Vai var iziet CSDD tehnisko apskati ar ABS un ESP kļūdām?
Man pēc stūres reikas maiņas izleca lampiņas panelī. ABS un ESP oranžās deg un sarkanā brīdinājuma mirgo. Vai ar šādu problēmu var iziet apskati?
Snowagain
3
Cik veca automašīna? Ja jaunāka par 2012. gadu, tad noteikti nevarēs iziet.
Ja vecāka par 2012. gadu, tad 50/50.
Bet jebkurā gadījumā, pašam neriebjās braukt ar "ziemassvētku eglīti" panelī?
Ja laboja (mainīja) stūres iekārtu, tad pa lielam ir tikai divas iespējas - vai nu nav pievienojuši, vai salauzuši kādu ABS devēju, vai nav nolikuši "nulles pozīcijā" stūres iekārtu (es nezinu, kas par auto, stūres iekārtas devējs var būt un var arī nebūt).
Šādus defektus ļoti vienkārši nolasa diagnostika.
Nate
2
Par TA var piezvanīt uz CSDD, bet es brīnos, ka-
1. Kā nav bail ar tādu auto braukt, jo nevar zināt, ko īsti lampu degšana nozīmē.
2. Kāpēc no servisa paņēma tādu auto? Ja pirms tam lampiņas nedega, tātad viņi kaut ko ir sačakarējuši. Momentā vajadzēja griezties atpakaļ un lai labo.
Dvinsky 1 Gan jau pats vai kaimiņš Vasja pa lēto garāžā mainīja to reiku un neizdarīja līdz galam, kā nākas. Tāpēc jau ir servisi ar speciālistiem, kas zina kas un kā jādara. Labāk samaksāt dārgāk par kvalitatīvu remontu nekā pēc tam jāties.
janisb
1
4
ABS un ESP nav obligāti lai piedalītos satiksmē, tehniko var iziet ja lampiņu degšanu nav izraisijis kāds nopietns bremžu sistēmas bojājums, ar kuru satiksmē piedalīties nevar. Lāliek pie kompja, jālasa kļūdas, tad arī redzēs kur problēma, varbūt remontdarbu laikā kas sačakarēt, vai kāda kalibrācaja nav izveikta...
P.S. ABS un ESP ir domāti tējkannām, ja zin ko dara, ar atslēgtu ABS var apstāties ātrāk nekā ar strādājošu, un ar atslēgtu esp var īsākā laikā paātrināties, īpaši ziemā...
Reds
2
kādus 5 gadus atpakaļ varēja bez problēmām - viņi pārbauda vai bremzes strādā nevis vai lampiņas deg/nedeg. Par ESP gan nezinu.
Bet tiem mudakiem, kas bez ABS nemāk braukt, arī tikko no salona mašīna nepalīdzēs - gan jau ka gāzes pedāli arī māk tikai on/off režīmā spaidīt.
tracer 3 Taa "chek engine" lampinja var iedegties arii siikumu deelj..es ar degoshu braucu jau 50 000.km.kaa iedegaas biju pie kompja..uzraada lamdas kluudu..gaisa masas meeritaaja kluudu..un veel kautkaada datcika kkuudu..un jociigaakais ka apskatee izpluudes ideaalas..taa ka jaaskataas deelj kaa deg taa lampinja...bet ziemaa braukt bez abs?.tur jaabuut dumam..situaacija.kad jaaliek pa meemajiem.kad bremzeeshanai atveeleeta tik viena sekunde..gribu redzeet tos lieliibniekus kuri kaspees sekundes laikaa spuest vairaakjaart bremzi.laj rati neblojeejas.simts punkti to neizdariis..tk dara abs automastiski..bet debiilikju pietiek pie stuures mums
Ljekainiitis Jūlīt - nebūšu pārsteigts. Kvēpu līmeni TA nenosaka, bet vecām miskastēm NEKĀDU kvēpu filtru nav. Kā vecam, labam Belorusam - visus "jaukumus", kuri pilni ar kancerogēnajiem kvēpiem, pūš gaisā.
lielpupe
1
1
tatad:
pirs gadiem3 mainiijas TA noteikumi. ar ABS lampu nevar iziet. lasam likumus. ja maakam lasiit. otrs - es saprotu, ka visi brauc ar 30 gadus vecaam miskasteem. ja kaadam interesee, jaunaakaam mashiinaam ir ABS/DSC/DTC, u.c fichas, kas visas ir saistiitas ar sho teemu/lampaam. Muldet, ka ´´es labaak nobremzeshu´´ - to var tikai pilniigs nejeega. Ibo, pulsiidz moderni auto individuaali piebremzee KATRU riteni, novada individuaalu griezi uz KATRU riteni, vada mashiinas kursu. DSC moduli ir akselerometri uz katru [X/Y/Z] asi, tiek stabilizets auto kurss bremzeejot, u.t.t. Jaa, shis attiecas uz jaunaakiem auto, iespejams, taadus juus/speci esiet tikai redzejushi. Ljekaini - es daamai sho privati paskaidroju. Iznjemot ´´man pohuj´´, neko citu vinja atbildet nespeeja. Bet tas muusu pilsonjiem vipaar raksturiigi. Es tikai domaaju - vinji, piem., apaksbilses maina? Vai staigaa piechuraataam. Jo - auto smird, pashi smird, da kaada starpiiba. Ne jau vinjiem vajag jaunas apenes. Bet tas, ka citiem nepatiik - tas tak poh.. tracer - EML [check engine] un ABS/DSC lampas - tas nav viens un tas pats. par tavu lampu - defekti var buut sporaadiski. Jebkuraa gadiijumaa - tas ir dzineeja avaarijas rezhiims. Vecim ilga laikaa nespeet tikt galaa ar vecas miskastes pamatlietam - nozhelojami. Es esmu braucis taados takshos - danuna. visas lampas deg, viss klab, grab. taa ir rii necienja pret pasazhieri. Kaapeec man jaamaksaa pilna nauda, ja auto ir meesls un veel netiek uzturets kaartiibaa? Poh par naudu, es vispaar taadaa miskastee negribu braukt! Saved salu lamatu kartiba un tad veido ´´biznesu´´!
Ljekainiitis
Nianse - ABS/ESP u.t.t. auto (normālas komplektācijas ) ir nu jau gadus 20-mit. +/- tik pat ilgi kā normāla inžektora sistēma, kas degvielas padevi (un attiecīgi izplūdi) regulē/kontrolē elektroniski. Līdz ar to uzturēts 20 gadu auto var būt ok un uz ielas nebūs īpaši bīstamāks.
Cits stāsts - izgriezti katalizatori, bloķēti ERG, ziemassvētki instrumentu panelī ...
lielpupe 2 1 nu, viss ir relatiivs. Es 30+ esmu BMW teemaa. Piem., jau E34 laikaa [oi, 25..30+ gadus atpakalj] bija ABS/DSC. tb., nosaciiti 1.maas paaudzes ABS. izsliidot vienam ritenim, samazinaaja bremzhu speku visiem. Dzineejam, bukseejot - samazinaaja kopeejo griezi. Tupi un skumji. E39 feisam [22+ gadus pagaatne], ja nemaldos, paraadiijaas DTC. daudz aatraaks ABS, bremzeeja daljeeji daliiti, iespeju robezhaas vaaca kursu. E60 LCI [ap 15 gadus sena pagatne] - naakoshaas paaudzes DTC. bremzee katru riteni pilnigi atseviskji, paardala griezi, u.t.t. F seerijai - pilniigi cita liimenja DTC. Kam ir, komplektaa vada reiku, amjus, piestuureejosho aizmuguri, razdatku. Kursa stabilizaacija - teicama. Shii ir 10+ gadus pagaatne. Ok, citiem brandiem - atnjemam 5..15 gadus. [nu, un BMW gadiijumaa - ir mums F LCI paaudze un G seerija jau paaris gadus]. Izdaram secinaajumus. Kapeec BMW maksaa tik, cik maksaa. Un saprotam, ka pilsonji, kas brauc ar pirmo paaudzu ABS, ir nesalidzinaami suudigakaaa situaacijaa ziemaa. Bet, tas jau neliedz, piem., vecu rAudi un volgo iipasniekiem topiit. Peedejie, jaadomaa, cer uz biezajiem blekjiem un volgo reklameeto doshiibu avaarijas gadiijumaa :D staasta moraale - ABS ir LJOTI atskjiriigi. DSC ir LJOTI atskjiriigi. DTC ir LJTI atskjiriigi.
janisb
1
1
=>lielpupe Paziņa čuhņa izgāja tehnisko šā gad septembrī ar degošu ABS lampiņu, viņam jai 5 gadi tā laimpiņa deg un nekādu problēmu tehnisko iziet...
MK noteikumus studijā kur rakstīts ka ar nestrādājošu liek 2vnieku, 295tos vari nekratīt, ja vien nespēj nosaukt konkrētu punktu...
Bembisti vienkārši ir deģenerātu klasē, tos tehniskajā met ārā vienkārši profilaksei.
lielpupe
2
pazinja ir bomzis, kas savai vecajai [10+ gadus vecs luuznis] jau PIECUS gadus nespeej savest kaartiibaa ELEMENTAARU sisteemu!
Lasam likumu, dalja 1.6, A2
Bremžu pretbloķēšanas sistēma (ABS)
B2. Mēraparātu panelī kļūmes vai bojājuma indikators nedarbojas vai darbojas neatbilstoši, vai norāda uz kļūmi vai bojājumu bremžu pretbloķēšanas sistēmas darbībā, vai OBD, kam pieslēdzas, izmantojot transportlīdzekļa elektronisko saskarni, uzrāda kļūmi vai bojājumu bremžu pretbloķēšanas sistēmas darbībā (ja transportlīdzeklis reģistrēts, sākot ar 2012. gada 1. janvāri) - veertejums: 2
jaa,ja miskaste regjistreeta liidz 2012.gada 1.janvaarim, par sho ir vieninieks. Kaapeec? Labs jautajums. Tb., lai laukji var sisties nost.
aa, te jau bomzhu komuuna. Te lauku sejas LEPOJAS, ka 5 gadus ar veciem luuznjiem apdraud citus... Man drusku truukst vaardu, kaadi bomaari juus esiet. Bomaari domaashanaa.
Snowagain
2022-12-01 20:01
Vispār jau desmit gadīga auto pirkšana ir pats stulbāki-nejēdzīgākais pirkums ever. Vai nu tad 20+ gadu vecs, vai nu jauns (līdz trīs gadi, līdz 50000km noskrējiens).
Piekrītu arī viedoklim, ka lai kādas krutas un atstrādātas būtu BMW drošības un citas palīgsistēmas, 98% BMW lietotājiem tās nav aktuālas (IQ=0), jo fizikas likumus tie nezin.
Un piekrītu arī tam, ka a/m, ja viņai ir paredzēta ABS/ESP sistēma (vienalga kuras paaudzes), viņai ir jāstrādā!!! Citādāk bremžu sistēma strādā avārijas režīmā!!!
ABS lampina - vai var iziet TA? (16)
Kas jazina izejot tehnisko apskati? (18)