Elektroauto

Tagad yzlades stacijaa atraa uzlaade jau maksaa 10 eiro uz simts km..peec cssdd datiem..nu ko..attaa ekektro vibratori:D.ieberzaas "zaljie"..arii taas saspiestaas dabasgaazes auto laikam nomirushi no stresa..:Dprueks ha "zaljie"dabuuja pa muti..veel tik vajadzeetu putnu veerotaajuem kaadu lamatu yzlikt...

Rikardo  5 9 Jampampins 2022-09-16 12:37

edtu  1 5 ko es tikko izlasiiju?!? :D 2022-09-16 13:11

Salss    11 baigā uzbudinājumā rakstīts, tas skaidrs. 2022-09-16 13:14

av2  5 5 Kaa kuram, es laadeeju par pilniigu velti, firmaa, kur straadaaju.
Un palielam....nu var jau noliegt naakotni, un es arii saprotu, ka V8 , vai inline 6 turbo...nu ir kaifs , bet modernie EV autinni liek arii tiem iekssaa.
Veel kas, lai vispaar spriestu , ir jaabrauc ar to elektro autinnu passam, un ilgstossi.Tad rodas pavisam citas domas, kaa ....kaa no malas praatojot.
2022-09-16 13:39

Julianna  4 4 Pec 24 septembra un talakiem datumiem atkritis vajadziba kaut ko uzladet un kaut kur braukt* Jauna veida lohdauns* Bralukas atslegsies no Batjkas paskudnas elektribas; ---atrubim vse svortovije konci* Beidzot bus miers* 2022-09-16 13:43

Ljekainiitis  2 8 Tracerim atkal paņaudēt sagribējās ... Viss iet, viss mainās. Par gāzi jau ir ziņas ka nākamgada sākumā cenas uz pusi samazināsies no šā brīža uzpūstās. 2022-09-16 13:48

Julianna  7 4 O jaa Lekainiti; es ar dzirdeju ka raksim; jebsu pumpesim savu slaanu gaazi* otrs variants -- zirni un pupas* pa taisno trubu uz iekartu un pooojeehali kitaici; lidz izpirdisim jaici*** 2022-09-16 14:01

Ljekainiitis  2 6 https://www.tvnet.lv/7606779/eiropai-veiksmigi-izdosies-aizstat-krievijas-gazi-analitiki-prognoze-li
elu-cenu-kritumu

putlera lejasdaļas bučotāja ...
2022-09-16 14:06

Mavs_VivaForever  3 5 Nu parastam trūcīgam "ofisa planktonam" elektroauto ir ok, ja dienā jāmēro pāris desmiti kilometru, nav jāpārvadā liela bagāža vai visādi gadžeti hobijiem.
Šobrīd man ir zināms tikai viens auto, kurš pretendē uz "offroadu" - F-150 Lightning. Un arī tur vēl pāragri spriest, kas ir sanācis.
A ja neskaita šo modeli - nosauciet man lūdzu elektroauto, kam var piekabināt 2tonnīgu kemperi vai 3,5tonnīgu kuteri un ar to visu nobraukt 500 km.

Vispār domāju, ka "elektroauto" - tas ir strupceļš. Diez vai viņiem ir nākotne. Drīzāk lieku likmi uz fuel cells.
2022-09-16 14:15

Mavs_VivaForever  2 4 Ljekainiit - sorry - bet šai prognozei neticu :)
Esmu pat gatavs noslēgt derības, ka gāzes cena nekritīsies :D
2022-09-16 14:16

janisb  2 4 =>Mavs_VivaForever ja reģionā uzbliezīs kādu jaunu (vismaz pagaidu) sašķidrinātās gāzes termināli, kā solīts, tad cenas ies uz leju, šobrīd cenas nosaka deficīts, nevis pašas dabasgāzes cena. 2022-09-16 16:04

jumper  2 9 Viss ir jauki ar elektroauto, bet tikai propogandas upuriem.
Pastāstiet, kā tiek lietderīgi un zaļi utilizētas elektroauto baterijas. Bet nevis blabla līmenī, bet gan konkrēti pa etapiem. Ar utilizējamo atlikumu un otreizēji izmantojamo vielu.
Tālāk, riepas.Elektroauto tās dilst pa kārtu vairāk. Kalpo apmēram sezonu. Lētākās divi komplekti pa sezonu. Griezes moments un smagāks auto.
Jūs domājat ka elpojat svaigāku gaisu? :D Riepu diluma putekļi protams ir tīrs skābeklis un nepiesārņo ne visdi, ne jūsu plaušas.... :D
Zaļie muļķi! Tagad ir riktīgi zaļi. Zaļi būs ar malkas apkuri un sveču gaismā! Veļu un paši mazgāsieties uzsildītā ūdens bļodā! Zaļi!
2022-09-16 17:20

anis    1 Jebkuras uguns iegūšana un malkas dedzināšana ir dabas piesārņošana-zaļi ir sildīties tuksnesī... 2022-09-16 17:51

rinkulis    3 Tracer - ieej mājaslapā:
https://tradingeconomics.com/commodity/gold

Vari pārbaudīt, kā cenas lietām ir staigājušas. Metāls ir staigājis, nafta, beņa, koks, viss. Protams, ka ilgtermiņa trends ir iaugošs, bet nav jau arī tā, ka resursu paliek arvien vairāk.

Kas uz elektroauto attiecas...vienkārši nebūs. Elektroauto nevarēs aizvietot iekšdedzes dzinējus pārskatāmā nākotnē - kādam vienkārši būs jāpaliek bez privātā transporta.
2022-09-16 17:56

dabasmiilis  2 3 Analītiķi ir domāti, lai kaut ko analizētu un prognozētu, jo viņiem par to maksā, tad jau labāk pie spēcīgas zīlnieces aiziet, precīzāk uzzinās nākotni.
Analītiķi, baņķieri utt - tie visi ir muldoņas - viņu prognozes nav vērā ņemamas, viņi neredz tālāk par degungalu, kur nu vēl par globālām lietām orientējas - sēž savos būceņos un nezina, kas ārpusē darās - līst lietus vai saule spīd.
Ja vien viņiem nestāv uz galda kāds globālistu plāns ar sīki izklāstītiem notikumiem pa laika posmiem.
Atgādina dabas vērotājus, kuri ar savām prognozēm visu laiku šauj greizi.

Ko tur par gāzi, jautrāk ir par pārtikas spekulantiem. Veikalus neapmeklēju, reklāmas neskatos, bet tās retās, kas ir uzpeldējušas - vienā laidā redzu visādas tur 40 un + procentu atlaides, gandrīz kā uz bodes klapēšanu ciet izpārdošana. [es jau nezinu, varbūt pirms burbuļa tik lieli cipari atlaidēs arī bija norma!?]
Tas vien liecina, kādus uzcenojumus spekulanti uzskrūvējuši, un tagad tēlo labiņos - redz, mēs tev nabadziņam par 40% lētāk atdosim preci - mēs tik labiņi un pūkaini, tas nekas, ka tā prece pat ar visu atlaidi nav tik vērtīga.
2022-09-16 18:10

dabasmiilis  1 4 https://www.la.lv/kapec-pasaule-partikas-cenas-krit-bet-latvija-ne-uznemeja-skaidrojums

Te interesants rakstiņš, pēc kura saprotu, ka pie mums ir veikalnieku kartelis[kad konkurences nav+uzraugošo institūciju, tad var skrūvēt cenas kādas vēlas - un pie visa vainot situāciju kaut kur pasaulē].

-Tukša muldēšana par dārgi iepirktiem produktiem [tādus tak ar 40 % atlaidi neatdotu pircējam, tad jau nekāds bizness nesanāks, ja nu vienīgi labdarības organizācija].
Par 100 un vairāk procentu uzcenojumu gan piekrītu, tad var arī atdot par puscenu un cilvēks parastais pirks un priecāsies, ka nopircis it kā pa lēto, ar superduper atlaidi. [mārketinga triks, jeb pamācība kā muļķot stulbeņus.]

-Par to nomali arī kritiku neiztur - kad pasaulē kaut kas sadārdzinās, tā mēs to sajūtam dažu stundu vai dienu laikā[kaut vai degvielas cenas], bet kad pasaulē cenas krīt, tad pēkšņi mēs esam nomale, līdz kurai ziņas atnāk ar bruņurupuci vai gliemezi.
-Kam tad domāts tas internets? Kad Vašingtonas un Briseles pavēles jāpilda, tad nedēļas laikā viss līdz mums atnāk...
2022-09-16 18:28

DanaL  2 4 Nez par ko tracer gaudos nākamoreiz - par skolotāju streiku vai vēlēšanām.
Taisam totalizatoru?
2022-09-16 19:14

AivarsN  2 4 Pirmkārt jau to akumulatoru ražošana piesārņo dabu tikpat cik iekšdedzes dzinējs turpat vai pusē no sava ekspluotācijas laika. Par utilizāciju jau rakstīja. Tie vis nav pirkstiņi no TV pults. Arī pati elektrības ražošana ne tuvu nav tik draudzīga dabai. Tā ka no zaļuma tur patiesībā nav nekā. Drīzāk jau vēl lielāks piesārņojums. Un kur vispār raus tik daudz elektrības, ja visas mašīnas būs elektriskās? Kā celsies elektrības cenas? Un cik vēl pasaulē ir atlikuši litija krājumi? Varbūt būs jāatgriežas pie sārma akumulatoriem? Nezinu par mašīnām, bet elektrisko motorolleru cenas pēdējo divu gadu laikā ir cēlušās vismaz pusotru reizi un tie jau tagad maksā vismaz divreiz dārgāk, nekā ar iekšdedzes dzinējiem. Tik vien tā labuma ka nav jāmaina eļļa, filtri, transmisija, resursu vismaz sola daudz lielāku. Tikai kāda izdegusi lampiņa, riepas, kaut kad arī gultņi. Uz 100km 2kwh. Taču ja nojuks elektronika, būs nopietnas problēmas, par cik Latvijā serviss pagaidām ir tikai vienai ķīniešu firmai, protams tai dārgākajai.
Var jau būt, ka ar laiku tiks piedāvāti vēl efektīvāki un lētāki akumulatori, bet pagaidām elektroauto ir transporta līdzeklis tikai ļoti turīgiem cilvēkiem.
2022-09-16 19:54

kvarts  1 1 Sūdīgi tev.... man elektroauto izmaksā nepilni 3 eur uz 100 km, bet dīzelis garākiem braucieniem gan ap 10 Eur uz 100, tā kā nekāda pamata satraukumam. 2022-09-16 20:09

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu