Audi A6
Audi A6 tehniskie dati
2018. - . gads Jauda no 163 līdz 340 ZS
Degvielas patēriņš no 4.5 līdz 6.8 l/100km
Cena 20 000 līdz 52 000 Audi A6 Sedans
2018. - . gads Jauda no 286 līdz 340 ZS
Degvielas patēriņš no 5.8 līdz 7.1 l/100km
Cena 11 700 līdz 58 900 Audi A6 Allroad Universāls
2014. - . gads Jauda no 272 līdz 333 ZS
Degvielas patēriņš no 5.6 līdz 7.6 l/100km
Cena 10 900 līdz 18 800 Audi A6 Avant Universāls
2014. - 2018. gads Jauda no 150 līdz 333 ZS
Degvielas patēriņš no 4.4 līdz 7.6 l/100km
Cena 10 000 līdz 24 900 Audi A6 Sedans
2014. - 2018. gads Jauda no 190 līdz 333 ZS
Degvielas patēriņš no 5.7 līdz 7.4 l/100km
Cena 10 400 līdz 15 600 Audi A6 Allroad Universāls
2012. - 2014. gads Jauda no 204 līdz 313 ZS
Degvielas patēriņš no 6.1 līdz 8.9 l/100km
Cena 5900 līdz 13 500 Audi A6 Avant Universāls
2011. - 2014. gads Jauda no 177 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 5 līdz 8.2 l/100km
Cena 8500 līdz 14 500 Audi A6 Sedans
2011. - 2014. gads Jauda no 177 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 4.9 līdz 8.2 l/100km
Cena 4300 līdz 7900 Audi A6 Avant Universāls
2008. - 2011. gads Jauda no 136 līdz 350 ZS
Degvielas patēriņš no 5.3 līdz 10.2 l/100km
Cena 4000 līdz 9300 Audi A6 Allroad Universāls
2008. - 2012. gads Jauda no 190 līdz 350 ZS
Degvielas patēriņš no 7.2 līdz 11 l/100km
Cena 3400 līdz 8000 Audi A6 Sedans
2008. - 2011. gads Jauda no 136 līdz 350 ZS
Degvielas patēriņš no 5.3 līdz 11 l/100km
Cena 2600 līdz 5400 Audi A6 Allroad Universāls
2006. - 2008. gads Jauda no 180 līdz 350 ZS
Degvielas patēriņš no 8.4 līdz 11 l/100km
Cena 2100 līdz 6400 Audi A6 Avant Universāls
2005. - 2008. gads Jauda no 140 līdz 335 ZS
Degvielas patēriņš no 6.4 līdz 11 l/100km
Cena 2000 līdz 5000 Audi A6 Sedans
2004. - 2008. gads Jauda no 140 līdz 335 ZS
Degvielas patēriņš no 6 līdz 12.2 l/100km
Cena 700 līdz 2600 Audi A6 Avant Universāls
2001. - 2004. gads Jauda no 130 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 5.7 līdz 13.1 l/100km
Cena 900 līdz 3200 Audi A6 Sedans
2001. - 2004. gads Jauda no 130 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 5.7 līdz 13 l/100km
Cena 800 līdz 2400 Audi A6 Avant Universāls
1998. - 2001. gads Jauda no 110 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 5.8 līdz 13.1 l/100km
Cena 600 līdz 2700 Audi A6 Sedans
1997. - 2001. gads Jauda no 110 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 5.6 līdz 13 l/100km
Cena 500 līdz 2000 Audi A6 Avant Universāls
1994. - 1997. gads Jauda no 90 līdz 193 ZS
Degvielas patēriņš no 6.4 līdz 12.3 l/100km
Cena 600 līdz 2000 Audi A6 Sedans
1994. - 1997. gads Jauda no 90 līdz 193 ZS
Degvielas patēriņš no 6.4 līdz 12.3 l/100km
Audi A6 kvalitāte
Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Audi A6 ražots 2019. gadā | |||
2022 | 3 gadi | 4.1% / 4.74% | 52. no 121 |
Audi A6 ražots 2018. gadā | |||
2022 | 4 gadi | 4.1% / 4.74% | 52. no 121 |
2021 | 3 gadi | 4.3% / 5.57% | 33. no 129 |
Audi A6 ražots 2017. gadā | |||
2022 | 5 gadi | 6.1% / 8.14% | 32. no 120 |
2021 | 4 gadi | 4.3% / 5.57% | 33. no 129 |
2020 | 3 gadi | 3.5% / 5.99% | 15. no 129 |
Audi A6 ražots 2016. gadā | |||
2022 | 6 gadi | 6.1% / 8.14% | 32. no 120 |
2021 | 5 gadi | 6.4% / 9.29% | 24. no 129 |
2020 | 4 gadi | 3.5% / 5.99% | 15. no 129 |
Atsauksmes par Audi A6
Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 22 gadi) | Lietošanas ilgums: | 150`000 kilometri (4 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.8 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 50 EUR (ap 12 EUR gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Priekš liela, smaga 4x4 universāļa kolosāli ekonomisks.
Laba caurgājamība ziemā, iespējams mierīgi braukt pa bezceļiem, pat salīdzinoši ekstremāliem, cik jau to atļauj klīrenss.
Mierīgi velk 3,5t treileri aizmugurē
Uzticams auto, nobraucu +-150k km un īsti nezināju ko nozīmē grūst naudu remontos.
Detaļas plaši pieejamas, maksā centus.
Tuvojoties 30 gadu vecumam, sākas rūsas problēmas (priekšas spārni, glāzes, aizmugurē aiz arkām u.c.)
Daudziem problēmas ar palaišanu ziemas mīnusos, bet tas risinās nopērkot jaunu, jaudīgāku kā uzstādīts no rūpnīcas, starteri (nevis remontēt esošo).
Iegādes gads: | 2023 (auto vecums 11 gadi) | Lietošanas ilgums: | 10`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 10% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 2500 EUR (ap 2500 EUR gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2021 (auto vecums 12 gadi) | Lietošanas ilgums: | 80`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.6 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 780 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Gludi brauc, piekare jūtami savādāk uzņem nelīdzenumus un bedres, salons ļoti kluss, uz šosejas ērta mašīna, ziemā nav problēmu izbraukt visur, ar radžu riepām uz apledojuša ceļa ideāli turas, bagāžnieks ietilpīgs
Salīdzinoši dārgāks remonts citām auto klasēm - golf, astra, avensis. Bez pneimo piekares liekas pa zemu. Smags, kas nedaudz pasliktina vadāmību
Iegādes gads: | 2018 (auto vecums 1 gads) | Lietošanas ilgums: | 40`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2021 (auto vecums 17 gadi) | Lietošanas ilgums: | 9`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 12.0 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1560 EUR (ap 1560 EUR gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Audisti sveicinās, interesējās, daži cilvēki atskatās itkā nebūtu nekad redzējuši c5 uz smukiem divdaļīgajiem diskiem..
Smaga govs, gruti manevret parkofkā kur vel izņemt asākus līkumus, aizmugurējā piekare vienkārši drausmīga, priekšējā par laimi neticamā kārtā nebij beigta. Dinamika pilsētā pie tāda patēriņa vnk nekāda, gausa arī uz trases lai gan patēriņs mēdz patīkami nokristies līdz pat 7l Salons nav jutama ergonomika pat ar visiem recaro beņķiem no allroda, pat sābam ir ērtāki benķi, par audi orģinālajiem ādiniekim labak vispar nerunat, - pie tiem nedēļu braucot nevarēju pierast un gribējās pēc iespējas ātrāk izkāpt. Salons ,konkreti, nepārdomāts, visa kā samests daudz tikai lai būtu pa faktu, bet nav jutams ka butu padomats par vadītāju. Galīgi nav jūtams tas vācu prēmiums par ko cilvēki tā jūsmo un pēc kā tiecas, teiksim tā, biju pieradis pie sāb 9-5 komforta un vadāmības ka šajā audī es jutos neerti un pat nedroši, arī ļoti kaitināja tas audi mazais bagažas nodalijums, sābā varēja iekraut kudi vairāk. Prieks ka tiku no tā audī vaļā, šis modelis kombinācija ar šo motoru ir īsta naudas kapsēta, pēc pārdošanas, pirmajā nedēļā jaunajam saimniekam aprāva skrūvi agregātsiksnas spriegotājam, lai gan tas bija jauns uzlikts pirms paris menesiem
Audi A6 - jautājumi, diskusijas
Vai nav pārāk augstas vai salīdzinot ar volvo v70 tās ir aptuveni līdzigas.
Arī biju dzirdējis ka volvo dārgs remonts un bez dīlera palidzibas neiztikt,taču audi aluminija piekare esot dārgs prieks.
Kāds varbut zin vai volvo ari ir aluminija piekare un cik izturiga tā ir? ··· Audi A6: Kādas ir audi a6 c6 3.0tdi ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) »
Audi A6 2012.gads 3.0 dīzeļdegviela, automāts 7 ātrumi. Problēma: Mašīnai uzsilstot līdz darba temperatūrai apstājoties un ātrumkārbai esot pārnesumā salonā jūtama deguma smarža, pārslēdzot uz P smarža pazūd ...
Par deguma smarzzu. Jaskataas, vai vinkaarssi nepil kur ella uz izpluudes trubaam. Ja taa tiessaam ir kaarbaa , taa smaka, un D rezziimaa, ko lai saku , izlej ellu tiiraa traukaa, ja taa vairs nav caurspiidiiga, bruuna...tumssi bruuna, kaarba buus jaaremontee , aatraak, vai veelaak. No mainot ssobriid ,pusssadegussai kaarbai , ellu, arii filtru, tikai paatrinaasi kaarbas nobeigssanos. Kaapeec taa? Taapeec, ka vecaa ,netiiraa ellaa ir pilna ar abraziivaam dallinnqaam no diskiem, un tikai taa netiiraa ella paliidz ssobriid kaarbai straadat. Ielejot jaunu ellu, taa buus tiira, un diski saaks vienkaarssi sliideet, ecm nolasiis klluudas , un izsleegas visu, "sasals" vienaa robaa kaarbaa, karoche, jaavelk buus autinns uz remontu.
Kas var lidzeet ssobriid? Ir speciaalas piedevas, kas MAZLIET paildzina to visu , kaa Lucas Oil 10009. Sso esmu lietojis lloti daudz kaarbaam, un tiessaam darbojaas. Bet, kaa jau teicu iepriekss, tas viss ir...uz laiku tikai. Nodilussus , nosvilinaatus diskus kaarbaa nekas neglaabs. Sākumam jānomaina eļļa. Eļļa jāapskatās - vai nav brūna, vai pēc deguma pati kārbas eļla neož. Ja biji Recro,čaļi būs kārbu piedirsuši.Mums armijā zēni komandiera Bobikam tā izdarīja...nomainīja vairākus šoferīšus,bet kā smird tā smird...beidzot sezonu,eļļu mainot atrada kur vaina...Jāmaina eļļa,neko darīt... Ir ražotāji , kas lietotāja instrukcijā neparedz ātrumkārbas eļļas maiņu.
Bet ja reiz mehānismam nepieciešama eļļošana, tad tā agrāk vai vēlāk būtu jānomaina.
Cik zinu, Audi tomēr rekomendē to mainīt ik pēc 50 tkm. ··· Audi A6: Jūtama deguma smarža salonā ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
Kads vareetu ieteikt par un pret ? nevaru izlemt starp audi a6 un 5.bembi ... nju taa ap 1998/99 gadu! :/
Bet rēķinies, ka tas būs dārgāks eksplatācijā, par komfortu un prestižu ir jāmaksā :)
Audi - tā ir stipri viduvēja mašīna, ar minimālu izpratni par komfortu. Nenoliedzami - samērā ekonomiska. Un noteikti labāka par visiem japāņiem, frančiem un itāļiem. Bet tas nav BMW :)
Starp citu - tāda nekonsekventa izvēle - BMW 5 un A6 ir visai dažādas mašīnas, kuru vienīgais kopīgais moments - izmēri. Pati galvenā atšķirība - Audi ir priekšpiedziņas, bet BMW - pakaļējās piedziņas. nem A6 :D A6:D nem a6 :) A6 Quattro ··· Audi A6: Audi A6 vai BMW 5.sērija lasīt visu diskusiju (14 atbildes) »
Audi A6 1999g.TDI.,Pēc cik t.km.ir jāmaina eļļa? Katrā vietā saka savadāk.Paldies!!!
jebkuram auto ella ir jamaina un ellas filtrs ik pec 10.000km ieteikums, ja grib saglabaat tiiru dzineeju, nenokaut turbiinu. ellja ir jaamaina ik peec 7500km, veelams lietot sinteetisko ellju, un elljas markas nejaukt. 10.000 km...nomainit vari jebkutaa servisaa. nevairaak kaa pa 10 000 km savaadaak motoors saak akstiities, un veelpietam tev ir dizels taa kaa maini vien uz 10 000. tikai skaties kas pa eļu ieksha ja nesintetiska tad laej nesintetisko, ja pussintetiska tad ar lej to , ja sintetiska tad tikai to, ja esi jau nejaushi ieleejis sinteetisko pie nesinteetiska tad tev ar vis muuž buus jaalej sintetiskaa ··· Audi A6: Audi A6 1999 - kad jāmaina ... lasīt visu diskusiju (13 atbildes) »
Man ir 1996.gada Audi A6 C4 2.5TDi 103kW Quattro. Auksts dūmo, kā uzdod gāzi tā vibrē dzinējs. Kad uzsilda (vasarā 15 min, ziemā 30 min) tad viss strādā normāli. Tika mainīta intercooler truba un intercooler, jo bija piedzīts ...
Gribētu dzirdēt par šo motoru ATSAUKSMES. Vai dikti dārgs apkalpošanā, vai dikti rijīgs, vājās vietas, kā draudzējās ar gāzes iekārtu!? Kā salīdzinājumā, ar piemēram citiem šā modeļa benzīna motoriem. Paldies!
Vispaar ar lieliem autinniem , motoriem ir taa, ka uz lielaa cella , jaa, feini , need arii daudz, bet pilseetas eed pamatiigi, sastreegumos , veel neveikli ssauros manevros . Riigas ieksseejos parkingos vispaar normaali iebraukt, izbraukt vaaks kautkaads...:( (rodas iespaids, ka tos parkingus-izbraucamos pagriezienus ziimeejussi galiigi debilikki , kas autinnaa savu muuzzu nav seedeejussi) Taapeec ssodien ideaals autinns ir civic, golfa, nissan leaf , 3 bmw -i3, tesla 3 izmeers, un veelams ar tiiru elektriibu, vai hibriids, un svaigi izrazzots. Punkts. Muļķīgs jautājums! Ja jau nevari aļauties mazāku auto vai jaunāku lim. kl., kur patēriņš 5-6 l, tad uzpumpē riepas un nekādā gadījumā neuzpildies CircleK. Darba autiņam pēkšņi šogad patēriņš uzauga pamatīgi pie lîdzvērtīgas braukšanas. MegaPixel, vēl tikai trūkst pierakstīt — pārsēdies uz velosipēdu 😀
Nu ja, ko jūs tā skataties, lēti, veselīgi 😜 Ziema tagad arī nekāda, tikai kruķī pedāļus. ··· Audi A6: Kas ir jāuzstāda,jānoregulē ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) »
kas var but pie vainas uz ko reikinaties????
Uz kurieni tad tu sataisījies ? Avants aizskrēja ātrāk par skaņu? Jautājums galīgi nav saprotams ! "ieskrienas lidz 120km/h un tad vis tik apgriezieni palielinas a at"
Tik tiešām nesaprotami uzrakstīts. Ja automaatiskaa aatrumkaste un, ja ieskrienaas raiti, tad varbuut peedeejaas pakaapes neiesleedzaas. Spiid aatrumkastes remonts. ··· Audi A6: Audi a6 avants 2002 2.5 turbo ... lasīt visu diskusiju (11 atbildes) »
parasti netur galvas bliives.ja arii nomaina ,tad peec laika tek eljja atkal....vispaar jau atkariigs kura gada A6? ja peec 97,tad reekjinies ar daudzsviru piekari kas jebkaadaa razhojumaa ilgi netur pa muusu celjiem... Ideāla mašīna ar kuru ikdienā braukt uz tuvējo veikalu pēc piena :))) pa kuru galu tam maxxam taa ellja tek, vo nesapratu. manejam biki eljas peedas uz asu galiem (blivslegi), citadi neko.
protams v6 motooriitim galvas blives un vaaka bliives ir 2x vairaak kaa parastam. un ka vinjas ir janjem kvalitatiivas nevis suudus.... (manejam nav mainitas un paslaik neredzu argumentu kapec butu jamaina) R.veci> man taadas mashiinas nav un nebuus:P vnk biezi peerk shiem motoriem bliives...pie manis.... ··· Audi A6: Audi a6 2.8 lasīt visu diskusiju (10 atbildes) »
Audi A6 avant 1996.gada 2.5tdi - vai V veida motors ir slikts? kadu pirkt? Ir sludinajums, bet jabrauc jaskatas, ja V veida motors var pirkt?
Ar benzīnieku tādas NAV no pieredzes 300000 km nobraucu kain problēm . nu man draugs teica, ka rindinieki nav nokaujami, tik tie vecākos modeļos stāv, tagad praktiski v isur ir v veids 96 gada audi ir ar 2,5tdi rindas motoru...
V veidnieks nāk no 97 gada uz augšu.
Spriežot pēc tā ka skaties veco audi, tātad maks ir plāns un uzturēt V veidnieku nespēsi...
Pašam ir bijis gan rindinieks, un tagad v veidnieks... ··· Audi A6: Audi A6 V veida motors vai ... lasīt visu diskusiju (11 atbildes) »