Elektroauto
Tagad yzlades stacijaa atraa uzlaade jau maksaa 10 eiro uz simts km..peec cssdd datiem..nu ko..attaa ekektro vibratori:D.ieberzaas "zaljie"..arii taas saspiestaas dabasgaazes auto laikam nomirushi no stresa..:Dprueks ha "zaljie"dabuuja pa muti..veel tik vajadzeetu putnu veerotaajuem kaadu lamatu yzlikt...
Mavs_VivaForever
1
5
kvarts - nu priecājies, tagad maksās 10 eur :)
janisb - citēšu tracer - Tu esi kādreiz redzējis, ka kaut kas paliktu lētāks ? Varbūt kaut kā pamainīsies proporcijas ar citu produktu cenām, bet lētāks jau nu nepaliks. It sevišķi energoresursi. Varu atgādināt stāstu tūdaliņu gaumē ar "Latvenergo" sadalīšanu ražojošajā ("Latvenergo") un piegādes ("Sadales tīkls") daļā. Doma skaista - veicināt konkurenci, likvidēt monopolu, samazināt cenas. Kas iznāca ? Tagad tu maksā ne tikai "Latvenergo", bet arī vēl "ST" :D Bizness tūdaliņu gaumē :D
jumper - pilnībā piekrītu. Oki, mani mazāk uztrauc pārpalikumu utilizācija (domāju ka vēl ir pietiekami daudz neapgūtas iespējas utilizācijai), mani vairāk uztrauc tas, ka litija, kadmija, vara un citu baterijām nepieciešamo resursu daudzums ir daudz mazāks par naftas rezervēm (kura it kā vēl teorētiski turpinot dabīgā ceļā veidoties). Manuprāt vienīgais "neizsmeļamais" resurss ir bāzēts uz ūdeņraža tehnoloģijām. Nu vēl varbūt varētu runāt par visādām pus-fantastiskām teorijām uz He3 vai "lēnajiem" kodolresursiem, bet tas vēl fantastikas līmenī. Galu galā - vislētākā elektroenerģija šobrīd tiek saražota atomelektrostacijās. Bet visi tie vēja ģeneratori, saules baterijas u.c. - tas vairāk ir šovs un marketinga triks, kas orientēts uz primitīvajiem patērētājiem :)
2022-09-16 20:24
AivarsN 3 2 Šobrīd pasaulē nekas netiek darīts cilvēku interesēs. Ir tik daudz izgudrots tehnoloģiju, ar kurām enerģiju varētu iegūt bez maksas un neierobežotā daudzumā. Taču ja uz tām nevar nopelnīt vairāk, kā uz jebkuru jau zināmo, tad tādas tiks likvidētas kopā ar to izgudrotājiem. Gan Tesla demonstrēja elektroauto bez uzlādes un enerģijas pārvadi bez vadiem, gan vairāki dzinēji ar ūdeni kā degvielu, gan atmosfēras elektrības izmantošana līdz pat 20.gs sākumam, gan neskaitāmi citi izgudrojumi, kuri varētu padarīt cilvēkus pilnīgi neatkarīgus no sociālajiem parazītiem. Bet to nu viņi nepieļaus, kamēr vien dzīvi un pie varas. 2022-09-16 21:01
janisb 1 =>Mavs_VivaForever esu redzējis ka paliek lētāk, patiesībā to laika gaitā redz jebkurš, kas uzpilda degvielu... 2022-09-16 21:34
Skudiss 4 1 Gudri pļūtīt pa tēmu kuru nepārzini vai labākajā gadījumā dzirdēts no pagalma vārtrūmes dāmām. Mož reitingam palīdz, bet intelektam točna kaitīgs. Labām tad runāt par sava izmēra pamperiem. Manā skatījumā labāk braukt ar to kas patīk un viss būs labi :) 2022-09-16 21:35
jumper 3 Paincējēties kā tās pašas pirkstiņu baterijas utilizē. :D nav liela starpība starp tām un elektroauto baterijām. Pie masveida elektroauto izplatības ātrie uzlādes punkti ar atbilstošām cenām nozīmēs kolosālu materiālu ieguldījumu elektrības kabeļiem jo atbilstošas jaudas uzlāde prasa arī attiecīga resnuma kabeļus.Un kur tad tās jaudas grābs, ja jau tagad biržā nedēļu cena naktī nekrita zem 20 centiem par KWh Daudzdzīvokļu mājā nebūs citu uzlādes iespēju kā uzlādes stacijas, pie tam, milzu daudzumā jo tas nev zupu pa pāris minūtēm ieliet. 100 kilometriem 3 eiro? :D Nu nu. Pie lietotāja cenas 50 centi par KWh. Kamēr vēl vecie līgumi spēkā var vēl pakaifot. :D 2022-09-16 21:46
tracer 2 Un vislabaak patik sho "zaljo"veekskershana par ekologismu..lai taa greeta tunberga aiziet pie putina vai kiinas sefa?lai pasaka ka ir kaitigi razot.pasuutius tirst momenta.bet stulbam eiro iereednim uzvalcinjaa un slipsitee var mierigi "zaljo"iebarot..izteelojaties ka purcikaa no devinstaavenes no katra dziivoklja vadi uz katru auto iet?smiekliigi..butu vajadziigas tadas elektrojaudas!!!!.un visi pazemes kabelji un transfirmatori jaamaina!!.jo slodzi neturees!!!.tas ir reaali?protams ka nav.. 2022-09-16 23:26
jumper
1
3
Kurš te to savu elektoauto ar sauli lādē, izkatās ka ne viņam ir elektroauto, ne arī saules paneļi, citādi tās muļķības nerakstītu. Re ko atradu gudru cilvēku diskusijā:
Lai pa dienu ar tām pāris stundām peak saules kas mums lv tu salādētu EV, tev vajadzēs 11kw iekārtu. Tāda maksā 15 tūkstoši. .
Ok, Pa dienu tu lādēsi mašīnu. Un kad taisies ar to mašīnu braukt? . Pa nakti? Uz kurieni?
Ja tu domā uzlikt 3 paneļus un lādēt EV tad man tev ir sliktas ziņas. 3kW uzlādē apmēram 17 km stundā.
2022-09-17 00:10
Ljekainiitis
3
1
XX gadsimta sākumā visdrīzāk līdzīgi par benzīnauto runāja. Redz - zirgam iedod auzas jebkur, a tā tev X jūdzes pēc benzīna jābrauc. Augs skaits, augs infrastruktūra.
Faktiski tagad kā viens no saimniecībā esošiem auto ikdienas darbs/māja braucieniem jau ir pilnīgi ok. Jaunos projektus (daudzstāvu) jau būvē ar lādētājiem pagraba stāvvietās.
Savā mērā svarīgākais - beidzot kodolsintēzes procesus iemācīties vadīt un rūpnieciski palaist. Tad var teikt, ka enerģijas netrūks. Ik pa brīdim gan izskan- nu jau vēl drusku un būs - bet vēl nesanāk.
2022-09-17 09:56
tracer 2 4 Ljekainit..nedzer:D tirst nav malku cirst...jaunajaa projektaa piemeeram 200 dziivoklji.katram dziivoklim ir auto(daziem nav bet daziem pat divi auto.).esi redzeejis pagrabu zem daudzstaavenes kur visiem vieta auto ir?.vietas nav vienkaarshi..:).paskatues riigaa.auto nav kur noparkot!!!.visi liek ielas malaa..kas biezhi ir taalu no dziivoklja.taa ka tava ljurinaashana par 200 stepsteljiem pagrabaa ir utopija.un veel kas..litija akumulatori..nekas citads nav izdomaats..un arii netiks..jo uz zemes nav taada deriga uzraktenja jas soeej yzkraat elektriibu.lielos apjomos.pat muusu mobilie netur ilgaak kaa vienu dienu.un nav dzirdets ka ko jaunu jau domaa...nav naakotnes elektriauto.ja nu vieniigi kaa speeljmantinja.bagaatuem resnveederiem 2022-09-17 10:23
tracer 3 Un interesanti kaadam jaabut trafam un kabelju biezumam lai 200 stepstelji straadaatu? Dajosh katrai jaunceltnei savu augstsprieguma liiniju:D 2022-09-17 11:08
Ljekainiitis 5 Nu ņem un izrēķini. Ja tas tiešām tevi interesē un tā nav parastā "viss ir slikti" ņaudēšana. Nevari ? 2022-09-17 13:31
av2 2 2 Veel kas, ja te kaads domaa, ka kaadam....nu labi, kaadam jau varbuut arii, bet vismaz man, un man zinaajamaiem, kam ir elektriski autinni, iemesls braukt ar taadiem ir pavisam cits. Tas ir...tie autinniem vienkaarssi iet sasodi labi. Extreemi kluss, vienkaarssi nenormals uzraaviens, nav servisu nekaadu, pluss tuunings...notiek softu veidaa - no riita pamodies, un autinnam jau ir jaunas fiichas. Un, tici man, lielaakai dallai ir pilniigi pajaat te dazzu zallas idejas. Punkts. 2022-09-17 16:51
av2 3 1 Par zallaam idejaam, ja jau reiz. Gribi buut taads, brauc ar sabiedrisko transportu. Un vispaar, privaati autinni nafig, tiem ir jabuut koplietossanas, kaa iires autinni. Un pilniigi visi. Citaadi lielaako dallu savas dziives vinni pavada diikstaavee, protams, ka tas nav zalli ne tuvu. 2022-09-17 16:56
rinkulis 2 Kodolsintēze? Es vēl pamatskolā gāju, kad tas bija hot topic...kur ir? Absolūtais rekords ir noturēta stabila kodolsintēzes reakcija 5 sekundes - saproti - 5 sekundes. Tas nemaz nepieskaroties tam, kāda ir šo reaktoru enerģijas bilance, un cik abnormāli komplicētas sistēmas tās ir. Es būšu no sirds pārsteigts, ja tuvāko 30 gadu laikā parādīsies kaut viens komerciāls kodolsintēzes reaktors, kas reāli nes peļņu, nevis tiek izmantots "zinātnei". 2022-09-17 18:02
rinkulis
1
https://www.youtube.com/watch?v=bfYLvYfgB6E
https://www.youtube.com/watch?v=B47UOGtCrw4
2022-09-17 20:41
AivarsN 2 2 Kodolsintēze ir tāda pati naudas atmazgāšana kā tas kolaiders. Ja parazīti gribētu ko lietderīgu ieviest, tad katras mājas pagrabā stāvētu pa aukstās kodolsintēzes iekārtai un nekādas maksas par elektrību. Arī mašīnas visam ekspluotācijas mūžam pietiktu ar mazu gabaliņu torija un nekādas papildus uzpildes. Bet tieši degviela un citas uzpūstās ekspluatācijas izmaksas, padara cilvēkus pilnīgi atkarīgus no parazītiskās sistēmas. Jo augstāk visam paceļ cenas, jo centīgāk cilvēki spiesti strādāt. Šo joku izdomāja jau faraonu laikos. Ēzeļa - burkāna princips strādā nevainojami līdz pat mūsdienām. Padomāsim, kas notiks tālāk. Av2 jau ieminējās par koplietošanas transportu. Būs laikam Švābu lasījis. ,, Nevienam nekas nepiederēs un visi būs laimīgi!" Tas nozīmē, ka atņemot cilvēkiem visus privātīpašumus, viņi būs pilnīgi atkarīgi no noziedzīgās sistēmas. Sociālā reitingu sistēma, kuru jau sekmīgi izmēģināja Ķīnā. Ja cilvēks paklausīgi kalpo sistēmai, viņš saņem papildus punktus un var saņemt pārtiku un izmantot citus sistēmas piedāvātos pakalpojumus. Taču tiem, kuriem radīsies jebkādas pretenzijas pret noziedzīgo sistēmu, tiks samazināti punkti un viņi vairs nevarēs ne izmantot sabiedrisko transportu, ne dabūt darbu, pilnīgi izslēgti no sabiedrības un apgādes. Visi čipoti un pieslēgti mākslīgajam intelektam, kurš pilnībā kontrolē un novērtē katru soli, katru pateiktu vārdu un pat domu. Ikdienas ceļš no mājām uz darbu un atpakaļ, pa ceļam iepērkoties lielveikalā. Katra novirze no ikdienas maršruta jau var tikt uzskatīta par pārkāpumu. Katrs iegādātais pirkums uzskaitīts, neko lieku nedrīkst. Kā tāds vergs var būt laimīgs? Čips smadzenēs iestatīs jebkuras emocijas. Un vai Zieļkorejā kāds cilvēks drīkst būt nelaimīgs, vai neapmierināts ar valdību? Tur visi priecīgi gavilē ieraugot savu līderi. Ne tā kā Latvijā, kur valdībai pat bail pie tautas iziet.😂 2022-09-17 22:24
Lobo 1 4 Akumulatorauto ir strupceļa tehnoloģija, kura pasaulei tiek korumpētu politiķu uzspiesta tā pat kā "globālā sasilšana" kādu noteiktu grupu interesēs kā biznesu pārdales instuments. "Zaļās" psihozes rezultātā autofirmas ir pamatīgi ieguldījušās šīs tehnoloģijas izstrādē un nu visiem līdzekļiem mēģina naudiņu atsist. Īsumā- pilnā ciklā (ražošana- ekspluatācija- utilizācija) EV ir netīrāks par benzīnauto, elektropārvades līnijās pazūd ap 50% enerģijas, paaugstinātas masas dēļ pastiprināti dilst riepas, ar dilšanas daļiņām piesārņojot vidi un protams dzīvu būtņu elpošanas traktu, akumulatoru utilizācija gandrīz vai nav iespējama rūpnieciskos apjomos un daudz citu ar EV saistītu "jaukumu". Tā ir vēl lielāka diversija nekā biopiedevu pievienošana degvielai, kas uz barošanas sistēmu iedarbojas vienkārši graujoši, it īpaši mazajiem dzinējiem. 2022-09-18 09:05
Bruuklene 1 Zelta Tu cilvēks, Tracer, visu laiku par citiem uztraucies..... a pašam savu dzīvi arī ir laika dzīvot, vai tikai apd.... visus, kuri dzīvo tracerprāt nepareizi? 2022-09-18 14:50
Ljekainiitis
2
3
I kā aivariņam kognitivā disonanse neiestājas ? Švābs tak ir viņējais. Neokomunists. Un aivariņš tak arī visu laiku komunisma idejas slavē.
Paldies par kārtējo pasaciņu uz vakaru ... :)
2022-09-18 21:35
etc
2
Pamēģiniet ar elektroauto aizbraukt no Liepājas uz Daugavpili bez uzlādes. Nevar? Bet ar pilnu bāku dīzeļa var!
Pie tam litijs, ko lieto baterijām, jau sāk aptrūkties un kļūst nenormāli dārgs, tad drīz elektroauto maksās tik dārgi, ka proletārietis nevarēs to savā mūžā izmaksāt. Bet kaimiņa vecais Audi dīzelis par pāris štukām pie normālas uzturēšanas kalpos vēl ilgi un dikti.
2022-09-20 20:55
Labrador 2 2 Visa veida ierobezhojumi , tajaa skaitaa ekologjiskie attiecas tikai un vieniigi uz NATO daliibvalstu iedziivotaajiem , jo tie visvieglaak padodas cirpshanai , slaukshanai un arii uz kautuvi pashi ar smaidu iet. Un galvenais , tiem ir , ko slaukt un cirpt. Kad tiem nekas nepiederees un tie buus laimiigi , tad vediis uz kautuvi. Indijaa ir miljoniem motorikshu ar divtaktu ieksdedzes dzineejiem , kuru izpluudes neatbilst geju pasludinaatajiem standartiem , bet tos neviens netramda. Nemineeshu par paareejaa veida piesaarnjojumu , ko rada Indija. Vienkaarshi , parashuramam nav , ko atnjemt un savu gurnu autu tas ar labu neatdos. Visa veida bleezhiem un afeeristiem visgardaakais eediens ir likumpaklausiigs eiropietis. 2022-09-22 01:08
<< iepriekšējās | Atbildes 21 līdz 41 (kopā 41) |