetiska tad laej nesintetisko, ja pussintetiska tad ar lej to , ja sintetiska tad tikai to, ja esi jau nejaushi ieleejis sinteetisko pie nesinteetiska tad tev ar vis muuž buus jaalej sintetiskaa ··· Audi A6: Audi A6 1999 - kad jāmaina ... lasīt visu diskusiju (13 atbildes) »
Audi A6 dzinēja vibrācija (13)
Man ir 1996.gada Audi A6 C4 2.5TDi 103kW Quattro. Auksts dūmo, kā uzdod gāzi tā vibrē dzinējs. Kad uzsilda (vasarā 15 min, ziemā 30 min) tad viss strādā normāli. Tika mainīta intercooler truba un intercooler, jo bija piedzīts ...
Man ir 1996.gada Audi A6 C4 2.5TDi 103kW Quattro. Auksts dūmo, kā uzdod gāzi tā vibrē dzinējs. Kad uzsilda (vasarā 15 min, ziemā 30 min) tad viss strādā normāli. Tika mainīta intercooler truba un intercooler, jo bija piedzīts ...
Vai nu sūknis ,vai sprauslas.Drīzāk dodu uz sprauslām,nestrādājošā ir melna un apdegusi,uz pārējo fona atšķirsies.Es ieteiktu vispirms pamēģināt ar auto ķīmiju,manam auģim palīdzēja.
Jabrauc lidz, Tolmetam.
Intercooleri ar eļļu var piedzīt tikai turbīna. Jautājums kas domāts ar vārdiem "dzinējs eļļu netērē"...
iečeko turbīnu!!!
Ja, uzdodot gāzi, vibrē dzinējs - tātad nevienmerīga cilindru darbība. 24 gadus vecai mašīnai tur varbūt dikti daudz problēmu. Ja bundža ir tā vērta, rekomendētu meklēt atremontētu citu dzinēju, varētu būt lētāk, nekā dzinēja kapitālais remonts.
··· Audi A6: Audi A6 dzinēja vibrācija lasīt visu diskusiju (13 atbildes) »
A6, Češka, ar 2,6 V, 1997 GADS (6)
Gribētu dzirdēt par šo motoru ATSAUKSMES. Vai dikti dārgs apkalpošanā, vai dikti rijīgs, vājās vietas, kā draudzējās ar gāzes iekārtu!? Kā salīdzinājumā, ar piemēram citiem šā modeļa benzīna motoriem. Paldies!
Gribētu dzirdēt par šo motoru ATSAUKSMES. Vai dikti dārgs apkalpošanā, vai dikti rijīgs, vājās vietas, kā draudzējās ar gāzes iekārtu!? Kā salīdzinājumā, ar piemēram citiem šā modeļa benzīna motoriem. Paldies!
Nez,tā siksna janisb bijusi pārklāta ar svarovski kristāliem,lai tik dārgi maiņa sanāktu?
=>lapsa_13 Tev derētu šo to iemācīties, vai vismaz kādu servisa manuāli palasīt v6 motoriem, pirms auto tēmā sprēgāt. Tiem kas tankā, un bez ķiveres, paskaidroju, ka siksnu mainot jāmaina arī spriegotāji, rullīši, ūdens sūknis u.c.
Motors ar labu apetīti, ja brauc, nevis sēņo, gāzi likt izmaksās vairā nekā pats autiņš šobrīd vērts (jāņem vērā, ka 6 stobri). Zobsiksnas maņa ar virs 300eur. Ja normālā stāvoklī, tad 200 iet.
janisb,apskatījos,ka Tev 42 gadi,tad nu droši varu teikt,ka sanācis vairāk par 42 AUDI V6 dzinējiem siksnas samainīt un tā cena ne tuvu nav tam skaitlim 300eur. Bet nu labi,iespējams Tev puskailas automehāniķes ir mainījušas.
ja maina siksnu priekss sevis, buus daargaak, jo pats ta saproti, ka jaasaliek viss , kas iespeejams jauns , pie reizes. Cenas LV nezinu, ASV tas darbas/detasllas zem sstukas nekur nebuus. Draugs mainiija diezgan antiikam Mitsubishi 3000GT , arii V6. Bija pat daargaak.
··· Audi A6: A6, Češka, ar 2,6 V, 1997 GADS lasīt visu diskusiju (6 atbildes) »
Aizmirsti par dinamisku braukšanas stilu, nelieto kondicionieri, mazāk apsildi salonu, piemeklē riepas ar mazāku rites pretestību, novāc jaudīgu audioaparatūru un jumta reliņus, bagāžas kasti (ja tādi ir), izvairies no braukšanas lielpilsētas satiksmē sastrēgumu laikā, - ietaupīsi vismaz vairāk par litru uz 100 km . Atšķirībā no 20gadīgiem auto ar nu jau aizmirstiem karburatoru dzinējiem, kur varēja elementāri liesāku/treknāku degmaisījumu noregulēt, tagadiņ šitāds numurs neiet cauri. Ja vien neesi kruts elektroniķis, kas pats spēj pārprogrammēt dzinēja vadības bloku. Ja neesi - pagoglē Audi jūzeru forumus - gan jau tur kādu zinošu spečuku atradīsi. Un komplektā neparedzamas problēmas pie noteiktiem dzinēja darbības režīmiem arī, jo patvarīgi izmainot kādu vienu parametru, tas diemžel ietekmēs arī uz virkni citu.
Sorry, bet riktīgas, neslīdošas velo ziemas riepas (ar radzēm) maksā ui, cik sālīti..., nemaz nerunājot par siltu cepurīti, labu, nesvīdinošu vējjaku, termozeķēm un apaviem, lai kāju pirkstus un pēdas vējainā, salīgā diena neapsaldētu minoties vismaz kādus plus 25 km vismaz. Tā kā pilnīgi pa lēto diez vai sanāks, ja vien negribas vēl dārgāk - kļūstot aptiekas klientam.
gribas leetaak, brauc ar mazaaku, ar gaazi, ar elektriibu buus vissleetaak utt.Tas a6 nav mazinns, ir smags, ikdienaa praktiski nevajadziiga pilnpiedzinna, visaadi citaadi kraami, un fiichas. Viss tas eed degvielu, ja gribas to paatrinaat.
Vispaar ar lieliem autinniem , motoriem ir taa, ka uz lielaa cella , jaa, feini , need arii daudz, bet pilseetas eed pamatiigi, sastreegumos , veel neveikli ssauros manevros . Riigas ieksseejos parkingos vispaar normaali iebraukt, izbraukt vaaks kautkaads...:( (rodas iespaids, ka tos parkingus-izbraucamos pagriezienus ziimeejussi galiigi debilikki , kas autinnaa savu muuzzu nav seedeejussi) Taapeec ssodien ideaals autinns ir civic, golfa, nissan leaf , 3 bmw -i3, tesla 3 izmeers, un veelams ar tiiru elektriibu, vai hibriids, un svaigi izrazzots. Punkts. Muļķīgs jautājums! Ja jau nevari aļauties mazāku auto vai jaunāku lim. kl., kur patēriņš 5-6 l, tad uzpumpē riepas un nekādā gadījumā neuzpildies CircleK. Darba autiņam pēkšņi šogad patēriņš uzauga pamatīgi pie lîdzvērtīgas braukšanas. MegaPixel, vēl tikai trūkst pierakstīt — pārsēdies uz velosipēdu 😀
Nu ja, ko jūs tā skataties, lēti, veselīgi 😜 Ziema tagad arī nekāda, tikai kruķī pedāļus. ··· Audi A6: Kas ir jāuzstāda,jānoregulē ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) »
Vispaar ar lieliem autinniem , motoriem ir taa, ka uz lielaa cella , jaa, feini , need arii daudz, bet pilseetas eed pamatiigi, sastreegumos , veel neveikli ssauros manevros . Riigas ieksseejos parkingos vispaar normaali iebraukt, izbraukt vaaks kautkaads...:( (rodas iespaids, ka tos parkingus-izbraucamos pagriezienus ziimeejussi galiigi debilikki , kas autinnaa savu muuzzu nav seedeejussi) Taapeec ssodien ideaals autinns ir civic, golfa, nissan leaf , 3 bmw -i3, tesla 3 izmeers, un veelams ar tiiru elektriibu, vai hibriids, un svaigi izrazzots. Punkts. Muļķīgs jautājums! Ja jau nevari aļauties mazāku auto vai jaunāku lim. kl., kur patēriņš 5-6 l, tad uzpumpē riepas un nekādā gadījumā neuzpildies CircleK. Darba autiņam pēkšņi šogad patēriņš uzauga pamatīgi pie lîdzvērtīgas braukšanas. MegaPixel, vēl tikai trūkst pierakstīt — pārsēdies uz velosipēdu 😀
Nu ja, ko jūs tā skataties, lēti, veselīgi 😜 Ziema tagad arī nekāda, tikai kruķī pedāļus. ··· Audi A6: Kas ir jāuzstāda,jānoregulē ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) »
Audi a6 avants 2002 2.5 turbo ieskrienas lidz 120km/h un tad viss, tik apgriezieni palielinas ar AT (11)
kas var but pie vainas uz ko reikinaties????
kas var but pie vainas uz ko reikinaties????
Vispār jau pie mums atļautais ātrums pamatā ir 90 km/h.
Uz kurieni tad tu sataisījies ? Avants aizskrēja ātrāk par skaņu? Jautājums galīgi nav saprotams ! "ieskrienas lidz 120km/h un tad vis tik apgriezieni palielinas a at"
Tik tiešām nesaprotami uzrakstīts. Ja automaatiskaa aatrumkaste un, ja ieskrienaas raiti, tad varbuut peedeejaas pakaapes neiesleedzaas. Spiid aatrumkastes remonts. ··· Audi A6: Audi a6 avants 2002 2.5 turbo ... lasīt visu diskusiju (11 atbildes) »
Uz kurieni tad tu sataisījies ? Avants aizskrēja ātrāk par skaņu? Jautājums galīgi nav saprotams ! "ieskrienas lidz 120km/h un tad vis tik apgriezieni palielinas a at"
Tik tiešām nesaprotami uzrakstīts. Ja automaatiskaa aatrumkaste un, ja ieskrienaas raiti, tad varbuut peedeejaas pakaapes neiesleedzaas. Spiid aatrumkastes remonts. ··· Audi A6: Audi a6 avants 2002 2.5 turbo ... lasīt visu diskusiju (11 atbildes) »
Motori patiesībā gadās visādi - gan visādu prpblēmu pārpilni, gan arī bez visādiem mistiskiem niķiem un kaitēm. Zinu tādus, kas brauc un bēdu nezin, ir arī tādi, kuri tos motorus remontē vienā balta gabalā. Kāpēc tas tā? - laikam jau viss tieši atkarīgs no tā, kā motors ir kalpināts jau no pirmajiem nobrauktajiem kilometriem.
parasti netur galvas bliives.ja arii nomaina ,tad peec laika tek eljja atkal....vispaar jau atkariigs kura gada A6? ja peec 97,tad reekjinies ar daudzsviru piekari kas jebkaadaa razhojumaa ilgi netur pa muusu celjiem... Ideāla mašīna ar kuru ikdienā braukt uz tuvējo veikalu pēc piena :))) pa kuru galu tam maxxam taa ellja tek, vo nesapratu. manejam biki eljas peedas uz asu galiem (blivslegi), citadi neko.
protams v6 motooriitim galvas blives un vaaka bliives ir 2x vairaak kaa parastam. un ka vinjas ir janjem kvalitatiivas nevis suudus.... (manejam nav mainitas un paslaik neredzu argumentu kapec butu jamaina) R.veci> man taadas mashiinas nav un nebuus:P vnk biezi peerk shiem motoriem bliives...pie manis.... ··· Audi A6: Audi a6 2.8 lasīt visu diskusiju (10 atbildes) »
parasti netur galvas bliives.ja arii nomaina ,tad peec laika tek eljja atkal....vispaar jau atkariigs kura gada A6? ja peec 97,tad reekjinies ar daudzsviru piekari kas jebkaadaa razhojumaa ilgi netur pa muusu celjiem... Ideāla mašīna ar kuru ikdienā braukt uz tuvējo veikalu pēc piena :))) pa kuru galu tam maxxam taa ellja tek, vo nesapratu. manejam biki eljas peedas uz asu galiem (blivslegi), citadi neko.
protams v6 motooriitim galvas blives un vaaka bliives ir 2x vairaak kaa parastam. un ka vinjas ir janjem kvalitatiivas nevis suudus.... (manejam nav mainitas un paslaik neredzu argumentu kapec butu jamaina) R.veci> man taadas mashiinas nav un nebuus:P vnk biezi peerk shiem motoriem bliives...pie manis.... ··· Audi A6: Audi a6 2.8 lasīt visu diskusiju (10 atbildes) »
Audi A6 V veida motors vai rinda? (11)
Audi A6 avant 1996.gada 2.5tdi - vai V veida motors ir slikts? kadu pirkt? Ir sludinajums, bet jabrauc jaskatas, ja V veida motors var pirkt?
Audi A6 avant 1996.gada 2.5tdi - vai V veida motors ir slikts? kadu pirkt? Ir sludinajums, bet jabrauc jaskatas, ja V veida motors var pirkt?
V veida 2.5 TDI - sevisa veču sapnis. Varēsi strādāt muguru neatliecis un barot servisus.
Audi ar alumīnija piekari, v6 tdi automāts un vēl quatra, tā ir īstākā naudas mašīna. Būsi nākamais gredzenu pavēlnieks!
Ar daizeļa motoru A6 1999-2003 lielākai daļai īpašnieku maciņš remontiem tiek patukšots.
Ar benzīnieku tādas NAV no pieredzes 300000 km nobraucu kain problēm . nu man draugs teica, ka rindinieki nav nokaujami, tik tie vecākos modeļos stāv, tagad praktiski v isur ir v veids 96 gada audi ir ar 2,5tdi rindas motoru...
V veidnieks nāk no 97 gada uz augšu.
Spriežot pēc tā ka skaties veco audi, tātad maks ir plāns un uzturēt V veidnieku nespēsi...
Pašam ir bijis gan rindinieks, un tagad v veidnieks... ··· Audi A6: Audi A6 V veida motors vai ... lasīt visu diskusiju (11 atbildes) »
Ar benzīnieku tādas NAV no pieredzes 300000 km nobraucu kain problēm . nu man draugs teica, ka rindinieki nav nokaujami, tik tie vecākos modeļos stāv, tagad praktiski v isur ir v veids 96 gada audi ir ar 2,5tdi rindas motoru...
V veidnieks nāk no 97 gada uz augšu.
Spriežot pēc tā ka skaties veco audi, tātad maks ir plāns un uzturēt V veidnieku nespēsi...
Pašam ir bijis gan rindinieks, un tagad v veidnieks... ··· Audi A6: Audi A6 V veida motors vai ... lasīt visu diskusiju (11 atbildes) »
Audi a6 grūti piestartēt (4)
Marka: Audi a6 2,4 benzīns- gāze Simptomi: Grūti iedarbināt aukstu motoru, pēc vairākkārtējas piestartēšanas/noslāpšanas motors lēnām (pa vienam cilindram) iedarbinās, tad aptuveni minūtes 3-4 jāgaida, kamēr uzsilst. Ja ...
Marka: Audi a6 2,4 benzīns- gāze Simptomi: Grūti iedarbināt aukstu motoru, pēc vairākkārtējas piestartēšanas/noslāpšanas motors lēnām (pa vienam cilindram) iedarbinās, tad aptuveni minūtes 3-4 jāgaida, kamēr uzsilst. Ja ...
1) aizdedzes sveces;
2) Sveču vadi;
3) Nepareiza aizdedze;
4) Nepareizi uzlikta zobsiksna;
3) Iekoksējušies gredzeni (vajadzētu būt eļļas patēriņam). Pie iedarbināšanas nepārslēdzas uz benzīnu Ja tas būtu 80to gadu VAZ, es teiktu tev laikam ar čoku karburatoram kas nav kārtībā.
Daudz kas var būt. Kaut vai dzinēja temperatūras devējs. Simptomu kopums, kas raksturīgs auto ar gāzi - ka uz benzas vairs neiet! Pamēģini atvienot akumulatoru, restartejas lai. Ja neiet, tad raksti. ··· Audi A6: Audi a6 grūti piestartēt lasīt visu diskusiju (4 atbildes) »
2) Sveču vadi;
3) Nepareiza aizdedze;
4) Nepareizi uzlikta zobsiksna;
3) Iekoksējušies gredzeni (vajadzētu būt eļļas patēriņam). Pie iedarbināšanas nepārslēdzas uz benzīnu Ja tas būtu 80to gadu VAZ, es teiktu tev laikam ar čoku karburatoram kas nav kārtībā.
Daudz kas var būt. Kaut vai dzinēja temperatūras devējs. Simptomu kopums, kas raksturīgs auto ar gāzi - ka uz benzas vairs neiet! Pamēģini atvienot akumulatoru, restartejas lai. Ja neiet, tad raksti. ··· Audi A6: Audi a6 grūti piestartēt lasīt visu diskusiju (4 atbildes) »